Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград
Очікувана вартість
8 111 888,00 UAH
UA-2020-06-22-005800-c 9f67cb5a173b4078be17f755b380decc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Стороженко

+380567428457 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Дмитро Стороженко
+380567428457
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 09 липня 2020 14:24
Очікувана вартість: 8 111 888,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 559,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, площа Соборна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 65
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 15:06
ТД площа Соборна 22.06.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ" 8 040 000,00
UAH з ПДВ
8 040 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРПРОЕКТ БУД" 8 101 941,34
UAH з ПДВ
8 101 941,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 10:57
Електронний підпис
08 липня 2020 13:20
Електронний підпис
08 липня 2020 13:17
IG-20772-300.pdf
08 липня 2020 13:17
139_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
08 липня 2020 13:17
139_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
08 липня 2020 13:17
139_ДЦ_ИВР.pdf
08 липня 2020 13:17
139_ДЦ_Т2.pdf
08 липня 2020 13:17
139_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
08 липня 2020 13:17
139_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
08 липня 2020 13:17
139_ДЦ_ОПР.pdf
08 липня 2020 13:17
139_ДЦ_ДЦ_4.pdf
08 липня 2020 13:17
139_ДЦ_ЕНРСМЗ.pdf
08 липня 2020 13:17
139_ДЦ_ДЦ_3.pdf
08 липня 2020 13:17
139_ДЦ_ДЦ_2.pdf
08 липня 2020 13:17
Проект договору.pdf
08 липня 2020 13:17
Статут РМ.pdf
08 липня 2020 13:17
Тендерна пропозиція.pdf
08 липня 2020 13:17
Звіт 12-2019 РМ.pdf
08 липня 2020 13:17
Звіт 1кв-2020 РМ.pdf
08 липня 2020 13:17
Реєстр документів.pdf
08 липня 2020 13:17
Витяг ПДВ (РМ).pdf
08 липня 2020 13:17
Лист про ліцензію.pdf
08 липня 2020 13:17
Довідка ч2 ст17.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 09:08
Статут ДорПроект.pdf
08 липня 2020 09:08
Рішення ДорПроект.pdf
08 липня 2020 09:08
ОПРЛС_2-1-2.pdf
08 липня 2020 09:08
ОПРЛС_2-1-1.pdf
08 липня 2020 09:08
МТБ.pdf
08 липня 2020 09:08
ЛС1_2-1-2.pdf
08 липня 2020 09:08
ЛС1_2-1-1.pdf
08 липня 2020 09:08
Ліцензія ДорПроект.pdf
08 липня 2020 09:08
Ін код ДорПроект.pdf
08 липня 2020 09:08
ИВР.pdf
08 липня 2020 09:08
ДЦ_ДЦ_2.pdf
08 липня 2020 09:08
ДЦ_3.pdf
08 липня 2020 09:08
Довідка №3.pdf
08 липня 2020 09:08
Довідка №2.pdf
08 липня 2020 09:08
Довідка про вимогам.pdf
08 липня 2020 09:08
Довідка не банкрут.pdf
08 липня 2020 09:08
Довідка №1.pdf
08 липня 2020 09:08
Гар лист.pdf
08 липня 2020 09:08
Аналог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРПРОЕКТ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ"
#33262345
Переможець 8 040 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 10:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 10:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ"
#33262345
8 040 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 12:03
д.у.2.pdf укладений
08 червня 2021 12:02
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2021 12:01
д.у.2.pdf зміни до договору
08 червня 2021 12:00
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 15:30
д.у.1.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 17:07
дод.35.pdf укладений
30 липня 2020 17:04
35.pdf укладений
30 липня 2020 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.1, 16 Договору
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору № 35 від 07.05.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.1, 16 Договору
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 08 червня 2021
Сума оплати за договором: 4 493 144,45
UAH (в тому числі ПДВ 748 857,41 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір