Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту М/Б"Доковец" - код ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Repair services of sea tug "Dokovets" - code CPV 021:2015 50240000-9 Repair, maintenance and associated services related to marine and other equipment
Очікувана вартість
3 159 216,75 UAH
UA-2020-06-22-002020-a 181e1b3906bc43749667b6cabbf96fed
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаркуша Олександр Миколайович

+380675571729 aleksandr.garkusha@skd.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Скадовської філії державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Скадовського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728486
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 75700, Україна , Херсонська область обл., Скадовськ, вул. Мангубінська, буд. 2
Контактна особа: Гаркуша Олександр Миколайович
+380675571729
aleksandr.garkusha@skd.uspa.gov.ua
Додаткові контактні особи: Ноздрачов Валерій Олександрович
(099) 700-95-11
skad-uspa-fl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “Ukrainian sea ports authority” in the person of the Skadovsk branch of the state enterprise “Ukrainian sea ports authority” (Skadovsk sea port authority)
National ID: 38728486
Contact point: Harkusha Oleksandr
+380675571729
aleksandr.garkusha@skd.uspa.gov.ua
Additional contacts: Valerii Nozdrachov
(099) 700-95-11
skad-uspa-fl@ukr.net

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 червня 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 23:59
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:05
Очікувана вартість: 3 159 216,75 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 592,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 22 червня 2020 16:01
Enquiries until: 13 липня 2020 23:59
Complaints submission until: до 19 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 липня 2020 23:59

Information

Estimated total value: 3 159 217 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 31 592 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Більш детальну інформацію викладено українською мовою в тендерній документації
More detailed information is provided in Ukrainian in the tender documents
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту морського буксиру "Доковец"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Repair services of sea tug "Dokovets"
CPV: 50240000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовником може бути здійснений авансовий платіж за Договором у розмірі не більше 20% від вартості послуг, встановленої п. 4.1 цього Договору, за умови надання Виконавцем оригіналу банківської гарантії повернення авансового платежу та за умови (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України) затвердження фінансового плану Замовника на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та наявності в ньому витрат на закупівлю Послуг, що є предметом Договору Аванс 15 Банківські 20
Надання послуг Розрахунок за надані Послуги по даному Договору Замовник здійснює поетапно за фактично надані обсяги послуг шляхом підписання Сторонами Акту наданих послуг (Акту виконаних робіт) протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після прийняття Замовником виконавчої документації на підставі рахунку (рахунку-фактури) Виконавця за умови (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України) затвердження фінансового плану Замовника на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та наявності в ньому витрат на закупівлю Послуг, що є предметом Договору Пiсляоплата 15 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 15:58
Тендерна документація.docx
22 червня 2020 15:58
Проєкт договору.docx
22 червня 2020 15:58
Announcement of procurement.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 серпня 2020
UA-2020-06-22-002020-a181e1b3906bc43749667b6cabbf96fed
Найменування закупівельника: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Скадовської філії державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Скадовського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728486
Місцезнаходження закупівельника: 75700, Україна, Херсонська область обл., Скадовськ, вул. Мангубінська, буд. 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП МЕРОС Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 13:46
ТОВ "ШИПЯРД1930" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 13:45
ТОВ "ТОП СЕРВІС ЮГ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 13:41
ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 13:39
Товариство з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське підприємство "НІБУЛОН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 13:27

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей: 1) У документах про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відсутня інформація про договори оренди, використання, управління, лізингу тощо; 2) У документі щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відсутня інформація про особу, яка виконуватиме обов’язки суднового електрика. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) П.п. 1.2 п. 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» та п. 1 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» р.ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; 2) П.п. 2.1 п. 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» та п. 1 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Взамін договорів про ремонт суден (№ СР-604 від 23.04.2020) та вимірів ультразвуковим способом товщин, кольорової дефектоскопії (№ 24-10-19 від 24.10.2019), надати договори оренди, використання, управління, лізингу тощо, щодо використання залученого обладнання, які укладено не пізніше дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, або зазначити інформацію про субпідрядників/субвиконавців, які надають послуги з ремонту суден та вимірів ультразвуковим способом товщин, кольорової дефектоскопії у довідці про залучення субпідрядників/субвиконавців; 2) Довідку (Лист) у довільній формі із зазначенням інформації про особу, яка виконувати обов’язки суднового електрика.

Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 15:52
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:49
Тендерна форма Пропозиція
02 вересня 2020 15:49
Інфо ч.2 ст.17
02 вересня 2020 15:49
Інфо п.3 ч.1 ст.17
02 вересня 2020 15:49
Інфо п.2 ч.1 ст.17
02 вересня 2020 15:48
Довідка Уртаєв І.Д.
02 вересня 2020 15:48
Довідка з ДПС
06 серпня 2020 12:12
Електронний підпис
06 серпня 2020 12:12
Електронний підпис
22 липня 2020 16:44
Електронний підпис
22 липня 2020 16:44
Електронний підпис
22 липня 2020 16:42
Інші документи.zip
22 липня 2020 16:42
Додаток 4.zip
22 липня 2020 16:42
Додаток 3.zip
22 липня 2020 16:41
Додаток 2.zip
22 липня 2020 16:41
Додаток 1.zip

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей: 1) У документах про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відсутня інформація про наявність приладу ультразвукової товщинометрії; 2) У документі щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відсутня інформація про особу, яка виконуватиме обов’язки дефектоскопіста на приладі контролю товщин металевих корпусів і його посвідчення. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) П.п. 1.1 та п.п. 1.2 п. 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» та п. 1 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» р.ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; 2) П. 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» та п. 1 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Оновлену Довідку (Лист) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначено інформацію про наявність приладу ультразвукової товщинометрії, а у випадку відсутності власного обладнання, надати договір оренди, використання, управління, лізингу тощо, укладений не пізніше дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 2) Оновлену Довідку (Лист) про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням витребуваної інформації.

Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 10:10
Електронний підпис
23 липня 2020 15:33
Електронний підпис
23 липня 2020 15:33
Електронний підпис
23 липня 2020 15:13
22.Довідка ст.237 ч.1.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей: 1) У документах щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відсутня наступна інформація: - про особу, яка виконуватиме обов’язки дефектоскопіста на приладі контролю товщин металевих корпусів і його посвідчення, - загальний досвід (стаж) роботи (у роках), - наказ про прийом на роботу Федотовських М.Я., або інший документи, який підтверджує трудові відносини згідно із чинним законодавством України; 2) У документах щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано позитивний лист-відгук від замовника аналогічних послуг з посиланням на номер, дату укладання договору, який не надано для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору . Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) П.п. 2.1. п. 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» та п. 1 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Абз. 2 п.п. 2.2. п. 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» та п. 1 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; 2) П. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» та п. 1 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Оновлену Довідку (Лист) про наявність працівників відповідної кваліфікації, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг, із зазначенням інформації про особу, яка виконуватиме обов’язки дефектоскопіста на приладі контролю товщин металевих корпусів і його посвідчення та обов'язковим зазначенням загального досвіду (стажу) роботи (у роках) усіх працівників, Наказ про прийняття на роботу або інший документ, які підтверджує трудові відносини з Федотовських М.Я., згідно із чинним законодавством України; 2) Позитивний лист-відгук від ПП «Ремдизельсервіс» щодо виконання договору № 03/09/2018 від 03.09.2019 або від Філії «Днопоглиблювальний флот» ДП «АМПУ» щодо виконання договору 12-В-ФДФ-19 від 18.04.2019, або надати договір з Філією «Миколаївський район Держгідрографії» ДУ «Держгідрографія» № 85/15ДЗ від 06.05.2015 та акт/и виконаних робіт (надання послуг) або Виписку/и з банківського рахунку виконавця послуг щодо отримання ним коштів від замовника за вказаним договором.

Документи

Публічні документи

23 липня 2020 16:27
РСУ Плавдок-5.pdf
23 липня 2020 16:26
Статут заверенный.pdf
23 липня 2020 16:26
Паспорт Краковський.pdf
23 липня 2020 16:26
Гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 16:26
РСУ.pdf
23 липня 2020 16:26
Стаття 17 ч2.pdf
23 липня 2020 16:26
Стаття 17.pdf
23 липня 2020 16:26
Вiдгук_завiрений.pdf
23 липня 2020 16:26
Аналогічний договор.pdf
23 липня 2020 16:26
Акти Шляховой-10.pdf
23 липня 2020 16:26
1.1.4.Вiдгук оригигал.pdf
23 липня 2020 16:26
Довідка про досвід.pdf
23 липня 2020 16:26
Дипломи працівників.pdf
23 липня 2020 16:26
Договiр_пiдряду_доку.pdf
23 липня 2020 16:26
Довідка МТБ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей: 1) У документах про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відсутня інформація про договори оренди, використання, управління, лізингу тощо; 2) У документах щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відсутня інформація про особу, яка виконуватиме обов’язки дефектоскопіста на приладі контролю товщин металевих корпусів і його посвідчення. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) П.п. 1.2 п. 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» та п. 1 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» р.ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; 2) П. 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» та п. 1 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Взамін договору про співпрацю № 136/20 від 21.07.2020, надати договори оренди, використання, управління, лізингу тощо, щодо використання залученого обладнання, який укладено не пізніше дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, або зазначити інформацію про субпідрядників/субвиконавців, які надають послуги з підняття та спуску зі стапеля судна, вимірів залишкових товщин корпусів і корпусних конструкцій, ремонту корпусів і корпусних конструкцій ремонту і обслуговування суднових пристроїв і механізмів, у довідці про залучення субпідрядників/субвиконавців; 2) Оновлену Довідку (Лист) про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням витребуваної інформації та наказ про прийом на роботу або інший документ, який підтверджує трудові відносини згідно із чинним законодавством України.

Документи

Публічні документи

23 липня 2020 18:56
Електронний підпис
23 липня 2020 18:51
Характеристики доку.pdf
23 липня 2020 18:51
Технічні вимоги.pdf
23 липня 2020 18:51
Статут.pdf
23 липня 2020 18:51
РСУ.pdf
23 липня 2020 18:51
Рішення №2.pdf
23 липня 2020 18:51
Рішення №1.pdf
23 липня 2020 18:51
Наказ 1-к.pdf
23 липня 2020 18:51
Довідка рахунок.pdf
23 липня 2020 18:51
Гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 18:51
Витяг ПДВ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей: 1) У документах про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відсутня інформація про наявність приладу ультразвукової товщинометрії, або договір про його оренду, використання, управління, лізинг тощо; 2) Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг, надана не на фірмовому бланку учасника; 3) У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг, надана інформація про 105 працівників, але для документального підтвердження інформації наявності працівників відповідної кваліфікації щодо 95 працівників не надано документи про отримання освіти та накази про прийняття на роботу або інші документи, які підтверджують трудові відносини згідно із чинним законодавством України. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) П.п. 1.1 та п.п. 1.2 п. 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» та п. 1 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» р.ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; 2) П.п. 2.1. п. 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» та п. 1 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; 3) П.п. 2.2. п. 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» та п. 1 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Оновлену Довідку (Лист) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначено інформацію про наявність приладу ультразвукової товщинометрії, а у випадку відсутності власного обладнання, надати договір оренди, використання, управління, лізингу тощо, укладений не пізніше дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 2) Надати оновлену довідку в довільній формі на фірмовому бланку учасника; 3) Надати оновлену довідку про наявність в учасника процедури закупівлі лише працівників відповідної кваліфікації, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг, в тому числі з обов’язковою наявністю спеціалістів з корпусної, механічної та електричної частин, та обов'язково зазначити – ПІБ, займану посаду, загальний досвід (стаж) роботи (у роках), ступінь освіти, спеціальність та/або кваліфікацію, або надати документи про отримання освіти та накази про прийняття на роботу або інші документи, які підтверджують трудові відносини згідно із чинним законодавством України щодо усіх 105 працівників, які зазначені у наданій довідці.

Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 19:47
Електронний підпис
05 серпня 2020 19:47
Електронний підпис
05 серпня 2020 19:29
Накази освіта 1-10.pdf
05 серпня 2020 19:28
Накази освіта 31-40.pdf
05 серпня 2020 19:28
Накази освіта 11-20.pdf
05 серпня 2020 19:28
Накази освіта 21-30.pdf
05 серпня 2020 19:28
Накази освіта 41-48.pdf
23 липня 2020 21:04
Електронний підпис
23 липня 2020 21:04
Електронний підпис
23 липня 2020 21:02
S0100113 Ф1. Баланс1191513.pdf
23 липня 2020 21:02
Статут, код доступу.pdf
23 липня 2020 21:02
Сертифікат ISO 45001.pdf
23 липня 2020 21:02
Сертифікат ISO 14001.pdf
23 липня 2020 21:02
Сертифікат ISO 9001.pdf
23 липня 2020 21:02
Гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 21:02
Довідка з банку.pdf
23 липня 2020 21:02
Технічні вимоги.pdf
23 липня 2020 21:02
Накази, освіта.pdf
23 липня 2020 21:02
РСУ_судоремонт_2016-2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП МЕРОС

ТОВ "ШИПЯРД1930"

ТОВ "ТОП СЕРВІС ЮГ"

ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське підприємство "НІБУЛОН"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП МЕРОС 2 790 300,00
UAH
2 349 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське підприємство "НІБУЛОН" 2 955 277,00
UAH
2 350 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ШИПЯРД1930" 3 060 000,00
UAH
3 060 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 15:52
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:49
Тендерна форма Пропозиція
02 вересня 2020 15:49
Інфо ч.2 ст.17
02 вересня 2020 15:49
Інфо п.3 ч.1 ст.17
02 вересня 2020 15:49
Інфо п.2 ч.1 ст.17
02 вересня 2020 15:48
Довідка Уртаєв І.Д.
02 вересня 2020 15:48
Довідка з ДПС
06 серпня 2020 12:12
Електронний підпис
06 серпня 2020 12:12
Електронний підпис
22 липня 2020 16:44
Електронний підпис
22 липня 2020 16:44
Електронний підпис
22 липня 2020 16:42
Інші документи.zip
22 липня 2020 16:42
Додаток 4.zip
22 липня 2020 16:42
Додаток 3.zip
22 липня 2020 16:41
Додаток 2.zip
22 липня 2020 16:41
Додаток 1.zip

Публічні документи

05 серпня 2020 19:47
Електронний підпис
05 серпня 2020 19:47
Електронний підпис
05 серпня 2020 19:29
Накази освіта 1-10.pdf
05 серпня 2020 19:28
Накази освіта 31-40.pdf
05 серпня 2020 19:28
Накази освіта 11-20.pdf
05 серпня 2020 19:28
Накази освіта 21-30.pdf
05 серпня 2020 19:28
Накази освіта 41-48.pdf
23 липня 2020 21:04
Електронний підпис
23 липня 2020 21:04
Електронний підпис
23 липня 2020 21:02
S0100113 Ф1. Баланс1191513.pdf
23 липня 2020 21:02
Статут, код доступу.pdf
23 липня 2020 21:02
Сертифікат ISO 45001.pdf
23 липня 2020 21:02
Сертифікат ISO 14001.pdf
23 липня 2020 21:02
Сертифікат ISO 9001.pdf
23 липня 2020 21:02
Гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 21:02
Довідка з банку.pdf
23 липня 2020 21:02
Технічні вимоги.pdf
23 липня 2020 21:02
Накази, освіта.pdf
23 липня 2020 21:02
РСУ_судоремонт_2016-2021.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 10:10
Електронний підпис
23 липня 2020 15:33
Електронний підпис
23 липня 2020 15:33
Електронний підпис
23 липня 2020 15:13
22.Довідка ст.237 ч.1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП МЕРОС

Товариство з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське підприємство "НІБУЛОН"

ТОВ "ШИПЯРД1930"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП МЕРОС
#25629207
2 349 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:50
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:06
Додаткова угода 2 (1).PDF зміни до договору
28 грудня 2020 15:05
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 14:25
Додаткова угода № 1 (1).PDF зміни до договору
15 жовтня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 13:28
Договір.pdf укладений
08 вересня 2020 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Подовження гарантійного строку на надані послуги на 6 місяців 2. Зменшення ціни договору на 86 200,00 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 59-В-СКФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг з ремонту МБ "Доковец" на п'ять днів у зв'язку із несприятливими погодними умовами для проведення фарбувальних робіт
Номер договору про закупівлю: 59-В-СКФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 2 648 172,86
UAH (в тому числі ПДВ 441 362,14 UAH)