Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Левківська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04348355 |
Місцезнаходження: | 12405, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, с. Левків, вул. БАЙКА, 6 |
Контактна особа: |
Олександр Окоча +380674412714 levkivsr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2020 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2020 16:08 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2020 16:08 |
Початок аукціону: | 09 липня 2020 11:25 |
Очікувана вартість: | 2 026 457,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 132,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:12405,Житомирська область,Житомирський район село Левків вулиця Гринцевича
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020р
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2020 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2020 16:23 |
додаток №2 до Т.Д,.pdf | |
22 червня 2020 16:23 |
Тендерна документація Дорога Левків.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-05-000029 ● b6a25d0de87649d0bd1f47ef9b0e3a42
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2020 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.08.2020
№ 52
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 05.08.2020 № 52.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-06-22-007386-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-13 08:40:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Гринцевича в селі Левків Житомирського району,Житомирської області (Код ДК 021:2015 - 45230000-8)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-22-007386-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до пункту 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно з пункту 8 ч. 10. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство «ЄВРОБУД-9» на відповідність тендерній документації Левківської сільської ради з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-17 16:39:55
Пояснення з приводу закупівлі за номером UA-2020-06-22-007386-c, «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Гринцевича в селі Левків Житомирського району,Житомирської області» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8)
У відповідності до пункту 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. У тендерній документації «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Гринцевича в селі Левків Житомирського району, Житомирської області» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8) зазначається що замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок, визначених в даній тендерній документації. Дане зазначене в Розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» пункт 3 (останній абзац), аркуш 17. Опис формальних (несуттєвих) помилок зазначений в Розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 1, абзац 5, аркуш 4-5.
Що стосується посилання про те, що згідно пункту 8 ч. 10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення уповноваженої особи оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Відповідно до частини 1 пункту 4 Перехідних положень до Закону України «Про публічні закупівлі» зазначається що замовник може до 1 січня 2022 року замовник може утворювати тендерний комітет (комітети) для організації та проведення процедур закупівель, а тому у Левківській сільській раді Житомирського району, поки діє тендерний комітет.
Сканкопія протоколу про встановлення фактів формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «Євробуд-9» на відповідність тендерній документації Левківської сільської ради додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області 10014, м. Житомир, майдан ім..С.П.Корольова, 12 ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.08.2020 року. Левківської сільської радою (надалі – Рада), 21.08.2020 року отримано висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про встановлення порушень законодавства в частині: 1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу 2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї 3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) 4. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі 5. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю При детальному розгляді тендерним комітетом закупівлі UA-2020-06-22-007386-c було встановлено, що пунктом 7 Розділу І Загальних положень тендерної документації Левківської сільської ради зазначається, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. У зв’язку з тим, що електронна система закупівель, а саме майданчик не має технічної змоги встановити в оголошені мову готування тендерної пропозиції під час формування оголошення про закупівлю, всі дані про готування тендерної пропозиції зазначені в Тендерній документації та безпосередньо в Закону України «Про публічні закупівлі», а замовники і учасники при готуванні, як тендерної пропозиції так і тендерної документації в першу чергу керуються Законом. Вами було не в повному обсязі проведено аналіз змісту тендерної документації, у пункті 1 розділу V тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено перелік критеріїв та методику оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію – «Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ЦІНА із врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ), вартості усіх інших витрат (в т.ч. зазначених в технічних вимогах тендерної документації), податків та зборів, які мають бути сплачені. Оцінка тендерних пропозицій з метою визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основ і критерію «Ціна» шляхом застосування електронного аукціону».У тендерній документації Левківської сільської ради питома вага ціни складає 100%, адже інші нецінові критерії під час вибору переможця у тендерній документації – не передбачені, про що Вами було зазначено в Висновку порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час підготовки тендерної документації Левківської сільської ради, було допущено технічну помилку у реквізитах назви нормативного акту, обов’язковість використання якого передбачена, а саме: замість Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 року № 361-ІХ, було помилково вказані реквізити Закону від 14.10.2014 року № 1702-VII. Відповідно то тендерної документації Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Примітка: В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. Що стосується відсутності даних у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань щодо кінцевого бенефіціарного власника то статтею 17 Закону передбачені підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерних пропозицій недобросовісних учасників, які є банкрутами, вчинили корупційні правопорушення, засуджені за злочини, вчинені з корисливих мотивів тощо. При цьому замовник не вимагає документальне підтвердження інформації, щодо прилюднена у формі відкритих даних та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель., у пакеті документів поданих учасником для участі в торгах було подано копію документа про кінцевого бенефіціарного власника, а саме «37. Паспорт», де надано копію паспорта громадянина України та ідентифікаційного коду керівника підприємства учасника, власника та кінцевого бенефіціарного власника. Водночас положення абзацу другого пункту 20 частини першої статті 1 Закону № 1702-VII щодо формального володіння та номінального утримувача (номінального власника), а також фактори, наведені в листі НБУ від 10.02.2017 № 25-0008/10883, не мають юридичного значення для цілей застосування замовником положень пункту 9 частини першої статті 17 Закону № 922-VIII, оскільки підставою для їх застосування (або незастосування) є саме відсутність (або наявність) в ЄДР передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону № 755-IV інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера). При цьому замовник не наділений повноваженнями перевіряти достовірність зазначеної в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) учасника, з’ясовувати її відповідність законодавству у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів або ж встановлювати реальних кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, яка є учасником. Тут варто нагадати позицію Міністерства юстиції України (далі — Мін’юст), відповідно до якої юридична особа самостійно встановлює інформацію про свого кінцевого бенефіціарного власника (контролера), за відсутності такої — подають відомості про його відсутність. Подання державному реєстраторові будь-яких документів щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів), крім реєстраційної картки, Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців» не передбачено (лист Мін’юсту від 27.11.2015 № 1032/1375-0-2-15/8). При цьому, перевіряючи наявність в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, замовникам необхідно виходити з презумпції достовірності відомостей, що внесені до ЄДР, яка ґрунтується на положеннях статті 10 Закону № 755-IV. Щодо твердження порушення умов договору законодавству у сфері закупівель, а саме що укладений договір від 21.10.2019 року № 365 не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, частині 1 статті 41 Закону Україні «Про публічні закупівлі» та пунктам 83 та 103 Постанови КМУ «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» №668 від 01.08.2005 року, то слід зауважити що Левківська сільська рада Житомирського району не укладала договір № 365 від 21.10.2019 року. Слушним є зауваження про те, що відповідно до абзацу 3 пункту 103 Постанови КМУ «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» № 668 від 01.08.2005 року гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом, натомість п. 6.1 Договору передбачений строку у 5 років. Аналогічним є твердження про відсутність плану фінансування робіт, відповідно до п. 83 Постанови КМУ «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» № 668 від 01.08.2005 року. Після повного розгляду висновку про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Гринцевича в селі Левків Житомирського району, Житомирської області» (Код ДК 021:2015-45230000-8) номер оголошення про проведення закупівлі - UA-2020-06-22-007386-c, проведений на підставі наказу № 52 від 05.08.2020 року Управлінням Північного офісу держаудитслужби в Житомирській області, було вирішено винести зміни відповідним протоколом тендерного комітету та усунути порушення щодо договору Додатковою угодою № 1 до договору № 3 від 03.08.2020року. Проте всі ваші зауваження були прийняті та в подальшому будуть враховані.
2020-08-28 15:37:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2020 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович |
1 440 000,00
UAH з ПДВ
|
1 440 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9" |
1 494 922,44
UAH з ПДВ
|
1 494 922,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" |
1 580 805,60
UAH з ПДВ
|
1 580 805,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович #3525516697 |
Відхилено |
1 440 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 16:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 15:28
|
Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9" #36427918 |
Переможець |
1 494 922,44
UAH з ПДВ
|
20 липня 2020 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 22:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2020 15:01
|
Додаткова угода №1 (1).pdf | зміни до договору |
28 серпня 2020 14:52
|
План фінансування.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2020 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2020 12:21
|
договір гринцевича.pdf | укладений |
03 серпня 2020 12:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |