Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери, портативні комп’ютери, монітори, робочі станції, накопичувачі, дисководи, портативні пристрої друку, 3 лоти: лот 1 – персональні комп’ютери, портативні комп’ютери, монітори; лот 2 – робочі станції; лот 3 – накопичувачі, дисководи, портативні пристрої друку
Personal computers, portable computers, monitors, workstations, storage units, disc drives, portable printers, 3 lots: lot 1 – personal computers, portable computers, monitors; lot 2 – workstations; lot 3 – storage units, disc drives, portable printers
Очікувана вартість
6 341 304,00 UAH
UA-2020-06-19-007872-c fc2df0ed5e6f4dee9d004194d0dd3d19
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Бабієнко

+380442540108 natalia.babiienko@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Наталя Бабієнко
+380442540108
natalia.babiienko@bank.gov.ua
Додаткові контактні особи: Анатолій Чорнопольський
+380442535682
Anatolii.Chornopolskyi@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: National Bank of Ukraine
National ID: 00032106
Contact point: Natalia Babiienko
+380442540108
natalia.babiienko@bank.gov.ua
Additional contacts: Анатолій Чорнопольський
+380442535682
Anatolii.Chornopolskyi@bank.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 11:00
Очікувана вартість: 6 341 304,00 UAH з ПДВ
Publication date: 19 червня 2020 18:48
Enquiries until: 17 липня 2020 11:00
Complaints submission until: до 23 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 липня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 6 341 304 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Кількість товарів: за лотом 1 – персональні комп’ютери -189 комплектів, портативні комп’ютери - 40 комплектів, монітори - 136 комплектів; за лотом 2 – робочі станції - 41 комплект; за лотом 3 – накопичувачі - 255 шт., дисководи - 50 шт., портативні пристрої друку - 5 комплектів.
Місце поставки товарів: вул. Пухівська, 7, корпус 34, м. Київ, 02222.
Строк поставки товарів: не більше 60 календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін.
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Quantity of goods: lot 1: personal computers – 189 sets, portable computers – 40 sets, monitors – 136 sets;
lot 2: workstations – 41 sets; lots 3: storage units – 255 units, disc drives – 50 units, portable printers – 5 sets.
Place for delivery of goods: 7, Pukhivska St., building 34, Kyiv, 02222.
Term for delivery of goods: the term shall not exceed 60 calendar days from the date of signing the agreement by authorized representatives of both parties.
All the documents that are part of the tender proposal and prepared directly by the bidder must be provided in the Ukrainian language.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект договора
Дата подання: 22 червня 2020 14:20
Дата відповіді: 24 червня 2020 18:38
Шановний Замовник. В п. 7.8. проекту договору зазначено: У разі порушення Постачальником зобов’язань, визначених підпунктом 6.3.5 цього Договору, Постачальник на вимогу Покупця сплачує йому штрафні санкції у розмірі 1% від загальної вартості послуг за цим Договором, протягом 7 (семи) робочих днів від дати отримання такої вимоги від Покупця окремо за кожен факт порушення. Підпунктом 6.3.5. проекту договору встановлено, що Підтверджувати отримання кожного електронного повідомлення від Покупця електронною поштою шляхом надсилання у відповідь листа електронною поштою протягом 1 (одного) робочого дня з моменту отримання такого повідомлення та зазначити дату отримання, прізвище особи, яка отримала повідомлення. У разі неотримання Покупцем такого підтвердження від Постачальника, відправлене Покупцем електронне повідомлення вважається таким, що отримано Постачальником, в день його відправлення Покупцем. 1. Прохання надати роз’яснення які саме послуги (п .7.8.) Ви маєте на увазі? 2. Невиконання Постачальником якого саме зобов’язання в п. 6.3.5. буде вважатись порушенням? Заздалегідь, вдячні за відповіді.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. З огляду на допущення описки у п. 7.8. проекту договору, Замовником будуть внесенні відповідні зміни до даного проекту договору.
Тендер
Дата подання: 23 червня 2020 13:54
Дата відповіді: 24 червня 2020 12:40
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п. 1.1. проекту договору (Додаток 7 до тендерної документації): Постачальник зобов’язується поставити Покупцеві товар (відповідно до обраного лоту), а Покупець - прийняти і оплатити такий товар. Монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання – дані послуги проектом договору не передбачаються.
Тендер
Дата подання: 23 червня 2020 13:54
Дата відповіді: 24 червня 2020 15:07
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовником передбачено постачання товарів, які є еквівалентами товарам, що є предметом закупівлі. Технічні вимоги до еквівалентних товарів викладені у Додатку 1 до Тендерної документації «Специфікація товару, технічні вимоги до товару». Специфікацією також передбачено можливість постачання комп’ютерів не базі процесорів AMD.​
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-19-007872-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 23 червня 2020 06:03
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.

Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2020 15:00
Доброго дня!
Замовником в тендерній документації передбачені заходи щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції (операційних систем для комп’ютерів):
в Додатку 1 «Специфікація товару, технічні вимоги до товару»:
«Попередньо встановлена операційна система Microsoft Windows 10 Professional 64 bit OEM Українська версія, або еквівалент.
Запропонована модель комп’ютера повинна бути під власним іменем сертифікована для роботи з операційною системою Windows 10, або еквівалент (надати документальне підтвердження – діюче посилання на Інтернет-сторінку виробника операційної системи та/або документи (у разі наявності таких документів), що підтверджують сертифікацію запропонованого обладнання для роботи з операційною системою Windows 10 (Windows hardware certification report - Звіт про сертифікацію обладнання), або еквівалент.
Замовник залишає за собою право провести вибіркову або повну перевірку автентичності ліцензій попередньо встановленої операційної системи «Microsoft Windows 10 Professional 64 bit OEM Українська версія, або еквівалент», у тому числі залучити юридичного представника виробника операційної системи в Україні з питань захисту прав інтелектуальної власності для проведення такої перевірки, перед підписанням акту приймання-передавання продукції з переможцем торгів, та відмовити у прийнятті продукції у разі виявлення неавтентичності ліцензій.»;
у пункті 6 розділу 3 документації:
«Замовник залишає за собою право провести вибіркову або повну перевірку автентичності ліцензій попередньо встановленої операційної системи «Microsoft Windows Professional 64 bit OEM Українська версія, або еквівалент», у тому числі залучити юридичного представника виробника операційної системи в Україні з питань захисту прав інтелектуальної власності для проведення такої перевірки, перед підписанням акту приймання-передавання продукції з переможцем торгів, та відмовити у прийнятті продукції у разі виявлення неавтентичності ліцензій.»;
в проекті договору:
«5.6. Покупець залишає за собою право після приймання товару, визначеного в додатку 1 до цього Договору, перед підписанням акту про приймання-передавання товару в повному обсязі, провести вибіркову або повну перевірку автентичності ліцензій попередньо встановленої операційної системи «Microsoft Windows 10 Professional 64 bit OEM Українська версія, або еквівалент», у тому числі, залучити юридичного представника виробника операційної системи в Україні з питань захисту прав інтелектуальної власності для проведення такої перевірки, та у разі виявлення неавтентичності таких ліцензій, відмовитись від прийняття зазначеного товару як неякісного.».
Замовник вважає, що таких заходів щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції достатньо.
Вимога не задоволена.

Крім того, слід зазначити наступне.
Загальновідомо, що великі виробники комп’ютерного обладнання, у тому числі в Україні, які мають сталі партнерські відносини з компанією Microsoft, отримують ліцензії на операційні системи напряму від компанії Microsoft (без участі дистриб’юторів). Інсталяція операційної системи здійснюється за технологією OEM Activation 3.0. (серійні номери ліцензій прописуються в BIOS комп’ютерів) а на комп’ютери кріпляться наклейки справжнього ПЗ Microsoft (GML) без серійного номера. Учасник пропонує включити до тендерної документації вимогу про те, що учасник «має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні» … «з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері». Мається на увазі наклейка - Сертифікат автентичності (COA) з серійним номером продукту (https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/hardware-pc-purchase), які постачаються разом з продукцією компанії Microsoft через дистриб’юторів. А наклейки GML у пропозиції учасника не передбачені. Таким чином учасник, який подав таку пропозицію (вимогу), пропонує запровадити дискримінаційні вимоги до значного кола потенційних учасників закупівлі.

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1 – персональні комп’ютери, портативні комп’ютери, монітори
Опис предмету закупівлі:
Кількість товарів: за лотом 1 – персональні комп’ютери -189 комплектів, портативні комп’ютери - 40 комплектів, монітори - 136 комплектів.
Місце поставки товарів: вул. Пухівська, 7, корпус 34, м. Київ, 02222.
Строк поставки товарів: не більше 60 календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін.
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 4 197 679,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 40 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH


Title: lot 1 – personal computers, portable computers, monitors
Description: Quantity of goods: lot 1: personal computers – 189 sets, portable computers – 40 sets, monitors – 136 sets;
Place for delivery of goods: 7, Pukhivska St., building 34, Kyiv, 02222.
Term for delivery of goods: the term shall not exceed 60 calendar days from the date of signing the agreement by authorized representatives of both parties.
All the documents that are part of the tender proposal and prepared directly by the bidder must be provided in the Ukrainian language.
Розгорнути Згорнути
Current status: Complete
Estimated total value: 4 197 679,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 40 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 18 серпня 2020 13:57
Auction planned date: 18 серпня 2020 13:57
Закінчення: 18 серпня 2020 14:18
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

329 комп.
лот 1 – персональні комп’ютери, портативні комп’ютери, монітори
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Доставка: 02222, Україна, Київська область, м. Київ, , вул. Пухівська, 7, корпус 34
Дата доставки: 31 грудня 2020

lot 1 – personal computers, portable computers, monitors
CPV: 30210000-4

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Договором здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання уповноваженими особами Сторін акта про приймання-передавання товару у повному обсязі. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 06 липня 2020 13:47
Дата відповіді: 07 липня 2020 18:41
Шановний Замовник. У Лот №1 у вимогах до Портативного комп'ютера 14” зазначено - Дисплей: Діагональ екрану не менше 14" и Вага: не більше 1,65 кг без аксесуарів. Ці вимоги однозначно визначають ноутбук як пристрій з 14" екраном. Крім цього у вимогах до Портативного комп'ютера 14” зазначено - Клавіатура: повнорозмірна, з підсвічуванням, розкладка клавіатури англійська та кирилиця (за можливості – українська). Повнорозмірна клавіатура - це клавіатура з додатковою цифровою панеллю. З огляду на, що ноутбук з діагоналлю екрана 14" має певні конструктивні розміри, розмістити повнорозмірну клавіатуру, тобто клавіатуру з виділеним цифровим блоком, не представляється можливим. Прохання дати роз'яснення з цього питання або внести зміни в технічні вимоги до Портативного комп'ютера 14”
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Дякуємо за запитання. Вимоги до клавіатури портативного комп'ютера будуть уточнені, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
ЛОТ 1 – різнорідне обладнання
Дата подання: 09 липня 2020 21:44
Дата відповіді: 14 липня 2020 16:37
Шановний Замовник! З якою метою у Лот 1 включено різнорідне обладнання – персональні комп’ютери, ноутбуки та монітори? Така ситуація призводить до усунення прямої конкуренції між учасниками за різними видами обладнання. Приміром, минулого року Замовник проводив аналогічні торги, і там всі зазначені види обладнання були в різних торгах (різних лотах). Для забезпечення дотримання Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципів, зазначених в Статті 5 (зокрема добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, запобігання корупційним діям і зловживанням) просимо вас виділити ноутбуки та монітори в окремі лоти. Це надасть змогу подати пропозиції в тому числі і тим учасникам, які не мають можливості запропонувати Замовнику персональні комп’ютери вітчизняного виробництва. Як показує досвід попередніх закупівель (в тому числі і тих, що проводилися Замовником), такий підхід дозволяє отримати найбільш економічно вигідну пропозицію по кожному окремому типу обладнання. Заздалегідь вам вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику! Замовником проводиться комплексна консолідована закупівля, яка, на виконання вимог законодавства вже розбита на 3 лоти. Подальше подрібнення закупівлі не відповідає цілям і потребам Замовника.
AMD процесори для ПК
Дата подання: 09 липня 2020 22:04
Дата відповіді: 14 липня 2020 16:38
Шановний Замовнику. Наша компанія планує приняти участь у зазначеному тендері по лоту №1 та запропонувати вам обладнання одного з відомих світових виробників персональних комп’ютерів. При вивченні технічних вимог встановлено, що для «Персонального комп’ютера офісного» Замовником обрано зокрема процесор AMD Athlon 3000G. Однак даний процесор недоступний для провідних виробників і найближчим аналогом є AMD Athlon PRO 300GЕ (див. наприклад http://h20195.www2.hp.com/v2/getpdf.aspx/4AA7-6364RUE.pdf), який має дещо нижчу продуктивність, але вона є суттєво вищою, ніж у Pentium Gold G5400. Наступним є процесор Ryzen 3 PRO 3200G, який значно дорожчий, що не дозволяє подати пропозицію в цілому. З урахуванням зазначеного для усунення дискримінаційних вимог просимо вас змінити вимогу до процесора для «Персонального комп’ютера офісного» з AMD Athlon 3000G на AMD Athlon PRO 300GЕ. Сподіваємось на розуміння…
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику! З метою чіткого формулювання вимог до характеристик процесорів до тендерної документації будуть внесені зміни.
еквівалент для G5400
Дата подання: 09 липня 2020 22:21
Дата відповіді: 14 липня 2020 16:39
Доброго дня. Серед вимог до ПК типу 1 (150 шт) значиться процесор Intel® Pentium® Processor Gold G5400. Даний процесор вже не постачається виробниками ПК brand-name. Натомість пропонується процесор нового, 10-го покоління, Pentium Gold G6400. Однак станом на сьогодні даний процесор відсутній на ресурсі https://www.cpubenchmark.net/. Яким чином ми маємо підтвердити той незаперечний факт, що запропонований процесор G6400 буде вважатися Замовником еквівалентом до G5400? Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику! З метою чіткого формулювання вимог до характеристик процесорів до тендерної документації будуть внесені зміни.
застарілий процесор
Дата подання: 09 липня 2020 22:34
Дата відповіді: 14 липня 2020 16:40
Доброго дня. З якою метою серед вимог до ПК типу 2 (39 шт) значиться процесор Intel® Core™ i5-7500? Даний процесор сьомого вже декілька років не постачається виробниками ПК brand-name. Натомість пропонується процесор нового, 10-го покоління. Слід зазначити, що встановленням такого процесора Замовником забезпечується значний розрив у продуктивності процесорів Intel та AMD. Так, зокрема, за ресурсом https://www.cpubenchmark.net/ i5-7500 має показник у 6168 балів, в той час як AMD Ryzen 5 3400G має 9410 балів, тобто на 52% продуктивніший. Більше того, процесор AMD Ryzen 5 3400G має 8 потоків, в той час як Core i5-7500 4 потоки, тобто процесори різних виробників неспівмірні. Такий перекос створює нервіні умови для учасників, які з одного боку пропонують ПК тип 2 на процесорі Intel та учасниками, які пропонують процесори AMD. Для запобігання дискримінації учасників та забезпечення рівного ставлення до них просимо вас змінити вимоги до процесора Intel, зазначивши в якості еталонного Intel® Core™ i3-10100, який має так само 4 ядра / 8 потоків, а продуктивність його складає 8973 бали, що менше від процесора AMD Ryzen 5 3400G, але розрив не такий уже значний. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику! З метою чіткого формулювання вимог до характеристик процесорів до тендерної документації будуть внесені зміни.
вимоги до SSD дисків
Дата подання: 10 липня 2020 10:56
Дата відповіді: 14 липня 2020 16:36
Доброго дня. З якою метою серед вимог до ПК значиться диск SSD 200GB? Даний диск не постачається виробниками ПК brand-name. Натомість ними пропонується диск ємністю 256GB, що виготовлений за сучасними технологіями, які дозволяють Замовнику використовувати весь простір для даних. Слід зазначити, що встановлення таких вимог до диску створює нерівні умови для учасників, адже диски 200GB суттєво дешевші, ніж диски ємністю 256GB. Слід відзначити, що коли Замовник встановив приблизно однакові умови для всіх учасників торгів, то пропозиції, які включали обладнання вітчизняного виробництва, та обладнання від виробників brand-name були дуже близькими по ціні (див. результати аукціону по попереднім торгам Замовника https://auction.openprocurement.org/tenders/6dd8af1b63a445fa956ac42cdca6538b_6f8e9c7b06274b03912d082c2b5d5525). Для запобігання дискримінації учасників та забезпечення рівного ставлення до них просимо вас змінити вимоги до диска SSD на ПК. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику! Замовником проводиться закупівля, яка має забезпечити цілі і потреби Замовника, а необхідний обсяг диску SSD для ПК становить не менш ніж 200 ГБ. Відповідно до умов Тендерної документації Замовник не обмежує можливість потенційним Учасникам пропонувати SSD диски будь-якого більшого обсягу.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 серпня 2020
UA-2020-06-19-007872-cfc2df0ed5e6f4dee9d004194d0dd3d19
Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЕсАй БІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Уліс Сістемс" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АСАП ПРО" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 14:20
Електронний підпис
24 липня 2020 14:20
Електронний підпис
24 липня 2020 14:18
4. Свідоцтво ПДВ.pdf
24 липня 2020 14:18
3. Статут.pdf
24 липня 2020 14:18
13. Довідка 17 ст.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 20:16
Електронний підпис
24 липня 2020 20:15
09 Інші документи.pdf.zip
24 липня 2020 20:15
09 Інші документи.pdf
24 липня 2020 20:15
07 Опис та Статут.pdf.zip
24 липня 2020 20:15
07 Опис та Статут.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

27 липня 2020 00:07
Електронний підпис
27 липня 2020 00:07
Електронний підпис
27 липня 2020 00:06
1.8.1. Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
27 липня 2020 00:06
1.8.1. Свідоцтво ПДВ.pdf
27 липня 2020 00:05
1.6.3. Банк довіреність.zip
27 липня 2020 00:05
1.6.2. Банк ліцензія.zip

Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 09:50
Електронний підпис
21 серпня 2020 18:16
Електронний підпис
21 серпня 2020 18:12
ВПВ ст.17.pdf
21 серпня 2020 18:12
довідка п.4 ч.1 ст.17.pdf
20 серпня 2020 09:58
Електронний підпис
20 серпня 2020 09:53
Миколайчук 03.08.2020.rar
20 серпня 2020 09:53
довідка ч.2_ст.17.pdf
20 серпня 2020 09:53
довідка п.13 ст.17.pdf
20 серпня 2020 09:53
довідка п.12 ст17.pdf
20 серпня 2020 09:53
Довідка (14).zip
20 серпня 2020 09:53
Довідка (13).zip
20 серпня 2020 09:53
pdf (1).pdf
27 липня 2020 10:29
Електронний підпис
27 липня 2020 10:29
Електронний підпис
27 липня 2020 10:18
Електронний підпис
27 липня 2020 10:18
Електронний підпис
27 липня 2020 10:17
Technic-Pro.rar
27 липня 2020 10:17
Philips.rar
27 липня 2020 10:17
HP.rar
27 липня 2020 10:17
Benq.rar
27 липня 2020 10:17
7. копія Статуту_2020.pdf
27 липня 2020 10:17
3. ВПВ ст.17.pdf
27 липня 2020 10:17
1. зобов'язання.pdf

Документи

Публічні документи

27 липня 2020 10:53
Електронний підпис
27 липня 2020 10:52
Виписка.pdf
27 липня 2020 10:50
Витяг з ЭДР 28.05.2020.pdf
27 липня 2020 10:50
Dovidka_20183475490250191473.pdf.p7s
27 липня 2020 10:49
Сертифікати ISO iiyama.pdf
27 липня 2020 10:49
Довідка.pdf.p7s
27 липня 2020 10:49
Довідка МВС від 13.07.20.pdf
27 липня 2020 10:49
Статут Асап Про.pdf
27 липня 2020 10:47
Комел Microsoft Partner Network.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕсАй БІС"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"

ТОВ "Уліс Сістемс"

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

ТОВ "АСАП ПРО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕсАй БІС" 4 184 550,00
UAH з ПДВ
4 184 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 4 080 000,00
UAH з ПДВ
4 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 14:20
Електронний підпис
24 липня 2020 14:20
Електронний підпис
24 липня 2020 14:18
4. Свідоцтво ПДВ.pdf
24 липня 2020 14:18
3. Статут.pdf
24 липня 2020 14:18
13. Довідка 17 ст.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 09:50
Електронний підпис
21 серпня 2020 18:16
Електронний підпис
21 серпня 2020 18:12
ВПВ ст.17.pdf
21 серпня 2020 18:12
довідка п.4 ч.1 ст.17.pdf
20 серпня 2020 09:58
Електронний підпис
20 серпня 2020 09:53
Миколайчук 03.08.2020.rar
20 серпня 2020 09:53
довідка ч.2_ст.17.pdf
20 серпня 2020 09:53
довідка п.13 ст.17.pdf
20 серпня 2020 09:53
довідка п.12 ст17.pdf
20 серпня 2020 09:53
Довідка (14).zip
20 серпня 2020 09:53
Довідка (13).zip
20 серпня 2020 09:53
pdf (1).pdf
27 липня 2020 10:29
Електронний підпис
27 липня 2020 10:29
Електронний підпис
27 липня 2020 10:18
Електронний підпис
27 липня 2020 10:18
Електронний підпис
27 липня 2020 10:17
Technic-Pro.rar
27 липня 2020 10:17
Philips.rar
27 липня 2020 10:17
HP.rar
27 липня 2020 10:17
Benq.rar
27 липня 2020 10:17
7. копія Статуту_2020.pdf
27 липня 2020 10:17
3. ВПВ ст.17.pdf
27 липня 2020 10:17
1. зобов'язання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕсАй БІС"

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
4 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 18:59
Договір 102393 від 07.09.2020 ТОВ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ (лот 1).pdf укладений
07 вересня 2020 18:54
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 14:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 080 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 680 000,00 UAH)