Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки
Очікувана вартість
772,00 UAH
UA-2020-06-22-000370-a b96b7b267dc1461db5eb9bc0717c980f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осадча Наталія Михайлівна

+380964383244 bugalteriy2012@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування(надання соціальних послуг)Корсунь-Шевченківського району
Код ЄДРПОУ: 21368626
Місцезнаходження: 19400, Україна , Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський, Ярослава Мудрого 98
Контактна особа: Осадча Наталія Михайлівна
+380964383244
bugalteriy2012@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
Ціна за одиницю: 0.56UAH без ПДВ
Бланк меню
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, м.Корсунь-Шевченківський, вул.Я.Мудрого 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
400 шт
Ціна за одиницю: 0.5UAH без ПДВ
Бланк меню-вимога
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, м.Корсунь-Шевченківський, вул.Я.Мудрого 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
60 шт
Ціна за одиницю: 0.72UAH без ПДВ
Бланк відомість на спожиті продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, м.Корсунь-Шевченківський, вул.Я.Мудрого 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
60 шт
Ціна за одиницю: 0.72UAH без ПДВ
Бданк закладка продуктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, м.Корсунь-Шевченківський, вул.Я.Мудрого 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
70 шт
Ціна за одиницю: 0.72UAH без ПДВ
Бланк тимчасова закладка продуктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, м.Корсунь-Шевченківський, вул.Я.Мудрого 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
50 шт
Ціна за одиницю: 0.68UAH без ПДВ
Ьланк виконання норм харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, м.Корсунь-Шевченківський, вул.Я.Мудрого 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
30 шт
Ціна за одиницю: 1.6UAH без ПДВ
Бланк табель обліку робочого часу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, м.Корсунь-Шевченківський, вул.Я.Мудрого 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
30 шт
Ціна за одиницю: 1.6UAH без ПДВ
Бланк графік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, м.Корсунь-Шевченківський, вул.Я.Мудрого 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
150 шт
Ціна за одиницю: 1UAH без ПДВ
Бланк меню-розкладка продуктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, м.Корсунь-Шевченківський, вул.Я.Мудрого 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

22 червня 2020 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Жукова Валентина Красномирівна
#2086606964
Переможець 772,00
UAH
22 червня 2020 10:36

Документи

22 червня 2020 10:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 08:35
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 10:39

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бланк меню 200 шт 0,56
UAH
Бланк меню-вимога 400 шт 0,50
UAH
Бланк відомість на спожиті продукти 60 шт 0,72
UAH
Бданк закладка продуктів 60 шт 0,72
UAH
Бланк тимчасова закладка продуктів 70 шт 0,72
UAH
Ьланк виконання норм харчування 50 шт 0,68
UAH
Бланк табель обліку робочого часу 30 шт 1,60
UAH
Бланк графік 30 шт 1,60
UAH
Бланк меню-розкладка продуктів 150 шт 1,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 772,00
UAH