Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (НК 024:2019 – 35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна (Опромінювач бактерицидний пересувний ОБПе-225м )).
Очікувана вартість
67 000,00 UAH
UA-2020-06-22-006034-c ● 8b85f4b9b5aa4bb4a2b0f9f5a5a7505c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Кремінська багатопрофільна лікарня Кремінської районної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 25356637 |
Місцезнаходження: | 92900, Україна , Луганська обл., м. Кремінна, вул. Побєди, 1А |
Контактна особа: |
Ганна Клочан +380990262737 birulya-ivanova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2020 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 10 липня 2020 15:42 |
Очікувана вартість: | 67 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 335,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Опромінювач бактерицидний пересувний ОБПе-225м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
92900, Україна, Луганська область, Кремінна, вул. Побєди,1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35150 — Лампа ультрафіолетова герміцидна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2020 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2020 15:18 |
ДОДАТОК 3 МТВ (Опромінювач).docx | |
22 червня 2020 15:18 |
ДОДАТОК 4 ПД .docx | |
22 червня 2020 15:18 |
ТД НОВАЯ.docx | |
22 червня 2020 15:18 |
ДОДАТОК 5 Згода.docx | |
22 червня 2020 15:18 |
ДОДАТОК 1 Реєстр док..docx | |
22 червня 2020 15:17 |
ДОДАТОК 2 ТП.docx |
22 червня 2020 15:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 червня 2020 15:18 |
ДОДАТОК 3 МТВ (Опромінювач).docx
|
|||
22 червня 2020 15:18 |
ДОДАТОК 4 ПД .docx
|
|||
22 червня 2020 15:18 |
ТД НОВАЯ.docx
|
|||
22 червня 2020 15:18 |
ДОДАТОК 5 Згода.docx
|
|||
22 червня 2020 15:18 |
ДОДАТОК 1 Реєстр док..docx
|
|||
22 червня 2020 15:17 |
ДОДАТОК 2 ТП.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Приведіть документацію відповідно діючого законодавства
Дата подання: 23 червня 2020 09:32
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:23
Шановний Замовнику, вимога гарантійних листів виробника є дискримінаційною вимогою, яку ще 3 роки назад АМКУ підтвердив як таку, що " призводить до усунення конкуренції, та спотворення результатів торгів". Відповідність товару підтверджується наявністю сертифікатів, декларацій відповідності технічному регламенту щодо медичних виробів, паспортами на продукцію, а не листом від третьої особи, яка не є учасником торгів та не має ніяких господарських відносин до даних торгів та можливому договору при укладенні договору про поставку з учасником торгів. Сподіваємося, що Ви чітко дотримуєтесь державних законів, та зацікавленні в проведенні конкурентних торгів та економії державних та бюджетних коштів. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ми чітко дотримуємось державних законів та зацікавленні в проведенні конкурентних торгів та економії державних та бюджетних коштів. Керуючись Законом України Про публічні закупівлі, повідомляємо Вам, що вимога гарантійних листів виробника не є дискримінаційною вимогою, що призводить до усунення конкуренції, та спотворення результатів торгів, а є підтвердженням наявності обладнання та можливості постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. Також наявність Гарантійного листа від виробника підтверджує, що предмет закупівлі новий та не був у використанні. Дякуємо за запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-22-006034-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:41644003
Дата подання: 14 липня 2020 15:30
Грубі порушення Закону про закупівлі, Законодавства України, та знехтування дилерськими повноваженнями.
у вимозі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2020 10:23
Шановний учасник!
Стосовно вашої вимоги повідомляємо! Ураховуючі вимоги абз. 2 п.1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме замовником в тендерній документації вимагався Гарантійний лист від виробника товару, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, який повинен включати найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.
Надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість, високі показники терміну придатності товарів (принцип ефективності та раціональності закупівлі) та своєчасну поставку товару Замовнику, тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником.
Надання гарантійного листа учасником також мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Разом з тим, звертаємо Вашу увагу на те, що неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків.
Крім того, існує досвід попередніх торгів, на яких недобросовісні Учасники пропонують товари, не звертаючись до виробників щодо виконання таких поставок, включають у свою пропозицію товари, що не відповідають технічним характеристикам, завідома вводячи в оману Замовника. Замовник зі свого боку не має змоги бути експертом щодо наданих учасниками документів, але завжди може звернутись до виробників щодо підтвердження повноважень якихось учасників у разі наявності листа. Адже після визначення переможця та укладення договору Замовник не може впливати на дії недобросовісних Учасників.
Отже, вимога надання гарантійного листа виробника/офіційного представника виробника наданого безпосередньо на цю закупівлю з номером оголошення електронної закупівлі, яким виробник/офіційний представник виробника підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів з характеристиками та в терміни, визначені замовником торгів відповідає принципам здійснення публічних закупівель та не сприяє дискримінації потенційних учасників закупівлі. Вимогу вважаємо безпідставною так як у вашому гарантійному листі відсутні ідентифікатор та найменування замовника, що у свою чергу порушує умови тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Стосовно вашої вимоги повідомляємо! Ураховуючі вимоги абз. 2 п.1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме замовником в тендерній документації вимагався Гарантійний лист від виробника товару, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, який повинен включати найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.
Надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість, високі показники терміну придатності товарів (принцип ефективності та раціональності закупівлі) та своєчасну поставку товару Замовнику, тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником.
Надання гарантійного листа учасником також мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Разом з тим, звертаємо Вашу увагу на те, що неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків.
Крім того, існує досвід попередніх торгів, на яких недобросовісні Учасники пропонують товари, не звертаючись до виробників щодо виконання таких поставок, включають у свою пропозицію товари, що не відповідають технічним характеристикам, завідома вводячи в оману Замовника. Замовник зі свого боку не має змоги бути експертом щодо наданих учасниками документів, але завжди може звернутись до виробників щодо підтвердження повноважень якихось учасників у разі наявності листа. Адже після визначення переможця та укладення договору Замовник не може впливати на дії недобросовісних Учасників.
Отже, вимога надання гарантійного листа виробника/офіційного представника виробника наданого безпосередньо на цю закупівлю з номером оголошення електронної закупівлі, яким виробник/офіційний представник виробника підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів з характеристиками та в терміни, визначені замовником торгів відповідає принципам здійснення публічних закупівель та не сприяє дискримінації потенційних учасників закупівлі. Вимогу вважаємо безпідставною так як у вашому гарантійному листі відсутні ідентифікатор та найменування замовника, що у свою чергу порушує умови тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2020-06-22-006034-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:41644003
Дата подання: 16 липня 2020 11:05
Протизаконна дискваліфікація, та упереджені звинувачення Учасника
у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 15:22
Шановний учасник! Повідомляємо наступне, під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Враховуючі ваші зауваження, та керуючись Законом, звертаємо увагу учасника публічних закупівель на те, що Замовник не переслідує поширення завідомо недостовірних відомостей та керується виключно опублікованою тендерною документацією і вимогами до неї та Закону.
Разом з тим, звертаємо Вашу увагу на те, що у разі незгоди учасника публічних закупівель з відповіддю на вимогу останній може звернутися за захистом своїх порушених прав до Антимонопольного комітету України або суду.
Враховуючі ваші зауваження, та керуючись Законом, звертаємо увагу учасника публічних закупівель на те, що Замовник не переслідує поширення завідомо недостовірних відомостей та керується виключно опублікованою тендерною документацією і вимогами до неї та Закону.
Разом з тим, звертаємо Вашу увагу на те, що у разі незгоди учасника публічних закупівель з відповіддю на вимогу останній може звернутися за захистом своїх порушених прав до Антимонопольного комітету України або суду.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2020 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН" |
50 700,00
UAH з ПДВ
|
48 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ" |
56 000,00
UAH з ПДВ
|
48 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШИМОН АНАСТАСІЯ АНАТОЛІЇВНА" |
54 900,00
UAH з ПДВ
|
54 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
РАДЧЕНКО ІГОР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ |
61 500,00
UAH з ПДВ
|
61 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН" #41644003 |
Відхилено |
48 400,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 14:45
|
ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ" #41522098 |
Відхилено |
48 500,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2020 16:20
|
ФОП "ШИМОН АНАСТАСІЯ АНАТОЛІЇВНА" #3371911925 |
Відхилено |
54 900,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 15:31
|
РАДЧЕНКО ІГОР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ #2752800399 |
Переможець |
61 500,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2020 13:54
|
281.PDF | укладений |
03 серпня 2020 13:53
|