Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги О181004 Малий Стидин – Злазне – Іваничі на ділянці км 10+600 – км 17+500, Костопільського району
Очікувана вартість
72 483 370,00 UAH
UA-2020-06-22-004997-c df261c2736474e72b2200e3e9dc21037
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лапін Андрій Сергійович

+380362266863 Lapinandrew81@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Вебсайт: http://www.arhioda.gov.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти, 1
Контактна особа: Лапін Андрій Сергійович
+380362266863
Lapinandrew81@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 14:00
Початок аукціону: 09 липня 2020 11:05
Очікувана вартість: 72 483 370,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 362 416,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 362415 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги О181004 Малий Стидин – Злазне – Іваничі на ділянці км 10+600 – км 17+500, Костопільського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Майдан Просвіти,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Аванс використовується на придбання і постачання необхідних матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними випадками Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Банківські 60
Виконання робіт Замовник має право утримувати кошти у розмірі до 10% від загальної суми зазначеної в Договорі до затвердження у встановленому порядку Декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 5 Банківські 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-01-000003 ● af5de7df5ca14daa9956f9aa3fbb051e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2020 09:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2020 Одеса № 333

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.09.2020.

В.о. начальника Сергій ГАШКОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.09.2020 № 333
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
23. UA-2020-06-22-004997-c 22.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 61 560 000,00
UAH з ПДВ
61 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" 70 703 652,00
UAH з ПДВ
70 703 652,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 71 716 000,00
UAH з ПДВ
71 716 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 72 427 998,00
UAH з ПДВ
72 427 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 12:36
Електронний підпис
08 липня 2020 12:34
Технічна частина.rar
08 липня 2020 12:34
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

20 липня 2020 14:28
Електронний підпис
20 липня 2020 14:27
Розрахунки, довідки.pdf
08 липня 2020 13:32
Електронний підпис
08 липня 2020 13:31
Додаток 1.1. частина 3.3.pdf
08 липня 2020 11:48
Електронний підпис
08 липня 2020 11:47
Довідка АБ.pdf
08 липня 2020 11:05
Електронний підпис
08 липня 2020 11:05
Лист НБУ по ліцензії.pdf
08 липня 2020 11:05
Інші.pdf
08 липня 2020 11:05
Звітність 3.pdf
08 липня 2020 11:05
Звітність 2.pdf
08 липня 2020 11:04
Звітність 1.pdf
08 липня 2020 11:04
Додаток 4.pdf
08 липня 2020 11:04
Додаток 3.pdf
08 липня 2020 11:04
Додаток 2.pdf
08 липня 2020 11:04
Додаток 1.6. частина 4.pdf
08 липня 2020 11:04
Додаток 1.6. частина 3.pdf
08 липня 2020 11:04
Додаток 1.6. частина 2.PDF
08 липня 2020 11:04
Додаток 1.6. частина 1.pdf
08 липня 2020 11:04
Додаток 1.5. частина 2.pdf
08 липня 2020 11:04
Додаток 1.5. частина 1.pdf
08 липня 2020 11:04
Додаток 1.4..pdf
08 липня 2020 11:04
Додаток 1.3..pdf
08 липня 2020 11:04
Додаток 1.2. частина 2.pdf
08 липня 2020 11:04
Додаток 1.2. частина 1.pdf
08 липня 2020 11:04
Додаток 1.1. частина 3.2.pdf
08 липня 2020 11:04
Додаток 1.1. частина 3.1.pdf
08 липня 2020 11:04
Додаток 1.1. частина 2.pdf
08 липня 2020 11:04
Додаток 1.1 частина 1.pdf
08 липня 2020 11:04
довідка АБУ.PDF
08 липня 2020 11:04
13525_Довідка_покриття.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 12:32
Електронний підпис
08 липня 2020 12:04
14. Довідки з банків.pdf
08 липня 2020 12:04
7. Копія Статуту.pdf
08 липня 2020 12:03
1.4.1. Баланс за 1 кв. 2020.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 13:51
Електронний підпис
08 липня 2020 13:50
Довідка про покриття.pdf
08 липня 2020 13:50
Витяг із Статуту (4).7z
08 липня 2020 13:50
Гарантія 5556-20.7z
08 липня 2020 13:50
Лист для клієнтів (5).7z
08 липня 2020 13:50
Протокол НР (5).7Z
08 липня 2020 13:50
Наказ Фролова Ю.М (4).7Z
08 липня 2020 13:50
Довідка (5).pdf
08 липня 2020 13:50
кошторис.7z
08 липня 2020 13:50
Технічний опис.pdf
08 липня 2020 13:50
решта документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 61 560 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 04:13
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"
#31435931
Переможець 70 703 652,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"
#31435931
70 703 652,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 13:20
прок.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 13:19
ду 4.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 13:19
CCF06082020_0003.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 13:19
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 08:14
CCF04082020_0001.pdf укладений
04 серпня 2020 19:04
договір підряду укладений
04 серпня 2020 19:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд робіт, які початково не були передбачені та включені до проектної документації. В процесі будівництва даний вид робіт було погоджено з генеральним проектувальником для їх виконання.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML