Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (ремонт та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей та виведення сигналу від АПС на пульт цілодобового спостереження)»
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2020-06-19-004589-b c65f83ef316443a4a007bc78299dc13f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 18:27
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 14:34
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (ремонт та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей та виведення сигналу від АПС на пульт цілодобового спостереження)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 18:43
Проект договору.docx
19 червня 2020 18:43
ТД обслуговування.pdf
19 червня 2020 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 18:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 18:43
Проект договору.docx
19 червня 2020 18:43
ТД обслуговування.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Навчання обслуговування протипожежного обладнання
Дата подання: 24 червня 2020 14:28
Дата відповіді: 26 червня 2020 16:42
Доброго дня! Шановний Замовник, у тендерній документації Ви вимагаєте надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для обслуговування протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або від офіційно уповноваженого представника (-ів), що підтверджується відповідними документами або листом-поясненням від представництва чи філії виробника або від офіційно уповноваженого представника) протипожежного обладнання щонайменше двох працівників. Данна вимога є дискримінаційною, оскільки "Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" затверджиними Постановою КМУ №852 від 23 листопада 2016 року не передбачена така кадрова вимога як проходження навчання монтажу протипожежного обладнання від виробників. Працівники взмозі здійснювати роботи з монтажу протипожежного обладнання без проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника. Зважаючи на вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме видалити вимогу щодо надання документального підтвердження щодо проходження навчання для обслуговування протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або від офіційно уповноваженого представника (-ів), що підтверджується відповідними документами або листом-поясненням від представництва чи філії виробника або від офіційно уповноваженого представника) протипожежного обладнання щонайменше двох працівників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Зазначена вимога вказується на підставі існуючої змонтованої системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на основі розроблених проектів в специфікації яких зазначене обладнання та виробник, а саме: прибори пожежної сигналізації та сповіщувачі ТОВ «Тірас-12», прибори голосового оповіщення та гучномовці ТОВ «НВП «Системи Захисту», для підтвердження кваліфікованих спеціалістів у штаті Учасника викладена вимога щодо надання навчання з приладами для обслуговуванння вказаних систем. Дякуємо.
Надання страхового полісу
Дата подання: 24 червня 2020 14:34
Дата відповіді: 26 червня 2020 16:44
Шановний Замовнику, відповідно тендерної документації, учасник має надати копію страхового полісу відповідальності перед третіми особами Учасника дійсним на весь період виконання умов закупівлі, та який має покривати суму страхового платежу, не менше суми даної закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною і суперечить чинному законодавству, адже роботи, які передбачені предметом закупівлі не належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України "Про страхування" від 07.03.1996 р., отже такий вид страхування є добровільним і не може вимагатися. Встановлення вимоги надати у складі тендерної пропозиції копію страхового полісу відповідальності перед третіми особами звужує коло учасників лише тими, які мають такий страховий поліс і передбачає додаткові витрати від учасників, які такого страхового полісу не мають, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як обов'язковий. З огляду на вищевикладене, просимо Вас виключити дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України , враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренція серед учасників та їх недискримінації.
Відповідно до норм чинного законодавства, а саме Закону України «Про страхування», постанови Кабінету Міністрів України від 9 серпня 1993 р. N 611 "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці", Цивільного кодексу України, інформація про суму страхового платежу не відноситься до комерційної таємниці.
Вказана вимога зазначена для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, акцентуємо увагу, що страховий поліс не містить назву конкретного об’єкту чи підприємства на якому виконуються чи плануються виконуватись роботи, а підтверджує його наявність, та про те, що страховий поліс вже діє на підприємстві при виконанні робіт та в свою чергу гарантує забезпечення відшкодування в разі нанесення збитків завданих життю, здоров’ю або майну в процесі виконання взятих на себе зобов’язань працівниками Учасника не зважаючи на мету його використання, чи для участі в тендерній закупівлі, чи для заключення договору, чи при виконанні робіт на об’єктах різного цільового призначення. Тому вимога щодо його наявності в Учасника вказана саме при взятті участі у тендерній закупівлі. Таким чином, вказана вимога залишається не змінною.
Реєстрація пульта в базі ДСНС
Дата подання: 24 червня 2020 14:50
Дата відповіді: 26 червня 2020 16:45
Шановний Замовнику, відповідно до тендерної документації необхіно надати в складі пропозиції посвідчення реєстрації пульта пожежного спостерігання в єдиній базі даних центру спостерігання ДСНС (МНС) України або копію картки пульта про таку реєстрацію. Зазначена вимога складена на основі законодавства, яке вже не чинне. У розділі 3 Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 07.04.2011 № 351 було визначено порядок реєстрації Центру приймання тривожних сповіщень (Пульту пожежного нагляду) в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України, а також визначено порядок видачі посвідчення про реєстрацію ЦПТС пультової організації в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України. Але Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України від 07.04.2011 № 351 "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" втратив чинність з 03.04.2015 року. Зараз вже діє новий нормативно-правовий акт, а саме - Правила з пожежного спостерігання, що затверджені Наказом Міністерства з внутрішніх справ України від 30.03.2015 року №349, що не передбачає реєстрації ЦПТС в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України та отримання документів про реєстрацію Пульту пожежного нагляду в єдиній базі даних ЦН ДСНС України. Саме тому дана вимога є неправомірною та дискримінаційною для Учасників, які почали провадити свою діяльність після втрати чинності Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 07.04.2011 № 351, та не ЗОБОВ'ЯЗАНІ реєструвати ПЦС. Саме тому дана вимога є неправомірною та дискримінаційною для Учасників, які почали провадити свою діяльність після втрати чинності Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351, та не ЗОБОВ'ЯЗАНІ реєструвати ПЦС. Просимо вилючити дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник формує умови до Учасників керуючись при цьому ЗУ Про публічні закупівлі та нормами чинного законодавства України. У тендерній документації визначено,що необхідно надати в складі пропозиції Посвідчення реєстрації пульта пожежного спостерігання в єдиній базі даних центру спостерігання ДСНС (МНС) України або копію картки пульта про таку реєстрацію. У випадку відсутності у Вас Посвідчення реєстрації пульта, відповідно до умов чинного законодавства, надайте будь ласка документ про реєстрацію картки пульта.
надання оригіналу довідки або іншого документу з органів ДФС
Дата подання: 24 червня 2020 14:58
Дата відповіді: 26 червня 2020 16:45
Шановний замовнику, у тендерній документації наявна вимога щодо надання оригіналу довідки або іншого документу з органів ДФС (органів ДПС) про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах, що видана у місяці, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, або місяці наступному після місяця, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів. Звертаємо вашу увагу, що зазначена довідка отримується не в органах ДФС ( ДПС) а в банках, отже отримання такої довідки в огганах ДФС/ДПС є неможливим. Тому просимо Вас прибрати дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Замовником встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції «Оригінал довідки або іншого документу з органів ДФС (органів ДПС) про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах, що видана у місяці, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, або місяці наступному після місяця, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів.». Дана довідка підтверджує, що учасник надав оригінали довідок про наявність поточного рахунку (поточних рахунків) з усіх обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках, довідок з банків про наявність/відсутність заборгованості за кредитами та наявність коштів на рахунках. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови вказаної закупівлі, чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вбачає потребу у виключенні вказаної вимоги з тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-19-004589-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 24 червня 2020 15:18
внесення змін в документацію
Відповідно до Вимог ТД, у складі пропозиції необхідно надати довідку ДПС з переліком усіх наявних банківських рахунків Учасника. Просимо пояснити - для чого Вам така інформація? Оплата послуг всеодно буде здійснюватись тільки на один рахунок, що буде вказаний в договорі, а не щомісяця на новий рахунок в іншому банку, Окрім того, в період проведення тендеру та укладання договору, номер рахунку може змінитись. А тому вимога про таку довідку свідчить виключно про лобіювання інтересів певного Учасника та створення труднощів в процесі підготовки пропозицій для інших Учасників. Вимагаємо видалити вказану вимогу з документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 16:47
Шановний Учасник! Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Замовником встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції «Оригінал довідки або іншого документу з органів ДФС (органів ДПС) про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах, що видана у місяці, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, або місяці наступному після місяця, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів.» Дана довідка підтверджує, що учасник надав оригінали довідок про наявність поточного рахунку (поточних рахунків) з усіх обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках, довідок з банків про наявність/відсутність заборгованості за кредитами та наявність коштів на рахунках. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови вказаної закупівлі (очікувана вартість закупівлі 540 000,00 грн), чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вбачає у вимозі надати «Оригінал довідки або іншого документу з органів ДФС (органів ДПС) про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах, що видана у місяці, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, або місяці наступному після місяця, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів» дискримінаційною вимогою. Дана вимога не може вважатись, як така що свідчить про лобіювання інтересів певного Учасника та створення труднощів в процесі підготовки пропозицій для інших Учасників, так як отримання зазначеної довідки з органів ДФС (ДПС) є процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж зважаючи на ситуацію з пандемією здійснюється через електронний документообіг.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГІНКУЛ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ" 527 400,00
UAH з ПДВ
527 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГУРІНЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА" 528 700,00
UAH з ПДВ
528 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРИ.КА" 539 890,00
UAH з ПДВ
539 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2020 23:04
Електронний підпис
05 липня 2020 23:02
Лист-згода.pdf
05 липня 2020 23:02
Копія ІПН.pdf
05 липня 2020 23:02
Довідки з банку.pdf
05 липня 2020 23:02
Відомості.pdf
05 липня 2020 23:02
Виписка.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 12:28
Електронний підпис
05 липня 2020 22:59
Електронний підпис
05 липня 2020 22:48
Електронний підпис
05 липня 2020 02:59
Медичні книжки.pdf
05 липня 2020 02:59
Ліцензія.pdf
05 липня 2020 02:59
Лист-згода.pdf
05 липня 2020 02:59
Додаток 4.pdf
05 липня 2020 02:59
Додаток 2.pdf
05 липня 2020 02:59
Фінансова звітність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГІНКУЛ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ"

ФОП "ГУРІНЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА"

ТОВ "ТРИ.КА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГІНКУЛ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3062205935
Відхилено 527 400,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 16:02
ФОП "ГУРІНЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА"
#3169914488
Переможець 528 700,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГУРІНЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА"
#3169914488
528 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 14:23
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 14:23
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 09:11
Д у 2 договору 1059.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 09:06
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 19:31
3-1059.jpg зміни до договору
10 серпня 2020 19:29
2-1059.jpg зміни до договору
10 серпня 2020 19:29
1-1059.jpg зміни до договору
10 серпня 2020 19:29
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 08:40
Договір 1059.pdf укладений
20 липня 2020 08:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фінансування
Номер договору про закупівлю: 1059/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 1059/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 371 220,00
UAH