Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-50730000-1 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з технічного обслуговування системи вентиляції та кондиціювання)
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2020-06-19-007171-c 7807f94f7ab643d089c083259319d4e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Христенко

+380442007475 khrystenko.og@gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Офіс Генерального прокурора
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Олена Христенко
+380442007475
khrystenko.og@gp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 14:55
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


Категорія Замовника: Орган державної влади (пункт перший частини четвертої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування системи вентиляції та кондиціювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Різницька, 13/15, вул. Гусовського, 9, вул. Московська, 8 (корпус 24), вул. Борисоглібська, 18, вул. Грінченка, 3-Б, вул. Антонова, 2-А, вул. С. Петлюри, 7/9, бул. Л. Українки, 26-А, вул. Іллєнка, 81Б, м. Київ.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата фактично наданих Послуг здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акта виконаних робіт формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 16:20
Тендерна документація ОФІС.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-19-007171-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БРИЛІАНТС ГРУП", Код ЄДРПОУ:40493302
Дата подання: 24 липня 2020 15:34
Скарга
Скарга на дії замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 липня 2020 12:02
рішення від 28.07.2020 № 14534 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 12:02
рішення від 06.08.2020 № 15109 .pdf
Дата публікації: 11 серпня 2020 19:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.08.2020 № 15109-р/пк-пз на засіданні тендерного комітету Офісу Генерального прокурора вирішено скасувати рішення тендерного комітету від 14.07.2020 № 184 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БРИЛІАНТС ГРУП» та рішення про визначення ТОВ «СЕРВІС 24 УКРАЇНА» переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015-50730000-1 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з технічного обслуговування системи вентиляції та кондиціювання).
Дата виконання рішення замовником: 14 серпня 2020 11:03
Номер скарги: UA-2020-06-19-007171-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СЕРВІС 24 УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:42312899
Дата подання: 21 серпня 2020 14:47
Оскарження визначення переможця
Деталі у файлі з текстом скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 серпня 2020 21:31
рішення від 26.08.2020 №16064.pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 21:31
інформація про перенесення розгляду скарги № 14594.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2020 10:51
інформація про перенесення від 18.09.2020 № 14751.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2020 21:27
рішення від 21.09.2020 № 17764.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 20:17

Документи подані скаржником

24 липня 2020 15:03
Скарга.doc
24 липня 2020 15:03
Скарга.pdf

Документи подані замовником

14 серпня 2020 10:54
Розгляд рішення АМКУ.pdf
14 серпня 2020 11:03
Розгляд рішення АМКУ.pdf

Документи подані скаржником

21 серпня 2020 14:44
СКАРГА 2108_1 від 21.08.2020р..pdf
21 серпня 2020 14:44
СКАРГА 2108_1 від 21.08.2020р.docx

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРИЛІАНТС ГРУП" 714 454,06
UAH з ПДВ
714 454,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС 24 УКРАЇНА" 746 354,96
UAH з ПДВ
746 354,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 11:42
ДФС.zip
19 серпня 2020 12:30
Цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2020 12:30
Протокол зборів.pdf
19 серпня 2020 12:30
Протокол (правочин).pdf
19 серпня 2020 12:30
Ліцензія.pdf
19 серпня 2020 12:29
Довідка щодо фінансів.pdf
19 серпня 2020 12:29
Довідка щодо санкцій.pdf
19 серпня 2020 12:29
Довідка МВС.pdf
19 серпня 2020 12:29
Довідка (юр. особа).zip
19 серпня 2020 12:29
Довідка (фіз. особа).zip
19 серпня 2020 12:29
Довідка (банкрутство).pdf
19 серпня 2020 12:29
Декларація та Дозволи.pdf
10 липня 2020 10:24
Електронний підпис
10 липня 2020 10:22
Договір УЗ.pdf
10 липня 2020 10:22
Видгук УЗ.pdf
10 липня 2020 10:22
Акт УЗ.pdf
06 липня 2020 09:54
Електронний підпис
06 липня 2020 09:47
7.1.Протокол 2.pdf
06 липня 2020 08:56
Електронний підпис
06 липня 2020 06:47
20.Ліцензія.pdf
06 липня 2020 06:47
19.Витяг ПДВ.pdf
06 липня 2020 06:47
18.Опис (новий).pdf
06 липня 2020 06:47
17.Статут (новий).pdf
06 липня 2020 06:47
14.Протокол зборів.pdf
06 липня 2020 06:47
13.Наказ.pdf
06 липня 2020 06:47
12.Технічна частина.pdf
06 липня 2020 06:47
11.Гарантія щодо ст. 17.pdf
06 липня 2020 06:47
7.Посвідчення.pdf
06 липня 2020 06:47
7.1.Протоколи 2020.pdf
06 липня 2020 06:47
4.1.Фін лізинг Фіат 2019.pdf
06 липня 2020 06:47
1.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 16:02
Електронний підпис
15 липня 2020 18:59
Електронний підпис
15 липня 2020 18:57
Довідка.pdf
05 липня 2020 23:53
Електронний підпис
05 липня 2020 23:52
С24У Копія статуту.PDF
05 липня 2020 23:52
2020 Копія договору SEAT.PDF
05 липня 2020 23:52
2020 Копія договору FORD.PDF
05 липня 2020 23:52
Лист НБУ по ліцензії.pdf
05 липня 2020 23:52
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРИЛІАНТС ГРУП"

ТОВ "СЕРВІС 24 УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БРИЛІАНТС ГРУП"
#40493302
Рішення скасоване 714 454,06
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 10:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 18:50
ТОВ "СЕРВІС 24 УКРАЇНА"
#42312899
Рішення скасоване 746 354,96
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 10:58
ТОВ "БРИЛІАНТС ГРУП"
#40493302
Переможець 714 454,06
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 11:09

Вимога про усунення невідповідностей

Всупереч вимогам пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Таблиці «Інформація про спосіб документального підтвердження учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію на виконання вимог статті 16 Закону» Додатку 2 тендерної документації пропозиція учасника не містить Довідки з інформацією про наявність в учасника для оперативної бригади фахівців не менше 3 (трьох) власних та/або орендованих та/або взятих у лізинг автомобілів. Оприлюднити Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням ЕЦП/КЕП та електронної печатки (у разі наявності) в якій зазначається інформація про наявність в учасника для оперативної бригади фахівців не менше 3 (трьох) власних та/або орендованих та/або взятих у лізинг автомобілів. Всупереч вимогам пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці «Інформація про спосіб документального підтвердження учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію на виконання вимог статті 16 Закону» Додатку 2 тендерної документації пропозиція учасника не містить протоколу засідання атестаційної комісії, що підтверджує проходження працівником учасника Курашем А.М. навчання та/або перевірку знань з газового зварювання з використанням ацетилену трубопроводів: водопостачання і каналізації, теплових мереж в нижньому просторовому положенню шва із сталей гр.W01, в тому числі газополум’яна пайка всіх видів сталей, міді і мідних сплавів. Оприлюднити протокол засідання атестаційної комісії від 17.04.2020 № КВ0111/12-182-4п. Всупереч вимогам пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Таблиці «Інформація про спосіб документального підтвердження учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію на виконання вимог статті 16 Закону» Додатку 2 тендерної документації надані учасником копії аналогічних договорів не містять підтвердження надання послуг з технічного обслуговування холодильної машини центрального кондиціювання. Оприлюднити копію виконаного аналогічного договору протягом останніх 5 (п’яти) років та документів (документа), що підтверджують виконання цього договору, а саме первинних документів (документа), що визначені в аналогічному договорі (акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір за умовами якого було надано послуги з технічного обслуговування систем вентиляції, систем центрального кондиціювання, кондиціонерів (спліт-систем), що обов’язково мають включати технічне обслуговування холодильної машини центрального кондиціювання.

Документи

14 липня 2020 20:02
Електронний підпис
14 липня 2020 20:01
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРИЛІАНТС ГРУП"
#40493302
714 454,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:38
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 17:21
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 17:19
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 14:25
Договір.pdf укладений
07 жовтня 2020 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 10/20-06
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 646 284,53
UAH (в тому числі ПДВ 107 714,08 UAH)