Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі збирання сміття із закладів освіти
Очікувана вартість
510 000,00 UAH
UA-2020-06-22-000186-b 0260e278bbd443edbb8e75faf6dea654
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 tender@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
tender@shevruo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 09:14
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 11:21
Очікувана вартість: 510 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Усі документи тендерної пропозиції, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, тоді документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2728 метри кубічні
Послуги зі збирання сміття із закладів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі акту виконаних робіт, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 14 календарних дня з дати їх підписання. Пiсляоплата 16 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 04:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 03:59
ТД.docx
26 червня 2020 04:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 02:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 03:59
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 24 червня 2020 09:45
Дата відповіді: 25 червня 2020 08:44
Доброго дня! Завантажте будь ласка тендерну документацію до закупівлі UA-2020-06-22-000186-b на майданчик, адже закупівля оголошена 22.06.2020 а станом на 24.06.2020 в документах до закупівлі є лише 1 ЕЦП/КЕП. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація сьогодні буде оприлюднена. Дата подачі пропозицій буде подовжено.
Тендерна документація
Дата подання: 24 червня 2020 11:34
Дата відповіді: 25 червня 2020 08:45
Доброго дня! До вашого оголошення не прикріплено тендерну документацію. Будь ласка, завантажте тендерну документацію до закупівлі UA-2020-06-22-000186-b на майданчик. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація сьогодні буде оприлюднена. Дата подачі пропозицій буде подовжена.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000029 ● 47cac65311e84397a1ecef59c6ef5797
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
68 UA-2020-06-22-000186-b 22.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" 351 912,00
UAH з ПДВ
302 808,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ" 377 609,76
UAH з ПДВ
305 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Київспецтранс" 437 483,90
UAH з ПДВ
437 483,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 16:33
Електронний підпис
08 липня 2020 16:21
банк КД заборг.pdf
08 липня 2020 16:21
191227 Опис статут ПП.pdf
08 липня 2020 16:21
433 Додаток 3 Тендерна.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 14:08
Електронний підпис
09 липня 2020 09:58
Електронний підпис
09 липня 2020 09:42
Довідка працівники.pdf
09 липня 2020 09:42
Довідка ст.17.pdf
09 липня 2020 09:42
Проект договору.pdf
09 липня 2020 09:42
Статут та Опис.pdf
09 липня 2020 09:42
свідоцтво_ПДВ.pdf
09 липня 2020 09:42
Виписка ЄДРЮОФОПГФ.pdf
09 липня 2020 09:42
Наказ.pdf
09 липня 2020 09:42
Наказ Булавіна А.М..pdf
09 липня 2020 09:42
довіреність 2020.pdf
09 липня 2020 09:42
Довідка ліцензія.pdf
09 липня 2020 09:42
Технічне завдання.pdf
09 липня 2020 09:42
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"

ПрАТ "Київспецтранс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
#41195855
Переможець 302 808,00
UAH з ПДВ
18 липня 2020 20:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" #41195855

№ рішення у справі

144-р

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2020 20:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
#41195855
302 808,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 15:10
звіт про виконання договору-510003-П.pdf укладений
06 січня 2021 15:09
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 13:34
протокол.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 13:34
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 13:14
договір.pdf укладений
11 серпня 2020 13:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вважати вірним та дійсним класифікатор ДК 021:2015 (CPV) 90511000-2 Послуги зі збирання сміття
Номер договору про закупівлю: 510003/П
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 302 808,00
UAH (в тому числі ПДВ 50 468,00 UAH)