Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу. Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 Дніпровського району м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Червоноткацька, 31»
Очікувана вартість
694 895,00 UAH
UA-2020-06-22-002793-b a0d0d48f56fa42c7a8aca31824f85f20
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савкова Тетяна Володимирівна

380445583239 centr3dn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26189130
Вебсайт: http://sites.google.com/site/centr3dn/
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, Червоноткацька,31
Контактна особа: Савкова Тетяна Володимирівна
380445583239
centr3dn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 09 липня 2020 12:35
Очікувана вартість: 694 895,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 474,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу. Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 Дніпровського району м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Червоноткацька, 31»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, м. Київ, м. Київ, Червоноткацька,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 16:59
Специфікація обладнання.pdf
22 червня 2020 16:39
Додаток 7.docx
22 червня 2020 16:37
Додаток 6.docx
22 червня 2020 16:36
Додаток 5.docx
22 червня 2020 16:32
Додаток 4.docx
22 червня 2020 16:27
Додаток 3.docx
22 червня 2020 16:24
Додаток 2.docx
22 червня 2020 16:22
Додаток 1.docx
22 червня 2020 16:19
ТД.docx
22 червня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

проектна документація
Дата подання: 25 червня 2020 08:16
Дата відповіді: 30 червня 2020 17:01
Добрий ранок! Викладіть будьласка проектну документація з специфікацією.
Відповідь: Специфікацію викладено на майданчику.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 26 червня 2020 10:14
Дата відповіді: 30 червня 2020 17:12
Замовником згідно ТД вимагається : Для підтвердження кваліфікації виконавців робіт, які вказані в довідці, надати свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації або витяг з протоколу та посвідчення з підвищення кваліфікації робітників, а також свідоцтва про проходження спеціального навчання керівника та виконавців робіт, надайте будь ласка пояснення, які ще необхідно надати документи про присвоєння робітничої кваліфікації, якщо в свідоцтві про проходження спеціального навчання вказано посада працівника та відповідний Ліцензійним умовам розряд, на підставі яких працівники і працюють????????? Згідно Ліцензійних умов, працівник який вже отримав кваліфікаційні документи та має право виконувати відповідні роботи, не зобовязаний підвищувати кваліфікацію, тим більше якщо має найвищий розряд!!!! Тому, просимо внести зміни в даний пункт, та викласти його в наступній редакції: "Для підтвердження кваліфікації виконавців робіт, які вказані в довідці, надати свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації або витяг з протоколу та посвідчення з підвищення кваліфікації робітників, або свідоцтво про проходження спеціального навчання керівника та виконавців робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В свідоцтвах про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації або витягу з протоколу та посвідченнях з підвищення кваліфікації робітників вказується який саме розряд отримав працівник, а в свідоцтвах про проходження спеціального навчання керівника та виконавців робіт зазначено які саме роботи може виконувати даний працівник. Тому, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні. Наявність цих двох документів є необхідною для підтвердження кваліфікації працівників, які виконують роботи з протипожежного призначення згідно Ліцензійних умов.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОДУС-СПЕЦМОНТАЖ" 640 009,67
UAH з ПДВ
640 009,67
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СЕРБА ВАДИМ ІВАНОВИЧ" 650 381,27
UAH з ПДВ
650 381,27
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 12:02
Електронний підпис
21 липня 2020 12:02
Dovidka_20202492870520663366.pdf
16 липня 2020 14:21
Електронний підпис
16 липня 2020 14:21
Документи переможця.pdf
08 липня 2020 14:21
Електронний підпис
08 липня 2020 14:21
Трудова книжка.pdf
08 липня 2020 14:21
Тендерна пропозиція.pdf
08 липня 2020 14:21
Проект договору.pdf
08 липня 2020 14:21
Оглядовий лист.pdf
08 липня 2020 14:21
Ліцензія АВК-5.pdf
08 липня 2020 14:21
Листи-згода.pdf
08 липня 2020 14:21
Кошторис.pdf
08 липня 2020 14:21
Довідка.pdf
08 липня 2020 14:21
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 22:09
ЦПХ.pdf
07 липня 2020 22:09
ТП.pdf
07 липня 2020 22:09
Серба В.І..pdf
07 липня 2020 22:09
Лист згода.pdf
07 липня 2020 22:09
Лист гарантія ПД.pdf
07 липня 2020 22:09
Лист гарантія 1рік.pdf
07 липня 2020 22:09
Договір.pdf
07 липня 2020 22:09
Довідка судимість.pdf
07 липня 2020 22:09
Довідка ст.17.pdf
07 липня 2020 22:09
Довідка про санкції.pdf
07 липня 2020 22:09
Довідка про персонал.pdf
07 липня 2020 22:09
Довідка податки.pdf
07 липня 2020 22:09
Довідка ЄДР.pdf
07 липня 2020 22:09
Довідка банкрутство.pdf
07 липня 2020 22:09
2020-01-21-0001 (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОДУС-СПЕЦМОНТАЖ"

ФОП "СЕРБА ВАДИМ ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МОДУС-СПЕЦМОНТАЖ"
#41723289
Переможець 640 009,67
UAH з ПДВ
16 липня 2020 10:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОДУС-СПЕЦМОНТАЖ"
#41723289
640 009,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 16:44
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 15:26
Додаткова угода №4 Модус Спецмонтаж ТОВ.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 15:23
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 17:09
Додаткова угода МОДУС Спецмонтаж.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 16:03
Допугода на зменшення МОДУС_СПЕЦМОНТАЖ.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 16:01
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 16:25
Додаткова угода МОДУС_СПЕЦМОНТАЖ.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 16:24
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 15:13
Договір Капремонт системи пожежної сигналізації.pdf укладений
29 липня 2020 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткову угоду №1 від 04.08.2020 року укладено з метою розподілу джерел фінансування за предметом закупівлі "Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу. Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 Дніпровського району м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Червоноткацька, 31» за рахунок коштів спеціального фонду бюджету м. Києва та коштів, отриманих від НСЗУ.
Номер договору про закупівлю: №44/07/М
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткову угоду №2 від 11.08.2020 року до Договору №44/07/М від 29.07.2020 року укладено у зв'язку із зменшенням суми договору.
Номер договору про закупівлю: №44/07/М
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткову угоду №3 до Договору №44/07/М від 29.07.2020 року укладено у зв'язку із зміною банківських реквізитів Замовника в АТ "КБ "ПРИВАТБАНК".
Номер договору про закупівлю: №44/07/М
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткову угоду №4 від 30.09.2020 року укладено у зв'язку із зміною джерела фінансування відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради КМДА №1508 від 28.09.2020 р.
Номер договору про закупівлю: №44/07/М
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 625 331,51
UAH (в тому числі ПДВ 104 221,91 UAH)