Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція комунального закладу Верхівцевський НВК “Середня загальноосвітня школа №1– дошкільний навчальний заклад” Верхньодніпровської районної ради (ІІ черга) (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
54 325 650,04 UAH
UA-2020-06-19-005804-c ffc804ab7e4b41189fbc614efceeadbf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кузнецова

+380563730123
+380563730108
tender.dks20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Юлія Кузнецова
+380563730123,+380563730108
tender.dks20@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 11:45
Очікувана вартість: 54 325 650,04 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 271 628,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 270000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція комунального закладу Верхівцевський НВК “Середня загальноосвітня школа №1– дошкільний навчальний заклад” Верхньодніпровської районної ради (ІІ черга) (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51660, Україна, Дніпропетровська область, м. Верхівцеве, Верхньодніпровський район, вул. Садова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2020 року, затвердженого наказом від 21.01.2020р. №23-ОД. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 14:47
Інші документи Додаток 3.doc
19 червня 2020 14:47
стаття 17 Додаток 2.doc
19 червня 2020 14:47
стаття 16 Додаток 1.doc
19 червня 2020 14:47
Додаток 7 Технічна специфікація.doc
19 червня 2020 14:47
Проект договору Додаток 6.doc
19 червня 2020 14:47
Тендерна документація.doc
19 червня 2020 14:47
Документи для переможця Додаток 4.doc
19 червня 2020 14:47
Форма пропозиції Додаток 5.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-30-000066 ● 595cac5d5d744ba5a101a1831d5a1bd1
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2020 09:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2020 Одеса № 333

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.09.2020.

В.о. начальника Сергій ГАШКОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
Від 30.09.2020 № 333
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедуризакупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу (унікальний номер дата оприлюднення)
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3 4
20. UA-2020-06-19-005804-c 19.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРІФІТ 54 247 821,05
UAH з ПДВ
54 247 821,05
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ИМПУЛЬС МД 54 324 476,54
UAH з ПДВ
54 324 476,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 09:54
Електронний підпис
21 липня 2020 11:47
Довідка по ч 2 ст 17
21 липня 2020 11:47
Довідка про п 12 ч 1 ст 17
21 липня 2020 11:47
Довідка з податкової
17 липня 2020 08:44
лист підтвердження
17 липня 2020 08:44
Допугода до Договору 325
09 липня 2020 09:52
Електронний підпис
09 липня 2020 09:49
38 Кошторис.pdf
09 липня 2020 09:49
40 про конкуренцію.pdf
09 липня 2020 09:49
39 про ціну.pdf
09 липня 2020 09:49
37 Графік.pdf
09 липня 2020 09:49
35 Гарантия.rar
09 липня 2020 09:49
33 Захист довкілля.pdf
09 липня 2020 09:49
32 Рішення.pdf
09 липня 2020 09:49
30 копія наказу.pdf
09 липня 2020 09:49
28 проект договору.pdf
09 липня 2020 09:49
26 Копія ліцензії.pdf
09 липня 2020 09:49
25 про субпідрядників.pdf
09 липня 2020 09:49
24 Копії дозволів.pdf
09 липня 2020 09:49
23 Копія Витягу ПДВ.pdf
09 липня 2020 09:49
12 Згода кошторисник.pdf
09 липня 2020 09:49
10 Люди.pdf
09 липня 2020 09:49
21 копія статуту.pdf
09 липня 2020 09:49
9 Копія 116П-19.pdf
09 липня 2020 09:49
20 ч2 ст 17.pdf
09 липня 2020 09:49
8 Копія дог.29П-19.pdf
09 липня 2020 09:49
7 Копія дог _325.pdf
09 липня 2020 09:49
18 п12 ч1 ст17.pdf
09 липня 2020 09:49
16 п6 ч1 ст17.pdf
09 липня 2020 09:49
4 Оренда машин.pdf
09 липня 2020 09:49
15 Копія балансу 2019.pdf
09 липня 2020 09:49
3 Оренда техніки.pdf
09 липня 2020 09:49
2 Оренда техніки.pdf
09 липня 2020 09:49
1 Техника.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 17:04
20 Гарантійний лист.pdf
07 липня 2020 17:04
26 Графік.pdf
07 липня 2020 17:04
25 Кошторис.rar
07 липня 2020 17:04
15 Копія Виписки.pdf
07 липня 2020 17:04
24 ДЦ.pdf
07 липня 2020 17:04
14 Інформація по ст 17.pdf
07 липня 2020 17:04
13 Копия статуту.pdf
07 липня 2020 17:04
12 Копія ПДВ.pdf
07 липня 2020 17:04
11 Копія дозволу.pdf
07 липня 2020 17:04
10 Копія ліцензії.pdf
07 липня 2020 17:04
9 Проект договору.pdf
07 липня 2020 17:04
7 Захист довкілля.pdf
07 липня 2020 17:04
5 Про ціноутворення.pdf
07 липня 2020 17:04
4 Про демпінг цін.pdf
07 липня 2020 17:04
3 Копия наказу.pdf
07 липня 2020 17:04
2 Копия Рішення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРІФІТ

ТОВ ИМПУЛЬС МД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ГРІФІТ
#36053114
Переможець 54 247 821,05
UAH з ПДВ
20 липня 2020 12:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 липня 2020 15:45

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до Додатку 1 п.2 п.п. 2.1 учасником було надано аналогічний договір № 325 від 16.01.2019 року. В розділі 2 аналогічного Договору № 325 від 16.01.2019 року вказано вид договірної ціни – динамічна, проте в Додатку №1 до Договору вказано вид договірної ціни – тверда, що є невідповідністю щодо умов договору. Надати підтверджуючий документ про зміну виду договірної ціни. 2.Згідно Додатку 1 п.2 п.п. 2.2 учасником надано додаткову угоду №1 до аналогічного договору №29П-19 від 01.04.2019 року в якій: - в пункті 2 не вказано дату договору; - в розділі місцезнаходження та банківські реквізити сторін не вказано банківські реквізити замовника. Надати вірно оформлену додаткову угоду №1 до договору №29П-19 від 01.04.2019р. 3. Згідно Додатку 1 п.2 п.п. 2.2 учасником надано додаткові угоди №2, №3 до Договору №29 П-19 від 01.04.2019 року, в яких дати не відповідають хронологічному порядку: - Додаткова угода №2 від 09 серпня 2019 року; - Додаткова угода №3 від 24 липня 2019 року. Надати вірно оформлені додаткові угоди: №2,№3 до договору №29П-19 від 01.04.2019р. 4. В складі тендерної пропозиції згідно Додатку 1 п.1.п.п.1.2 не надано згоду власника будівельної техніки Чистякова Андрія Леонідовича, як того вимагають умови договорів оренди між Чистяковим Андрієм Леонідовичем та ТОВ «ТК АРТВЕЙ». Надати згоду власника будівельної техніки Чистякова Андрія Леонідовича відповідно до умов ТД.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 12:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГРІФІТ
#36053114
54 247 821,05
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 10:53
ДУ №2.pdf укладений
29 листопада 2021 10:52
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 15:48
Договір Верхів. НВК.pdf укладений
03 серпня 2020 15:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 26 листопада 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору.