Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Очікувана вартість
465 000,00 UAH
UA-2020-06-22-004908-c 7285980640374c3ab7d4a77786c70328
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Гончарова

+380566681114
+380566696072
nikopolraion@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Нікопольська центральна районна лікарня" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 05494716
Місцезнаходження: 53207, Україна , Дніпропетровська обл., місто Нікополь, вулиця Першотравнева, 58
Контактна особа: Тетяна Гончарова
+380566681114,+380566696072
nikopolraion@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 09 липня 2020 15:58
Очікувана вартість: 465 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11398 штуки
Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53207, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Першотравнена, буд. 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг, в сумі згідно наданого акта, здійснюється шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця по факту наданих послуг за умови наявності відповідного бюджетного фінансування до 15 числа місяця, наступного за звітним. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 14:18
Проект договору про закупівлю.doc
22 червня 2020 14:18
Тендерна документація кейтеринг.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Нікмаркет стандарт" 461 480,00
UAH з ПДВ
461 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Савченко Вячеслав Анатолійович 464 999,48
UAH з ПДВ
464 999,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 16:10
Довідка МВС
16 липня 2020 16:10
Довідка ГНІ
16 липня 2020 16:10
Довідка
04 липня 2020 14:52
Електронний підпис
04 липня 2020 14:50
Лист гарантія.PDF
04 липня 2020 14:50
Екологічна програма.PDF
04 липня 2020 14:50
Додаток 7 Никмаркет.pdf
04 липня 2020 14:50
Додаток 7 Лист згода.PDF
04 липня 2020 14:50
Інші документи.rar
04 липня 2020 14:50
Додаток 1.rar

Публічні документи

08 липня 2020 13:24
Електронний підпис
08 липня 2020 13:23
Виписка.PDF
08 липня 2020 13:23
Единый налог.PDF
07 липня 2020 17:04
Послуги.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Нікмаркет стандарт"

ФОП Савченко Вячеслав Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Нікмаркет стандарт"
#40013869
Переможець 461 480,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 11:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Нікмаркет стандарт"
#40013869
461 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 09:34
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 13:58
Дод.угода 4.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 13:55
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 13:52
Дод.угода 3.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 13:49
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:18
Дод.угода 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:17
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 14:09
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 14:08
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 10:47
Договір 274.pdf укладений
27 липня 2020 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви замовника. Сума договору після внесення змін - 461480,00 грн. без ПДВ, обсяг послуг після внесення змін - 11398 комплектів готової їжі.
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Строк дії договору до 31.03.2021р. Сума договору після внесення змін - 461480,00 грн. без ПДВ, обсяг послуг після внесення змін - 11398 комплектів готової їжі .
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви та юридичної адреси замовника. Сума договору після внесення змін - 461480,00 грн. без ПДВ, обсяг наданих послуг - 11398 комплектів готової їжі
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. Сума договору після внесення змін - 553760, 00 грн. без ПДВ, обсяг наданих послуг після внесення змін - 13684 комплектів готової їжі
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 553 760,00
UAH