Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
контейнери для збору сміття
Очікувана вартість
382 000,00 UAH
UA-2020-06-22-001684-a ● 5deab4b53d124935809bf369039c0afd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142282 |
Вебсайт: | http://jovtnvo.dnepredu.com |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тарасюк Інна Вікторівна +380671331746 jovtnvo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2020 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2020 15:55 |
Очікувана вартість: | 382 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 910,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт.
Сміттєвий контейнер загального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
37 шт.
Блок для роздільного збору сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 100 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2020 15:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2020 15:04 |
ТД 2020 контейнера.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо декларації відповідності
Дата подання: 24 червня 2020 15:14
Дата відповіді: 24 червня 2020 18:40
Законодавством не вимагається обов’язкове отримання декларації відповідності щодо товару що є предметом закупівлі. Тому Учасники не зобов’язані подавати його у складі тендерної пропозиції. З метою уникнення порушення норм чинного законодавства просимо виключити вимогу щодо подачі декларації відповідності у складі тендерної пропозиції
Відповідь: Звертаємо увагу заявника на п.7 розділу ІІІ тендерної документації: "Замовник вимагає від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. В додатках до цієї тендерної документації визначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Замовник приймає маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам."
Якщо учасник не отримав декларацію відповідності чи не має можливості її отримати до завершення строку надання тендерних пропозицій, він має право надати на підтвердження відповідності технічний паспорт та відповідні обгрунтовані пояснення, які приймаються замовником до розгляду замість декларації відповідності.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Замовник приймає маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам."
Якщо учасник не отримав декларацію відповідності чи не має можливості її отримати до завершення строку надання тендерних пропозицій, він має право надати на підтвердження відповідності технічний паспорт та відповідні обгрунтовані пояснення, які приймаються замовником до розгляду замість декларації відповідності.
Декларація відповідності
Дата подання: 24 червня 2020 15:14
Дата відповіді: 24 червня 2020 18:40
Просимо Замовника зазначити, чи може Учасник надати лист-роз’яснення щодо необов’язковості декларації відповідності, чи буде цього достатньо?
Відповідь: Звертаємо увагу заявника на п.7 розділу ІІІ тендерної документації: "Замовник вимагає від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. В додатках до цієї тендерної документації визначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Замовник приймає маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам."
Якщо учасник не отримав декларацію відповідності чи не має можливості її отримати до завершення строку надання тендерних пропозицій, він має право надати на підтвердження відповідності технічний паспорт та відповідні обгрунтовані пояснення, які приймаються замовником до розгляду замість декларації відповідності.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Замовник приймає маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам."
Якщо учасник не отримав декларацію відповідності чи не має можливості її отримати до завершення строку надання тендерних пропозицій, він має право надати на підтвердження відповідності технічний паспорт та відповідні обгрунтовані пояснення, які приймаються замовником до розгляду замість декларації відповідності.
Щодо документів переможця
Дата подання: 24 червня 2020 15:15
Дата відповіді: 24 червня 2020 18:43
Просимо Замовника зазначити, чи може Учасник на підтвердження п.5 та п.6 ч.1 та п.13ст. 17 ЗУ Про публічні закупівлі надати довідку отриману в електронній формі з наявним ЕЦП?
Відповідь: Спосіб і порядок документального підтвердження наявності/відсутності підстав для відхилення за пунктами, вказаними в зверненні, викладені в додатку 5 до тендерної документації.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 24 червня 2020 15:15
Дата відповіді: 24 червня 2020 18:54
Вимога щодо того, що « товщина стінки не менше 2 мм » є дискримінаційною. Пояснюємо, що для того, щоб контейнер металевий витримував навантаження вказане тендерною документацією достатньо товщини 1,5 мм. Зважаючи на дискримінаційну вимогу, участь у закупівлі є обмеженою. Тому з метою уникнення дискримінації та з метою усунення порушень норм ст. 3 та ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пропонуємо перш ніж наводити подібні питання уважно ознайомлюватись з технічним завданням та не ототожнювати верхню раму контейнера з його корпусом.
Габаритні розміри
Дата подання: 24 червня 2020 15:16
Дата відповіді: 30 червня 2020 09:09
Поясніть чому Замовник вимагає контейнери із « товщина стінки не менше 2 мм »? Дана вимога порушує норми ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь: Пропонуємо перш ніж наводити подібні питання уважно ознайомлюватись з технічним завданням та не ототожнювати верхню раму контейнера з його корпусом.
Щодо товщини вузла кронштейну захвату
Дата подання: 24 червня 2020 15:16
Дата відповіді: 30 червня 2020 09:11
Вимога Замовника щодо того, що «…вузол кронштейну захвату, підйому та вивантаження контейнеру виконується методом багаторівневого штампування з цільного листа металу товщиною не менше ніж 2,5мм» є дискримінаційною та такою, що порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо Замовника виключити вимогу щодо товщини з тендерної документації
Відповідь: Доброго дня. Застосування даної вимоги обгрунтовано в тендерній документації, підстави для її виключення відсутні
Товщина металу
Дата подання: 24 червня 2020 15:17
Дата відповіді: 30 червня 2020 09:12
Пояснюємо що товщина металу з якого виготовлений вузол кронштейну захвату та підйому не впливає на його якість та міцність, а є вимогою яка обмежує конкуренцію між Учасниками та призводить до порушення норм ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь: Доброго дня. Застосування даної вимоги обгрунтовано в тендерній документації, підстави для її виключення відсутні
Технічні вимоги
Дата подання: 24 червня 2020 15:17
Дата відповіді: 24 червня 2020 18:58
Прохання замовника пояснити дану вимогу - Бічні стінки чаші бака складної форми і утворюють додаткові ребра жорсткості. Що таке складна форма? і яким чином вона впливає на міцність контейнера якщо ні Європейським стандартом EN ні ДСТУ не зазначає яка форма повинна бути контейнера !?
Відповідь: Вимоги щодо форми та габаритів контейнера обумовлені потребами замовника та не є посиланням на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовнику для повноцінного використання необхідні контейнери певного розміру та форми (в межах наведених допусків), те, що окремі учасники виробляють чи реалізовують інші контейнери (які не відповідають викладеним в документації вимогам), навіть якщо такі контейнери відповідають діючим стандартам, не є підставою для внесення змін до документації в цій частині.
Кількість завіс контейнера
Дата подання: 24 червня 2020 15:20
Дата відповіді: 24 червня 2020 19:03
Просимо Замовника виключити вимогу щодо того, що «Завіси кришки контейнера – 7 шт.». Дана вимога не впливає на якість контейнера та є дискримінаційною по відношенню до Учасників які пропонують контейнери із меншою кількістю завіс на кришці ніж передбачено Замовником. З метою уникнення порушень норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пропонуємо перш ніж наводити питання ознайомлюватись з тендерною документацією або ставити питання в тих тендерах, в яких є відповідні вимоги.
Габаритні розміри
Дата подання: 24 червня 2020 15:21
Дата відповіді: 24 червня 2020 19:04
Просимо Замовника виключити дискримінаційну вимогу щодо того, що «Довжина, мм 475-555; Ширина, мм 475-550; Висота, мм 930-950.». Замовник даною умовою призводить до дискримінації тих потенційних Учасників які пропонують контейнери із розмірами які відповідають EN 840-1 проте є дещо відмінними від зазначених Замовником. Зважаючи на зазначене просимо усунути дискримінацію та порушення норм чинного законодавства шляхом внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги щодо форми та габаритів контейнера обумовлені потребами замовника та не є посиланням на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовнику для повноцінного використання необхідні контейнери певного розміру та форми (в межах наведених допусків), те, що окремі учасники виробляють чи реалізовують інші контейнери (які не відповідають викладеним в документації вимогам), навіть якщо такі контейнери відповідають діючим стандартам, не є підставою для внесення змін до документації в цій частині.
Розміри металевого контейнера
Дата подання: 24 червня 2020 15:21
Дата відповіді: 24 червня 2020 19:04
Замовник передбачаючи розміри металевого контейнера призводить до дискримінації потенційних Учасників які виготовляють контейнери із розмірами які відповідають стандартам EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015 проте, є дещо відмінними від зазначених. Пояснюємо, що контейнери з розмірами які відповідають вищевказаним стандартам належним чином експлуатуються сміттєвозами. Тому просимо виключити дискримінаційну вимогу щодо розмірів контейнера.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги щодо форми та габаритів контейнера обумовлені потребами замовника та не є посиланням на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовнику для повноцінного використання необхідні контейнери певного розміру та форми (в межах наведених допусків), те, що окремі учасники виробляють чи реалізовують інші контейнери (які не відповідають викладеним в документації вимогам), навіть якщо такі контейнери відповідають діючим стандартам, не є підставою для внесення змін до документації в цій частині.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Запоріжкомунсталь" #38626199 |
Переможець |
380 002,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 10:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 08:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2020 09:05
|
ду 1 до 99-Т_вт (1).pdf | зміни до договору |
27 липня 2020 09:04
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2020 07:52
|
договір 99-Т_вт.pdf | укладений |
27 липня 2020 07:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 8.1 Договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 99-Т/вт |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |