Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги обласного значення О180408 Черешнівка-Рачин від ПК107+50 до ПК128+00 Дубенського району Рівненської області
Очікувана вартість
10 444 230,00 UAH
UA-2020-06-20-000007-a 2195bb228c3e410f8ef1fab84b0c0739
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лапін Андрій Сергійович

+380362266863 Lapinandrew81@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Вебсайт: http://www.arhioda.gov.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти, 1
Контактна особа: Лапін Андрій Сергійович
+380362266863
Lapinandrew81@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2020 01:52
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 11:04
Очікувана вартість: 10 444 230,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 221,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52220 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги обласного значення О180408 Черешнівка-Рачин від ПК107+50 до ПК128+00 Дубенського району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Майдан Просвіти,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Аванс використовується на придбання і постачання необхідних матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними випадками. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Банківські 60
Виконання робіт Замовник має право утримувати кошти у розмірі до 10% від загальної суми зазначеної в Договорі до затвердження у встановленому порядку Декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 5 Банківські 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розяснення
Дата подання: 26 червня 2020 14:16
Дата відповіді: 29 червня 2020 14:46
У розділі 2 Інші документи, в пункти 12 вказано ,,Копія ліцензії та дозволів на виконання робіт, які зазначені в тендерній документації (Клас наслідків (відповідальності) не нижче СС1),, . Просимо вказати чітко клас наслідків (відповідальності) виконання робіт на даному обєкті.
Відповідь: Відповідно до статті 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (далі по тексту – Закон) віднесення об’єкта будівництва до тієї чи іншої категорії складності здійснюється проєктною організацією і замовником будівництва.
Відповідно до п.2 ст. 32 Закону клас наслідків визначається відповідно до вимог будівельних норм, стандартів, нормативних документів і правил, затверджених згідно із законодавством. Усі об’єкти поділяються за такими класами наслідків (відповідальності):
незначні наслідки - СС1; середні наслідки - СС2; значні наслідки - СС3.
Тобто, якщо п.12 розділу 2 «Інші документи, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності технічним та іншим вимогам тендерної документації» містить вимоги до класу наслідків (відповідальності) не нижче СС1, то це означає що Учасник у своїй пропозиції повинен надати підтвердження відповідності класу наслідків не нижче СС1, а за умови, що клас наслідків СС1 є першим серед усіх наявних класів наслідків (відповідальності), то виходить, що усі наступні класи наслідків (відповідальності) СС2, СС3 є вищими по відношенню до СС1 за відповідальністю, та будуть враховані при розгляді пропозицій конкурсних торгів, як такі що відповідають вимогам Замовника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-27-000031 ● db644ac847284b539f447dbe6867af5e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 квітня 2021 18:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

27.04.2021 № 211

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 19.04.2021р. № 003100-18/4913-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.04.2021 № 211

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

1
UA-2020-06-20-000007-a
20.06.2020
Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 36565276)
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-14 11:38:01

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги обласного значення О180408 Черешнівка-Рачин від ПК107+50 до ПК128+00 Дубенського району Рівненської області» за кодом ДК 021:2015 – ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (ID:UA-2020-06-20-000007-a) очікуваною вартістю 10 444 230,00 грн, яку проведено Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Умовами пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що для підтвердження кваліфікації надається Довідка Учасника у довільній формі, що містить інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасника згідно форми 1 (таблиця 1, 2 та 3), що буде використовуватися при виконанні робіт (наданні послуг). Згідно форми 1 (таблиця 1) до довідки включаються ті машини і механізми, які будуть використані при виконанні робіт/наданні послуг.
У Додатку № 5 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації та у Локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-1 (кошторис розрахунки ч. 2.pdf 10 серпня 2020 10:11), який надано у складі тендерної пропозиції учасника торгів – переможця ТОВ «НВП ШЛЯХБУД» зазначені такі види робіт, як розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами мiсткiстю ковша 0,5 м3 з навантаженням на автомобiлi-самоскиди, група ґрунту 2 (РН1-9-2); знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100 мм та глибиною фрезерування 50 мм [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] (РН18-3-1 тех.ч. п.3.2.3 табл.3 п.1 к=1,2) та навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,5 м3 (РН20-41-3).
Але, в інформації ТОВ «НВП ШЛЯХБУД» про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що запропоновано для виконання робіт/надання послуг, які є предметом закупівлі від 15 липня 2020 №15/07-2 відсутні такі машини та механізми, як екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, мiсткiсть ковша 0,5 м3, бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с] та машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів ширина фрезерування 2100 мм, які необхідні при виконанні робіт/наданні послуг відповідно до Ресурсних елементних кошторисних нормах на ремонтно-будівельні роботи ДСТУ Б Д.2.4-1:2012 «Земляні роботи» (Збірник 1), ДСТУ Б Д.2.4-18:2014 «Благоустрій» (Збірник 18) та ДСТУ Б Д.2.4-20:2012 «Інші Ремонтно-будівельні роботи» (Збірник 20), Додатку № 5 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації та Локального кошториса на будівельні роботи № 2-1-1 (кошторис розрахунки ч. 2.pdf 10 серпня 2020 10:11).
Згідно з Додатком 1 до тендерної документації Учасники включають до таблиці машини, механізми та техніку, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічного завдання (Додаток № 4) з дотриманням діючих норм і правил.
З приводу вищезазначеного просимо надати пояснення (інформацію, документи). Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-17 11:30:22

інформація на запит

На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Капітального ремонту дорожнього покриття автомобільної дороги обласного значення О180408 Черешнівка-Рачин від ПК107+50 до ПК128+00 Дубенського району Рівненської області (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-20-000007-a) пояснюємо слідуюче.
Замовником при розгляді тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НВП ШЛЯХБУД» враховано те, що підрядкові та позатекстові посилання пов'язують із текстом документа за допомогою знаків виноски: арабських цифр, літер, астериска (зірочки).
Звертаємо увагу на те, що положення тендерної документації, а саме в Додатку № 5 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації містять знаки виноски у вигляді «*», які передбачають наступне:
- у тих випадках, коли у найменуванні робіт та витрат містяться посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, конструкцію, тип механізму або матеріалів, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент». А також, Учасник повинен виконувати роботи із матеріалів, що передбачені в технічному завданні, матеріали повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству, на підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-18 13:58:16

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги обласного значення О180408 Черешнівка-Рачин від ПК107+50 до ПК128+00 Дубенського району Рівненської області» за кодом ДК 021:2015 – ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (ID:UA-2020-06-20-000007-a) очікуваною вартістю 10 444 230,00 грн, яку проведено Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Згідно із частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідним до неї включити. Умовами пункту 1 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Національних стандартів України Правил визначення вартості будівництва та Відомчих будівельних норм із урахуванням змін та доповнень.
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 прийнято національний стандарт ДСТУ Б Д.1.1- 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам'яток архітектури та містобудування. Згідно з пунктом 1.2 розділу 1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт носить обов'язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. При визначенні вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів керуються п. 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Умовами п. 6.2.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 визначено, що ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них. Відповідно до п. 6.3.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 при погодженні договірної ціни Замовник, розглядаючи її складові, перевіряє ціни на матеріально-технічні ресурси, які повинні прийматися за відповідними обґрунтованими (як правило, найменшими при всіх рівних характеристиках) цінах на відповідні ресурси.
Моніторингом встановлено, що у Додатку № 5 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації та у Локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-1 (кошторис розрахунки ч. 2.pdf 10 серпня 2020 10:11), який надано у складі тендерної пропозиції учасника торгів – переможця ТОВ «НВП ШЛЯХБУД» зазначені такі види робіт, як розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами мiсткiстю ковша 0,5 м3 з навантаженням на автомобiлi-самоскиди, група ґрунту 2 (РН1-9-2); знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100 мм та глибиною фрезерування 50 мм [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] (РН18-3-1 тех.ч. п.3.2.3 табл.3 п.1 к=1,2) та навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,5 м3 (РН20-41-3).
Для виконання зазначених робіт Ресурсними елементними кошторисними нормами на ремонтно-будівельні роботи ДСТУ Б Д.2.4-1:2012 «Земляні роботи» (Збірник 1), ДСТУ Б Д.2.4-18:2014 «Благоустрій» (Збірник 18) та ДСТУ Б Д.2.4-20:2012 «Інші Ремонтно-будівельні роботи» (Збірник 20) визначені наступні ресурси: екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, мiсткiсть ковша 0,5 м3, бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с] та машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів ширина фрезерування 2100 мм, які відсутні у Підсумковій відомості ресурсів та в інформації ТОВ «НВП ШЛЯХБУД» про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що запропоновано для виконання робіт/надання послуг, які є предметом закупівлі від 15 липня 2020 №15/07-2.
З огляду на зазначене, просимо надати пояснення (інформацію, документи) з наступних питань:
1. Чи перевірялися Замовником ціни на матеріально-технічні ресурси, які повинні прийматися за відповідними обґрунтованими (як правило, найменшими при всіх рівних характеристиках) цінах на відповідні ресурси.
2. Чи не призвела заміна машин та механізмів до збільшення вартості робіт.
Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запит

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-20 15:22:36

Інформація на запит

На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Капітального ремонту дорожнього покриття автомобільної дороги обласного значення О180408 Черешнівка-Рачин від ПК107+50 до ПК128+00 Дубенського району Рівненської області (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-20-000007-a) пояснюємо слідуюче.
Замовником перевірялися ціни на матеріально-технічні ресурси, які повинні прийматися за відповідними обґрунтованими цінами на відповідні ресурси.
Очікувана вартість предмету закупівлі становить 10 444 230,00 грн. згідно ПКД, а сума пропозиції переможця становить 9`395`466.00 грн., що на 10% менша очікуваної вартості закупівлі. Відтак, підстав стверджувати, що заміна машин та механізмів призвела до збільшення вартості робіт, не є можливим.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-05-27 16:49:52

Роз'яснення щодо висновку

Щодо встановлених порушень законодавства у сфері закупівель, повідомляємо наступне.
Щодо зобов’язання здійснити заходи з усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення, щодо вищевказаного зобов’язання, враховуючи наступне.
Згідно з частиною 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції чинній на момент укладення спірного договору, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Статтею 651ЦК України визначено підстави для зміни або розірвання договору. Зокрема, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов`язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 ЦК України встановлено, що одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», останній визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад та є спеціальним законом, що регулює порядок укладення договорів про закупівлю для забезпечення потреб держави та територіальних громад. Статтею 37 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції чинній на момент укладення спірного договору не визначено підстав для розірвання договору про закупівлю.
Зважаючи на те, що ініціювання припинення договірних відносин відбувається виключно за волею сторін або за рішенням суду та, беручи до уваги, що роботи за договором виконуються та у Замовника відсутні претензії щодо їх неналежного виконання, просимо вказати на чітку норму Закону, яка регулює та передбачає припинення діючих договірних господарських відносин у разі виявлення порушень проведення процедури закупівлі та шляхи виконання вказаного зобов’язання.
Окрім того, звертаємо увагу, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі є актом індивідуальної дії, що видається суб’єктом владних повноважень, а відтак повинен відповідати ряду вимог до такого документу.
Як вже неодноразово встановлено Верховним Судом, та, що вчергове не враховано органом державного фінансового контролю, даний висновок обмежився лише вказівкою на невідповідність норми. При цьому, зазначивши у висновку про необхідність «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель», орган державного фінансового контролю не конкретизував, яких саме заходів має вжити замовник, не визначив способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність.
Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень.
Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, яких саме заходів слід ужити для усунення виявлених порушень, може призвести до нового можливого порушення замовником чинного законодавства.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо встановлених у ході проведення закупілві порушень законодавства у сфері закупівель, повідомляємо наступне. У зв’язку з ліквідацією тендерного комітету замовника та завершенням процедури закупівлі, можливості для внесення змін до тендерної документації немає; Тендерним комітетом враховано можливість учасника додатково вжити заходів для залучення необхідного обладнання, машин та механізмів. Вищевказана можливість учасника підтверджена відповідною довідкою у складі тендерної пропозиції. Тому підстав для відхилення пропозицї учасника у тендерного комітету не було. Однак враховуючи позицію Cхідного офісу Держаудитслужби, викладеної у висновку від 24.05.2021 року повідомляємо, врахувати позицію органу Державного фінансового контролю у майбутньому. Щодо зобов’язанння здійснити заходи з усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, повідомляємо, що 27.05.2021 року Замовником був направлений запит на надання роз’яснення, щодо вищевказаного зобов’язання, однак відповіді станом на 31.05.2021 року не надійшло. Враховуючи вищезазначене, та той факт, що Замовнику невідомі визначені Законом методи виконання такого зобов’язання, усунути порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, є неможливим.

2021-05-31 16:57:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 08 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "САМ-ЛЕВ" 6 996 048,00
UAH з ПДВ
6 943 826,85
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД" 9 395 466,00
UAH з ПДВ
9 395 466,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 09:24
Електронний підпис
23 липня 2020 09:21
ЗМІНА №1 БГ №946.pdf.p7s.p7s
16 липня 2020 13:18
Електронний підпис
06 липня 2020 16:33
Електронний підпис
06 липня 2020 16:31
125.bdcu
06 липня 2020 16:31
23. Субпідряд.PDF
06 липня 2020 16:31
22. Довкілля.PDF
06 липня 2020 16:31
21. Ліцензія.PDF
06 липня 2020 16:31
18. Стосовно ТОВ.PDF
06 липня 2020 16:31
17. Згода з договором.PDF
06 липня 2020 16:31
11. Стаття 17 Закону.PDF
06 липня 2020 16:31
10 Технічне завдання.PDF
06 липня 2020 16:31
7 Працівники.PDF

Публічні документи

10 серпня 2020 10:15
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:11
Кошторис част 1.pdf
10 серпня 2020 10:11
модель кошторисів.rar
10 серпня 2020 10:10
Довідки по ст. 17.pdf
24 липня 2020 10:06
Електронний підпис
24 липня 2020 10:03
Послуги БК Віаком.pdf
24 липня 2020 10:03
Оренда техніки ШЕУ.pdf
24 липня 2020 10:03
Транспортна схема_.pdf
24 липня 2020 10:03
довідка про МТБ.pdf
24 липня 2020 10:03
Відгук Молодіжне.pdf
24 липня 2020 10:03
Ліцензія Шляхбуд.pdf
24 липня 2020 10:03
лист.pdf
24 липня 2020 10:03
Лист по ліцензії.pdf
24 липня 2020 10:03
модель кошторисів.rar
24 липня 2020 10:02
звіт за І півріччя.pdf
24 липня 2020 10:02
Довiдка_грош_покрит.zip
24 липня 2020 10:02
витяг платника ПДВ.pdf
24 липня 2020 10:02
Bankivska_Licenzia.zip
24 липня 2020 10:02
Vutyag_z_nakazu_Savchenko.zip
24 липня 2020 10:02
Dovidka_pro_nazvu.zip
24 липня 2020 10:02
Dovirenist_Savchenko.zip
24 липня 2020 10:02
201622_ГР_1816_52_220.zip
24 липня 2020 10:02
Кошторис част 1.pdf
24 липня 2020 10:02
технічне завдання.pdf
24 липня 2020 10:02
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "САМ-ЛЕВ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "САМ-ЛЕВ"
#37058281
Відхилено 6 943 826,85
UAH з ПДВ
29 липня 2020 20:59
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД"
#41085274
Переможець 9 395 466,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 17:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД" #41085274

№ рішення у справі

63/37-р/к

Дата рішення у справі

22.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД"
#41085274
9 395 466,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 15:14
протокол укладений
28 січня 2022 15:05
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 13:14
прок.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 13:13
SCAN0021.PDF зміни до договору
13 грудня 2021 13:13
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 11:20
SCAN0004.PDF зміни до договору
02 листопада 2021 11:18
CCF02112021.pdf зміни до договору
02 листопада 2021 11:18
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 17:53
договір підряду укладений
21 серпня 2020 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 02.04.2021 року № 244 «Про затвердження переліку об'єктів, що фінансуватимуться в 2021 році за рахунок залишку коштів спеціального фонду обласного бюджету, що утворився станом на 01.01.2021 за рахунок субвенції з державного бюджету»
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 30.11.2021 року № 872 «Про затвердження переліку об’єктів, що фінансуватимуться у 2021 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Рівненської області»
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги обласного значення О180408 Черешнівка-Рачин від ПК107+50 до ПК128+00 Дубенського району Рівненської області 1 роб 8 439 653,20
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 8 439 653,20
UAH (в тому числі ПДВ 1 406 608,87 UAH)