Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги надання доступу до всесвітньої мережі Інтернет для Одеської дирекції АТ "Укрпошта" с. Фонтанка, Лиманський р-н, вул. Центральна, 41
Services of providing access to the World Wide Web for the Odessa Directorate of JSC "Ukrposhta" village Fontanka, Lyman district, street Central, 41
Очікувана вартість
16 546,32 UAH
UA-2020-06-19-007890-c fac99ec0606c42c2a027d677b147b416
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Гудимович

+380503007778 hudymovych1-oa@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі одеської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22485297
Місцезнаходження: 65001, Україна , Одеська область обл., м. Одеса, вул. Садова, 10
Контактна особа: Олена Гудимович
+380503007778
hudymovych1-oa@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta" v osobi odeskoi dyrektsii
National ID: 22485297
Contact point: Olena Hudymovych
+380503007778
hudymovych1-oa@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 червня 2020 18:57
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 12 серпня 2020 11:08
Очікувана вартість: 16 546,32 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 19 червня 2020 18:57
Enquiries until: 10 липня 2020 09:00
Complaints submission until: до 16 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 липня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 16 546 UAH including VAT
Minimal lowering step: 82 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


Scope of the procurement
Найменування замовника: АТ «Укрпошта», 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код ЄДРПОУ: 21560045. Закупівельник: АТ "Укрпошта" в особі Одеської дирекції.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Name of the customer: JSC "Ukrposhta", 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, house 22. USREOU code: 21560045. Buyer: JSC "Ukrposhta" in the person of the Odessa directorate.
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги надання доступу до всесвітньої мережі Інтернет для Одеської дирекції АТ "Укрпошта" с. Фонтанка, Лиманський р-н, вул. Центральна, 41
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Services of providing access to the World Wide Web for the Odessa Directorate of JSC "Ukrposhta" village Fontanka, Lyman district, street Central, 41
CPV: 64210000-1
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 19:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 18:57
TD Internet .zip

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 серпня 2020
UA-2020-06-19-007890-cfac99ec0606c42c2a027d677b147b416
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі одеської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22485297
Місцезнаходження: 65001, Україна, Одеська область обл., м. Одеса, вул. Садова, 10
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ІТ-КАРКАС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 19:59
ТОВ "ЛЄКОЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 19:47
ФОП "САЙЧІК ПАВЛО ЄВГЕНОВИЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПРАЙМ.НЕТ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 20:02

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник надсилає учаснику ТОВ "ПРАЙМ.НЕТ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону1. 1. Перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав довідку про виконання аналогічного договору та відгук. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додатки 1, 4 до Тендерної документації: - Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням:  найменування контрагента,  предмету договору,  номеру та дати укладення договору;  контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон);  стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). - Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір р на надання послуг доступу до всесвітньої мережі Інтернет 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідка щодо виконання аналогічного договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладання договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 12:12
Електронний підпис
18 серпня 2020 12:12
Статут_ІТ-Каркас.pdf
18 серпня 2020 12:12
Справка МВС Перун Р.П..pdf
18 серпня 2020 12:12
Справка ДПС_12.08.pdf
18 серпня 2020 12:11
Витяг ПДВ.pdf
18 серпня 2020 12:11
Витяг з ЄДР_23.07.20.pdf
15 липня 2020 11:53
Електронний підпис
15 липня 2020 11:53
Електронний підпис
15 липня 2020 11:51
Відгук.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЄКОЛ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону1. 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції не надав інформацію або документи що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 4 до Тендерної документації: Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції: - для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; - для фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця: не вимагається 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Документи

Публічні документи

17 липня 2020 12:53
Свідоцтво.pdf
17 липня 2020 12:53
Витяг з ЄДР.pdf
17 липня 2020 12:53
Випіска _ЄДР.pdf
17 липня 2020 12:53
Відгук.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник надсилає учаснику ТОВ "ПРАЙМ.НЕТ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону1. 1. Перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав довідку про виконання аналогічного договору та відгук. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додатки 1, 4 до Тендерної документації: - Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням:  найменування контрагента,  предмету договору,  номеру та дати укладення договору;  контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон);  стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). - Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір р на надання послуг доступу до всесвітньої мережі Інтернет 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідка щодо виконання аналогічного договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладання договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Публічні документи

17 липня 2020 14:34
ст 17.pdf
17 липня 2020 14:34
Справка участника.pdf
17 липня 2020 14:34
прайм ндс.PDF
17 липня 2020 14:34
Витяг Scan.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТ-КАРКАС"

ТОВ "ЛЄКОЛ"

ФОП "САЙЧІК ПАВЛО ЄВГЕНОВИЧ"

ТОВ "ПРАЙМ.НЕТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІТ-КАРКАС" 16 500,00
UAH з ПДВ
11 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САЙЧІК ПАВЛО ЄВГЕНОВИЧ" 16 545,00
UAH з ПДВ
12 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЄКОЛ" 16 200,00
UAH з ПДВ
12 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 12:12
Електронний підпис
18 серпня 2020 12:12
Статут_ІТ-Каркас.pdf
18 серпня 2020 12:12
Справка МВС Перун Р.П..pdf
18 серпня 2020 12:12
Справка ДПС_12.08.pdf
18 серпня 2020 12:11
Витяг ПДВ.pdf
18 серпня 2020 12:11
Витяг з ЄДР_23.07.20.pdf
15 липня 2020 11:53
Електронний підпис
15 липня 2020 11:53
Електронний підпис
15 липня 2020 11:51
Відгук.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 12:53
Свідоцтво.pdf
17 липня 2020 12:53
Витяг з ЄДР.pdf
17 липня 2020 12:53
Випіска _ЄДР.pdf
17 липня 2020 12:53
Відгук.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТ-КАРКАС"

ФОП "САЙЧІК ПАВЛО ЄВГЕНОВИЧ"

ТОВ "ЛЄКОЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІТ-КАРКАС"
#42345222
Переможець 11 950,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 12:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 12:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІТ-КАРКАС"
#42345222
11 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 липня 2023 21:58
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 17:50
Фонтанка 17-498.pdf укладений
04 вересня 2020 17:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 8 988,70
UAH (в тому числі ПДВ 1 498,12 UAH)