Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт актової зали КЗШ І-ІІІ ступенів №123 КМР за адресою:м. Кривий Ріг, вул. Миколаївське шосе,18" (згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) ДСТУ Б Д. 1. 1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Очікувана вартість
1 646 696,40 UAH
UA-2020-06-22-003928-b 67494ec7876d4e34acad6fa52961a3c6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Молчанова Інна

380672959848 bux-cf@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142299
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна,1
Контактна особа: Молчанова Інна
380672959848
bux-cf@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 14:26
Очікувана вартість: 1 646 696,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 233,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт актової зали КЗШ І-ІІІ ступенів №123 КМР за адресою:м. Кривий Ріг, вул. Миколаївське шосе,18" ДСТУ Б Д. 1. 1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Миколаївське шосе,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи за цим Договором здійснюються Замовником на підставі довідки, про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) та актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та рахунку, відповідно до фактично виконаних обсягів робіт з урахуванням фактичної вартості матеріалів і шляхом безготівкового перерахування відповідних сум на розрахунковий рахунок Підрядника в національній валюті України на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України, за фактично виконані об’єми робіт. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 16:46
Додаток 4 (проект договору).docx
22 червня 2020 16:45
Додатки 1,2,5,6.docx
22 червня 2020 16:45
Технічне завдання КЗШ №123.xls
22 червня 2020 16:45
Інф-я відповідно до вимог ч.2 ст.21 ЗУ.docx
22 червня 2020 16:44
ТД КЗШ 123.doc
22 червня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 16:46
Додаток 4 (проект договору).docx
22 червня 2020 16:45
Додатки 1,2,5,6.docx
22 червня 2020 16:45
Технічне завдання КЗШ №123.xls
22 червня 2020 16:45
Інф-я відповідно до вимог ч.2 ст.21 ЗУ.docx
22 червня 2020 16:44
ТД КЗШ 123.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

клас наслідків
Дата подання: 23 червня 2020 23:04
Дата відповіді: 24 червня 2020 09:01
Який клас наслідків даних робіт згідно проекту
Відповідь: Доброго дня! Згідно робочого проєкту- капітальний ремонт актової зали КЗШ І-ІІІ ступенів №123 КМР за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Миколаївське шосе,18 відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-22-003928-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2222122659
Дата подання: 23 липня 2020 18:06
Вимога
вих.№_23 від «23» липня 2020 року

Уповноваженій особі за організацію та проведення процедур закупівель
Департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради

ВИМОГА
Учасник даної Закупівлі ФОП Ніконов М.В. куруючись ЗУ «Про публічні закупівлі» звертається до Замовника закупівлі з даною вимогою:
Департаментом освіти і науки виконкому Криворізької міської ради (надалі – Замовник), було оголошено про проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі – UA-2020-06-22-003928-b щодо предмету закупівлі "Капітальний ремонт актової зали КЗШ І-ІІІ ступенів №123 КМР за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Миколаївське шосе,18" ДСТУ Б Д. 1. 1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва». (за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) на очікувану вартість 1 646 696,40 грн. з ПДВ із кінцевим строком подання тендерної пропозицій до 07.07.2020 18:00.
08.07.2020р. по даній закупівлі було проведено аукціон, участь у якому прийняли наступні учасники: ФОП "НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ", ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ".
Перелік тендерних пропозицій:
1. 1453791,00грн ФОП "НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ",
2. 1621843,20 грн. ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ",
3. 1645120,00 грн. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ".
В подальшому, за результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення щодо дискваліфікації Учасника, закріплене Протоколом №15 від 15.07.2020р. (щодо дискваліфікації ФОП "НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ").
Оприлюднений Протокол № 20 від 21.07.2020р. повідомляє про оголошення переможцем закупівлі "Капітальний ремонт актової зали КЗШ І-ІІІ ступенів №123 КМР за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Миколаївське шосе,18" ДСТУ Б Д. 1. 1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва». Код ДК ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ТОВ «МІТАЛЛ ІНКОМ», та про намір підписати договір про закупівлю з Учасником ТОВ «МІТАЛЛ ІНКОМ».

ФОП Ніконов М.В. не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про визнання переможцем даної закупівлі ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ", так як вважає його незаконним та неправомірним таким, що порушує його права, інтереси та положення ЗУ «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.

ФОП Ніконов М.В. частково не погоджується з Протоколом №15 від 15.07.2020р. (щодо дискваліфікації ФОП "НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ") а саме в тексті протоколу Замовника на другій сторінці, другий абзац - викладено «…виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності:тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим пункту другого частини першої статті 31 Закону, а саме:…… не відповідають обґрунтованим цінам матеріальних ресурсів, відповідно до ПКД, на підставі аналізу поточних цін на ринку будівельних матеріалів,виробів та конструкцій у регіоні, за даними Замовника.»
З цим категорично не згоден з даним трактуванням Замовника цього тексту, т.я не надано жодних пояснень та підтверджень цього, яким чином проводився аналіз Замовником. Прошу пояснити.
Учасник наполягає що ціни наведені в тендерній пропозиції відповідають нормативній базі. При ознайомлені Учасника з ПКД - представником замовника було надано для ознайомлення тільки робочу частину (документацію) проекту без кошторисної частини та експертного висновку.
ФОП Ніконов М.В., як учасник проводить власні розрахунки договірної ціни та локального кошторису, спираючись на вимоги тендерної та технічної документації наданих замовником. Але при цьому учасник користується певною свободою в питанні оптимізації своїх витрат з метою отримання конкурентоспроможної пропозиції, застосовує в своїй роботі досягнення в галузі технологій і організацій будівельного виробництва, сучасний рівень технічного оснащення, прогресивні матеріали . Всі розрахунки учасника повністю відповідають. Є посилання в протоколі «ПКД» Замовником не надавались всі документи. Порушень в цьому не має, діє принцип максимальної економії, метою учасника є оптимізація витрат, щоб досягти більш вигідну пропозицію для Замовника.
ФОП Ніконов М.В. не згоден категорично з Протоколом № 20 від 21.07.2020р. про визначення переможцем процедури закупівлі пропозицію ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ", у сумі 1621843,20 грн. та прийняттю рішення про намір укласти договір з ним Замовника закупівлі.

Т.я. ФОП Ніконов М.В. ознайомившись в електронній системі з документами пропозиції учасника ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" та ТД Замовника виявив – що Замовник при оцінці цього учасника грубо порушив ЗУ «Про публічні закупівлі» та повинен був відхилити по ст..31 ЗУ «Про публічні закупівлі». ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам ТД. В реєстрі робіт наданих ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" п.23 значиться назва «пожежна сигналізація» ТД вимагає підтвердження. Даний вид робіт згідно чинного законодавства передбачає – отримання ліцензії Державної служби України з надзвичайних ситуацій , що не надано в складі пропозиції ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" і за даними відкритих реєстрів не мають. Та не надано пояснення яким чином будуть виконуватися цей вид робіт. До моменту оцінки пропозиції Замовник мав право звернутися до цього учасника доповнити відповідність ст.16 в термін 24 години але не скористався цим правом.
Також ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" надав дозвіл №236.15.15 в переліку якого є роботи в.п.4 та п.6 але дозвіл діє тільки до 03 червня 2020 року, теж не надано гарантій або пояснень що дані роботи будуть задекларовані згідно Постанови КМУ від 03 березня 2020 року №207.
Згідно розділу ІІІ п.1 ТД- вимагається надання листів згод на обробку персональних даних. В пропозиції надано тільки керівника, в пропозиції відкриті персональні дані і інших працівників та листів - згод немає .
Згідно розділу ІІІ п.2 ТД- вимагається підписання тендерної пропозиції учасника шляхом накладання електронного цифрового підпису ЕЦП/КЕП та сказано що замовник може відхилити пропозицію не підписану як таку що відповідає вимогам тендерної документації. ТОВ «МІТАЛЛ ІНКОМ» не скріпив свою пропозицію цифровим підписом. Скріплені тільки зміни в пропозиції - кошторисні розрахунки.
Учасники торгів повинні були при наданні своїх тендерних пропозицій накладати на них ЕЦП/КЕП. Саме тому при розгляді Замовником документів Учасників, повинна була відбутися відхилення Учасників, які не наклали свої ЕЦП/КЕП, а саме: ТОВ «МІТАЛЛ ІНКОМ».

Замовник закупівлі Департаментом освіти і науки виконкому Криворізької міської ради
одразу визнав переможцем ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" чим порушив ст.5,22,31 ЗУ «Про публічні закупівлі».

При ознайомлені ФОП Ніконов М.В.- в електроній системі з документами наступного учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" виявилось взагалі не надано документів для цього замовника, а формувались для іншого замовника-управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради та по другому предмету закупівлі та не надано в повному обсязі. Тому пропозиція учасника підпадає відхиленню ( дискваліфікацію.)
ФОП Ніконов М.В. не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про дискваліфікацію учасника ФОП Ніконова М.В. та подальше визначення переможцем даної закупівлі ТОВ «МІТАЛЛ ІНКОМ», так як вважає його незаконним, неправомірним та таким, що порушує його права, інтереси та положення Закону України «Про публічні закупівлі»
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», публічні закупівлі мають здійснюватися, керуючись наступними принципами:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

ПРОШУ:
1. Прийняти цю вимогу до розгляду.
2. Замовнику надати конкретну аргументацію та роз’яснення викладені в протоколі №15 про дискваліфікацію та відхилення учасника ФОП Ніконова М.В.
3. Уповноваженій особі Замовника закупівлі у разі перегляду пропозиції ФОП Ніконова М.В. та виявлену відповідність пропозиції - скасувати свої рішення, оприлюднені в протоколах №15 від 15.07.2020р. щодо дискваліфікації ФОП "НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ".
4. Уповноваженій особі Замовника закупівлі скасувати свої рішення №20 від 21.07.2020р. щодо визнання переможцем ТОВ «МІТАЛЛ ІНКОМ» щодо вище наданих причин що призведуть до дискваліфікації цього учасника. .
5. Уповноваженій особі Замовника закупівлі розглянути пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ", та по результатам розгляду ,відхилити , як таку , що не відповідає вимогам до тендерної процедури. Ці дії повинні призвести до його дискваліфікації - наслідком якого буде згідно ст.32 п.2 підпункт 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» автоматичної відміни електроном системою даної закупівлі.
6. Замовника процедури закупівлі, Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради, усунути порушення процедури закупівлі, що суперечать статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не допускає подвійного тлумачення і вимагає недопущення корупційних дій і зловживань та рівних умов для всіх учасників закупівель.



У разі нерегуваня або часткове Замовника на дану вимогу, учасник закупівлі ФОП Ніконов М.В. залишає за собою право звертатися за захистом своїх прав у способи передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі».
ФОП Ніконов Михайло Вікторович

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 липня 2020 17:26
Грунтовні пояснення щодо розгляду вимоги ФОП Ніконов М.В. Замовником, викладені в протоколі від 28. 07. 2020 №22 (додається).

Документи подані скаржником

23 липня 2020 18:06
img055.jpg
23 липня 2020 18:06
img056.jpg
23 липня 2020 18:06
img058.jpg

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-20-000026 ● 31d1f2c4a58b45a6b28f8090669b90cd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020 12:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

20.11.2020 № 229

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.11.2020 № 229

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

6
UA-2020-06-22-003928-b
22.06.2020 Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради (код за ЄДРПОУ 02142299) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департаментом освіти і науки, згідно з вимогами пункту 5 частини 1 статті 41 Закону, до Договору №317 від 07.08.2020 року, було укладено додаткову угоду від 12.11.2020 № 2, якою були внесені зміни та погоджено Сторонами зміну ціни договору в бік зменшення, з оприлюдненням вищезазначеної угоди в ЕСЗ 13.11.2020 о 13,57 год., без порушення термінів оприлюднення інформації про закупівлю, згідно з вимогами чинного законодавства. Повідомлення про внесення змін до договору формується ЕСЗ автоматично, технічний збій системи не сформував вчасно повідомлення. При повторному внесенні інформації- 18.12.2020 Замовником усунуто порушення. З огляду на вищевикладене, зобов’язуємося в подальшому при здійсненні закупівель врахувати зауваження органу державного фінансового контролю, що викладені в висновку про результати перевірки, з метою недопущення в майбутньому, при проведенні процедур закупівель відповідно до чинного законодавства про публічні закупівлі.

2020-12-18 15:18:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ" 1 453 791,00
UAH з ПДВ
1 453 791,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" 1 621 843,20
UAH з ПДВ
1 621 843,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" 1 645 120,00
UAH з ПДВ
1 645 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 17:32
Електронний підпис
07 липня 2020 17:31
Шевчик охор. праці.pdf
07 липня 2020 17:31
Проект договору.pdf
07 липня 2020 17:31
Довідка ст.17 ч.2.pdf
07 липня 2020 17:31
Довідка ст.17 п.13.pdf
07 липня 2020 17:31
Довідка ст.17 п.12.pdf
07 липня 2020 17:31
Довідка ст.17 п.6.pdf
07 липня 2020 17:31
Довідка ст.17 п.5.pdf
07 липня 2020 17:31
Бережний Диплом.pdf
07 липня 2020 17:31
Аналогічний договір.pdf
07 липня 2020 17:31
Довідка без печатки.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 16:32
Електронний підпис
23 липня 2020 09:37
довідка 10001.PDF
23 липня 2020 09:37
довідка 20001.PDF
23 липня 2020 09:37
довідка 3.PDF
23 липня 2020 09:37
довідка 4.PDF
23 липня 2020 09:37
довідка 5.PDF
23 липня 2020 09:37
довідка 6.PDF
23 липня 2020 09:37
довідка 7.PDF
23 липня 2020 09:37
довідка 70001.PDF
07 липня 2020 10:23
Електронний підпис
07 липня 2020 10:19
Ліцензія.pdf
07 липня 2020 10:19
ДОЗВОЛА.pdf
07 липня 2020 10:19
Витяг_ПДВ.pdf
07 липня 2020 10:19
1СТАТУТ.pdf
06 липня 2020 16:32
Електронний підпис
06 липня 2020 16:26
КОШТОРИС.rar
06 липня 2020 16:26
КОШТОРИС.rar
06 липня 2020 16:19
КОШТОРИС.rar
06 липня 2020 15:37
Електронний підпис
06 липня 2020 14:54
КОШТОРИС.rar
06 липня 2020 14:54
Пропозиція1.PDF
06 липня 2020 14:54
Гарантійні листи.PDF
06 липня 2020 14:54
Довідки.PDF
06 липня 2020 14:54
Договір на сміття.PDF
06 липня 2020 14:54
наказ.pdf
06 липня 2020 14:54
ПРОТОКОЛИ.pdf

Публічні документи

06 липня 2020 13:14
Електронний підпис
06 липня 2020 13:13
Фінансова звітність.pdf
06 липня 2020 13:13
Рейтинг.zip
06 липня 2020 13:13
Лiцензiя.zip
06 липня 2020 13:13
Ліцензія с додатком.pdf
06 липня 2020 13:13
Копія Статуту.pdf
06 липня 2020 13:13
Довiренiсть_Рижий.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НІКОНОВ МИХАЙЛО ВІКТОРОВИЧ"
#2222122659
Відхилено 1 453 791,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 16:09
ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ"
#39718264
Переможець 1 621 843,20
UAH з ПДВ
21 липня 2020 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ"
#39718264
1 621 843,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 14:10
дод.уг.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 13:57
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 14:49
Дод.уг..pdf зміни до договору
21 вересня 2020 14:26
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 16:16
Дог. 317 ЛК 2-1-2-2-5.pdf укладений
10 серпня 2020 16:13
Дог-р 317+ЛК 2-1-1.pdf укладений
10 серпня 2020 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 477 880,40
UAH (в тому числі ПДВ 246 313,40 UAH)