Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі частини будівлі Хуторо-Губиниської філії за адресою: с. Хуторо-Губиниха, вул. Садова, 5, Новомосковського району, Дніпропетровської області
Очікувана вартість
995 961,00 UAH
UA-2020-06-22-006822-c eb8e466fa8cd4a23a4c9adc0260522a7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Ракаєва

+380965711538 yrakaevayo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Новомосковської РДА
Код ЄДРПОУ: 02142483
Місцезнаходження: 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, 12
Контактна особа: Юлія Ракаєва
+380965711538
yrakaevayo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 14:43
Очікувана вартість: 995 961,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 979,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі частини будівлі Хуторо-Губиниської філії за адресою: с. Хуторо-Губиниха, вул. Садова, 5, Новомосковського району, Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51264, Україна, Дніпропетровська область, с. Хуторо-Губиниха, вул. Садова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Порядок розрахунків здійснюється відповідно до норм Постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 « Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів , робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» , попередня оплата передбачається на строк не більше трьох місяців Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Термін виконання робіт: 15%
менше 30 днів: 15%
від 30 до 40 днів: 7%
більше 40 днів: 0%
Гарантійне обслуговування : 5%
більше 120 місяців: 5%
від 84 до 120 місяців: 2%
менше 84 місяців: 0%
Досвід виконання аналогічних робіт: 10%
більше 60 місяців: 10%
від 36 до 60 місяців: 5%
менше 36 місяців: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо вимог
Дата подання: 24 червня 2020 10:06
Дата відповіді: 24 червня 2020 11:15
Звідки ви взяли ці вимоги у відсотках. Такі вимоги є дискваліфіційними, обмежують коло учасників та порушують закон про держзакупівлі, де чітко визначені крітерії відхилення пропозицій учасника. Для кого тоді пишеться Закон.
Відповідь: Шановний запитувачу! Згідно п.3 ч.10 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі", оголошення має містити перелік критеріїв та оцінку пропозицій із зазначенням питомої ваги. Відповідно до п.3 ст. 29 даного Закону, нами були вибрані крім ціни, інші критерії оцінки. Пропонуємо Вам, ще раз уважно опрцювати Закон та прийняти участь в закупівлі.
клас наслідків (відповідальності)
Дата подання: 24 червня 2020 13:22
Дата відповіді: 24 червня 2020 14:26
до якого класу наслідків (відповідальності) відноситься данний обєкт СС1, СС2 чи СС3?
Відповідь: Шановний запитувачу! Об'єкт з капітального ремонту покрівлі частини будівлі Хуторо-Губиниської філії відноситься до класу наслідків СС1.
Матеріали
Дата подання: 24 червня 2020 13:23
Дата відповіді: 24 червня 2020 14:27
Дайте уточнення щодо використання матеріалів: профнастилу, оцінкованої сталі, водосточної системи (товщина метала, висота хвилі, товщина сталі і т.і.)
Відповідь: Шановний запитувачу! Стосовно інформації з використання матеріалів, пропонуємо звернутися до начальника відділу Господарської групи Шарапової Світлани за номером телефона (097)728 92 29, або Ви маєте можливість отримати всю необхідну інформацію за адресою Замовника : Дніпропетровська область, м.Новомосковськ вул. Гетьманська,12
висота будівлі
Дата подання: 24 червня 2020 13:24
Дата відповіді: 24 червня 2020 14:26
скільки поверхів має данний обєкт?
Відповідь: Шановний запитувачу! Частина будівлі в якій саме плануємо проводити капітальний ремонт покрівлі має 1 поверх.
вимоги
Дата подання: 24 червня 2020 14:13
Дата відповіді: 24 червня 2020 15:00
Що мається на увазі 60 місяців виконання аналогічних договорів і як надати таку інформацію
Відповідь: Шановний запитувачу! В переліку критеріїв оцінки пропозицій є важливий критерій - досвід виконання з аналогічних робіт, а саме - з ремонту покрівель, не менше 5 років (60 міс/12). Аби підтвердити свій досвід достатньо надати копію договору на ремонт покрівель 5-річної давнини.
щодо вимог
Дата подання: 24 червня 2020 14:15
Дата відповіді: 24 червня 2020 14:58
Ви можете встновлювати додаткові вимоги,але не дискримінацйні і не такі, які обмежують коло учасників. Ви явно встановили ці вимоги під свого Учасника.
Відповідь: Шановний запитувачу! Всі наші вимоги встановлені чітко на виконання п.3 ч.3 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі".
Зауваження до тендерної документації
Дата подання: 26 червня 2020 10:14
Дата відповіді: 26 червня 2020 17:55
Доброго дня! Просимо внести зміни до тендерної документації в зв’язку з її невідповідністю Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (Редакція станом на 19.04.2020) (далі-Закон).: 1. В п.п 5.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовником передбачається обов’язкова наявність кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) за спеціальністю «інженер – проектувальник». Вимагаємо виключити з тендерної документації дану вимогу Замовника так як виконання робіт з капітального ремонту покрівлі частини будівлі не передбачає необхідність наявності інженера – проектувальника. Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) за спеціальністю «інженер – проектувальник» дає можливість виконувати проектні роботи, що не відповідає предмету закупівлі. 2. В п.п 5.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовником передбачається надання на підтвердження виконання аналогічних договорів відгуків від вказаних в довідці Замовників, які повинні бути надані Учаснику для участі в даній закупівлі із зазначенням ID коду закупівлі. Дана вимога є порушенням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме п.4 ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно ч.4 ст. 5: Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а дана вимога є дискримінаційною, так як відгуки які надаються після виконання робіт від Замовників призначені для підтвердження якості виконання, строків, іншої інформації і надаються для подання за місцем вимоги та не мають строку давності. А також зауважуємо що з плином часу інформація про якість виконаних робіт, строків тощо не втрачає актуальності. У зв’язку з цим, вимагаємо виключити з тендерної документації дану вимогу Замовника. 3. В п.п 5.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовником передбачається надання на підтвердження виконання аналогічних договорів копії відповідних позитивних експертних звітів. Вимагаємо виключити з тендерної документації дану вимогу так як експертні звіти є документами які є власністю Замовника і Підрядник при здійсненні своєї діяльності не має жодного відношення до екземплярів даного документу. 4. В п.п 5.5 пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовником зазначається , що: «Переможець спрощеної закупівлі у строк, що не перевищує трьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону». Дана вимога суперечить ч.6 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої зазначений перелік документів надається переможцем у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Також зазначена вище умова тендерної документації є дискримінаційною, так як Замовником зазначено, що переможець повинен надати шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель. Надання такої довідки в зазначений в тендерній документації для переможця строк – три дні з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір – є неможливим, так як дана довідка надається територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України через сім днів після подання такої заяви переможцем до зазначеного органу. 5. В абзаці 1 п.п. 3.2. п.2 р.5 тендерної документації Замовником зазначається, що «Під час проведення будівельно-монтажних робіт Переможець забезпечується дотримання вимог чинного законодавства щодо охорони та збереження навколишнього природного середовища, забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення та безпеки прилеглих об’єктів техногенного середовища». В зв’язку з вищезазначеним, просимо надати конкретне роз’яснення, що Замовник вбачає в вимозі щодо забезпечення епідеміологічного благополуччя населення та безпеки прилеглих об’єктів техногенного середовища, та надати посилання на відповідні нормативні-правові акти, що містять дані вимоги. 6. В абзаці 5 п.п. 3.2. п.2 р.5 тендерної документації Замовником зазначається, що: «Переможець має забезпечити виконання робіт в разі необхідності в цілодобовому режимі, в тому числі у вихідні та святкові дні, із дотриманням вимог чинного законодавства.». Вимагаємо надати роз’яснення та зазначити причини необхідності забезпечити цілобовий режим роботи. 7. В п.п. 3.3 п.2 р.5 тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником копії ліцензії на право провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, яка передбачає такі види робіт: будівельні та монтажні роботи; монтаж інженерних мереж. Вимагаємо виключити з даного переліку видів робіт монтаж інженерних мереж, так як згідно технічних вимог (дефектного акту) наданих Замовником, роботи згідно предмету закупівлі не передбачають роботи по монтажу інженерних мереж. 8. В п.п. 3.3 п.2 р.5 тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником ліцензії на право провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV та V категорії складності, яка передбачає такі види робіт: будівельні та монтажні роботи; монтаж інженерних мереж. Просимо надати розрахунок категорії складності об’єкту будівництва для підтвердження такої вимогу Замовника, так як на нашу думку виконання робіт передбачених закупівлею не може належати до робіт із значними наслідками, а саме до класу СС3 або об’єктів IV та V категорії складності. У разі ненадання відповідного розрахунку, завіреного головним інженером проекту, вважаємо дану вимогу дискримінаційною, та вимагаємо її виключити із тендерної документації. 9. В п.п. 3.3 п.2 р.5 тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Просимо додати можливість надання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки на виконання вимог цього пункту тендерної документації, та зазначити які конкретно види робіт підвищеної небезпеки будуть виконуватись при виконанні робіт на об’єкті. Дана вимога є порушенням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме п.4 ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно ч.4 ст. 5: Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а дана вимога є дискримінаційною так як законодавством передбачається можливість надання замість вказаної декларації, дозволу на провадження певного виду господарської діяльності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний запитувачу!
Ми уважно розглянули Ваші вимоги та внесли відповідні зміни в оголошення про спрощену закупівлю.
Стосовно інших Ваших пропозицій, Замовник залишає за собою право залишити без змін
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-22-006822-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40317544
Дата подання: 09 липня 2020 08:40
Щодо відхилення пропозиції ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ"
В протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №13 від 08.07.2020 р. Замовника вказано, що ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ" було свідомо надано неправдиву інформацію при заповненні цінової пропозиції щодо досвіду виконання аналогічних робіт. Хочемо зауважити, що при обранні цінового критерію обирався досвід ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ" вцілому, так як підприємство засновано 03.03.2016 року. В підтвердження досвіду можемо надати ще декілька договорів, які укаладалися більше 36 місяців назад. На результати торгів впливала лише приведена ціна, а цінова пропозиція ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ" вказана достовірно та була розрахована виходячи з кошторису та договірної ціни. Вважаємо, що відхилення нашої пропозиції є неправомірним та вимагаємо визнати ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ" переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 15:48
Відповідно п.10 ст.14;п.1,3,6 ст.29; ст.30 Закону Замовником в п.1 розділу 5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено « Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію»
Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою:
PP = P/(1 + (F1 + F2+ F3 )/PV), де:
PP – приведена ціна;
P – ціна;
F1 – питома вага критерію «Термін виконання робіт», запропонованого учасником;
F2 – питома вага критерію «Гарантійне обслуговування», запропонованого учасником;
F3 – питома вага критерію «Досвід виконання аналогічних робіт», запропонованого учасником;

PV – питома вага критерію «Ціна»*.
• ціна разом з ПД

Для підтвердження наявності позитивного досвіду виконання аналогічних договорів Учасникам необхідно було надати копії виконаних договорів за аналогічний період . Учасником (ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ"), при заповненні електронної форми цінової пропозиції щодо досвіду виконання аналогічних робіт, вказано інформацію , що не знайшла документального підтвердження в складі пропозиції. В підтвердження досвіду не надано договорів, які укаладалися більше 36 місяців назад, як наслідок результати торгів спотворено, адже Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за вищевказаною математичною формулою. Вважаємо, що відхилення Вашої пропозиції є правомірним ..
Номер вимоги: UA-2020-06-22-006822-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ", Код ЄДРПОУ:31824838
Дата подання: 14 липня 2020 12:05
Вимога до уповноважної особи
Вимога
Розглянувши протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №17 від 13 липня 2020 року, щодо прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі ДК 021:2015 : 45450000-6 “Інші завершальні будівельні роботи ” Капітальний ремонт покрівлі частини будівлі Хуторо-Губиниської філії за адресою: с. Хуторо-Губиниха, вул. Садова, 5, Новомосковського району, Дніпропетровської області – ТОВ «ЖИТЛОРЕМСЕРВІС»,
Вимагаємо наступне:
1. Уповноваженій особі більш детальніше розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ЖИТЛОРЕМСЕРВІС» та скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю і дискваліфікувати.
2. При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЖИТЛОРЕМСЕРВІС» прохання звернути увагу на наступні порушення:
• Аналогічний договір №09-2008 від 14.10.2008
- надано оригінал (в оголошенні надати копію договору завіреного належним чином);
- Довідка про вартість робіт КБ3 без номеру договору та дати формування документу;
- Акт виконаних робіт КБ2 незавірений належним чином;
- Договірна ціна без найменування Замовника.
• Аналогічні договори не копії та завірені не належним чином;
• Аналогічні договори з ТОВ « КомЕнерго-Новомосковськ» без додатків до договору;
• Листи - згода працівників «Про обробку персональних даних» без дати підписання (погодження);
• Фінансовий звіт не за останній звітній період, а за 2018 рік та не підписаний керівником;
• Всі довідки та гарантійні листи без найменування адресату. Кому дають довідку та кому гарантують;
• Банківська гарантія без застави та платіжного доручення;
• На обробку деревини вогнегасною рідиною не надано ліцензії або не вказаний субпідрядник.
Вимагаємо скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі ДК 021:2015 : 45450000-6 “Інші завершальні будівельні роботи ” Капітальний ремонт покрівлі частини будівлі Хуторо-Губиниської філії за адресою: с. Хуторо-Губиниха, вул. Садова, 5, Новомосковського району, Дніпропетровської області – ТОВ «ЖИТЛОРЕМСЕРВІС» та дискваліфікувати учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Директор, В.А. Струць
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 15:04
Вимогу відхилено з підстав зазначених у Протоколі УО №20 (додається).
Номер вимоги: UA-2020-06-22-006822-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Житловик-2, Код ЄДРПОУ:32185160
Дата подання: 14 липня 2020 14:23
скасування рішення про визнання переможцем
Доброго дня!
Просимо Відділ освіти Новомосковської РДА скасувати рішення тендерного комітету про визначення переможцем ТОВ "ЖИТЛОРЕМСЕРВІС" та намір укласти договір , прийняте протоколом №17 від «13 липня» 2020 року у зв’язку з невідповідністю пропозиції даного учасника вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - оголошення), а саме:
1. Учасником не виконано вимогу пункту 2 розділу 3 оголошення, а саме: не надано завірену банком копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення участі в спрощеній закупівлі (покриття за гарантією) на рахунок банку, іншої кредитної установи, страхової організації або копія документу, що підтверджує передачу учасником майна на суму гарантії у заставу (у разі, якщо гарантія видана на підставі передачі учасником майна на суму гарантії у заставу).
2. Учасником надана довідка про наявність працівників, яка не відповідає встановленій формі Додатку 2 і тому відсутня інформація в повному обсязі, яка передбачена оголошенням, а саме: в довідці відсутня інформація про освіту та спеціальність вказаних працівників.
Наведена в довідці про наявність працівників інформація не підтверджена документально, а саме: на плотника - Дем’яненко Ю.А. відсутній документ, що підтверджує прийняття на роботу його, як плотника. В той же час надано наказ про прийняття його покрівельником..Також в наданому Учасником штатному розписі посада плотника не передбачена. Не відповідність наданих документів підтверджує недостовірність інформації.
Також документи, що надані на підтвердження наявності найманих працівників відповідної кваліфікації: накази про призначення, надані учасником в складі пропозиції, не містять відтиску печатки на оригіналі і не надані не завірені коії з відтиском печатки.
3. Учасником не виконано вимогу пункту 5.1.2 розділу 3 оголошення, а саме: в довідці про наявнiсть основних машин, механiзмiв та устаткування необхiдних для виконання щоговору про закупiвлю зазначено орендований автомобіль FAW модель С 1047, до якого не додана завірена копія чинного договору оренди (лізингу) та копія технічного паспорту. (додаток №5 до листа №05/06 вiд 25.06.2020 р.)
4. Учасником не виконано вимогу пункту 5.1.3 розділу 3 оголошення, а саме: до довідки на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (Вих. № 04/06 25.06.2020 року), учасником було надано договір № 09-2008 на виконання капiтального ремонту м'якої покрiвлi від 14 жовтня 2008р., але не надано відгуку від Замовника, що підтверджує виконання даного договору. Таким чином, у зв’язку з відсутністю підтвердження наявності досвіду виконання даного договору, в подальшому учасником було надано неправдиву інформацію при заповненні цінової пропозиції за неціновими критеріями (щодо досвіду виконання аналогічних робіт), що призвело до спотворення результатів аукціону в ході даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 15:05
Вимогу відхилено з підстав зазначених у Протоколі УО №21(додається).

Документи подані скаржником

14 липня 2020 12:05
Вимога

Документи

15 липня 2020 15:04
протокол УО 20.PDF

Документи

15 липня 2020 15:05
протокол УО 21.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" 680 079,98
UAH з ПДВ
680 079,98
UAH з ПДВ
1.3142857143 517 452.16 Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГІЯ" 798,00
UAH з ПДВ
798,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 558.60 Документи
ТОВ "ЖИТЛОРЕМСЕРВІС" 831 861,60
UAH з ПДВ
826 881,42
UAH з ПДВ
1.4285714286 578 816.99 Документи
ПП Житловик-2 924 469,06
UAH з ПДВ
828 571,42
UAH з ПДВ
1.4285714286 579 999.99 Документи
ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ" 898 254,31
UAH з ПДВ
828 557,14
UAH з ПДВ
1.4285714286 579 990 Документи

Публічні документи

06 липня 2020 14:53
Електронний підпис
06 липня 2020 14:49
Цінова пропозиція.PDF
06 липня 2020 14:25
Електронний підпис
06 липня 2020 14:11
Календарний графік.PDF
06 липня 2020 14:11
Цінова пропозиція.PDF
06 липня 2020 14:11
Проєкт договору.PDF
06 липня 2020 14:11
витяг_ПДВ.PDF
06 липня 2020 14:11
Оригінал СТАТУТУ.pdf
06 липня 2020 14:11
Витяг зЄДР.PDF
06 липня 2020 14:11
МТБ.zip
06 липня 2020 14:11
Штатний розпис.PDF

Публічні документи

06 липня 2020 14:32
Електронний підпис
06 липня 2020 14:28
10_Тех.умови.pdf
06 липня 2020 14:28
22_довидка огляду.pdf
06 липня 2020 14:28
працівники.rar
06 липня 2020 14:28
30_довидки банка _1_.pdf
06 липня 2020 14:28
36_ДЦ_кошторис.pdf
06 липня 2020 14:28
35_Цінова пропозиція.pdf
06 липня 2020 14:28
17_Графік.pdf
06 липня 2020 14:28
10_Тех.умови.pdf
06 липня 2020 14:28
8_Санкції.pdf
06 липня 2020 14:28
15_Захіст довкілля.pdf
06 липня 2020 14:28
36_ДЦ_кошторис.pdf
06 липня 2020 14:28
25_Штатний роспис.pdf
06 липня 2020 14:28
24_паспорт.pdf
06 липня 2020 14:28
5_Дов.ПДВ.pdf
06 липня 2020 14:28
23_Ліцензія дозвіл.pdf
06 липня 2020 14:28
40_оренда авто.pdf
06 липня 2020 14:28
34_проект договору.pdf
06 липня 2020 14:28
22_довидка огляду.pdf
06 липня 2020 14:28
31_статут.pdf
06 липня 2020 14:28
35_Цінова пропозиція.pdf
06 липня 2020 14:28
26_фін. звит.pdf
06 липня 2020 14:28
19_Протокол.pdf
06 липня 2020 14:28
36_ДЦ_кошторис _1_.pdf

Публічні документи

06 липня 2020 14:42
Електронний підпис
06 липня 2020 14:37
53.rar
06 липня 2020 14:37
Банківська гарантія.pdf
06 липня 2020 14:37
6.Лист № 05_06 від 25.06.2020.pdf
06 липня 2020 14:37
1.Пропозиція.pdf

Публічні документи

06 липня 2020 15:55
Електронний підпис

Публічні документи

06 липня 2020 11:03
Електронний підпис
06 липня 2020 10:59
13 Форма пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГІЯ"

ТОВ "ЖИТЛОРЕМСЕРВІС"

ПП Житловик-2

ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕНЕРГІЯ"
#31688222
Відхилено 798,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 09:56
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"
#40317544
Відхилено 680 079,98
UAH з ПДВ
08 липня 2020 20:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ЖИТЛОРЕМСЕРВІС"
#21856679
Переможець 826 881,42
UAH з ПДВ
13 липня 2020 15:21

Документи

08 липня 2020 09:56
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" #40317544

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

08 липня 2020 20:34
Електронний підпис

Документи

13 липня 2020 15:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖИТЛОРЕМСЕРВІС"
#21856679
826 881,42
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 липня 2020 15:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 10:35
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 10:37
забезпечення Житлоремсервис.PDF укладений
23 липня 2020 10:30
Договор 2320.PDF укладений
23 липня 2020 10:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 826 881,42
UAH (в тому числі ПДВ 137 813,57 UAH)