Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів з території Державної установи «Одеська виправна колонія (№14)»).
Очікувана вартість
96 731,25 UAH
UA-2020-06-22-006860-c 182304c9f1e943808275acb52e46304a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Худотеплий Михайло Михайлович

+380487657471 kbo.ovk14@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Одеська виправна колонія (№14)"
Код ЄДРПОУ: 08564127
Місцезнаходження: 65059, Україна , Одеська обл., Одеса, Краснова, 2А
Контактна особа: Худотеплий Михайло Михайлович
+380487657471
kbo.ovk14@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 16:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 16:01
Очікувана вартість: 96 731,25 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 483,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Човин під сміття: Об’єм 8 м3 (макс. загрузка - 6 т) Довжина-3,45 / Висота-1,44 / Ширина-1,99 Об’єм 15 м3 (макс. загрузка - 15 т) Довжина-6,40 / Висота-1,38 / Ширина-2,50 Об’єм 20 м3 (макс. загрузка - 15 т) Довжина-6,40 / Висота-1,75 / Ширина-2,50 Використовується для побутового, великогабаритного, будівельного сміття.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
406.43 м.куб
ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів з території Державної установи «Одеська виправна колонія (№14)»).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65059, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Краснова, 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться Замовником по факту наданих послуг у повному обсязі не пізніше 20-го числа місяця, наступного за поточним (звітним). Підставою для оплати є Акти наданих послуг, підписані Виконавцем і Замовником. У разі затримки (відсутності) бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування цієї закупівлі. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 15:58
ТД - сміття 3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОЮЗ" 96 689,70
UAH з ПДВ
96 689,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2020 11:14
Електронний підпис
30 червня 2020 11:12
Паспорт Кривенко Ю.О..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЮЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
Переможець 96 689,70
UAH з ПДВ
07 липня 2020 15:42

Документи

07 липня 2020 15:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
96 689,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 липня 2020 15:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 10:40
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 13:54
Додаткова угода 2 до договору Г-89.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 13:51
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 14:14
Додаткова угода СОЮЗ.pdf зміни до договору
15 липня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 09:03
Г-89 укладений
10 липня 2020 09:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 9.4 розділу 9 Договору Сторони погодили викласти пункт 1.1 розділу 1 Договору у наступній редакції: «1.1. На умовах цього Договору Виконавець зобов'язується надавати Замовнику комунальні послуги зі збору, вивозу та захоронення (утилізації) твердих побутових відходів (далі по тексту «ТПВ») з території Замовника за адресою: м. Одеса, вул. Краснова, 2А, а Замовник - своєчасно приймати і оплачувати надані Виконавцем комунальні послуги.». 2. Викласти пункт 5.3 розділу 5 Договору у наступній редакції: «5.3. Оплата послуг Виконавця відбувається наступним чином: Оплата проводиться Замовником по факту наданих послуг у повному обсязі впродовж 20 календарних днів місяця, наступного за поточним (звітним). Підставою для оплати є Акти наданих послуг, підписані Виконавцем і Замовником. У разі затримки (відсутності) бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування цієї закупівлі.».
Номер договору про закупівлю: Г-89
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5.5 розділу 5 Договору Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі на 55,82 м3, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника та погодили зменшити суму договору на 13280,90 грн.
Номер договору про закупівлю: Г-89
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 83 408,80
UAH (в тому числі ПДВ 13 901,46 UAH)