Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних» (апаратна частина)(Персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2020-06-22-002186-c ● b53aa5660fb545b3a9493c667407dcb8
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне медичне підприємство "Кременчуцька міська лікарня "Правобережна" |
Код ЄДРПОУ: | 01204294 |
Місцезнаходження: | 39625, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова,7 |
Контактна особа: |
Віктор Севастян +380536758158 2hosp@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2020 11:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2020 15:01 |
Очікувана вартість: | 199 990,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 999,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне медичне підприємство «Кременчуцька міська лікарня «Правобережна».
2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01204294.
4. Місцезнаходження замовника: 39625, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Севастян Віктор Петрович, уповноважена особа, телефон +380536758160, +380536758158, e-mail: 2hospbuh@i.ua.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Персональні комп’ютери.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 23 (двадцять три) комплекти.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39625, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 199 990,00 грн. (сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Період уточнення інформації про закупівлю: «26» червня 2020 року час 0000 год.
16. Кінцевий строк подання пропозицій: «02» липня 2020 року час 0000 год.
17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 19 999,00 грн. (дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національної служби здоров’я України.
22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01204294.
4. Місцезнаходження замовника: 39625, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Севастян Віктор Петрович, уповноважена особа, телефон +380536758160, +380536758158, e-mail: 2hospbuh@i.ua.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Персональні комп’ютери.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 23 (двадцять три) комплекти.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39625, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 199 990,00 грн. (сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Період уточнення інформації про закупівлю: «26» червня 2020 року час 0000 год.
16. Кінцевий строк подання пропозицій: «02» липня 2020 року час 0000 год.
17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 19 999,00 грн. (дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національної служби здоров’я України.
22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 комплект
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39625, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2020 14:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2020 14:44 |
Додаток_1_нова_редакція.doc | |
24 червня 2020 14:44 |
ОГОЛОШЕННЯ_нова_редакція.pdf | |
24 червня 2020 14:44 |
Додаток_3_нова_редакція.docx | |
22 червня 2020 11:15 |
Документацiя_до_оголошення.doc | |
22 червня 2020 11:15 |
Додаток_5.doc | |
22 червня 2020 11:15 |
Додаток_4.doc | |
22 червня 2020 11:15 |
Додаток__2.doc |
24 червня 2020 14:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 червня 2020 14:44 |
Додаток_1_нова_редакція.doc
|
||||||
24 червня 2020 14:44 |
ОГОЛОШЕННЯ_нова_редакція.pdf
|
||||||
24 червня 2020 14:44 |
Додаток_3_нова_редакція.docx
|
||||||
22 червня 2020 11:15 |
Документацiя_до_оголошення.doc
|
||||||
22 червня 2020 11:15 |
Додаток_5.doc
|
||||||
22 червня 2020 11:15 |
Додаток_4.doc
|
||||||
22 червня 2020 11:15 |
Додаток__2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 23 червня 2020 10:49
Дата відповіді: 23 червня 2020 11:44
Доброго дня! Просимо внести уточнення стосовно мережевого фільтра зі стабілізатором напруги. Чи підійде Вам мережевий фільтр з захистом від перевантаження напруги? Це допоможе зробити цінову пропозицію меншою та виконає всі технічні вимоги.
Відповідь: Так, мережевий фльтр з захистом від перевантаження напруги також підходитиме.
Тендер
Дата подання: 23 червня 2020 16:52
Дата відповіді: 24 червня 2020 14:53
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Системні блоки на базі процесора AMD, що будуть у складі комплекту комп'ютерів розглядатимуться. Також просимо звернути увагу на технічну специфікацію (вимоги) документації закупівлі, де зазначено, що процесор має бути виключно на базі INTEL Pentium G5420 або не гірший - тобто за своїми параметрами та вимогами не повинен поступатися іншому. Дякуємо за звернення.
Тендер
Дата подання: 23 червня 2020 16:52
Дата відповіді: 24 червня 2020 14:57
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Просимо звернути Вашу увагу на інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання) Оголошення закупівлі, де зазначено, цитуємо: "1. Постачання товару, що є предметом закупівлі здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника за адресою Замовника. 2. Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару: - доставка товару здійснюється за адресою: 39625, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7. - здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару." Дякуємо за звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-22-002186-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 23 червня 2020 22:01
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання гарантійного листа із зазначенням сервісного центру на території Полтавської області у радіусі 30 км від місцезнаходження Замовника: 39625, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7. є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Дана вимога може бути прописана під конкретного учасника, який має сервісний центр біля Замовника або договірні відносини з таким сервісним центром. Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги п.7 тендерної документації - обмежує коло можливих учасників закупівлі та лишає вибір тим, що мають безпосередні правовідносини із сервісним центром або, якщо сам учасник знаходиться біля Замовника та має відповідний сервісний центр, дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу, що надання гарантійного листа із зазначенням сервісного центру на території Полтавської області у радіусі 30 км від місцезнаходження Замовника: 39625, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7. є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Дана вимога може бути прописана під конкретного учасника, який має сервісний центр біля Замовника або договірні відносини з таким сервісним центром. Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги п.7 тендерної документації - обмежує коло можливих учасників закупівлі та лишає вибір тим, що мають безпосередні правовідносини із сервісним центром або, якщо сам учасник знаходиться біля Замовника та має відповідний сервісний центр, дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 червня 2020 14:31
За Вашою вимогою найближчим часом буде внесено зміни до документації, дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2020 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
142 220,04
UAH з ПДВ
|
142 220,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
156 630,00
UAH з ПДВ
|
152 630,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" |
161 156,40
UAH з ПДВ
|
153 629,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" |
174 984,00
UAH з ПДВ
|
172 582,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
172 638,00
UAH з ПДВ
|
172 638,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
196 706,58
UAH з ПДВ
|
196 706,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Рішення скасоване |
142 220,04
UAH з ПДВ
|
13 липня 2020 13:26
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
142 220,04
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 15:34
|
ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3197623013 |
Відхилено |
152 630,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 10:40
|
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" #41206217 |
Переможець |
153 629,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 09:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2020 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2020 15:45
|
Договір С М Б Систем.pdf | укладений |
27 липня 2020 15:41
|