Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дидактичний матеріал для першого класу НУШ
Очікувана вартість
28 640,00 UAH
UA-2020-06-19-005211-c 2eab48782038425fa6af1d8703d9e3ce
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Попова

+380567324297
+380675660231
+380505607889
nrc_6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР № 6" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 24238634
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, буд. 30
Контактна особа: Людмила Попова
+380567324297,+380675660231,+380505607889
nrc_6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 липня 2020 12:55
Очікувана вартість: 28 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 143,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Дидактичний матеріал для першого класу НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. 20 річчя Перемоги, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 липня 2020  —  20 липня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 14:13
document_elect__zakup_дидакт_матеріали.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кутенкова О.О. 27 000,00
UAH з ПДВ
26 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 27 700,00
UAH з ПДВ
26 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 11:21
Електронний підпис
02 липня 2020 11:09
дов статуту та ін
02 липня 2020 11:09
гарант лист
02 липня 2020 11:09
гарант
02 липня 2020 11:09
довідка статистики
02 липня 2020 11:08
проект договору
02 липня 2020 11:08
ту
02 липня 2020 11:08
цп
02 липня 2020 00:14
рахунок
02 липня 2020 00:14
сертифікація
02 липня 2020 00:14
сес
30 червня 2020 23:45
ВИТЯГ КУТЕНКОВА ОО 2020Р.pdf
30 червня 2020 23:45
Витяг платника.jpg
30 червня 2020 23:45
Витяг платника.pdf
30 червня 2020 23:45
довідка корупціі.pdf
30 червня 2020 23:45
ИНН Кутенкова ОО.jpg
30 червня 2020 23:45
ПАСПОРТ КУТЕНКОВА ОО.pdf
30 червня 2020 23:45
Витяг платника.jpg
30 червня 2020 23:45
ВИТЯГ КУТЕНКОВА ОО 2020Р.pdf

Публічні документи

29 червня 2020 14:35
Установчі один файл.pdf
29 червня 2020 14:35
СЕС + ТУ всі кабінети.pdf
29 червня 2020 14:35
Аналогічні договори.pdf
29 червня 2020 14:35
СЕС+ТУ початкова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кутенкова О.О.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
Переможець 26 850,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 08:53

Документи

06 липня 2020 08:53
Електронний підпис
06 липня 2020 08:53
82..PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 08:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
26 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 липня 2020 08:53
Електронний підпис
06 липня 2020 08:53
82..PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 14:49
дод.уг. 3.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 14:48
лист.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 14:48
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 08:37
дод угода 2.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 08:36
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 14:52
Дод.уг.Кутенкова.PDF зміни до договору
27 липня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 13:03
Договор дидактика17.PDF укладений
17 липня 2020 13:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 17/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 17/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 17/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML