Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

прокладка гумова на брус стрілочного переводу ПС - 426 компл.
Очікувана вартість
3 453 156,00 UAH
UA-2020-06-22-002024-a 1b51b2ae41124bada5258b9cce37fd73
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 19:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 15:38
Очікувана вартість: 3 453 156,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 265,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34531 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання


прокладка гумова на брус стрілочного переводу ПС - 426 компл. (детальніше в Додатку 6 ТД)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
426 комп.
прокладка гумова на брус стрілочного переводу ПС - 426 компл. (детальніше в Додатку 6 ТД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52520, Україна, Дніпропетровська область, смт. Іларіонове, Харківська, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару не раніше реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 15:59
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-21-000007 ● 12f2bfe91a784955bb87d372b865de56
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020 16:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.12.2020 №76
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.12.2020 №76
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

1. UA-2020-06-22-002024-а від 22.06.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Стосовно процедури закупівлі UA-2020-06-22-002024-a ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання(прокладка гумова на брус стрілочного переводу ПС) повідомляю таке. Моніторингом установлено, що на порушення вимог ч.3 ст.17, пункту 2 статті 22 Закону Замовником у розділах 2 та 4 додатку 2 тендерної документації встановлена вимога про надання учасниками торгів інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, сформованої в електронній формі, відтвореної на папері, у відсканованому вигляді , яка підтверджує, що службову (посадову) особу учасника та юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Встановлення замовником в тендерній документації вимог про надання учасниками торгів інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, сформованої в електронній формі, відтвореної на папері, у відсканованому вигляді , яка підтверджує, що службову (посадову) особу учасника та юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення( далі – ВИМОГИ), по-перше, жодним чином не спричинило обмеження конкуренції та не призвело до дискримінації учасників, позаяк отримання учасниками зазначених вище довідок не потребувало фінансових витрат . Водночас, Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією передбачено : «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації». Разом з цим в тендерній документації також зазначено:» Якщо не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій від учасника відсутні будь-які звернення по суті тендерної документації (ТД), це свідчить про згоду учасника зі змістом ТД» . Жодного звернення за роз’ясненням, більш того, жодної скарги до органу оскарження щодо змісту тендерної документації не надходило. Таким чином, у відповідності до загальновизнаних правових принципів невід’ємною частиною будь-якої юридичної відповідальності, застосування заходів впливу, надання висновку щодо порушення законодавства є заподіяння шкоди, порушення або невизнання охоронюваних законом прав та інтересів особи. Встановленням вище згаданих ВИМОГ в тендерній документації, тим самим частково не дотримавшись норм частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону, замовник не порушив зазначені норми по суті. ВИМОГИ, встановлені в тендерній документації, не спричинили обмеження конкуренції та не призвели до дискримінації учасників та водночас не мали негативного впливу для бюджету замовника. Слід зазначити, що регіональна філія «Придніпровська залізниця» здійснила кроки, спрямовані на уникнення згаданих вище помилок у тендерних документаціях , що свідчить про неухильне дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Заступник голови тендерного комітету В.А.Губаренко

2021-01-16 14:18:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 28 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробниче Підприємство "РОСЬ-ГУМА" 3 452 900,40
UAH з ПДВ
3 452 900,40
UAH з ПДВ
Документи
Зовнішньоторгове підприємство "МАГ" 3 453 156,00
UAH з ПДВ
3 453 156,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНА" 3 453 156,00
UAH з ПДВ
3 453 156,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 14:25
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:20
4.2 Довідка Орлюк М.В..pdf
25 серпня 2020 14:20
4.3 Довідка Рось Гума.pdf
25 серпня 2020 14:20
4.5 Довідка МВС.pdf
25 серпня 2020 14:20
5.1 Наказ на директора.PDF
23 липня 2020 12:25
Електронний підпис
23 липня 2020 12:07
дод3 certification.jpg
23 липня 2020 12:07
дод5 Проект договору.PDF
23 липня 2020 12:07
дод3 Дані про товар.pdf
23 липня 2020 12:07
дод3 Креслення ПС2.PDF
23 липня 2020 12:07
дод3 Креслення ПС3.PDF

Публічні документи

16 липня 2020 16:56
Електронний підпис
16 липня 2020 16:55
27 Проект договору.pdf
16 липня 2020 16:55
16-26 ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.rar

Публічні документи

30 липня 2020 17:42
Електронний підпис
30 липня 2020 17:41
цінова пропозиція.pdf
30 липня 2020 17:41
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
30 липня 2020 17:41
Dovirenist Davidchuk.zip
30 липня 2020 17:41
Dovidka pro nazvu.zip
30 липня 2020 17:41
Bankivska Licenzia.zip
30 липня 2020 17:41
щодо санкцій.pdf
30 липня 2020 17:41
ст 17.pdf
30 липня 2020 17:41
ст 16.pdf
30 липня 2020 17:41
серт 1151 001.pdf
30 липня 2020 17:41
Рішення №3.PDF
30 липня 2020 17:41
рішення жилко.PDF
30 липня 2020 17:41
протокол1_2008.pdf
30 липня 2020 17:41
проект договору.pdf
30 липня 2020 17:41
пдв альтерна (1).PDF
30 липня 2020 17:41
опис.PDF
30 липня 2020 17:41
наказ жилко.PDF
30 липня 2020 17:41
лист відгук.pdf
30 липня 2020 17:41
код доступу.pdf
30 липня 2020 17:41
захист довкілля.pdf
30 липня 2020 17:41
дсту.pdf
30 липня 2020 17:41
документи підряду (2).pdf
30 липня 2020 17:41
додаток 3а.pdf
30 липня 2020 17:40
Довідка 268Д 001.pdf
30 липня 2020 17:40
довідка 2.pdf
30 липня 2020 17:40
довідка 1.pdf
30 липня 2020 17:40
Виписка нова стор.2.pdf
30 липня 2020 17:40
Виписка нова стор.1.pdf
30 липня 2020 17:40
Аналогічний договір.pdf
30 липня 2020 17:40
202442_ГР_2018_34 531.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробниче Підприємство "РОСЬ-ГУМА"

Зовнішньоторгове підприємство "МАГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробниче Підприємство "РОСЬ-ГУМА"
#40478106
Переможець 3 452 900,40
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 16:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробниче Підприємство "РОСЬ-ГУМА"
#40478106
3 452 900,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 09:17
ЗВІТ про виконання договору ПРНХ-20520НЮ.docx укладений
19 травня 2021 09:17
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:55
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору (1) (1).docx зміни до договору
29 грудня 2020 15:54
ДУ 20520 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:54
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору.docx укладений
29 грудня 2020 15:54
1_ДУ 20520.pdf укладений
29 грудня 2020 15:54
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 13:47
ТОВ ТВП РОСЬ-ГУМА - договір.docx укладений
09 вересня 2020 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 №114-IX
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-20520/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 4 141 859,40
UAH (в тому числі ПДВ 690 309,90 UAH)