Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
послуга з організації та проведення Women's skills days
Очікувана вартість
343 792,00 UAH
UA-2020-06-22-002125-a 3a844dc4c4c24b7aa1f9f8d42da1c878
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бежко В.С. В.С.

+380577253108 40642309@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ТА ІМІДЖЕВИХ ПРОЕКТІВ ДЕПАРТАМЕНТУ У СПРАВАХ СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40642309
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7
Контактна особа: Бежко В.С. В.С.
+380577253108
40642309@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 11:20
Очікувана вартість: 343 792,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


послуга з організації та проведення Women's skills days
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуга з організації та проведення Women's skills days
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником за фактом надання послуг на підставі підписаного акту наданих послуг, шляхом після оплати у розмірі 100% кількості наданих послуг в гривнях, в межах надходження бюджетних асигнувань на казначейський рахунок Замовника протягом 60 календарних днів з дати отримання послуг на розрахунковий рахунок Виконавця вказаний в розділі 14 цього договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін». Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 16:19
Електронний підпис
22 червня 2020 16:19
ТД Women's skills days.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-27-000033 ● 47e074d6cb0943e6a31f7e5d1d7fb893
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020 18:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
27.10.2020 №220
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 27.10.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 220

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
11 UA-2020-06-22-002125-a 22.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Титаренко Дмитро Павлович 319 025,00
UAH з ПДВ
319 025,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю "Лабораторія креативних подій 3.0" 340 845,00
UAH з ПДВ
340 845,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 17:39
Податкова.pdf
03 липня 2020 17:39
Паспорт .PDF
03 липня 2020 17:39
Витяг.pdf
03 липня 2020 17:39
Довідки.pdf
03 липня 2020 17:39
Проект договору.pdf
03 липня 2020 17:39
Коштирис витрат.pdf
03 липня 2020 17:39
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 22:42
Паспорт директора.pdf
30 червня 2020 22:42
Статут.pdf
30 червня 2020 22:42
Рішення засновника.pdf
30 червня 2020 22:42
Витяг.pdf
30 червня 2020 22:42
Виписка.pdf
30 червня 2020 22:42
Витяг податкова.pdf
30 червня 2020 22:42
Довідки.pdf
30 червня 2020 22:42
Проект договору.pdf
30 червня 2020 22:42
Кошторис.pdf
30 червня 2020 22:42
Технічна специфікація.pdf
30 червня 2020 22:42
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Титаренко Дмитро Павлович

Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю "Лабораторія креативних подій 3.0"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Титаренко Дмитро Павлович
#3152507358
Переможець 319 025,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 17:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Титаренко Дмитро Павлович
#3152507358
319 025,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 13:26
3.pdf укладений
21 липня 2020 13:25
1.pdf укладений
21 липня 2020 13:25
2.pdf укладений
21 липня 2020 13:25
4.pdf укладений
21 липня 2020 13:25
7.pdf укладений
21 липня 2020 13:25
5.pdf укладений
21 липня 2020 13:25
8.pdf укладений
21 липня 2020 13:25
6.pdf укладений
21 липня 2020 13:25
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 13:36
Дод угода1 (1).jpg зміни до договору
27 липня 2020 13:36
Дод угода2 (1).jpg зміни до договору
27 липня 2020 13:36
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 17:36
1 (1) (1).pdf зміни до договору
23 липня 2020 17:36
2 (1) (1).pdf зміни до договору
23 липня 2020 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення пункту 11.2 розділу 11 "Зміна умов договору" відповідно до п.5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Скасування додаткової угоди № 1 до договору № 137 від 21.07.2020 2) Викладення пункту 11.2 розділу 11 "Зміна умов договору" відповідно до статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML