Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання та приладдя
Очікувана вартість
3 971 256,00 UAH
UA-2020-06-19-007285-c 0c72043b971d40cfb4d254c3dc13d585
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Кравченко

+380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк"
Код ЄДРПОУ: 00032129
Вебсайт: http://www.oschadbank.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
Контактна особа: Андрій Кравченко
+380442473729
kravchenkoaw@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 16:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 20:10
Очікувана вартість: 3 971 256,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


ноутбуки Типу 1; ноутбуки Типу 2
(2 лота)
код ДК 021:2015- 30200000-1

Тендерна документація

19 червня 2020 16:48
ДКТ.docx
19 червня 2020 16:31
ДКТ.docx
19 червня 2020 16:31
ДКТ.docx
19 червня 2020 16:31
ДКТ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 23 червня 2020 12:38
Дата відповіді: 26 червня 2020 15:21
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Дякуємо! Ні.
Технічні вимоги
Дата подання: 24 червня 2020 17:24
Дата відповіді: 26 червня 2020 15:00
Шановний Замовнику! У технічних вимогах до процесорів ноутбуків вимагаються процесори Intel 7-го та 8-го покоління, в той час як на сьогоднішній день актуальним є 10-те покоління (наприклад, Intel Core i3-1005G1). До того ж, у виробників на даний момент вже є труднощі із постачанням ноутбуків із процесорами минулих поколінь, через їх застарілість. При існуючому формулюванні вимог запропонувати нові процесори немає змоги, оскільки процесори 10-го покоління мають інших розподіл частот, а саме нижчу базову частоту та вищу максимальну. При цьому вони загалом є відчутно кращими за швидкодією. Прохання внести відповідні зміни таким чином, щоб учасники закупівлі мали змогу пропонувати не лише 7 та 8 покоління, а й нові процесори 10 покоління. Дякуємо за увагу та розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обладнання на процесорах нового покоління ще не проходило тестування в Банку. Оскільки обладнання буде використовуватися у роботі з критично важливими інформаційними системами Банку, з метою запобіганню ризиків несумісності, або ризиків з інформаційної безпеки, зазначена закупівля відбувається з вимогами, зазначеними в Документації торгів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-19-007285-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 23 червня 2020 06:51
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.

Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 15:22
Доброго дня! Проєкт договору про закупівлю містить відповідне положення в Розділі 7 "ГАРАНТІЇ ПРОДАВЦЯ ЩОДО ВСТАНОВЛЕНОГО НА ОБЛАДНАННІ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВА НА ВИКОРИСТАННЯ ПЗ», а саме: 7.1. Постачальник гарантує, що має право поставляти передбачене даним Договором Обладнання із встановленим на ньому програмним забезпеченням (надалі по тексту – ПЗ). 7.2. Постачальник гарантує, що ПЗ, яке встановлене на Обладнання, буде містити у собі ліцензійний договір (невиключну ліцензію) в електронному вигляді, відповідно до якого розробник ПЗ (особа, що володіє виключними майновими правами інтелектуальної власності на ПЗ, правовласник) надає дозвіл (повноваження) на використання ПЗ, який буде містити наступні умови: - територія використання ПЗ – територія України; - строк використання ПЗ – не менше ніж протягом всього передбаченого Законом України «Про авторське право і суміжні права» строку охорони авторського права на ПЗ; - право на використання ПЗ в якості кінцевого користувача. 7.3. Постачальник гарантує, що Покупець не зобов’язаний здійснювати додаткові платежі (не передбачені цим Договором) Постачальнику, розробнику ПЗ та/або третім особам за використання ПЗ. 7.4. Якщо третя сторона стверджує, що ПЗ порушує її патент, авторські права або подібні права на інтелектуальну власність, Постачальник буде захищати Покупця від таких заяв за свій рахунок, та буде виплачувати усі реальні збитки, які суд зобов’яже Покупця сплачувати, ствердивши правильність позову третьої сторони, за умови, що Покупець негайно (не пізніше 2-х робочих днів з моменту отримання позову) письмово повідомить Постачальника про будь-який такий позов.
Номер вимоги: UA-2020-06-19-007285-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 10 липня 2020 19:47
Не відповідність вимогам
1) Відповідно до п. 13.2 п. 13 Документації на закупівлю комп’ютерного обладнання та приладдя, Замовником встановлено наступну вимогу щодо надання «довідки у довільній формі, що засвідчує наявність в учасника кваліфікованого персоналу, із зазначенням прізвище та ініціалів, повного найменування посади (не менше 3 осіб, які є фахівцями (в тому числі, спеціалістами) у сфері інформаційних технологій) (підтвердити копіями заповнених сторінок трудових книжок);».
Учасником ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ», на дану вимогу Замовника, було надано зазначену довідку, де зазначено про наявність лише двох фахівців з інформаційних технологій, хоча Замовником вимагалося мінімум 3. Дана інформація також підтверджується копіями трудових книжок, наданих учасником. А, отже, учасник ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ» НЕ ПІДТВЕРДИВ належним чином відповідність кваліфікаційному критерію (ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі») наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Окрім того, Замовником вимагалося підтвердження інформації наданій у довідці копіями заповнених сторінок трудових книжок. Зазначаємо, що учасником не було надано трудової книжки Ганжи Марка Володимировича, хоча такий працівник зазначається у довідці. Повідомляємо, що учасником також надано копії не всіх заповнених сторінок трудових книжок (а саме перша сторінка та відомості про роботу на останньому місці роботи), що засвідчується невідповідністю нумерації у копіях, що надані учасником.
2) Відповідно до додатку №3 документації (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ), в таблиці Технічна специфікація ноутбука Тип 1 – 149 од. є вимога : «Оперативна пам’ять – Не менше ніж 8 GB DDR4 2400MHz» натомість учасник ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ» запропонувало – «8 GB DDR4 2133MHz», що є погіршенням даної характеристики ноутбука (частота роботи оперативної пам’яті 2133 МГц замість 2400МГц, що вимагалася.
3) Відповідно до додатку №3 документації (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ), в таблиці Технічна специфікація ноутбука Тип 1 – 149 од. є вимога: «Процесор - Не менше ніж Intel Core i3-7020U або еквівалент, базова тактова частота не менше ніж 2.30GHz, максимальна тактова частота менше ніж - 2.30GHz, кеш пам’ять 3-го рівня 4Mb або більше, 2 ядра або більше, 4 потоки або більше» натомість учасник пропонує – «Процесор - Intel Core i3-7020U, базова тактова частота 2.30GHz, максимальна тактова частота- 2.30GHz, кеш пам’ять 3-го рівня 4Mb, 2 ядра, 4 потоки». Звертаємо увагу на те, що в даному процесорі кеш пам’ять 3-го рівня 3Mb (офіційний сайт виробника - https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/122590/intel-core-i3-7020u-processor-3m-cache-2-30-ghz.html), отже, учасник: 1) зазначив неправдиву інформацію, 2) Процесор Intel Core i3-7020U не відповідає технічним вимогам, оскільки має кеш пам’ять 3Мб замість 4Мб, які вимагалися.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 15 липня 2020 16:43
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ноутбуки Типу 1
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 2 925 168,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 20 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 липня 2020 14:12
Закінчення: 03 липня 2020 14:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

149 шт
ноутбуки Типу 1
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, вул. Госпітальна,12Г
Дата доставки: 15 липня 2020  —  31 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 5 Банківські 80
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 20

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 16:31
ДКТ.docx

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 23 червня 2020 13:24
Дата відповіді: 26 червня 2020 15:04
Доброго дня. У вимогах до процесору ноутбука Тип 1 вказано: максимальна тактова частота менше ніж - 2.30GHz. Можливо, малось на увазі НЕ менше ніж 2.3GHz? У такому випадко прохання внести виправлення. Дякуємо.
Відповідь: Так, «НЕ менше нiж...»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 2 489 790,00
UAH з ПДВ
2 391 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 2 412 906,00
UAH з ПДВ
2 392 344,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" 2 845 155,00
UAH з ПДВ
2 845 155,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 16:51
Електронний підпис
02 липня 2020 16:51
Пропозиція лот 1.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 17:56
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
Відхилено 2 391 996,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 16:37
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
Очікує рішення 2 392 344,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 16:43
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
Рішення скасоване 2 392 344,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 16:43

Документи

Документи

10 липня 2020 16:38
889.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 липня 2020 16:48
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відміна торгів на підставі п. 20 документації, а саме у разі: «неможливості усунення порушень при проведенні процедури закупівлі».
Документи:
15 липня 2020 16:48
відміна ноут лот 1.pdf