Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту житлового будинку (об'єкту) за адресою: м. Київ, вул. Лісківська, 20, а саме: фасадні, покрівельні роботи (за ДК 021:2015: 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт).
Очікувана вартість
11 018,05 UAH
UA-2020-06-22-003541-b ea96e35b7f3548f3a3f9fdbd8dc5c541
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аміров Дмитро Ібрагімович

380445159374 kkdesntender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 39605452
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, Закревського, 15
Контактна особа: Аміров Дмитро Ібрагімович
380445159374
kkdesntender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 12:41
Очікувана вартість: 11 018,05 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


фасадні, покрівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту житлового будинку (об'єкту) за адресою: м. Київ, вул. Лісківська, 20, а саме: фасадні, покрівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника послуг на підставі Довідки про вартість виконаних послуг за формою № КБ-3 та Акта приймання виконаних послуг за формою № КБ-2В не пізніше 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 16:10
ОГОЛОШЕННЯ .pdf
22 червня 2020 16:10
ТД__ПОТОЧНИЙ_РЕМОНТ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" 10 707,55
UAH з ПДВ
10 707,55
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХ ЕНЕРГО" 11 018,05
UAH з ПДВ
11 018,05
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХ ЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР"
#42780175
Відхилено 10 707,55
UAH з ПДВ
14 липня 2020 16:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2020 15:49
Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХ ЕНЕРГО"
#43325851
Відхилено 11 018,05
UAH з ПДВ
16 липня 2020 12:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 16:37

Вимога про усунення невідповідностей

перелік виявлених невідповідностей: на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Замовник вимагав від учасника наступне 1) Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Замовник вимагав від учасника надати у складі пропозиції перелік працівників, що будуть задіяні у процесі виконання послуг, крім того п. 2.2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав від учасника надати у складі пропозиції копію штатного розпису працівників учасника, а також п. 2.3 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає надати копії документів, які свідчать про трудові взаємовідносини з працівниками, задіяними у наданні послуг за закупівлею, а саме: - витяг з трудових книжок кожного з задіяних в процесі надання послуг робітників або аргументоване пояснення про причини неподання таких документів; - копія наказів про призначення на посаду кожного з працівників, що буде задіяний у процесі надання послуг (у разі відсутності наказів – надати письмові роз’яснення з цього приводу). Учасником зазначено перелік осіб, що будуть задіяні у процесі виконання послуг, проте інші документи, що підтверджують наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відсутні. Отже, учасник з метою усунення невідповідності повинен: 1. Роз’яснити про причини встановлених невідповідностей. 2. Завантажити: копію штатного розпису працівників учасника, витяг з трудових книжок та копію наказу про призначення на посаду кожного з працівника задіяного в процесі надання послуг відповідно до вимог п. 2 Додатку № 2 до тендерної Документації.

Документи

14 липня 2020 16:32
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

перелік виявлених невідповідностей: на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Замовник вимагав від учасника наступне - 1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про: - наявність у учасника обладнання; - наявність у учасника матеріалів, за допомогою яких виконуватимуться послуги з поточного ремонту; - наявність у учасника складського та/або офісного приміщення; - наявність у учасника іншого обладнання необхідного для виконання послуг відповідно до предмету закупівлі*. Зазначити відомості про наявне: підвісне обладнання з документами про проходження випробувань. 2.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі, що містить наступну інформацію: - загальна чисельність персоналу учасника; - інформацію відносно персоналу учасника, що буде безпосередньо задіяний у процесі надання послуг по даній закупівлі, у вигляді заповненої форми серед працівників обов'язково повинен бути : - верхолаз на фасадні роботи (розряд не нижче 3); - покрівельник ( розряд не нижче 3). 2.2. Копія штатного розпису працівників учасника. 2.3. Копії документів, які свідчать про трудові взаємовідносини з робітниками, задіяними у наданні послуг за даною закупівлею, а саме: витяг з трудових книжок кожного з задіяних в процесі надання послуг робітників ( перша сторінка та сторінка де міститься запис про прийняття учасником працівника на відповідну посаду) або аргументоване пояснення про причини неподання таких документів; копія наказів про призначення на посаду кожного з працівників, що буде задіяний у процесі надання послуг, (у разі відсутності наказів - надати письмові роз’яснення з цього приводу). - - 3.1. Довідка Учасника у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного господарського договору* та з заповненою нижченаведеною таблицею: - 3.2. Копію договору про виконання аналогічних послуг зазначеного в довідці по п. 3.1. даного Додатку, з усіма додатками до нього (інформація яка, на думку Учасника, може становити комерційну та/чи державну таємницю може бути замаскована), завірені власною печаткою Учасника. - 3.3. Копії актів, що підтверджують виконання договору наданого у складі пропозиції по п. 3.2. даного Додатку. - 3.4. Лист – відгук (позитивний) від контрагента згідно аналогічного договору, з посиланням на Договір, який вказано в довідці 3.1. та надано в складі пропозиції по п. 3.2. даного Додатку. - - Учасником у складі пропозиції не надано вищеперелічених документів. Отже, учасник з метою усунення невідповідності повинен: 1. Роз’яснити про причини встановлених невідповідностей. 2. Завантажити документи на виконання п. 2.1.-3.4. Додатку 2 до тендерної документації

Інформація про відміну

Дата відміни
16 липня 2020 12:00
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі