Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт
Очікувана вартість
1 680 000,00 UAH
UA-2020-06-19-004548-c 4be12df38db541858090689000845afe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Калита

+380459757552 viddiljkgirpin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05408846
Місцезнаходження: 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а
Контактна особа: Ольга Калита
+380459757552
viddiljkgirpin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2020 09:30
Початок аукціону: 31 серпня 2020 11:15
Очікувана вартість: 1 680 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
960 штуки
ДК 021:2015 - 31520000-7 (світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08205, Україна, Київська область, Ірпінь , Троїцька,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно умов догвору Замовник має право застосувати норми ст.49 Бюджетного кодексу України та відстрочити платіж до 160 календарних днів. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 13:20
ЗМІНИ .docx
21 серпня 2020 13:20
додаток 2 до ТД зі змінами .docx
21 серпня 2020 13:20
Тендерна_документацiя.doc
07 серпня 2020 14:07
ЗМІНИ .docx
19 червня 2020 13:30
додаток 1 .docx
19 червня 2020 13:30
додаток 2 до ТД .docx
19 червня 2020 13:30
Додаток 3 договор .docx
19 червня 2020 13:30
Тендерна_документацiя.doc
21 серпня 2020 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 13:20
ЗМІНИ .docx
21 серпня 2020 13:20
додаток 2 до ТД зі змінами .docx
21 серпня 2020 13:20
Тендерна_документацiя.doc
07 серпня 2020 14:07
ЗМІНИ .docx
19 червня 2020 13:30
додаток 1 .docx
19 червня 2020 13:30
додаток 2 до ТД .docx
19 червня 2020 13:30
Додаток 3 договор .docx
19 червня 2020 13:30
Тендерна_документацiя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Порушення законодавства
Дата подання: 22 червня 2020 11:36
Дата відповіді: 24 червня 2020 10:59
Доброго дня! Прошу звернути Увагу на вимоги, а саме, що в п.1.2. Переможець у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, оприлюднює інформацію та документи встановлені в Додатку 2 (для переможця), а також документи, встановлені в п.1.3 даного розділу тендерної документації, приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено строк 10 днів для подачі документів переможцем! Прошу внести зміни, згідно чинного законодавста Укарїни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто, за результатами розгляду повідомляємо.
Відповідно до ст. 17 Закону № 922 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Тобто Законом встановлено граничний строк подання документів тому Замовник при формуванні тендерної документації зважаючи на строки на укладення договору з переможцем та враховуючи потребу встановлені LED освітлення в місті встановлено конкретизовано строк подачі документів переможцем, який не перевищує 10 денного терміну передбаченого Законом.
В зв’язку з чим терміни додачі документів залишаємо без змін.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-19-004548-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "САНПАУЕР", Код ЄДРПОУ:39590352
Дата подання: 22 червня 2020 13:42
вимога усунути порушення тендерного законодавства
в тендерних вимогах замовника, зокрема додатку 2 до тендерної документації, допущено низку грубих порушень конкурентності та рівності тендерних можливостей для учасників та зазначена фактична безальтернативність товару:
1. Кількість світло діодів для LED 60Вт — не менше 80 шт - хоча цей параметр не є визначальним для якості та споживчих характеристик виробу (як наприклад потужність, світловий потік чи температура світла). А для LED 100Вт вимоги до кількості діодів чомусь не має..
2. Розміри, не більше мм ​450*200*80 0 - необгрунтоване звуження конкуренції. А в другом випадку для LED 100Вт - Розміри, не менше мм ​ 619*242*67. Чому саме такі і чому така точність вимог до розмірів?..
3. Чому відрізняється вимогу до температури світла світильників 60Вт (4000К) і 100Вт (6000К)? Хоча призначення і умови експлуатації виробів ті ж самі - вуличні консольні світильники.
І т.д.
Що очевидно вказує на антиконкурентну змову між замовником і певним виробником/постачальником цієї продукції. Та містить ознаки корупції і зловживання службовим становищем працівниками ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Прошу видалити всі антиконкурентні вимоги та надати змогу іншим учасникам пропонувати еквіваленти виробів, як передбачено тендерним законодавством.
Також прошу правоохоронні органи (НАБУ, САП) звернути увагу на цей тендер і провести розслідування можливої злочинної діяльності посадових осіб замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2020 11:51
Вашу вимогу розглянуто, за результатами розгляду повідомляємо про відхилення вимоги з наступних підстав. Встановлені у тендерній документації технічні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до потреб міста та направлені на підвищення ефективної, економічної та стабільної роботи освітлювальних приладів на довший термін експлуатації даного Товару. Також звертаємо увагу, що тендерною документацією та законодавством не обмежується право Учасників надати кращі технічні характеристики предмета закупівлі (не гірше тих, що зазначені у технічних вимогах) з додаванням листа-пояснення щодо надання товару кращої якості. Таким чином для зміни характеристик до предмету закупівлі підстави відсутні.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-19-004548-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42654557
Дата подання: 02 липня 2020 15:43
СКАРГА на вимоги тендерної документації замовника закупівлі «Світильники та освітлювальна арматура код ДК 021:2015 - 31520000-7 (світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт)» ідентифікатор: UA-2020-06-19-004548-с
СКАРГА на вимоги тендерної документації замовника закупівлі «Світильники та освітлювальна арматура код ДК 021:2015 - 31520000-7 (світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт)» ідентифікатор: UA-2020-06-19-004548-с 19.06.2020 року Виконавчим комітетом Ірпінської міської ради (надалі – Замовник) було оприлюднено оголошення про проведення закупівлі «Світильники та освітлювальна арматура код ДК 021:2015 - 31520000-7 (світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт)» ідентифікатор: UA-2020-06-19-004548-с (надалі – Процедура). Разом з оголошенням про проведення закупівлі, замовником було оприлюднено тендерну документацію. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТОК ТРЕЙД" (надалі – Скаржник) є дистриб’ютором товару, що складає предмет закупівлі, а тому Скаржник розглядав можливість участі у процедурі закупівлі, але певні дискримінаційні умови тендерної документації позбавляють Скаржника такої можливості. Скаржник вважає певні вимоги тендерної документації дискримінаційними, такими, що створюють штучне обмеження конкуренції серед учасників, та такими, що суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями (надалі – Закон), з огляду на наступне. 1. Підпунктом 21 п.1 Розділу 3 Тендерної документації встановлено вимогу, щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника Гарантійного листа учасника, який, у разі його визнання переможцем, на протязі 3 робочих днів після визначення його переможцем підтверджує надання Замовнику у паперовому вигляді та оформлених належним чином всіх документів своєї тендерної пропозиції (в т. ч. відкоригованої кошторисної документації, що обґрунтовано підтверджує остаточну запропоновану учасником ціну закупівлі). (Форма подання гарантійного листа – на бланку учасника у довільній формі). Згідно ч.8 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі», подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. З підстав вищевикладеного, п.п. 21 п.1 Розділу 3 Тендерної документації суперечить вимогам Закону. Встановлення зазначеної вимоги порушує, зокрема, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, визначений статтею 5 Закону. 2. Підпунктом 3 п.1 Розділу 3 Тендерної документації встановлено вимогу, щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (відповідно до Додатку 2). Додатком 2 до тендерної документації встановлені вимоги щодо підтвердження Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зокрема копіями документів, завіреними печаткою виробника. Вказана вимога є дискримінаційною, оскільки печатка виробника наявна виключно у самого виробника. Зважаючи на те, що Скаржник не є безпосередньо виробником, а є дистриб’ютором товарів, що становлять Предмет закупівлі, Скаржник не володіє печаткою виробника, а тому не може виконати вимоги щодо підтвердження Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зокрема копіями документів, завіреними печаткою виробника. 3. У розділі «Організаційні положення» Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога про те, що обов’язкова наявність зразків світильників. Зразки світильників подаються Учасником у заводській упаковці та у повній комплектації, протягом 3 (трьох) робочих днів, після дати Аукціону, яка визначається у електронній системі закупівель, за адресою замовника (____________________) своїми засобами та за свій рахунок з оформленням двостороннього акту приймання-передачі зразків. Замовник має право перевірити технічні та якісні характеристики наданого товару можливими для нього методами. У разі появи сумнівів у замовника, щодо наявності можливих розбіжностей у техніко-якісних характеристиках наданих підтверджуючих документах із наданим зразком товару, Замовник має право звернутись за дослідженням у відповідні акредитовані інстанції (із правом проведення досліджень і надання відповідних експертних висновків) на предмет відповідності запропонованого товару усім характеристикам зазначеним Учасником в тендерній пропозиції та документації Замовника. Зазначена умова Документації дозволяє Замовнику застосовувати право щодо необхідності проведення експертизи та лабораторних досліджень вибірково, застосовуючи не однаковий підхід до учасників Процедури закупівлі. Встановлення зазначеної вимоги порушує, зокрема, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, визначений статтею 5 Закону, а також є дискримінаційними по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, у тому числі Скаржника. Аналогічні висновки викладені у Рішенні Органу оскарження від 16.03.2017 року №1279-р/пк-пз. 4. У п. 4 технічних характеристик до Світильника консольний вуличний LED 60 Вт та в п. 4 технічних характеристик до Світильник консольний вуличний LED 100Вт , викладених у Додатку 2 до тендерної документації, встановлено вимогу про те, що Діапазон робочої напруги становить 100-260В, АС. Разом з тим, у п.25 технічних характеристик до Світильника консольний вуличний LED 60 Вт та в п. 23 технічних характеристик до Світильник консольний вуличний LED 100Вт, викладених у Додатку 2 до тендерної документації, встановлено вимогу про те, що Світильник повинен відповідати вимогам захисту від короткого замикання/ перенапруження/ захист від 380В, АС (обрив нуля). Зважаючи на те, що Діапазон робочої напруги становить 100-260В, АС , Світильник не може відповідати вимогам захисту від короткого замикання/ перенапруження/ захист від 380В, АС (обрив нуля), через що Скаржник не може виконати дану умову тендерної документації, що порушує права Скаржника. 5. У п. 24 технічних характеристик до Світильника консольний вуличний LED 60 Вт, викладених у Додатку 2 до тендерної документації, встановлено вимогу про те, що граничні розміри приладу мають бути не більше 450*200*80 мм (підтвердити копією паспорту на світильник, завіреною печаткою виробника). У п. 22 технічних характеристик до Світильника консольний вуличний LED 100 Вт, викладених у Додатку 2 до тендерної документації, встановлено вимогу про те, що мінімальні розміри приладу мають бути не менше 619*242*67 мм (підтвердити копією паспорту на світильник, завіреною печаткою виробника). Згідно п.3 ч.2 ст.22 Закону, У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Згідно ч.4 ст.5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Антимонопольний комітет України надав роз’яснення від 09.04.2020 року №17-рк, згідно яких головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необгрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Комітет, виконуючи функції органу оскарження та приймаючи рішення за результатами розгляду скарг, встановлює порушення у вигляді встановлення в тендерній документації дискримінаційних та надмірних вимог, які не впливають на якість товару, не підтверджують кваліфікацію учасників, створюють умови для зловживання замовниками під час проведення процедури закупівель. Встановлення надмірних вимог у вигляді мінімальних та граничних розмірів Світильника консольного вуличного LED 100Вт та Світильника консольний вуличний LED 60 Вт жодним чином не впливають на якість товару, не підтверджують кваліфікацію учасників. Єдине функціональне призначення предмета закупівлі - освітлення вулиць, а тому мінімальні та граничні розміри, що висувають замовники в тендерній документації, які жожним чином не впливають на функціональне призначення та якісні характеристики, обмежують можливість участі інших учасників, в тому числі Скаржника, та порушують основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону про публічні закупівлі (добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій). Згідно ч.8 ст.18 Закону, Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Враховуючи викладене вище та керуючись ст.ст. 5, 18, 22, Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "ІНСТОК ТРЕЙД" до розгляду. 2. Зобов’язати замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства в частині вимоги тендерної документації про надання учасником, у разі його визнання переможцем, на протязі 3 робочих днів після визначення його переможцем підтверджує надання Замовнику у паперовому вигляді та оформлених належним чином всіх документів своєї тендерної пропозиції; 3. Зобовязати замовника усунути дискримінаційні вимоги, а саме: 3.1. Щодо підтвердження Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зокрема копіями документів, завіреними печаткою виробника. 3.2. Щодо надання учасником зразків світильників та права замовника перевірити технічні та якісні характеристики наданого товару; 3.3. Щодо підтвердження декларацією про відповідність технічним регламентам вимогам захисту від короткого замикання/ перенапруження/ захист від 380В, АС (обрив нуля); 3.4. Щодо граничних та мінімальних розмірів Світильника консольний вуличний, встановлених у п.24 та п.22 технічних характеристик, викладених у Додатку 2 до тендерної документації; 02.07.2020 р. Директор ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД" ___________/ГРИГОЛА Р.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 липня 2020 11:27
рішення від 06.07.2020 № 13077.pdf
Дата публікації: 07 липня 2020 11:27
рішення від 30.07.2020 № 14738.pdf
Дата публікації: 04 серпня 2020 21:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни внсенні згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.07.2020 № 14738-р/пк-пз частково задоволено скаргу ТОВ «ІНСТОК ТРЕЙД», а в частині задоволеної одна з п’яти вимог, щодо надання учасником копії паспорту на світилки завірені печаткою виробника є дискримінаційною та зобов’язано Виконавчий комітет Ірпінської міської ради - замовника внести відповідні зміни до Додатку 2 тендерної документації. Замовником виключено з додатку зазначена вимога. Т
Дата виконання рішення замовником: 21 серпня 2020 13:29
Номер скарги: UA-2020-06-19-004548-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42654557
Дата подання: 17 вересня 2020 17:13
На неправомірні дії тендерного комітету ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у відкритих торгах на закупівлю «ДК 021:2015 - 31520000-7 (світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт.)» код ДК 021:2015: 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-19-004548-c
СКАРГА На неправомірні дії тендерного комітету ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у відкритих торгах на закупівлю «ДК 021:2015 - 31520000-7 (світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт.)» код ДК 021:2015: 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-19-004548-c 19 червня 2020 року ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-19-004548-c щодо проведення відкритих торгів. Предмет закупівлі – «ДК 021:2015 - 31520000-7 (світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт.)» . Запланована вартість закупівлі – 1 680 000,00 грн з ПДВ Тендерний комітет протоколом №07/09/04 від 07.09.2020 р визнав переможця процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології майбутнього України". Однак, ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД" далі «Скаржник» вважає, що тендерна пропозиція "Технології майбутнього України" не відповідає вимогам тендерної документації, тому визнання цього учасника переможцем тендерної закупівлі є неправомірним та таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та права всіх учасників та ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД", як учасника процедури закупівлі на рівну конкуренцію, з таких підстав. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Відповідно до вимог тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету від «18» червня 2020 року далі по тексту «тендерної документації» а саме її змісту Замовник вимагає наступне; Увага!!! Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих кольорових оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій (за винятком документів, передбачених для надання в пункті 2 розділу 3 цієї тендерної документації). У складі пропозиції Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "Технології майбутнього України" надалі по тексту «Учасник» надані наступні документи які не відповідають тендерній документації а саме: Виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, Свідоцтво про реєстрацію платника на додану вартість, Фінансова звітність мікропідприємства. Всі перелічені документи надані у вигляді сканованих чорно білих оригіналів документів. Якщо Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів скан-копій кольорових копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі кольорові копії документів на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. Скан-копії документів, які долучаються Учасником до тендерної пропозиції, повинні мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ та всі реквізити документа, при цьому повинно бути відтворено 100% інформації, що містить паперовий носій цього документу, з якого було виготовлено відповідну кольорову скановану копію. В супереч вищевикладеному Замовник прийняв рішення про переможця. Відповідно до вимог тендерної документації Замовник зазначив наступну вимогу - на підтвердження відповідності необхідним технічним характеристикам, у складі своєї пропозиції, Учасник повинен надати копії відповідних підтверджуючих документів - паспорт/технічний опис продукту та відповідні протоколи вимірювань на світильник відповідної моделі (або відповідного класу); У складі пропозиції Учасника відсутній протокол вимірювань згідно тендерної документації Додатку №2 Організаційні положення абзацу 2 У п.28 Додатку 2 зі змінами від 21 серпня 2020 року Замовником була встановлена вимога "Обов'язково ( надати копію протоколу вимірювань на світильник відповідної моделі та відповідної потужності)" Відповідно пункту 2 частини 6 Постанови Кабінету Міністрів №992 від 15.10.2012 року "Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення" мінімально допустимі значення коефіцієнта корисної дії допоміжних електронних пристроїв для світлодіодних світлотехнічних пристроїв становлять для світлотехнічних пристроїв для зовнішнього освітлення потужністю більшою за 25 Вт - не менш як 75 відсотків. Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології майбутнього України" у складі своєї пропозиції надало Протоколи випробувань на запропоновані світильники у яких не міститься інформація про значення коефіцієнта корисної дії Коефіцієнт корисної діїі не включений до таблиці показників, які зазначені в додатку 2, проте протокол випробувань повинен відповідати вимогам Постанови КМУ №922 . (крім розділу 7), зазначена вимога підтвердити відповідність запропонованих ламп згідно зазначеної Постанови. Вимога не виконана. Відповідно до вимог тендерної документації Замовник зазначив наступну вимогу згідно Розділу 1. Загальні положення п. 7. Інформація про мову. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни) Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально. Згідно до Статті 12. Електронна система закупівель п.9. Закону України «Про публічні закупівлі» Під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. На виконання вищезазначеної вимоги Замовника Учасник «переможець» закупівлі виклав файл (Офіц. пост..pdf) листи дистриб’ютора викладені іншими мовами окрім українською. Учасник не виконав вимогу тендерної документації. Відповідно до вимог тендерної документації Замовник зазначив наступну вимогу згідно Розділу 3. п. 4. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше ніж 90 календарних днів (з дати розкриття тендерних пропозицій). До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасники в складі тендерної пропозиції підтверджують строк дії поданої ними тендерної пропозиції гарантійним листом довільної форми за підписом керівника або уповноваженої посадової особи учасника та завірений печаткою (у разі використання). У складі пропозиції Учасника відсутній даний гарантійний лист. Згідно Додатку №2 до тендерної документації Замовником зазначені наступні вимоги згідно п.18 додатку №2 та п.16 додатку №2 Світильник консольний вуличний LED 60 Вт П.18 Світильник консольний вуличний LED 100Вт п.16 Надаємо порівняльну таблицю характеристик товару: Порівняльна таблиця характеристик між заявленим товаром та запропонованим товаром Учасника Найменування пункту Додатку 2 Вимога Замовника Пропозиція Учасника Примітки Світильник консольний вуличний LED 60 Вт п.18 додатку №2 Діаметр труби (консолі згідно ДСТУ IEC 60598-2-3:2004), мм 42-65 мм 40-65 мм Вимога п.18 додатку №2 не виконана Світильник консольний вуличний led 100вт п.16 додатку №2 Діаметр труби (консолі згідно ДСТУ IEC 60598-2-3:2004), мм 42-65 мм 40-65 мм Вимога п.16 додатку №2 не виконана Шановний Замовник відхилення тендерних пропозицій відбувається у випадках передбачених частиною 1 статті 31 Закону. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; Рішення Замовника, що викладене у Протоколі №07/09/04 від 07.09.2020 р. порушує, права на об'єктивний та неупереджений розгляд Пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси. Враховуючи те, що Замовник не має права здійснювати витрачання коштів на товар, що не може забезпечити досягнення цілей, задля яких ці кошти витрачаються, а відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має ефективно провести закупівлю. У зв’язку з вищевикладеним, керуючись ст. 31 ч.1 п.2 абз.1, 2, Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про скасування протоколу№07/09/04 від 07.09.2020 р у процедурі закупівлі. 3. Прийняти рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Технології майбутнього України" з вищевказаних підстав. Директор ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД" Григола Ростислав
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 вересня 2020 23:17
рішення від 21.09.2020 №17691.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 23:17
інформація про перенесення від 30.09.2020 №15404.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2020 13:18
інформація про перенесення від 06.10.2020 №15669.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 10:19
рішення від 13.10.2020 № 19225.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2020 22:19

Документи подані скаржником

02 липня 2020 15:34
СКАРГА UA-2020-06-19-004548-с.pdf

Документи подані замовником

21 серпня 2020 13:29
Тендерна_документацiя.doc
21 серпня 2020 13:29
ЗМІНИ .docx
21 серпня 2020 13:29
протокол щодо змін.pdf

Документи подані скаржником

17 вересня 2020 17:08
СКАРГА UA-2020-06-19-004548-c.pdf

Документи подані замовником

24 вересня 2020 16:47
пояснення по скарзі .pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000037 ● 86442d61339440d3aae631d64410aa77
  • Статус: вирішено ● Дата: 15 лютого 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 15:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-06-19-004548-c 19.06.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-03 15:31:52

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі Світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт (код ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-19-004548-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наданням підтвердних документів щодо підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНСТОК ТРЕЙД» (із зазначенням пунктів тендерної документації, вимогам яких не відповідала тендерна пропозиція).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-05 15:10:13

відповідь на запит про надання пояснень

Відповідно до Вашого запита від 03.11.2020 виконавчий комітет Ірпінської міської ради інформує, що за закупівлею UA-2020-06-19-004548-c протоколом тендерного комітету від 07.09.2020 р. №с 07/09/03/2020 ТОВ «ІНСТОК ТРЕЙД» було дискваліфіковано як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації оскільки учасником не були надані документи, які передбачені Тендерною документацією закупівлі, ідентифікатор UA-2020-06-19-004548-c за предметом «Світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт». Зазначене рішення Учасник закупівлі ТОВ «ІНСТОК ТРЕЙД» опарював у встановленому порядку через Постійно діючій колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ІНСТОК ТРЕЙД" від 17 вересня UA-2020-06-19-004548-c.a3 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі
Своїм рішенням від 13.10.2020№19225-р/пк-пз відмовило ТОВ «ІНСТОК ТРЕЙД» в задоволенні скарги.
Всі документи по процедурі закупівлі UA-2020-06-19-004548-c за предметом: Світильники та освітлювальна арматура (код ДК 021:2015 - 31520000-7) (світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виконавчий комітет Ірпінської міської ради повідомляє, що договір за закупівлю UA -2020-06-19-004548-с "Світильник консольний вуличний LED 100 Вт та світильник консольний вуличний LED 60 Вт" укладений та частково виконаний. Опрацювавши інформацію стосовно порушень, викладених у висновку про наявність чи відсутність порушень, повідомляємо про взяття зобовязання у дотриманні в подальшому норм та вимог Закону України "Про публічні закупівлі" під час проведення процедур закупівель

2020-11-25 08:49:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів ( пункт 8 частини другої статті 21 Закону))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів ( пункт 8 частини другої статті 21 Закону)) • усунуто

усунуто

2021-02-15 12:23:42

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА-ЦЕНТР" 1 560 009,60
UAH з ПДВ
1 386 547,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПАУЕРЛЮКС" 1 584 000,00
UAH з ПДВ
1 386 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД" 1 550 000,00
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології майбутнього України" 1 595 520,00
UAH з ПДВ
1 499 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 17:23
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:18
MW.pdf
28 серпня 2020 17:18
ISO 9001.pdf
28 серпня 2020 17:18
ISO 14001.pdf
28 серпня 2020 17:18
CEA.pdf
28 серпня 2020 17:18
фото 60 Вт.pdf
28 серпня 2020 17:18
фото 100 Вт.pdf
28 серпня 2020 17:18
термін дії пропозиції.pdf
28 серпня 2020 17:18
Тендерна попозиція.pdf
28 серпня 2020 17:18
Статут.pdf
28 серпня 2020 17:18
стаття 17.pdf
28 серпня 2020 17:18
реєстр.pdf
28 серпня 2020 17:18
Протокол 60 вт.pdf
28 серпня 2020 17:18
Протокол 100 Вт.pdf
28 серпня 2020 17:18
проект договору.pdf
28 серпня 2020 17:18
печатка.pdf
28 серпня 2020 17:18
паспорт.pdf
28 серпня 2020 17:18
норми законодавства.pdf
28 серпня 2020 17:18
Лист.pdf
28 серпня 2020 17:18
лист щодо витрат.pdf
28 серпня 2020 17:18
код доступу.pdf
28 серпня 2020 17:18
Інформаційна довідка.pdf
28 серпня 2020 17:18
відсутність санкцій.pdf
28 серпня 2020 17:18
витяг ПДВ.pdf
28 серпня 2020 17:18
витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 15:02
Електронний підпис
26 серпня 2020 14:59
9 Строк пропозиції.PDF
26 серпня 2020 14:59
8 Субпідрядники.PDF
26 серпня 2020 14:59
7 Санкції.PDF
26 серпня 2020 14:59
49 Квитанція №2.PDF
26 серпня 2020 14:59
48 Фін звіт 2019.PDF
26 серпня 2020 14:59
47 Статут з описом.pdf
26 серпня 2020 14:59
36 Витяг ПДВ.PDF
26 серпня 2020 14:59
35 Витяг з ЄДР (02.07.2020).pdf
26 серпня 2020 14:59
34 ISO 9001.PDF
26 серпня 2020 14:59
27 Щодо чистих активів.PDF
26 серпня 2020 14:59
25 Відмова переможця.PDF
26 серпня 2020 14:59
24 Про витрати.PDF
26 серпня 2020 14:59
23 Щодо ліцензії.PDF
26 серпня 2020 14:59
21 Проект договору.PDF
26 серпня 2020 14:59
19 Довідка виробника.PDF
26 серпня 2020 14:59
16 Щодо санкцій - ст.236.PDF
26 серпня 2020 14:59
13 Щодо печатки.PDF
26 серпня 2020 14:59
1 Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

16 серпня 2020 22:54
Електронний підпис
16 серпня 2020 22:52
Статут ИНСТОК.pdf
16 серпня 2020 22:52
ПЛ.ПДВ 2020.pdf
16 серпня 2020 22:52
НАКАЗ №1.pdf
16 серпня 2020 22:52
Виписка.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 20:33
Електронний підпис
17 вересня 2020 20:33
Електронний підпис
17 вересня 2020 20:32
Довідка МВС.pdf
30 серпня 2020 00:56
Електронний підпис
30 серпня 2020 00:52
Цінова пропозиція.pdf
30 серпня 2020 00:51
Цінова пропозиція.pdf
30 серпня 2020 00:35
Довідки з банку.pdf
30 серпня 2020 00:28
Додаток2.pdf
30 серпня 2020 00:27
Додаток2.pdf
07 липня 2020 05:43
Електронний підпис
07 липня 2020 05:39
Відповідність3.pdf
07 липня 2020 04:57
Офіц. пост..pdf
07 липня 2020 04:38
Дод2.pdf
07 липня 2020 04:12
Техн. хар-ки.pdf
07 липня 2020 01:05
Відповідність2.pdf
07 липня 2020 01:05
Відповідність1.pdf
07 липня 2020 00:57
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА-ЦЕНТР"

ПП "ПАУЕРЛЮКС"

ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології майбутнього України"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА-ЦЕНТР"
#34074501
Відхилено 1 386 547,20
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 11:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ПАУЕРЛЮКС"
#25222641
Відхилено 1 386 600,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 11:34
ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД"
#42654557
Відхилено 1 400 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 14:43
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології майбутнього України"
#38526705
Переможець 1 499 900,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 15:05

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА-ЦЕНТР" #34074501

№ рішення у справі

65/69-р/к

Дата рішення у справі

22.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

07 вересня 2020 11:25
Електронний підпис
07 вересня 2020 11:23
1.pdf

Документи

07 вересня 2020 11:34
Електронний підпис
07 вересня 2020 11:32
2.pdf
07 вересня 2020 11:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 вересня 2020 14:43
Електронний підпис
07 вересня 2020 14:22
3.pdf
07 вересня 2020 11:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології майбутнього України"
#38526705
1 499 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 09:49
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 13:34
652.pdf укладений
20 жовтня 2020 13:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 499 898,24
UAH (в тому числі ПДВ 249 983,04 UAH)