Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

- Інвентаризація стаціонарних джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря основного виробництва Публічного акціонерного товариства «СУМИХІМПРОМ». - Виконавець надає Послуги з виявлення джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря на промисловому майданчику основного виробництва та оформлює Звіт по інвентаризації викидів забруднюючих речовин ПАТ «СУМИХІМПРОМ».
Очікувана вартість
243 750,00 UAH
UA-2020-06-22-001703-a 8161e81fe80a4b5cbfa20b28ed2b4a60
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетьоркін Олег Володимирович

+380542674391 danilova@sumykhimprom.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ СУМИХІМПРОМ
Код ЄДРПОУ: 05766356
Місцезнаходження: 40003, Україна , Сумська обл., м Суми, вул.Харківська, п/в 12
Контактна особа: Тетьоркін Олег Володимирович
+380542674391
danilova@sumykhimprom.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90730000-3: Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення


Вимоги до документації, що є предметом договору, визначаються наступними документами: - КНД 211.2.3.014-95 «Інструкція про зміст та порядок складання звіту проведення інвентаризації викидів забруднюючих речовин на підприємстві», затверджений наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України від 10.02.1995 №7.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
- Інвентаризація стаціонарних джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря основного виробництва Публічного акціонерного товариства «СУМИХІМПРОМ». - Виконавець надає Послуги з виявлення джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря на промисловому майданчику основного виробництва та оформлює Звіт по інвентаризації викидів забруднюючих речовин ПАТ «СУМИХІМПРОМ».
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, Послуги надаються на території Замовника.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90730000-3 — Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення

Тендерна документація

22 червня 2020 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО-ДІАЛЕД».
#37764319
Переможець 243 750,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 15:13

Документи

22 червня 2020 15:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2021 09:02
Додаток 1 від 12.10.2021.PDF зміни до договору
17 жовтня 2021 09:00
Додаткова угода 6 від 12.10.2021.PDF зміни до договору
17 жовтня 2021 09:00
Електронний підпис укладений
16 вересня 2021 09:30
Додаткова угода 5 від 14.09.2021.PDF зміни до договору
16 вересня 2021 09:28
Додаток 1 від 14.09.2021.PDF зміни до договору
16 вересня 2021 09:28
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 11:17
Додаток 1 від 20.08.2021.PDF зміни до договору
26 серпня 2021 11:16
Додаткова угода 4 від 20.08.2021.PDF зміни до договору
26 серпня 2021 11:15
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 11:59
Додаток 1 від 28.05.2021.PDF зміни до договору
03 червня 2021 11:58
Додаткова угода 3 від 28.05.2021.PDF зміни до договору
03 червня 2021 11:58
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 14:16
Додаток 1 від 14.04.2021.PDF зміни до договору
16 квітня 2021 14:13
Додаткова угода 2 від 14.04.2021.PDF зміни до договору
16 квітня 2021 14:13
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 14:31
Додаток 3.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 14:27
Додаток 1.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 14:27
Додаткова угода 1 від 22.12.2020.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 14:27
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 15:16
Додаток 3 від 18.06.2020.jpeg укладений
22 червня 2020 15:16
Додаток 2 від 18.06.2020.jpeg укладений
22 червня 2020 15:16
Додаток 1 від 18.06.2020.jpeg укладений
22 червня 2020 15:16
Звіт про укладення договору - Інвентаризація викидів.docx укладений
22 червня 2020 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1 від 22.12.2020
Номер договору про закупівлю: 1805/2.
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №2 від 14.04.2021
Номер договору про закупівлю: 1805/2.
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №3 від 28.05.2021
Номер договору про закупівлю: 1805/2.
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №4 від 20.08.2021
Номер договору про закупівлю: 1805/2.
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №5 від 14.09.2021
Номер договору про закупівлю: 1805/2.
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №6 від 12.10.2021; Додаток №1 від 12.10.2021
Номер договору про закупівлю: 1805/2.
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 від 12.10.2021; Додаток №1 від 12.10.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML