Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
insulating sleeves type KБ
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2020 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 7 351 343,64 UAH з ПДВ |
Publication date: | 19 червня 2020 13:48 |
Enquiries until: | 10 липня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 16 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 липня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 7 351 344 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Тендерна документація
19 червня 2020 13:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2020 13:45 |
4062 ТД ізолюючі втулки КБ.docx | |
19 червня 2020 13:45 |
Додаток №9.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-21-000003 ● 020cf64270db4d7b9e6618571214e568
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2020 14:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.12.2020 №253
Чернігів
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 17.12.2020 № 253
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2020-06-19-004779-c 19.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-04 14:16:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ізолюючих втулок типу КБ за кодом ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання, очікуваною вартістю 7 351 343,64 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-19-004779-с), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Відповідно до пункту 7.5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Розділу 7. «Укладання договору про закупівлю (договору поставки, контракту, тощо)» тендерної документації учасник-переможець не пізніше дня укладання договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю у вигляді оригіналу гарантії.
Просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога переможцем торгів за лотами 1, 2 – ТОВ ВМ «ТРЕЙДЕР» при укладанні договору поставки від 09.09.2020 № ЦЗВ-05-02620-01 по 2-ох лотах (з наданням підтверджуючих документів).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-06 14:14:25
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 04.01.2021 (14:16:01), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі ізолюючих втулок типу КБ за кодом ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання, очікуваною вартістю 7 351 343,64 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-19-004779-с) та повідомляє наступне.
Переможцем процедури закупівлі 02.09.2020 було надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії за двома лотами. Договір поставки укладено 09.09.2020. Тобто, забезпечення виконання договору за процедурою закупівлі UA-2020-06-19-004779-с надано до укладання договору поставки, чим дотримано вимогу тендерної документації.
На Вашу вимогу надаємо документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору (Додаток №3 в форматі PDF файлу з назвою «забезпечення виконання договору 4062» на 11 аркушах).
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-06-19-004779-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 19 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі ізолюючі втулки типу КБ (ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-06-19-004779-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення вимоги абзацу третього пункту третього частини першої статті 31 Закону. Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. Замовник припустився технічної помилки, не зазначивши в тендерній документації для об’єднання учасників умов щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. Одночасно акцентуємо увагу на тому, що в даній процедурі закупівлі не приймали участь об’єднання учасників. Отже, порушення законодавства не було. В подальшому, при оголошенні наступних процедур закупівель, Замовник буде зазначати в тендерній документації для об’єднання учасників умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. 2. Щодо порушення абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону. Частиною третьою статті 17 Закону передбачено Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Частиною другою статті 17 Закону передбачена можливість прийняття рішення замовником про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. В той же час повідомляємо про те, що Замовником за раніше укладеними договорами не застосовувались санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зважаючи на вище викладене, Переможцем торгів не порушив вимоги тендерної документації, адже, Замовником в умовах тендерної документації не визначено документ, яким Переможець підтверджує відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону. Також, Замовник звертає увагу на те, що дата оприлюднення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі 21.12.2020. Дата Затвердження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі 19.01.2021. Тобто, органом державного фінансового контролю порушено строк здійснення моніторингу. Відповідно до частини 4 статті 8 Закону Строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
2021-01-26 13:31:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 5 183 834,04 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 25 919,17 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 155510 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ ВМ ТРЕЙДЕР | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ЛАНІС ТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ВМ ТРЕЙДЕР #42743767 |
Переможець |
5 123 556,90
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 15:41
|
ЦЗВ-05-02620-01.pdf | укладений |
29 грудня 2020 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 12:06
|
ЦЗВ-05-02620-01.pdf | укладений |
09 вересня 2020 12:06
|