Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі початкової школи Спаської ЗОШ I-III ступенів за адресою: с. Спаське, вул. П. Козинця, 83а, Новомосковського району
Очікувана вартість
1 202 434,00 UAH
UA-2020-06-22-005361-c e63c2e0e7fb2455e8c5576fcfd62fa0b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Ракаєва

+380965711538 yrakaevayo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Новомосковської РДА
Код ЄДРПОУ: 02142483
Місцезнаходження: 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, 12
Контактна особа: Юлія Ракаєва
+380965711538
yrakaevayo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 15:15
Очікувана вартість: 1 202 434,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 012,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі початкової школи Спаської ЗОШ I-III ступенів за адресою: с. Спаське, вул. П. Козинця, 83а, Новомосковського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51263, Україна, Дніпропетровська область, с.Спаське, вул.Козинця, 83а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Порядок розрахунків здійснюється відповідно до норм Постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 « Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів , робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» , попередня оплата передбачається на строк не більше трьох місяців (протягом 90 календарних днів), у розмірі 30 % від вартості обсягу робіт за цим Договором. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Термін виконання робіт : 15%
менше 30 днів : 15%
від 30 до 40: 7%
більше 40 днів: 0%
Гарантійне обслуговування : 5%
більше 120 місяців: 5%
від 84 до 120 місяців: 2%
менше 84 місяців : 0%
Досвід виконання аналогічних робіт : 10%
більше 60 місяців: 10%
від 36 до 60 місяців: 5%
менше 36 місяців: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

висота будівлі
Дата подання: 25 червня 2020 10:52
Дата відповіді: 25 червня 2020 13:27
Доброго дня) скільки поверхів має данна будівля?
Відповідь: Один поверх
Підтвердження виконання аналогічних договорів
Дата подання: 25 червня 2020 12:33
Дата відповіді: 26 червня 2020 11:11
Доброго дня. Пункт 5.1, 3).."..- копії відповідних позитивних експертних звітів". Що мається на увазі - "позитивних" та який експертний звіт?
Відповідь: Доброго дня.
Надання "- копії відповідних позитивних експертних звітів" видалено із вимог. Замовник, мав на увазі позитивний відгук від попередніх замовників аналогічних договорів.
Спасибі за уточнення.
Зауваження до тендерної документації
Дата подання: 26 червня 2020 10:25
Дата відповіді: 26 червня 2020 17:46
Доброго дня! Просимо внести зміни до тендерної документації в зв’язку з її невідповідністю Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (Редакція станом на 19.04.2020) (далі-Закон).: 1. В п.п 5.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовником передбачається обов’язкова наявність кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) за спеціальністю «інженер – проектувальник». Вимагаємо виключити з тендерної документації дану вимогу Замовника так як виконання робіт з капітального ремонту покрівлі частини будівлі не передбачає необхідність наявності інженера – проектувальника. Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) за спеціальністю «інженер – проектувальник» дає можливість виконувати проектні роботи, що не відповідає предмету закупівлі. 2. В п.п 5.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовником передбачається надання на підтвердження виконання аналогічних договорів відгуків від вказаних в довідці Замовників, які повинні бути надані Учаснику для участі в даній закупівлі із зазначенням ID коду закупівлі. Дана вимога є порушенням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме п.4 ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно ч.4 ст. 5: Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а дана вимога є дискримінаційною, так як відгуки які надаються після виконання робіт від Замовників призначені для підтвердження якості виконання, строків, іншої інформації і надаються для подання за місцем вимоги та не мають строку давності. А також зауважуємо що з плином часу інформація про якість виконаних робіт, строків тощо не втрачає актуальності. У зв’язку з цим, вимагаємо виключити з тендерної документації дану вимогу Замовника. 3. В п.п 5.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовником передбачається надання на підтвердження виконання аналогічних договорів копії відповідних позитивних експертних звітів. Вимагаємо виключити з тендерної документації дану вимогу так як експертні звіти є документами які є власністю Замовника і Підрядник при здійсненні своєї діяльності не має жодного відношення до екземплярів даного документу. 4. В п.п 5.5 пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовником зазначається , що: «Переможець спрощеної закупівлі у строк, що не перевищує трьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону». Дана вимога суперечить ч.6 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої зазначений перелік документів надається переможцем у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Також зазначена вище умова тендерної документації є дискримінаційною, так як Замовником зазначено, що переможець повинен надати шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель. Надання такої довідки в зазначений в тендерній документації для переможця строк – три дні з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір – є неможливим, так як дана довідка надається територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України через сім днів після подання такої заяви переможцем до зазначеного органу. 5. В абзаці 1 п.п. 3.2. п.2 р.5 тендерної документації Замовником зазначається, що «Під час проведення будівельно-монтажних робіт Переможець забезпечується дотримання вимог чинного законодавства щодо охорони та збереження навколишнього природного середовища, забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення та безпеки прилеглих об’єктів техногенного середовища». В зв’язку з вищезазначеним, просимо надати конкретне роз’яснення, що Замовник вбачає в вимозі щодо забезпечення епідеміологічного благополуччя населення та безпеки прилеглих об’єктів техногенного середовища, та надати посилання на відповідні нормативні-правові акти, що містять дані вимоги. 6. В абзаці 5 п.п. 3.2. п.2 р.5 тендерної документації Замовником зазначається, що: «Переможець має забезпечити виконання робіт в разі необхідності в цілодобовому режимі, в тому числі у вихідні та святкові дні, із дотриманням вимог чинного законодавства.». Вимагаємо надати роз’яснення та зазначити причини необхідності забезпечити цілобовий режим роботи. 7. В п.п. 3.3 п.2 р.5 тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником копії ліцензії на право провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, яка передбачає такі види робіт: будівельні та монтажні роботи; монтаж інженерних мереж. Вимагаємо виключити з даного переліку видів робіт монтаж інженерних мереж, так як згідно технічних вимог (дефектного акту) наданих Замовником, роботи згідно предмету закупівлі не передбачають роботи по монтажу інженерних мереж. 8. В п.п. 3.3 п.2 р.5 тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником ліцензії на право провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV та V категорії складності, яка передбачає такі види робіт: будівельні та монтажні роботи; монтаж інженерних мереж. Просимо надати розрахунок категорії складності об’єкту будівництва для підтвердження такої вимогу Замовника, так як на нашу думку виконання робіт передбачених закупівлею не може належати до робіт із значними наслідками, а саме до класу СС3 або об’єктів IV та V категорії складності. У разі ненадання відповідного розрахунку, завіреного головним інженером проекту, вважаємо дану вимогу дискримінаційною, та вимагаємо її виключити із тендерної документації. 9. В п.п. 3.3 п.2 р.5 тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Просимо додати можливість надання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки на виконання вимог цього пункту тендерної документації, та зазначити які конкретно види робіт підвищеної небезпеки будуть виконуватись при виконанні робіт на об’єкті. Дана вимога є порушенням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме п.4 ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно ч.4 ст. 5: Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а дана вимога є дискримінаційною так як законодавством передбачається можливість надання замість вказаної декларації, дозволу на провадження певного виду господарської діяльності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний запитувачу!
Ми уважно розглянули Ваші вимоги та внесли відповідні зміни в оголошення про спрощену закупівлю.
Стосовно інших Ваших пропозицій, Замовник залишає за собою право залишити без змін.
Оцінка пропозиції
Дата подання: 26 червня 2020 16:10
Дата відповіді: 26 червня 2020 17:49
Розділ.V. Оцінка пропозиції "- Досвід виконання аналогічних робіт - загальний бал 10 % (більше 60 місяців – 10 %, від 36 до 60 місяців – 5 %, менше 36 місяців - 0%)." Яким документом підтверджується досвід виконання аналогічних робіт: 60 місяців, 36 місяців? Чи з Відомостей з дати первинної реєстрації?
Відповідь: Досвід виконання аналогічних робіт можна підтвердити наданням завірених копій виконаних договорів (договору ) відповідної давнини. Відомості з дати первинної реєстрації не є підтвердженням досвіду виконання аналогічних договорів.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-22-005361-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40317544
Дата подання: 09 липня 2020 08:36
Про відхилення тендерної пропозиції
В протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №11 від 07.07.2020 р. Замовника вказано, що ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ" було свідомо надано неправдиву інформацію при заповненні цінової пропозиції щодо досвіду виконання аналогічних робіт. Хочемо зауважити, що при обранні цінового критерію обирався досвід ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ" вцілому, так як підприємство засновано 03.03.2016 року. В підтвердження досвіду можемо надати ще декілька договорів, які укаладалися більше 36 місяців назад. На результати торгів впливала лише приведена ціна, а цінова пропозиція ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ" вказана достовірно та була розрахована виходячи з кошторису та договірної ціни. Вважаємо, що відхилення нашої пропозиції є неправомірним та вимагаємо визнати ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ" переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 15:45
Відповідно п.10 ст.14;п.1,3,6 ст.29; ст.30 Закону Замовником в п.1 розділу 5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено « Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію»
Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою:
PP = P/(1 + (F1 + F2+ F3 )/PV), де:
PP – приведена ціна;
P – ціна;
F1 – питома вага критерію «Термін виконання робіт», запропонованого учасником;
F2 – питома вага критерію «Гарантійне обслуговування», запропонованого учасником;
F3 – питома вага критерію «Досвід виконання аналогічних робіт», запропонованого учасником;

PV – питома вага критерію «Ціна»*.
• ціна разом з ПД

Для підтвердження наявності позитивного досвіду виконання аналогічних договорів Учасникам необхідно було надати копії виконаних договорів за аналогічний період . Учасником (ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ"), при заповненні електронної форми цінової пропозиції щодо досвіду виконання аналогічних робіт, вказано інформацію , що не знайшла документального підтвердження в складі пропозиції. В підтвердження досвіду не надано договорів, які укаладалися більше 36 місяців назад, як наслідок результати торгів спотворено, адже Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за вищевказаною математичною формулою. Вважаємо, що відхилення Вашої пропозиції є правомірним ..
Номер вимоги: UA-2020-06-22-005361-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ", Код ЄДРПОУ:31824838
Дата подання: 13 липня 2020 16:43
Вимога до замовника
Розглянувши протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №14 від 10 липня 2020 року, щодо відхилу пропозиції учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015 : 45450000-6 “Інші завершальні будівельні роботи ” Капітальний ремонт покрівлі початкової школи Спаської ЗОШ I-III ступенів за адресою: с. Спаське, вул. П. Козинця, 83а, Новомосковського району, ТОВ «Київська Русь» не згідно з цим рішенням так як вважаємо, що надана тендерна пропозиція відповідає тендерній документації замовника.
1. В протоколі сказано, що відсутні документальне підтвердження про відповідність кваліфікаційним критеріям, працівників. Але ж в тендерній документації розділ 3, п.5.1 вказано (Учасники надають в складі пропозиції довідку за формою - Додаток 2 до Оголошення).У формі довідки немає колонки для внесення даних про надходження навчання та досвід роботи (стаж) найманих робітників, а тільки данні на робітників працюючих на підприємстві.
2. Щодо відсутності спеціаліста з складання кошторисів, то були внесені зміни до тендерної документації від 26.06.2020, де вимога «…Обов’язкова наявність кваліфікаційного(их) сертифікату(ів) відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) за спеціальністю “інженер – проектувальник»» була видалено.
3. В тендерній документації не вимагається на дання інформації про офісну оргтехніку та програми до неї. Також не зрозуміло, як наявність офісної техніки впливає на можливість виконання робіт по капітальному ремонту покрівлі.
4. На об’єкті буде задіяна така техніка, як самоскид. Нами були надані всі документи згідно Договору №24, від 22.05.2018р про надання транспортних послуг Філія Новомосковська «ДЕД» ДП «Дніпропетровський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» в тому числі техпаспорти на техніку. Також надана 2.6 Довідка про залучення необхідних механізмів та обладнання №34/6 від 26.06.2020.
5. У відгуку зазначено ID код закупівлі UA-2019-06-21-000815-a на яку надано відгук.

Враховуючи вище зложене вважаємо рішення уповноваженою особою №14 від 10 липня 2020 року, щодо відхилу пропозиції учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015 : 45450000-6 “Інші завершальні будівельні роботи ” Капітальний ремонт покрівлі початкової школи Спаської ЗОШ I-III ступенів за адресою: с. Спаське, вул. П. Козинця, 83а, Новомосковського району, не законне.
Вимагаємо скасувати рішення уповноваженою особою №14 від 10 липня 2020 року, щодо відхилу пропозиції учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015 : 45450000-6 “Інші завершальні будівельні роботи ” Капітальний ремонт покрівлі початкової школи Спаської ЗОШ I-III ступенів за адресою: с. Спаське, вул. П. Козинця, 83а, Новомосковського району, та признати ТОВ «Київська Русь» переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 15:00
Вимогу відхилено з підстав зазначених в Протоколі УО (додається).
Номер вимоги: UA-2020-06-22-005361-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Житловик-2, Код ЄДРПОУ:32185160
Дата подання: 17 липня 2020 16:03
Вимога про скасування рішення
ВИМОГА
Вимагаємо Відділ освіти Новомосковської РДА скасувати рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції ПП «ЖИТЛОВИК-2», прийняте протоколом № 22 від «16 липня» 2020 року у зв’язку з неправомірним відхиленням нашої пропозиції і всі наступні та переглянути тендерну пропозицію і прийняти рішення про визнання ПП «ЖИТЛОВИК-2» переможцем, тому, що:
Перша причина відхилення нашої пропозиції: Відхилення у зв’язку з відсутністю однією букви в прізвищі працівника (вказано Патрикеєв Т.І., а потрібно Патрикеєва Т.І.) – яке вказано в довідці про наявність працівників – не правомірне, так як це є формальною помилкою тому, що на підтвердження наданих в довідці відомостей надано трудову угоду де прізвище є вірним - Патрикеєва.
Друга причина відхилення нашої пропозиції: Не надано листи згоди на обробку персональних даних на двох штатних працівників однак листи-згоди оголошенням не вимагались.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2020 11:21
Вимогу відхилено з підстав зазначених у протоколі УО (додається)
Номер вимоги: UA-2020-06-22-005361-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Житловик-2, Код ЄДРПОУ:32185160
Дата подання: 17 липня 2020 15:33
Вимога про скасування рішення
ВИМОГА
Вимагаємо Відділ освіти Новомосковської РДА скасувати рішення тендерного комітету про визначення переможцем ТОВ "ЖИТЛОРЕМСЕРВІС" та намір укласти договір, прийняте протоколом № 23 від «17 липня» 2020 року і відхилити пропозицію ТОВ "ЖИТЛОРЕМСЕРВІС" у зв’язку з невідповідністю пропозиції даного учасника вимогам встановленим кваліфікаційним критеріям оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - оголошення), а саме:
1. Учасником не виконано вимогу пункту 5.1.3 розділу 3 оголошення, а саме: до довідки на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (Вих. № 04/06 25.06.2020 року), учасником було надано договір № 09-2008 на виконання капiтального ремонту м'якої покрiвлi від 14 жовтня 2008р., але не надано відгуку від Замовника, що підтверджує виконання даного договору. Таким чином, у зв’язку з відсутністю підтвердження наявності досвіду виконання даного договору, в подальшому учасником було надано неправдиву інформацію при заповненні цінової пропозиції за неціновими критеріями (щодо досвіду виконання аналогічних робіт), що призвело до спотворення результатів аукціону в ході даної закупівлі.
2. Учасником надана довідка про наявність працівників, яка не відповідає встановленій формі Додатку 2 і тому відсутня інформація в повному обсязі, яка передбачена оголошенням, а саме: в довідці відсутня інформація про освіту та спеціальність вказаних працівників.
Наведена в довідці про наявність працівників інформація не підтверджена документально, а саме: на плотника - Дем’яненко Ю.А. відсутній документ, що підтверджує прийняття на роботу його, як плотника. В той же час надано наказ про прийняття його покрівельником. Також в наданому Учасником штатному розписі посада плотника не передбачена. Не відповідність наданих документів підтверджує недостовірність інформації.
Також документи, що надані на підтвердження наявності найманих працівників відповідної кваліфікації: накази про призначення, надані учасником в складі пропозиції, не містять відтиску печатки на оригіналі і не надані не завірені копії з відтиском печатки.
3. Учасником не виконано вимогу пункту 5.1.2 розділу 3 оголошення, а саме: в довідці про наявнiсть основних машин, механiзмiв та устаткування необхiдних для виконання договору про закупiвлю зазначено орендований автомобіль FAW модель С 1047, до якого не додана завірена копія чинного договору оренди (лізингу) та копія технічного паспорту. Наданий договір оренди та технічний паспорт на автомобіль FAW модель СА 1047, що не відповідає даним зазначеним у довідці.
4. Учасником не виконано вимогу пункту 2 розділу 3 оголошення, а саме: не надано завірену банком копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення участі в спрощеній закупівлі (покриття за гарантією) на рахунок банку, іншої кредитної установи, страхової організації або копія документу, що підтверджує передачу учасником майна на суму гарантії у заставу (у разі, якщо гарантія видана на підставі передачі учасником майна на суму гарантії у заставу).
та відмінити торги у зв’язку з невідповідністю всіх пропозицій вимогам оголошення та Закону України «Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2020 11:19
Вимогу відхилено з підстав зазначених у протоколі УО (додається)

Документи

Документи

21 липня 2020 11:21
Протокол уо. 25.PDF

Документи

21 липня 2020 11:19
Протокол уо. 24 .PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" 985 001,32
UAH з ПДВ
978 001,32
UAH з ПДВ
1.3142857143 744 131.44 Документи
ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ" 1 099 989,34
UAH з ПДВ
1 069 985,71
UAH з ПДВ
1.4285714286 748 990 Документи
ПП Житловик-2 1 185 446,33
UAH з ПДВ
1 070 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 749 000 Документи
ТОВ "ЖИТЛОРЕМСЕРВІС" 1 184 923,20
UAH з ПДВ
1 184 923,20
UAH з ПДВ
1.4285714286 829 446.24 Документи

Публічні документи

02 липня 2020 16:49
Електронний підпис
02 липня 2020 16:46
тендерна пропозиція.PDF
02 липня 2020 16:46
Статут_Виртум_Строй.PDF
02 липня 2020 16:46
згода з ТЗ.PDF
02 липня 2020 16:46
звіт.rar
02 липня 2020 16:46
досвід.rar
02 липня 2020 16:46
довідка щодо ст. 17.PDF
02 липня 2020 16:46
гарантія.rar
02 липня 2020 16:46
витяг_ПДВ.PDF
02 липня 2020 16:46
програмний файл.rar
02 липня 2020 16:46
Штатний розпис.PDF
02 липня 2020 16:45
договори оренди.rar
02 липня 2020 16:45
проект договору.PDF
02 липня 2020 16:45
календарний графік.PDF

Публічні документи

10 липня 2020 09:46
Електронний підпис
10 липня 2020 09:41
Тендерна пропозиція
02 липня 2020 13:33
Електронний підпис
02 липня 2020 13:26
13 Форма пропозиції.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 14:47
Електронний підпис
13 липня 2020 12:11
Електронний підпис
13 липня 2020 12:10
лист-відгук
02 липня 2020 15:49
Електронний підпис

Публічні документи

02 липня 2020 11:39
Електронний підпис
01 липня 2020 17:16
1.Пропозиція.pdf
01 липня 2020 08:07
6.Лист № 05_06 від 25.06.2020.pdf
01 липня 2020 08:07
3.Локальний кошторис.pdf
01 липня 2020 08:07
2.Договірна ціна.pdf
01 липня 2020 08:07
1.Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"

ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ"

ПП Житловик-2

ТОВ "ЖИТЛОРЕМСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"
#40317544
Відхилено 978 001,32
UAH з ПДВ
07 липня 2020 16:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ"
#31824838
Відхилено 1 069 985,71
UAH з ПДВ
10 липня 2020 15:14
ПП Житловик-2
#32185160
Відхилено 1 070 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 13:07
ТОВ "ЖИТЛОРЕМСЕРВІС"
#21856679
Переможець 1 184 923,20
UAH з ПДВ
17 липня 2020 11:19

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" #40317544

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

07 липня 2020 16:56
Електронний підпис

Документи

16 липня 2020 13:07
Електронний підпис
16 липня 2020 13:06
протокол №22.PDF

Документи

17 липня 2020 11:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖИТЛОРЕМСЕРВІС"
#21856679
1 184 923,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2020 11:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 10:42
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 10:49
File0014.PDF зміни до договору
15 жовтня 2020 10:45
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 12:02
Довіренність.pdf укладений
03 серпня 2020 11:58
Свідоцтво.pdf укладений
03 серпня 2020 11:58
Ліцензія.pdf укладений
03 серпня 2020 11:58
Банк. гарантия по с . спаське.pdf укладений
03 серпня 2020 11:57
платіжне доручення.pdf укладений
03 серпня 2020 11:57
довідка.pdf укладений
03 серпня 2020 11:57
договірна ціна .PDF укладений
03 серпня 2020 11:57
графік.PDF укладений
03 серпня 2020 11:57
договір.PDF укладений
03 серпня 2020 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 16285,97 грн. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції "Договорна ціна робіт є динамічною та складає: 1168637,23 грн.
Номер договору про закупівлю: 03-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 168 637,23
UAH (в тому числі ПДВ 194 772,87 UAH)