Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автодоріг: вул. Шота Руставелі на ділянці від вул. Маріупольської до вул. Світанковій, вул. Світанкова на ділянці від вул. Шота Руставелі до вул. Слобожанській, вул. Слобожанська на ділянці від вул. Світанковій до вул. Астрономічній в м. Краматорськ, Донецької області (коригування)
Очікувана вартість
5 715 760,00 UAH
UA-2020-06-22-007137-c c52b145060e549878c66da5603f008bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Станіслав Данилюк

+380626421932 vkg@krm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ комунального господарства Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40477481
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. МАШИНОБУДІВНИКІВ, будинок 23
Контактна особа: Станіслав Данилюк
+380626421932
vkg@krm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 11:02
Очікувана вартість: 5 715 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5010 метр квадратний
Капітальний ремонт автодоріг: вул. Шота Руставелі на ділянці від вул. Маріупольської до вул. Світанковій, вул. Світанкова на ділянці від вул. Шота Руставелі до вул. Слобожанській, вул. Слобожанська на ділянці від вул. Світанковій до вул. Астрономічній в м. Краматорськ, Донецької області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, автодороги по вул. Шота Руставелі, вул. Світанкова, вул. Слобожанська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Підрядник зобов’язується використати і звітувати (с додаванням усіх необхідних документів) за отриманні кошти строком не більше 90 календарних днів. Попередня оплата на виконання робіт здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені цім договором. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Після надходження коштів на бюджетний рахунок в органах Казначейства та підписання Сторонами акта прийняття виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф.КБ-3). Оплата виконаних робіт може проводитись поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснення їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в та КБ-3. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
Гарантійне обслуговування: 5%
10 років та більше: 5%
9 років: 4%
8 років: 3%
7 років: 2%
6 років: 1%
5 років: 0%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-31-000018 ● 949ee34cbc5842bb9a069b251ca22f8b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2020 14:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

31.07.2020
№ 51

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.07.2020 № 51.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-06-22-007137-c Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-05 15:56:29

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт автодоріг: вул. Шота Руставелі на ділянці від вул. Маріупольської до вул. Світанковій, вул. Світанкова на ділянці від вул. Шота Руставелі до вул. Слобожанській, вул. Слобожанська на ділянці від вул. Світанковій до вул. Астрономічній в м. Краматорськ, Донецької області (коригування)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-22-007137-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) до наступних питань.
Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 9. ст. 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Облдоррембуд» на відповідність тендерній документації Відділу комунального господарства Краматорської міської ради з наданням документального підтвердження (протоколу).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-10 10:15:20

Протокол про формальні помилки

Протокол про формальні помилки

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-06 16:18:54

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт автодоріг: вул. Шота Руставелі на ділянці від вул. Маріупольської до вул. Світанковій, вул. Світанкова на ділянці від вул. Шота Руставелі до вул. Слобожанській, вул. Слобожанська на ділянці від вул. Світанковій до вул. Астрономічній в м. Краматорськ, Донецької області (коригування)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-22-007137-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) до наступних питань.
Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Однак, проведеним аналізом встановлено, що строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Данко» Відділом комунального господарства Краматорської міської ради (далі - Замовник) перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, при відсутності повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель.
Крім того, згідно із ч. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Проте, проведеним аналізом встановлено, що Замовником протоколом засідання тендерного комітету № 94 від 22.07.2020 року прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Данко» відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону, через невідповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Враховуючи вищевикладене, просимо пояснити, чому:
- на порушення вимог ч. 10 ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Данко» перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції;
- на порушення вимог ч. 16 ст. 29 Закону не надано учаснику ТОВ «Данко» вимогу про усунення невідповідностей в інформацій та/або документів що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-12 14:07:57

Відповідь на звернення

Щодо першого питання повідомляємо наступне: було підготовлено повідомлення по подовження строку розгляду пропозиції ТОВ Данко, затверджене протоколом №92 від 17.07.2020 року (додається). Але з технічних причин це повідомлення не було оприлюднено.
Щодо другого питання повідомляємо наступне: оскільки станом на 22.07.2020 строк розгляду пропозиції перевищував пять робочих днів та не був подовжен у системі, то у Замовника не було можливості виконати п.16 ст.29, а саме розміщення у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Усунення порушень шляхом розірвання договору

2020-08-17 10:28:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  4. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  5. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  6. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  7. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  8. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Несвоєчасне надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Несвоєчасне надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору.

2020-08-19 13:03:54

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Облдоррембуд" 5 355 373,68
UAH з ПДВ
5 201 300,00
UAH з ПДВ
1 5 201 300 Документи
ТОВ Данко 5 258 500,00
UAH з ПДВ
5 201 000,00
UAH з ПДВ
1 5 201 000 Документи

Публічні документи

24 липня 2020 16:53
Електронний підпис
24 липня 2020 16:51
51550025860137-2.XML
24 липня 2020 16:51
Довідка з МВС.zip
24 липня 2020 16:50
Пакет переможця 4.pdf
24 липня 2020 16:50
Пакет переможця 3.pdf
24 липня 2020 16:49
Пакет переможця 2.pdf
24 липня 2020 15:53
Пакет переможця 1.pdf
10 липня 2020 17:08
Електронний підпис
10 липня 2020 17:07
Проект Договору.pdf
10 липня 2020 17:07
Обсяг робіт.pdf
10 липня 2020 17:07
Кваліфікаційність 2.pdf
10 липня 2020 17:07
Кваліфікаційність 1.pdf
10 липня 2020 17:07
Досвід робіт.pdf
10 липня 2020 17:07
Договірна ціна.pdf
10 липня 2020 17:07
Відповідність.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 11:08
Електронний підпис
10 липня 2020 11:06
тех частина.pdf
10 липня 2020 11:06
ком частина.pdf
10 липня 2020 11:06
квал частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з додатковою відповідальністю "Облдоррембуд"

ТОВ Данко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 5 201 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 13:51
Товариство з додатковою відповідальністю "Облдоррембуд"
#05505963
Переможець 5 201 300,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 15:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Облдоррембуд"
#05505963
5 201 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 12:06
002.jpg укладений
19 серпня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 15:12
кап.ремонт вул.Шота Руставелі.pdf укладений
04 серпня 2020 15:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Усунення порушень законодавтсва у сфері публічних закупівель