Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
Очікувана вартість
47 539,00 UAH
UA-2020-06-22-001116-b 66e1f6c044dc4e4c8f37ffb7ecaa10bf
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бордуляк Галина Ігорівна

+380324932106 cher.lik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЧЕРВОНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01996869
Місцезнаходження: 80100, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, вулиця Івасюка, 2
Контактна особа: Бордуляк Галина Ігорівна
+380324932106
cher.lik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33790000-4: Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення


Категорія замовника: підприємство, уставнови, організації відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 найменувань
Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, вул. Івасюка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату за товар на поточний рахунок Продавця на підставі накладних по факту поставки товару, відстрочки платежу на термін не більше 20 календарних днів з моменту поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цього товару. Джерело фінансування - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

22 червня 2020 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Зубицька Лідія Миколаївна
#2305609640
Переможець 47 539,00
UAH
22 червня 2020 11:37

Документи

22 червня 2020 11:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 11:41
підписаний контракт укладений
22 червня 2020 11:39