Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Устаткування для операційних блоків (гістероскоп діагностично-операційний)
Очікувана вартість
114 098,00 UAH
UA-2020-06-22-002429-c 3441161f624846dd96d9cfe3e0abf2f1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Пустовіт

+380444607428
+380444324491
kmpb2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05496780
Місцезнаходження: 04074, Україна , Київська обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ МОСТИЦЬКА будинок 11
Контактна особа: Олена Пустовіт
+380444607428,+380444324491
kmpb2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 13:00
Початок аукціону: 09 липня 2020 13:45
Очікувана вартість: 114 098,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 570,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Устаткування для операційних блоків (гістероскоп діагностично-операційний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, м. Київ, Київ, вул.Мостицька,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється ПОКУПЦЕМ шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА за фактично поставлений товар на підставі (видаткових , товарно-транспортних накладних). Розрахунки за поставлений товар здійснюється з відтермінуванням платежу на 14 календарних днів. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 11:29
Додаток 1.docx
22 червня 2020 11:29
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗАКУПІВЛІ.docx
22 червня 2020 11:29
ДОКУМЕНТАЦIЯ_гістероскоп 2020 - повторно.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-22-002429-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "НАДТОЧІЙ ОЛЕНА ВІКТОРІВНА", Код ЄДРПОУ:2678601160
Дата подання: 16 липня 2020 15:01
Вимога щодо незаконної дискваліфікації
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації

Доводимо до відома Замовника, що Учасник закупівлі ФОП НАДТОЧІЙ ОЛЕНА ВІКТОРІВНА повністю не згоден з рішенням дискваліфікації моєї пропозиції, а саме:
1. У протоколі про відхилення Замвоник вказав що, “Захисний чохол з медичної сталі з замком типу «Стандарт» для зберігання, стерилізації та транспортування не відповідає вимогам Тендерної документації (далі — ТД), але у пропозиції Учасник ФОП НАДТОЧІЙ ОЛЕНА ВІКТОРІВНА надала документ 2.Таблиця порівняння товару (Додаток 1).pdf, у якому є наступнтий вираз: Усі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Наданий еквівалент повністю відповідає характеристикам ТД, бо даний чохол має стандартні характеристики у всіх світових виробників і йде, як невід'ємна частина Оптики гістероскопу. У нашій пропозиції він має назву, яка дещо відрізняється від назви у ТД, але неможливо прописати саме назву, як вимагає Замовник, бо у різних Виробників він звучить по різному, але виконує одну й ту саму функцію та має схожі характеристики. Таким чином цей пункт дискваліфікації є дискримінаційним та незаконним.
2. Наступний пункт стосується щипців біопсійних. Замовник посилається на каталожні номери щипців та ножиць, які взагалі не мають ніякого відношення до даної Закупівлі. У своїй пропозицій ми надали Декларацію та сторінку каталогу виробника Paradise Instruments, які повністю відповідають характеристикам у ТД. Склалось враження, що Замовник взагалі навіть не звернув уваги на документи надані у тендреній закупівлі і проігнорував половину наданих документів. Таким чином даний пункт дискваліфікації не має жодних Законних підстав і взагалі грунтується на не зрозумілих домислах та мотивах.
3. Останній пункт стосується відповідності надання аналогічних договорів. Замовник наполягає, що потрібно було надати декілька договорів, що й мотивує його причину відхилення, але у пункті 5 ТД , підпункт 3 вказано наступне: “За критерієм «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Тобто ТД перебчає надання одного або декількох аналогічних договорів, який і був наданий у пропозиції Учасник ФОП НАДТОЧІЙ ОЛЕНА ВІКТОРІВНА. Також новою редкацією ЗУ “Про публічні закупівлі” передбачено час на виправлення виявлених Замовником невідповідностей згідно статті 16 та документів, що стосуються повноваження підпису, якщо після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тендерний комітет Замовника знехтував даним правом Учасника, грубо порушивши ЗУ “Про публічні закупівлі” в котрий раз.
Виходячи з усього вищесказаного пункти дискваліфікації є дискримінаційними та незаконними і створені для того, щоб у даній закупівлі переміг конкретний Учасник (до цього все і йде). Вимагаємо скасувати нашу дискваліфікацію. У разі відміни тендреної Закупівлі або відхилення/ігнорування нашої вимоги, будемо скаржитися у всі Законодавчі органи (АМКУ, НАБУ, Держаудитслужба) з вимогою розібратися з ганебним випадком у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 10:40
Замовник уважно розглянув вимогу про усунення порушення від 16.07.2020 UA-2020-06-22-002429-c.c1, і повідомляє наступне.
У тендерній пропозиції ФОП НАДТОЧІЙ ОЛЕНА ВІКТОРІВНА документально не підтверджено відповідність товару, запропонованого у тендерній пропозиції, технічним вимогам, зазначеним у додатку 1 до тендерної документації. Щипці біопсійні, згідно з додатком 1 до тендерної документації, повинні входити в комплект гістероскопа. У додатку 1 до тендерної документації визначені також вимоги до них.Еквівалент (аналог) - продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. У додатку 1 до тендерної документації зазначено: «Уразінаданняеквіваленту медико-технічнівимогиеквіваленту не повинні бути гіршими, ніжвизначені у тендернійдокументації».
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Інших підстав для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, в тому числі з причин невідповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації, у Законі не визначено.
Тендерна пропозиція ФОП НАДТОЧІЙ ОЛЕНА ВІКТОРІВНА була відхилена відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, Замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію ФОП НАДТОЧІЙ ОЛЕНА ВІКТОРІВНА .

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НАДТОЧІЙ ОЛЕНА ВІКТОРІВНА" 89 989,00
UAH з ПДВ
89 989,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРТИЩУК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 114 098,00
UAH з ПДВ
114 098,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 14:28
Електронний підпис
07 липня 2020 14:26
13.Документи інші.pdf
07 липня 2020 14:26
11.Проект договору.pdf
07 липня 2020 14:26
4.Довідка по статті 17.pdf

Публічні документи

25 липня 2020 01:06
Електронний підпис
25 липня 2020 01:05
Dovidka Rostokin_20133818130920940597.pdf
17 липня 2020 19:31
Електронний підпис
17 липня 2020 19:29
Договір Нова пошта.pdf
07 липня 2020 19:17
Електронний підпис
07 липня 2020 19:16
Договір Нова пошта.pdf
07 липня 2020 19:16
Виписка_Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НАДТОЧІЙ ОЛЕНА ВІКТОРІВНА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРТИЩУК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "НАДТОЧІЙ ОЛЕНА ВІКТОРІВНА"
#2678601160
Відхилено 89 989,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 12:36
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРТИЩУК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
#2628011951
Переможець 114 098,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 11:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 липня 2020 10:42

Документи

16 липня 2020 12:36
Електронний підпис
16 липня 2020 12:36
протокол58.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ ВІДПОВІДНО ДО Ч. 16 СТ. 29 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Тендерним комітетом КНП «КМПБ № 2» при розгляді тендерної пропозиції, поданої ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРТИЩУК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧбуло виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути в електронній системі закупівель невідповідності в документах. Перелік виявлених невідповідностей:відсутнє свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» «у тендерній пропозиції учасникам необхідно надати таке документальне підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону: 1. за критерієм «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: - довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - копії документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту або надання послуг з транспортування – для підтвердження можливості доставки товару Замовнику. Наявність у учасника власного автотранспорту повинна бути підтверджена копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Наявність у учасника орендованого автотранспорту повинна бути підтверджена копіями договорів оренди транспортних засобів та копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. У разі надання послуг з транспортування надати копії договорів про надання послуг з транспортування та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (для власних транспортних засобів) та/або копії договорів оренди транспортнихзасобів та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (орендованих) та/або копії договорів про надання послуг з транспортування та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (для транспортних засобів, які надають послуги відповідно до договорів про надання послуг з транспортування).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРТИЩУК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
#2628011951
114 098,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 11:06
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 15:10
178.pdf укладений
06 серпня 2020 15:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 114 098,00
UAH