Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені М.П. Кирпоноса Вертіївської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області із запровадженням комплексних заходів з теплореновації (утеплення фасадів, цоколю та горищного перекриття) за адресою: Чернігівська область, Ніжинський район, с. Вертіївка, вул. Шевченка, 1 (ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»)
Очікувана вартість
6 746 159,80 UAH
UA-2020-06-22-006066-c ● 3ac81a11c1404ff4a1d6957630661386
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вертіївська сільська рада Ніжинського району Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04414313 |
Місцезнаходження: | 16624, Україна , Чернігівська обл., с. Вертіївка, вул. Миру, 126 |
Контактна особа: |
Юлія Старостенко +380463168172 starostenkoya@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2020 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2020 13:14 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2020 13:14 |
Початок аукціону: | 10 липня 2020 15:29 |
Очікувана вартість: | 6 746 159,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67 461,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 33000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника : органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені М.П. Кирпоноса Вертіївської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області із запровадженням комплексних заходів з теплореновації (утеплення фасадів, цоколю та горищного перекриття) за адресою: Чернігівська область, Ніжинський район, с. Вертіївка, вул. Шевченка, 1 (ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16624, Україна, Чернігівська область, с. Вертіївка, Шевченка, б. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться поетапно протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2020 15:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2020 15:20 |
додаток 8.pdf | |
22 червня 2020 15:19 |
додаток 7.pdf | |
22 червня 2020 15:19 |
додаток 6.pdf | |
22 червня 2020 15:19 |
додаток 5.pdf | |
22 червня 2020 15:19 |
додаток 4.pdf | |
22 червня 2020 15:19 |
додаток 3.pdf | |
22 червня 2020 15:19 |
додаток 2.pdf | |
22 червня 2020 15:19 |
додаток 1.pdf | |
22 червня 2020 15:19 |
ТД.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-22-006066-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФІРМА "ЮНІКОМ", Код ЄДРПОУ:41198044
Дата подання: 17 липня 2020 18:17
Неправомірне відхилення
ТОВ «Фірма «Юніком» приймало участь у закупівлі UA-2020-06-22-006066-c на Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені М.П. Кирпоноса Вертіївської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області із запровадженням комплексних заходів з теплореновації (утеплення фасадів, цоколю та горищного пере-криття) за адресою: Чернігівська область, Ніжинський район, с. Вертіївка, вул. Шевченка, 1 (ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»).
Через перебої в роботі ЦБД PROZORRO через це не змогло завантажити всі файли до за-купівлі, хоча й почало завантаження 09.07.2020р. в 11.45. Перші файли зявилися в ЦБД тільки о 12,00. І так частинами завантажувалось на ЦБД до 13.10. Через це не відобрази-лося ЕЦП.
Про що на пошти, що були викладені в тендерній документації було надіслано лист-роз’яснення та файли, що не попали до ЦБД.(прикріпляємо у вимогу).
В будь-якому випадку всі файли, що не попали через збої до тендерної пропозиції відно-сяться до статті 16, а значить у відповідності до п. 1 ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ви-явлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тен-дерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Але в даному випадку Замовник повинен був не відхилити пропозицію Учасника, а у відповідності до вимог ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ТОВ «Фірма «Юніком», чого Замовник невідомо з яких причин не зробив, чим створив ризик корупційних зловживань при визначенні переможця. Як встановлено нормою даної статті Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Але не розмістивши відповідно-го повідомлення, Замовник в подальшому створив умови, що позбавили ТОВ «Фірма «Юніком» законного права виправити невідповідності та бути в подальшому переможцем процедури закупівлі. У зв’язку з нерозміщенням повідомлення Замовник ігнорував вимоги щодо розгляду поданої ТОВ «Фірма «Юніком» тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасником виявлених невідповідностей. Висновок : За-мовник порушив права ТОВ «Фірма «Юніком», передбачені ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» у відповідності до якої, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропо-зиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній си-стемі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній си-стемі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У даному випадку Замовником порушено принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях за-купівель; максимальної економії та ефективності; об’єктивного та неупередженого визна-чення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, що визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Через перебої в роботі ЦБД PROZORRO через це не змогло завантажити всі файли до за-купівлі, хоча й почало завантаження 09.07.2020р. в 11.45. Перші файли зявилися в ЦБД тільки о 12,00. І так частинами завантажувалось на ЦБД до 13.10. Через це не відобрази-лося ЕЦП.
Про що на пошти, що були викладені в тендерній документації було надіслано лист-роз’яснення та файли, що не попали до ЦБД.(прикріпляємо у вимогу).
В будь-якому випадку всі файли, що не попали через збої до тендерної пропозиції відно-сяться до статті 16, а значить у відповідності до п. 1 ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ви-явлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тен-дерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Але в даному випадку Замовник повинен був не відхилити пропозицію Учасника, а у відповідності до вимог ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ТОВ «Фірма «Юніком», чого Замовник невідомо з яких причин не зробив, чим створив ризик корупційних зловживань при визначенні переможця. Як встановлено нормою даної статті Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Але не розмістивши відповідно-го повідомлення, Замовник в подальшому створив умови, що позбавили ТОВ «Фірма «Юніком» законного права виправити невідповідності та бути в подальшому переможцем процедури закупівлі. У зв’язку з нерозміщенням повідомлення Замовник ігнорував вимоги щодо розгляду поданої ТОВ «Фірма «Юніком» тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасником виявлених невідповідностей. Висновок : За-мовник порушив права ТОВ «Фірма «Юніком», передбачені ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» у відповідності до якої, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропо-зиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній си-стемі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній си-стемі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У даному випадку Замовником порушено принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях за-купівель; максимальної економії та ефективності; об’єктивного та неупередженого визна-чення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, що визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2020 14:42
Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації
Проте, ТОВ «ФІРМА «ЮНІКОМ» дані документи не були надані в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження необхідних документів. Закон не надає можливості подання їх Учасником Замовнику в інший спосіб.
Додатком 2 тендерної документації вимагалася наявність у штаті інженерно-технічних працівників. Тобто, тендерною документацією вимагалося наявність декількох інженерно-технічних працівників, а не одного інженерно- технічного працівника.
У Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, ТОВ «ФІРМА «ЮНІКОМ» зазначила про наявність в штаті лише одного інженерно-технічного працівника, а саме виконавця робіт Галушко Павла Юрійовича
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ФІРМА «ЮНІКОМ» не відповідає вимогам Додатку 2 тендерної документації та п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", що у відповідності до п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «ЮНІКОМ».
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» та Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на документи тендерної документації електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються змістом цієї документації, (у разі якщо учасником через електронну систему закупівель надано у складі тендерної пропозиції документи (матеріали та інформація) у формі електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису - вимога засвідчувати такі документи (матеріали та інформацію), печаткою та підписом уповноваженої особи не застосовується.).
Проте, ТОВ «ФІРМА «ЮНІКОМ» не накладено електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, чим порушено ч.3 ст.. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, тендерна пропозиція ТОВ «ФІРМА «ЮНІКОМ» не відповідає вимогам тендерної документації що відповідно до аб.2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «ЮНІКОМ».
Відповідно до ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації
Проте, ТОВ «ФІРМА «ЮНІКОМ» дані документи не були надані в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження необхідних документів. Закон не надає можливості подання їх Учасником Замовнику в інший спосіб.
Додатком 2 тендерної документації вимагалася наявність у штаті інженерно-технічних працівників. Тобто, тендерною документацією вимагалося наявність декількох інженерно-технічних працівників, а не одного інженерно- технічного працівника.
У Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, ТОВ «ФІРМА «ЮНІКОМ» зазначила про наявність в штаті лише одного інженерно-технічного працівника, а саме виконавця робіт Галушко Павла Юрійовича
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ФІРМА «ЮНІКОМ» не відповідає вимогам Додатку 2 тендерної документації та п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", що у відповідності до п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «ЮНІКОМ».
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» та Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на документи тендерної документації електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються змістом цієї документації, (у разі якщо учасником через електронну систему закупівель надано у складі тендерної пропозиції документи (матеріали та інформація) у формі електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису - вимога засвідчувати такі документи (матеріали та інформацію), печаткою та підписом уповноваженої особи не застосовується.).
Проте, ТОВ «ФІРМА «ЮНІКОМ» не накладено електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, чим порушено ч.3 ст.. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, тендерна пропозиція ТОВ «ФІРМА «ЮНІКОМ» не відповідає вимогам тендерної документації що відповідно до аб.2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «ЮНІКОМ».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2020 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА "ЮНІКОМ" |
5 625 196,16
UAH з ПДВ
|
4 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" |
5 809 567,79
UAH з ПДВ
|
4 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІНДУСТРІЯ ЛЮКС" |
6 000 815,02
UAH з ПДВ
|
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОБУДКОМФОРТ" |
5 981 058,00
UAH з ПДВ
|
5 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЕМ" |
5 900 180,35
UAH з ПДВ
|
5 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" #41310760 |
Очікує рішення |
4 999 999,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 16:20
|
ТОВ "ФІРМА "ЮНІКОМ" #41198044 |
Відхилено |
4 999 998,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 16:20
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 09:46 |
Кінець періоду оскарження: | 08 серпня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 08 серпня 2020 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відміна тендеру (відкриті торги) відповідно до п.1 ч.1 ст.32 Закону «Про публічні закупівлі» у зв»язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
28 липня 2020 09:46
|
Електронний підпис |
28 липня 2020 09:45
|
протокол відміна.pdf |