Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації та капітальний ремонт вхідної групи з встановленням поручнів до пандуса та переобладнання туалету для маломобільних груп населення в амбулаторії КНП «ЦПМСД №2» Дарницького району м.Києва за адресою м.Київ, вул.Мішуги, 5, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДБН В.2.2-40:2018 (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
194 991,10 UAH
UA-2020-06-22-003759-b 9d6cc032efc34db8a755ac5722779993
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Півнева Наталя Павлівна

380445609395 crp_torgy@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 38266365
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Вербицького,5
Контактна особа: Півнева Наталя Павлівна
380445609395
crp_torgy@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 194 991,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника -підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".Вид закупівлі - спрощена закупівля.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації та капітальний ремонт вхідної групи з встановленням поручнів до пандуса та переобладнання туалету для маломобільних груп населення в амбулаторії КНП «ЦПМСД №2» Дарницького району м.Києва за адресою м.Київ, вул.Мішуги, 5, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДБН В.2.2-40:2018 (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02140, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Мішуги, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт протягом 30 банківських днів з дня підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 28 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 16:23
Проект договору пандуси Мішуги.doc
22 червня 2020 16:23
Оголошення пандуси Мішуги.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Будремкомплект" 175 297,43
UAH з ПДВ
175 297,43
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 13:48
Електронний підпис
01 липня 2020 13:48
ЛІЦЕНЗІЯ.rar
01 липня 2020 13:48
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
01 липня 2020 13:48
ЛИСТ ПОЯСНЕННЯ.pdf
01 липня 2020 13:48
ЛИСТ ОХОРОНА ПРАЦІ.pdf
01 липня 2020 13:48
ДИРЕКТОР КОПІЯ.rar
01 липня 2020 13:48
КОПІЯ СТАТУТУ.rar
01 липня 2020 13:48
КОПІЯ ВИПИСКА.rar
01 липня 2020 13:48
КОПІЯ ЄДРПОУ.rar
01 липня 2020 13:48
КОПІЯ ПДВ.rar
01 липня 2020 13:48
КОПІЯ 4 ОПП.rar
01 липня 2020 13:48
ДОВІДКА ГАРАНТІЯ.pdf
01 липня 2020 13:48
МАТЕРІАЛИ МІШУГИ1.pdf
01 липня 2020 13:48
ДЕФ.АКТ МІШУГИ2.pdf
01 липня 2020 13:48
ДЕФ.АКТ МІШУГИ1.pdf
01 липня 2020 13:48
МАТЕРІАЛИ МІШУГИ2.pdf
01 липня 2020 13:48
АКТ ОБСТЕЖ. МІШУГИ.pdf
01 липня 2020 13:48
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 липня 2020 13:48
ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ.pdf
01 липня 2020 13:48
КОШТОРИС.pdf
01 липня 2020 13:47
ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf
01 липня 2020 13:47
ЗАПИСКА.pdf
01 липня 2020 13:47
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
01 липня 2020 13:47
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР1.pdf
01 липня 2020 13:47
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР2.pdf
01 липня 2020 13:47
ГІП СЕРТИФІКАТ1.pdf
01 липня 2020 13:47
ГІП СЕРТИФІКАТ2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Будремкомплект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Будремкомплект"
#34427153
Переможець 175 297,43
UAH з ПДВ
02 липня 2020 17:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Будремкомплект"
#34427153
175 297,43
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 16:36
Додаткова угода № 2_compressed.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 17:16
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 17:16
д.у 1 до 129.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 17:15
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 17:24
Додаток № 3.pdf укладений
15 липня 2020 17:23
Додаток № 2.pdf укладений
15 липня 2020 17:23
Додаток № 1_compressed (7).pdf укладений
15 липня 2020 17:23
договір 129_compressed.pdf укладений
15 липня 2020 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.2.2 Договору, Сторони домовилися зменшити суму договору на 11 340,00 грн. (Одинадцять тисяч триста сорок грн. 00 коп.) та викласти п.2.1. в новій редакції: «2.1. Договірна ціна робіт визначається згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» становить 163 957 грн. 43 коп. (Сто шістдесят три тисячі дев’ятсот п’ятдесят сім грн. 43 коп.), в т.ч. ПДВ – 27 326 грн. 24 коп.»
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 163 957,43
UAH (в тому числі ПДВ 27 326,24 UAH)