Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних» (апаратна частина)(Персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2020-06-22-002186-c b53aa5660fb545b3a9493c667407dcb8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Севастян

+380536758158 2hosp@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне медичне підприємство "Кременчуцька міська лікарня "Правобережна"
Код ЄДРПОУ: 01204294
Місцезнаходження: 39625, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова,7
Контактна особа: Віктор Севастян
+380536758158
2hosp@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 липня 2020 15:01
Очікувана вартість: 199 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 999,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне медичне підприємство «Кременчуцька міська лікарня «Правобережна».
2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01204294.
4. Місцезнаходження замовника: 39625, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Севастян Віктор Петрович, уповноважена особа, телефон +380536758160, +380536758158, e-mail: 2hospbuh@i.ua.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Персональні комп’ютери.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 23 (двадцять три) комплекти.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39625, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 199 990,00 грн. (сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Період уточнення інформації про закупівлю: «26» червня 2020 року час 0000 год.
16. Кінцевий строк подання пропозицій: «02» липня 2020 року час 0000 год.
17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 19 999,00 грн. (дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національної служби здоров’я України.
22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 комплект
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39625, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 14:44
Додаток_1_нова_редакція.doc
24 червня 2020 14:44
ОГОЛОШЕННЯ_нова_редакція.pdf
24 червня 2020 14:44
Додаток_3_нова_редакція.docx
22 червня 2020 11:15
Документацiя_до_оголошення.doc
22 червня 2020 11:15
Додаток_5.doc
22 червня 2020 11:15
Додаток_4.doc
22 червня 2020 11:15
Додаток__2.doc
24 червня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 14:44
Додаток_1_нова_редакція.doc
22 червня 2020 11:15
Додаток_1.doc
24 червня 2020 14:44
ОГОЛОШЕННЯ_нова_редакція.pdf
22 червня 2020 11:15
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
24 червня 2020 14:44
Додаток_3_нова_редакція.docx
23 червня 2020 11:26
Додаток_3_нова_редакція.docx
22 червня 2020 11:15
Додаток_3.docx
22 червня 2020 11:15
Документацiя_до_оголошення.doc
22 червня 2020 11:15
Додаток_5.doc
22 червня 2020 11:15
Додаток_4.doc
22 червня 2020 11:15
Додаток__2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 23 червня 2020 10:49
Дата відповіді: 23 червня 2020 11:44
Доброго дня! Просимо внести уточнення стосовно мережевого фільтра зі стабілізатором напруги. Чи підійде Вам мережевий фільтр з захистом від перевантаження напруги? Це допоможе зробити цінову пропозицію меншою та виконає всі технічні вимоги.
Відповідь: Так, мережевий фльтр з захистом від перевантаження напруги також підходитиме.
Тендер
Дата подання: 23 червня 2020 16:52
Дата відповіді: 24 червня 2020 14:53
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Системні блоки на базі процесора AMD, що будуть у складі комплекту комп'ютерів розглядатимуться. Також просимо звернути увагу на технічну специфікацію (вимоги) документації закупівлі, де зазначено, що процесор має бути виключно на базі INTEL Pentium G5420 або не гірший - тобто за своїми параметрами та вимогами не повинен поступатися іншому. Дякуємо за звернення.
Тендер
Дата подання: 23 червня 2020 16:52
Дата відповіді: 24 червня 2020 14:57
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Просимо звернути Вашу увагу на інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання) Оголошення закупівлі, де зазначено, цитуємо: "1. Постачання товару, що є предметом закупівлі здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника за адресою Замовника. 2. Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару: - доставка товару здійснюється за адресою: 39625, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7. - здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару." Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-22-002186-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 23 червня 2020 22:01
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання гарантійного листа із зазначенням сервісного центру на території Полтавської області у радіусі 30 км від місцезнаходження Замовника: 39625, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7. є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Дана вимога може бути прописана під конкретного учасника, який має сервісний центр біля Замовника або договірні відносини з таким сервісним центром. Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги п.7 тендерної документації - обмежує коло можливих учасників закупівлі та лишає вибір тим, що мають безпосередні правовідносини із сервісним центром або, якщо сам учасник знаходиться біля Замовника та має відповідний сервісний центр, дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 червня 2020 14:31
За Вашою вимогою найближчим часом буде внесено зміни до документації, дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 142 220,04
UAH з ПДВ
142 220,04
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 156 630,00
UAH з ПДВ
152 630,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 161 156,40
UAH з ПДВ
153 629,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 174 984,00
UAH з ПДВ
172 582,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 172 638,00
UAH з ПДВ
172 638,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 196 706,58
UAH з ПДВ
196 706,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 22:49
Електронний підпис
01 липня 2020 22:48
13. Проект договору.pdf
01 липня 2020 22:48
13. Проект договору.pdf.p7s
01 липня 2020 22:48
8. Витяг з ЄДР копія.pdf
01 липня 2020 22:48
7. Виписка з ЄДР копія.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 18:40
Досвід.pdf
01 липня 2020 18:40
Стаття 17.pdf
01 липня 2020 18:40
Сертифікат.jpg
01 липня 2020 18:40
Паспорт,ИНН.pdf
01 липня 2020 18:40
Лист про якість.pdf
01 липня 2020 18:40
Згода договір.pdf
01 липня 2020 18:40
Договір поставки.pdf
01 липня 2020 18:40
Довідка СЕС.pdf
01 липня 2020 18:40
Довідка працівники.pdf
01 липня 2020 18:40
гарантійний лист.pdf
01 липня 2020 18:40
Висновок_СЕС.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 12:39
Електронний підпис
01 липня 2020 14:35
Висновок ДСЕЕ.pdf
01 липня 2020 14:35
Цінова Кременчук.pdf
01 липня 2020 14:35
стат 17.pdf
01 липня 2020 14:35
Кременчук ТЕХ.pdf
01 липня 2020 14:35
Кременчуг сервис.pdf
01 липня 2020 14:35
Договор Кременчук.pdf
01 липня 2020 14:35
довідка про ЄДРПОУ.pdf
01 липня 2020 14:35
Витяг 11.06.2020.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 10:57
Електронний підпис
01 липня 2020 10:37
Статут.pdf.zip
01 липня 2020 10:37
Спину О.В. паспорт.pdf.zip
01 липня 2020 10:37
Витяг ПДВ 15.01.2018.pdf.zip
01 липня 2020 10:37
Витяг ЄДР.pdf.zip
01 липня 2020 10:37
Виписка з ЄДР.pdf.zip
01 липня 2020 10:37
Лист довкілля.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Рішення скасоване 142 220,04
UAH з ПДВ
13 липня 2020 13:26
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 142 220,04
UAH з ПДВ
14 липня 2020 15:34
ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3197623013
Відхилено 152 630,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 10:40
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Переможець 153 629,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 09:59

Документи

08 липня 2020 18:11
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Документи

17 липня 2020 10:40
Електронний підпис

Документи

22 липня 2020 09:59
Електронний підпис
22 липня 2020 09:57
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
153 629,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2020 09:59
Електронний підпис
22 липня 2020 09:57
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 11:39
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 15:45
Договір С М Б Систем.pdf укладений
27 липня 2020 15:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 153 629,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 604,83 UAH)