Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг) Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-13 Львів – Самбір – Ужгород км 10+200 – км 72+757, Львівської області. Додаткові послуги.
Очікувана вартість
171 471 931,20 UAH
UA-2020-06-22-002505-a 3a855b1666f24bf58f37f1a28b7f95b5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Познанський Роман Орестович

+380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Контактна особа: Познанський Роман Орестович
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно з ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в тому числі така процедура застосовується, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Для виконання робіт/надання послуг по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-13 Львів – Самбір – Ужгород, км 10+200 – км 72+757, Львівської області» замовником за результатами торгів (UA-2019-02-04-004235-b) було укладено договір підряду №41-04/19 від 25.04.2019 з Товариством з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ». 20.05.2020 Замовником отримано лист від ДП «ДерждорНДІ» №19.2-15-713, у якому зазначається про те, що за результатами обстеження стану існуючого дорожнього одягу та аналізу технічної документації автомобільної дороги Н-13 Львів – Самбір – Ужгород, км 16+600 – км 29+700 та км 33+500 – км 72+757 виявлено наступне: дві ділянки зсуву земляного полотна, дві ділянки локальних тріщин та розроблено варіанти конструкцій. Протоколом засідання технічної ради Служби автомобільних доріг у Львівській області від 09 червня 2020 року по об’єкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-13 Львів – Самбір – Ужгород, км 10+200 – км 72+757, Львівської області» встановлено, що в ході виконання робіт виявлено необхідність виконання додаткових аналогічних робіт/послуг, які стали через непередбачувані обставини необхідними для якісного та належного виконання робіт за основним договором. За словами одного із доповідачів технічної ради, за результатом візуального та інструментального обстеження стану дорожнього одягу та аналізу технічної документації встановлено, що для забезпечення покращення міцності дорожнього одягу, необхідно прийняти додаткові заходи щодо однорідності та міцності дорожнього одягу. За результатами засідання технічної ради вирішено прийняти рекомендації розроблені ДП «ДерждорНДІ» з влаштування прошарку з армуючого синтетичного матеріалу та перекриття шарами з асфальтобетону згідно з ГБН В.2.3-37641918-544:2014. Окрім цього, за результатами проведених обстежень мостових переходів, на засіданні технічної ради вирішено про необхідність виконання додаткових робіт з ремонту мостових переходів по зазначеному об’єкту. Зазначаємо, що проведення конкурентної процедури та ризик заміни підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, окрім цього, це може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже надавав послуги з поточного середнього ремонту вказаного об’єкту, надасть можливість забезпечити сумісність додаткових робіт/послуг з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкта. В цілому, роботи, що виконуються – технічно та економічно пов’язані із закінченням робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе Підрядник, в тому числі і під час гарантійного терміну.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 19:04
Оскарження наміру укласти договір: 03 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
(ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг) Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-13 Львів – Самбір – Ужгород км 10+200 – км 72+757, Львівської області. Додаткові послуги.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами, а також після пред’явлення Підрядником висновку (звіту) за результатами проведеного незалежним сертифікованим експертом моніторингу якості та об’ємів наданих послуг та висновку (висновків) атестованої лабораторії, щодо підтвердження якості наданих послуг. Здача до оплати наданих послуг може проводитись подекадно. Неподання Підрядником хоча б однієї з форм актів: актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) чи довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ № 3) є підставою для їх повернення Підряднику. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс) в розмірі до 30 відсотків річної вартості робіт на строк не більше як три місяці. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5-ти банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

22 червня 2020 18:44
Електронний підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-13-000030 ● 9fb7b33293514d408245433629c127c5
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2021 13:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2021 № 361

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-06-22-002505-a 22.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-20 15:09:35

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-13 Львів – Самбір – Ужгород км 10+200 – км 72+757, Львівської області (додаткові послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-22-002505-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-10-22 16:49:53

Відповідь на запит про надання пояснень від 20.10.2021

Відповідь на запит про надання пояснень від 20.10.2021 з додатками міститься в прикріпленому файлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»
#32851616
Переможець 171 471 931,20
UAH з ПДВ
22 червня 2020 19:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 19:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»
#32851616
171 471 931,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 19:33
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 19:33
Локальні кошториси до ДУ5 від 30.12.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 19:32
ДУ5 від 30.12.2021 під факт.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 19:32
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:31
Додаткова угода №4 від 30.12.2020 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:31
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 17:41
Локальний кошторис ч.2 до договору 89-07-20.pdf укладений
08 липня 2020 17:40
Локальний кошторис ч.1 до договору 89-07-20.pdf укладений
08 липня 2020 17:40
Договір 89-07-20 від 08.07.20.pdf укладений
08 липня 2020 17:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 89-07/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 89-07/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 142 833 369,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 805 561,50 UAH)