Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікувально-профілактичне харчування (ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень)
Очікувана вартість
1 245 600,00 UAH
UA-2020-06-22-002827-c 1f3f8121f7ea4eea8549505208c6e3b1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Гуртовий

+380950031899 11dprz.kyivobl.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 11 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38043077
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., м. Славутич, вул. Військових будівельників, 3
Контактна особа: Анатолій Гуртовий
+380950031899
11dprz.kyivobl.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умовою застосування переговорної процедури закупівлі у одного учасника є п. 1 ч. 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (згідно із Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 №114-IX) (далі – Закон), а саме: було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 03 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14493 комплект
Лікувально - профілактичне харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вулиця Кірова 40, місто Чорнобиль, Київська область, 07270, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 червня 2020 11:51
Електронний підпис
22 червня 2020 11:49
Протокол переговорів.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОБИЛЬСЬКА АЕС"
#14310862
Переможець 1 245 600,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 11:59

Документи

22 червня 2020 11:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 11:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОБИЛЬСЬКА АЕС"
#14310862
1 245 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 червня 2020 11:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:11
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 15:23
Дод угода на зменшення лог по харчуванню.PDF зміни до договору
06 жовтня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 14:06
Підписаний договір.PDF укладений
06 липня 2020 14:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна Договору становить - 1239415,95 грн. (один мільйон двісті тридцять дев`ять тисяч чотириста п`ятнадцять грн. 95 коп.), в тому числі ПДВ: 206569,33 коп. (двісті шість тисяч п`ятьсот шістдесят дев`ять гривень 33 коп.)
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 239 415,95
UAH (в тому числі ПДВ 206 569,32 UAH)