Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ізолюючі втулки типу КБ
insulating sleeves type KБ
Очікувана вартість
7 351 343,64 UAH
UA-2020-06-19-004779-c b6332063d1f24a7f8f9b6f8ff01c7ca0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 червня 2020 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 10:00
Очікувана вартість: 7 351 343,64 UAH з ПДВ
Publication date: 19 червня 2020 13:48
Enquiries until: 10 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 16 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 7 351 344 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання


Scope of the procurement
ізолюючі втулки типу КБ
insulating sleeves type KБ

Тендерна документація

19 червня 2020 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 13:45
4062 ТД ізолюючі втулки КБ.docx
19 червня 2020 13:45
Додаток №9.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-21-000003 ● 020cf64270db4d7b9e6618571214e568
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020 14:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.12.2020 №253
Чернігів
Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 17.12.2020 № 253
Перелік процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2020-06-19-004779-c 19.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-04 14:16:01

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі ізолюючих втулок типу КБ за кодом ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання, очікуваною вартістю 7 351 343,64 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-19-004779-с), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Відповідно до пункту 7.5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Розділу 7. «Укладання договору про закупівлю (договору поставки, контракту, тощо)» тендерної документації учасник-переможець не пізніше дня укладання договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю у вигляді оригіналу гарантії.
Просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога переможцем торгів за лотами 1, 2 – ТОВ ВМ «ТРЕЙДЕР» при укладанні договору поставки від 09.09.2020 № ЦЗВ-05-02620-01 по 2-ох лотах (з наданням підтверджуючих документів).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-06 14:14:25

Відповідь на запит

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 04.01.2021 (14:16:01), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі ізолюючих втулок типу КБ за кодом ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання, очікуваною вартістю 7 351 343,64 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-19-004779-с) та повідомляє наступне.
Переможцем процедури закупівлі 02.09.2020 було надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії за двома лотами. Договір поставки укладено 09.09.2020. Тобто, забезпечення виконання договору за процедурою закупівлі UA-2020-06-19-004779-с надано до укладання договору поставки, чим дотримано вимогу тендерної документації.
На Вашу вимогу надаємо документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору (Додаток №3 в форматі PDF файлу з назвою «забезпечення виконання договору 4062» на 11 аркушах).

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-06-19-004779-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 19 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі ізолюючі втулки типу КБ (ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-06-19-004779-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення вимоги абзацу третього пункту третього частини першої статті 31 Закону. Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. Замовник припустився технічної помилки, не зазначивши в тендерній документації для об’єднання учасників умов щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. Одночасно акцентуємо увагу на тому, що в даній процедурі закупівлі не приймали участь об’єднання учасників. Отже, порушення законодавства не було. В подальшому, при оголошенні наступних процедур закупівель, Замовник буде зазначати в тендерній документації для об’єднання учасників умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. 2. Щодо порушення абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону. Частиною третьою статті 17 Закону передбачено Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Частиною другою статті 17 Закону передбачена можливість прийняття рішення замовником про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. В той же час повідомляємо про те, що Замовником за раніше укладеними договорами не застосовувались санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зважаючи на вище викладене, Переможцем торгів не порушив вимоги тендерної документації, адже, Замовником в умовах тендерної документації не визначено документ, яким Переможець підтверджує відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону. Також, Замовник звертає увагу на те, що дата оприлюднення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі 21.12.2020. Дата Затвердження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі 19.01.2021. Тобто, органом державного фінансового контролю порушено строк здійснення моніторингу. Відповідно до частини 4 статті 8 Закону Строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель.

2021-01-26 13:31:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 167 509,60 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 837,55 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65020 UAH


Title: Lot 1
Current status: Complete
Estimated total value: 2 167 509,60 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 837,55 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 20 серпня 2020 13:09
Auction planned date: 20 серпня 2020 13:09
Закінчення: 20 серпня 2020 13:30
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

420060 шт
Ізолюючі втулки типу КБ
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

ізолюючі втулки типу КБ
CPV: 34940000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 серпня 2020
UA-2020-06-19-004779-cb6332063d1f24a7f8f9b6f8ff01c7ca0
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ВМ ТРЕЙДЕР Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЛАНІС ТРЕЙД"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 17:14
Електронний підпис
01 вересня 2020 17:12
Довідка ДПІ
01 вересня 2020 17:12
Електронний підпис
26 серпня 2020 18:23
Електронний підпис
26 серпня 2020 18:18
Електронний підпис
26 серпня 2020 18:16
Цінова пропозиція
26 серпня 2020 18:16
Довідка рахунок
26 серпня 2020 18:16
Паспорт
26 серпня 2020 18:16
Рішення учасника
26 серпня 2020 18:16
Лист коди доступу
26 серпня 2020 18:16
Довідка пункт 6
26 серпня 2020 18:16
Довідка пункт 5
26 серпня 2020 18:16
Довідка пункт 3
26 серпня 2020 18:16
Витяг
26 серпня 2020 18:16
Довідка МВС
17 липня 2020 11:35
Електронний підпис
17 липня 2020 11:35
Електронний підпис
17 липня 2020 11:34
Технічні умови КБ.PDF
17 липня 2020 11:34
Сертифікат СМЯ.PDF
17 липня 2020 11:34
Сертифікат КБ.PDF
17 липня 2020 11:34
Сертифікат дилера.PDF
17 липня 2020 11:34
Договір купівлі ТУ.PDF
17 липня 2020 11:34
Порівняльна таблиця.PDF
17 липня 2020 11:34
паспорт.pdf
17 липня 2020 11:34
Дані на товар.PDF
17 липня 2020 11:34
Лист-згода.PDF
17 липня 2020 11:34
Витяг ПДВ.PDF
17 липня 2020 11:34
Інформація ст 17.PDF
17 липня 2020 11:34
Акти протоколи.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЛАНІС ТРЕЙД" #42771134

№ рішення у справі

63/14-р/к

Дата рішення у справі

28.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

Публічні документи

18 липня 2020 16:35
Електронний підпис
18 липня 2020 16:35
Електронний підпис
18 липня 2020 16:32
Гарантия 4567.rar
18 липня 2020 16:32
Рішення ЛАНІС.PDF
18 липня 2020 16:32
Акт протокол.pdf
18 липня 2020 16:32
Лист на предст.pdf
18 липня 2020 16:32
Сертифікат СМЯ.PDF
18 липня 2020 16:32
сертифікат КБ.PDF
18 липня 2020 16:32
паспорт етикетка .pdf
18 липня 2020 16:32
Довідка зах. довк..pdf
18 липня 2020 16:32
Підтв. умов договору.pdf
18 липня 2020 16:32
Дані на тов..pdf
18 липня 2020 16:32
Порівн. табл..pdf
18 липня 2020 16:32
ціна лот 1.pdf
18 липня 2020 16:32
Наказ дир. ЛАНІС.PDF
18 липня 2020 16:32
копія ПДВ.pdf
18 липня 2020 16:32
ТУ.pdf
18 липня 2020 16:32
лист згода.pdf
18 липня 2020 16:32
Дов. аналогічні дог..pdf
18 липня 2020 16:32
Дані про учасника.pdf
18 липня 2020 16:32
Довідка ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВМ ТРЕЙДЕР

ТОВ "ЛАНІС ТРЕЙД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВМ ТРЕЙДЕР 2 142 306,00
UAH з ПДВ
2 142 306,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАНІС ТРЕЙД" 2 167 509,60
UAH з ПДВ
2 167 509,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 17:14
Електронний підпис
01 вересня 2020 17:12
Довідка ДПІ
01 вересня 2020 17:12
Електронний підпис
26 серпня 2020 18:23
Електронний підпис
26 серпня 2020 18:18
Електронний підпис
26 серпня 2020 18:16
Цінова пропозиція
26 серпня 2020 18:16
Довідка рахунок
26 серпня 2020 18:16
Паспорт
26 серпня 2020 18:16
Рішення учасника
26 серпня 2020 18:16
Лист коди доступу
26 серпня 2020 18:16
Довідка пункт 6
26 серпня 2020 18:16
Довідка пункт 5
26 серпня 2020 18:16
Довідка пункт 3
26 серпня 2020 18:16
Витяг
26 серпня 2020 18:16
Довідка МВС
17 липня 2020 11:35
Електронний підпис
17 липня 2020 11:35
Електронний підпис
17 липня 2020 11:34
Технічні умови КБ.PDF
17 липня 2020 11:34
Сертифікат СМЯ.PDF
17 липня 2020 11:34
Сертифікат КБ.PDF
17 липня 2020 11:34
Сертифікат дилера.PDF
17 липня 2020 11:34
Договір купівлі ТУ.PDF
17 липня 2020 11:34
Порівняльна таблиця.PDF
17 липня 2020 11:34
паспорт.pdf
17 липня 2020 11:34
Дані на товар.PDF
17 липня 2020 11:34
Лист-згода.PDF
17 липня 2020 11:34
Витяг ПДВ.PDF
17 липня 2020 11:34
Інформація ст 17.PDF
17 липня 2020 11:34
Акти протоколи.PDF

Публічні документи

18 липня 2020 16:35
Електронний підпис
18 липня 2020 16:35
Електронний підпис
18 липня 2020 16:32
Гарантия 4567.rar
18 липня 2020 16:32
Рішення ЛАНІС.PDF
18 липня 2020 16:32
Акт протокол.pdf
18 липня 2020 16:32
Лист на предст.pdf
18 липня 2020 16:32
Сертифікат СМЯ.PDF
18 липня 2020 16:32
сертифікат КБ.PDF
18 липня 2020 16:32
паспорт етикетка .pdf
18 липня 2020 16:32
Довідка зах. довк..pdf
18 липня 2020 16:32
Підтв. умов договору.pdf
18 липня 2020 16:32
Дані на тов..pdf
18 липня 2020 16:32
Порівн. табл..pdf
18 липня 2020 16:32
ціна лот 1.pdf
18 липня 2020 16:32
Наказ дир. ЛАНІС.PDF
18 липня 2020 16:32
копія ПДВ.pdf
18 липня 2020 16:32
ТУ.pdf
18 липня 2020 16:32
лист згода.pdf
18 липня 2020 16:32
Дов. аналогічні дог..pdf
18 липня 2020 16:32
Дані про учасника.pdf
18 липня 2020 16:32
Довідка ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВМ ТРЕЙДЕР

ТОВ "ЛАНІС ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВМ ТРЕЙДЕР
#42743767
Переможець 2 142 306,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 15:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВМ ТРЕЙДЕР
#42743767
2 142 306,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:37
ЦЗВ-05-02620-01.pdf укладений
29 грудня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 12:05
ЦЗВ-05-02620-01.pdf укладений
09 вересня 2020 12:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 142 306,00
UAH (в тому числі ПДВ 357 051,00 UAH)