Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33612019 |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 22-А |
Контактна особа: |
Владислав Чубар +380995585262 chubar_vladislav@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2020 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2020 12:12 |
Очікувана вартість: | 3 663 663,34 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 636,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 109909.92 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 90 днів з дати підписання Сторонами акту наданих послуг (виконаних робіт). | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2020 13:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2020 13:42 |
ТД з додатками.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-26-000010 ● 0e5fb3ec2b9743069b3bb465805714fa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2020 15:52 |
22.07.2020 № 142
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.07.2020 № 142
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4
UA-2020-06-22-004339-c
22.06.2020 Комунальне підприємство «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради
(код за ЄДРПОУ 33612019) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Через електронну систему закупівель окремими сканкопіями оприлюднено інформацію та документи, що свідчать про виконання вимоги викладеної у висновку моніторингу Східного офісу Держаудитслужби (ID моніторингу: UA-M-2020-06-26-000010), а саме вжито заходів щодо розірвання договору від 22.07.2020 № 22/07 у встановленому Законом порядку.
2020-08-18 15:12:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону (оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій))
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМ+ТРАНС" #39583282 |
Переможець |
3 638 683,26
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 12:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2020 11:42
|
Договір з додатками 22 07 від 22 07 2020.pdf | укладений |
22 липня 2020 11:41
|