Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: Капітальний ремонт приміщень сімейної амбулаторії №3 КНП ММР «ЦПМСД №4» по вул. Архітектора Старова, №4А, м. Миколаїв (ДК 021:2015: 71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами)
Очікувана вартість
100 090,62 UAH
UA-2020-06-19-006286-c c915a8f4e7844e899246c81bdf31718d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кутаєва

+380933799656 y.kutaieva@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41271134
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135
Контактна особа: Юлія Кутаєва
+380933799656
y.kutaieva@mkrada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 100 090,62 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - органи місцевого самоврядування (головний розпорядник бюджетних коштів) Критерії оцінки - 100% ціна. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені в додатку 3 до вимог до предмета закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: Капітальний ремонт приміщень сімейної амбулаторії №3 КНП ММР «ЦПМСД №4» по вул. Архітектора Старова, №4А, м. Миколаїв (ДК 021:2015: 71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Архітектора Старова, №4А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок проводиться після підписання Замовником підряднику актів виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки за формою КБ-3 пропорційно сумі коштів вказаних у них. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 15:16
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
19 червня 2020 15:16
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
19 червня 2020 15:16
Додаток 2 Проект договору.docx
19 червня 2020 15:16
Вимоги до предмета закупівлі..docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НУЖДОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ" 95 210,53
UAH з ПДВ
95 210,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 11:25
Електронний підпис
01 липня 2020 11:15
ТН Нуждов.pdf
01 липня 2020 11:15
страховка.pdf
01 липня 2020 11:15
Лист НБУ по ліцензії.pdf
01 липня 2020 11:15
лабораторія.pdf
01 липня 2020 11:15
Договір №103-24.pdf
01 липня 2020 11:15
відгук.pdf
01 липня 2020 11:15
Витяг ФОП.pdf
01 липня 2020 11:15
Витяг платника.jpg
01 липня 2020 11:15
Арх. Старова довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НУЖДОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НУЖДОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2863014917
Переможець 95 210,53
UAH з ПДВ
02 липня 2020 18:45

Документи

02 липня 2020 18:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 18:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НУЖДОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2863014917
95 210,53
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2020 18:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 16:56
ПД Виконання дог.103_тех.н..pdf укладений
21 грудня 2020 16:55
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 15:26
ДУ 3 від 09.12.2020 до дог.103_тех. Арх.Старова.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 16:23
ДУ 2 від 27.11.2020 до дог.103_тех.Арх.Стар.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 14:15
ДУ 1 від 17.07.2020 до дог.103_тех.Арх.Стар.pdf зміни до договору
17 липня 2020 13:49
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 17:26
Дог.103 від 07.07.2020_тех.Арх.Старова.pdf укладений
07 липня 2020 17:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2020 рік на 1418,20 грн. 1.3. Внести зміни у п. 2.1. розділу 2, та викласти їх у новій редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за цим Договором за згодою сторін складає: 95 210,53 грн. (дев’яносто п’ять тисяч двісті десять гривень 53 копійка), без ПДВ, в т.ч. єдиний податок 4760,53 грн., у тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 49 739,69 грн., без ПДВ, в т.ч єдиний податок та визначається в розмірі 2.125 % за підсумком пунктів 1-6 договірної ціни, в разі наявності в договірній ціні устаткування, з урахуванням пункту 13 договірної ціни. 1.4. Внести зміни у Додаток №2 до Договору (який додається) та викласти його у новій редакції. (Причина внесення змін у відповідності до п.3 ч.5 ст.41 ЗУ Про публічні закупівлі зі змінами)
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити суму договору на 2020 рік на 18 947,71грн. 1.2. Зменшити суму договору на 26 523,13 грн. 1.3. Внести зміни у п. 2.1. розділу 2, та викласти їх у новій редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за цим Договором за згодою сторін складає: 68 687,40 грн. (шістдесят вісім тисяч шістсот вісімдесят сім гривень 40 копійок), без ПДВ, в т.ч. єдиний податок 3 434,37грн., у тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 68 687,40 грн., без ПДВ, в т.ч єдиний податок та визначається в розмірі 2.125 % за підсумком пунктів 1-6 договірної ціни, в разі наявності в договірній ціні устаткування, з урахуванням пункту 13 договірної ціни.» 1.4. Внести зміни у Додаток №1,2,3 до Договору (який додається) та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2020 рік на 47,04 грн. 1.2. Внести зміни у п. 2.1. розділу 2, та викласти його у новій редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за цим Договором за згодою сторін складає: 68 640,36 грн (шістдесят вісім тисяч шістсот сорок гривень 36 копійок), без ПДВ, в т.ч. єдиний податок 3 432,02 грн., та визначається в розмірі 2.125 % за підсумком пунктів 1-6 договірної ціни, в разі наявності в договірній ціні устаткування, з урахуванням пункту 13 договірної ціни.» 1.3. Внести зміни у Додатки № 1,2 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 68 640,36
UAH