Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту асфальтобетонного покриття, фігурних елементів мощення, бордюрів, вирівнювання просілих та заміни пошкоджених плит та інших елементів благоустрою у м. Дніпрі
Очікувана вартість
3 663 663,34 UAH
UA-2020-06-22-004339-c a67761629b07415c8394492c67fdf7c6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Чубар

+380995585262 chubar_vladislav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33612019
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 22-А
Контактна особа: Владислав Чубар
+380995585262
chubar_vladislav@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 12:12
Очікувана вартість: 3 663 663,34 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 636,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 109909.92 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Послуги з поточного ремонту асфальтобетонного покриття, фігурних елементів мощення, бордюрів, вирівнювання просілих та заміни пошкоджених плит та інших елементів благоустрою у м. Дніпрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 90 днів з дати підписання Сторонами акту наданих послуг (виконаних робіт). Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 13:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 13:42
ТД з додатками.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-26-000010 ● 0e5fb3ec2b9743069b3bb465805714fa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2020 15:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

22.07.2020 № 142

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.07.2020 № 142

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4
UA-2020-06-22-004339-c
22.06.2020 Комунальне підприємство «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради
(код за ЄДРПОУ 33612019) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Через електронну систему закупівель окремими сканкопіями оприлюднено інформацію та документи, що свідчать про виконання вимоги викладеної у висновку моніторингу Східного офісу Держаудитслужби (ID моніторингу: UA-M-2020-06-26-000010), а саме вжито заходів щодо розірвання договору від 22.07.2020 № 22/07 у встановленому Законом порядку.

2020-08-18 15:12:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону (оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМ+ТРАНС" 3 638 683,26
UAH з ПДВ
3 638 683,26
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАВТОБУД" 3 660 070,18
UAH з ПДВ
3 660 070,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 13:39
Електронний підпис
17 липня 2020 13:37
1. Довідка МВС.pdf
07 липня 2020 21:48
Електронний підпис
07 липня 2020 21:42
Виписка Гарантія.pdf
07 липня 2020 21:42
39.3 Техніка.pdf
07 липня 2020 21:42
39.2 КТ Амкодор.pdf
07 липня 2020 21:42
39.1 КТ Каток НАММ HD 12VV.pdf
07 липня 2020 21:42
35 Відповідність ТЗ.PDF
07 липня 2020 21:42
32.1 Баланс 1 квартал.PDF
07 липня 2020 21:42
31 про правочини.PDF
07 липня 2020 21:42
29 Лист згода.PDF
07 липня 2020 21:42
24 Проект договору.PDF
07 липня 2020 21:42
22 Довідка статистика.pdf
07 липня 2020 21:42
18 Довкілля.PDF
07 липня 2020 21:42
17. ПДВ.pdf
07 липня 2020 21:42
16. щодо ПДВ.PDF
07 липня 2020 21:42
13. код доступу.PDF
07 липня 2020 21:42
10. Про обєднання.PDF
07 липня 2020 21:42
8-9 антикор. прогр._.pdf
07 липня 2020 21:42
6. ст.17.PDF
07 липня 2020 21:42
3 Накази.pdf
07 липня 2020 21:42
1.реєстр документів.PDF

Публічні документи

07 липня 2020 13:57
Електронний підпис
07 липня 2020 13:56
гарантия.rar
07 липня 2020 13:56
Машини та механізми.pdf
07 липня 2020 13:56
Аналогічний договір.pdf
07 липня 2020 13:56
Працівники.pdf
07 липня 2020 13:56
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМ+ТРАНС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАВТОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМ+ТРАНС"
#39583282
Переможець 3 638 683,26
UAH з ПДВ
10 липня 2020 12:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 12:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМ+ТРАНС"
#39583282
3 638 683,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 15:03
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 11:42
Договір з додатками 22 07 від 22 07 2020.pdf укладений
22 липня 2020 11:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 545 912,48
UAH (в тому числі ПДВ 590 985,41 UAH)