Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (консервовані: горошок, ікра овочева, квасоля, кукурудза, огірки, томатна паста; капуста квашена, курага, родзинки, сухофрукти, чорнослив)
Очікувана вартість
31 000,00 UAH
UA-2020-06-22-002862-c a585791ac7d6416e94f3cba90fa36759
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Уповноважена особа - Ігор Віталійович Ткачук

+380688398993
+380963204661
knpmml9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МАРІУПОЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9"
Код ЄДРПОУ: 43522608
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ГАГАРІНА, буд. 114/116
Контактна особа: Уповноважена особа - Ігор Віталійович Ткачук
+380688398993,+380963204661
knpmml9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 11:00
Очікувана вартість: 31 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 155,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


ДЗ / З-№306/1.
Документація закупівлі, а саме: технічні вимоги до предмета закупівлі та кваліфікаційні вимоги до учасників зі способами їх підтвердження, а також проект Договору та форма цінової пропозиції учасника - зазначено замовником шляхом одночасного завантаження окремих файлів до оголошення о проведенні закупівлі.
Умови укладання та виконання Договору - згідно умов проекту договору про закупівлю.
У разі наявності посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
777 кілограми
1 Горошок зелений консервований 2 Ікра овочева (кабачкова, баклажанова) 3 Капуста квашена (Соління і квашення) 4 Квасоля консервована 5 Кукурудза цукрова консервована 6 Курага (Фрукти сушені) 7 Огірки консервовані (1,8кг, 3л) 8 Родзинки (без кісточок) 9 Сухофрукти 10 Томатна паста 25% 11 Чорнослив в'ялений без кісточок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Гагарина, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Але, у разі затримки фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЖЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 29 928,00
UAH з ПДВ
29 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 15:10
sign.p7s
26 червня 2020 14:36
кач.огірки консерв.pdf
26 червня 2020 14:36
кач.икра.pdf
26 червня 2020 14:36
кач.томат. паста.pdf
26 червня 2020 14:36
кач.капуста квашена.pdf
26 червня 2020 14:36
кач. сухофрукти.pdf
26 червня 2020 14:36
кач, фасоль консерв,.pdf
26 червня 2020 14:36
кач, кукуруза,.pdf
26 червня 2020 14:36
кач, гороек,кукуруза.pdf
26 червня 2020 14:36
кач изюм.pdf
26 червня 2020 14:36
24.Свідоцтво С.С. 2020.pdf
26 червня 2020 14:36
21.мед книжка (2).pdf
26 червня 2020 14:36
20.мед книжка сс (1).pdf
26 червня 2020 14:36
19.довідка работники.pdf
26 червня 2020 14:36
18.дезинфекции июнь.pdf
26 червня 2020 14:36
16.тех паспорт (3).pdf
26 червня 2020 14:36
15.тех паспорт (2).pdf
26 червня 2020 14:36
13.мат база С.С 2020.pdf
26 червня 2020 14:36
12.ИНН . С,С,.pdf
26 червня 2020 14:36
11.акт С.С.2.2pdf.pdf
26 червня 2020 14:36
10.акт С.С.2.pdf
26 червня 2020 14:36
9.акт С.С.pdf
26 червня 2020 14:36
8.погодження С.С.2020.pdf
26 червня 2020 14:36
7.потужностіС.С..pdf
26 червня 2020 14:36
6.Статут С.С. 2020.pdf
26 червня 2020 14:36
4.витяг ЕД.ПОД. С.С.pdf
26 червня 2020 14:36
3.банк С.С..pdf
26 червня 2020 14:36
2.ПАСПОРТ С.С..pdf
26 червня 2020 14:36
1.Рег.документы С.С. 2020.pdf

Підстави для відмови в участі

ФОП "ГРИЖЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИЖЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3201103152
Переможець 29 928,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 13:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЖЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3201103152
29 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір поставки №167 від 09.07.2020р..pdf укладений
09 липня 2020 11:45
Додаткова угода №1 (Специфікація - дод.№2).pdf зміни до договору
03 серпня 2020 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. п.2.1. викласти у наступній редакції: «Ціни за одиницю виміру та загальна ціна на Товар, що поставляється Постачальником, вказуються у додатку №2 до Договору «Специфікація на по-ставку товару», що є невід’ємною частиною Договору (надалі іменується «Специфікація»).» 2. п.4.1. викласти у наступній редакції: «Поставка Товару здійснюється на умовах DDP Інко-термс-2020 згідно із заявками Покупця. Всі витрати на транспортування, навантаження та розван-таження, страхування та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника.» 3. Інші умови Договору, які не вказані в угоді, залишаються без змін і Сторони підтверджу-ють за ними свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: №167
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку