Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05408846 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а |
Контактна особа: |
Ольга Калита +380459757552 viddiljkgirpin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2020 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2020 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2020 09:30 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2020 11:15 |
Очікувана вартість: | 1 680 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно умов догвору Замовник має право застосувати норми ст.49 Бюджетного кодексу України та відстрочити платіж до 160 календарних днів. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2020 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2020 13:20 |
ЗМІНИ .docx | |
21 серпня 2020 13:20 |
додаток 2 до ТД зі змінами .docx | |
21 серпня 2020 13:20 |
Тендерна_документацiя.doc | |
07 серпня 2020 14:07 |
ЗМІНИ .docx | |
19 червня 2020 13:30 |
додаток 1 .docx | |
19 червня 2020 13:30 |
додаток 2 до ТД .docx | |
19 червня 2020 13:30 |
Додаток 3 договор .docx | |
19 червня 2020 13:30 |
Тендерна_документацiя.doc |
21 серпня 2020 13:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 серпня 2020 13:20 |
ЗМІНИ .docx
|
||||||
21 серпня 2020 13:20 |
додаток 2 до ТД зі змінами .docx
|
||||||
21 серпня 2020 13:20 |
Тендерна_документацiя.doc
|
||||||
07 серпня 2020 14:07 |
ЗМІНИ .docx
|
||||||
19 червня 2020 13:30 |
додаток 1 .docx
|
||||||
19 червня 2020 13:30 |
додаток 2 до ТД .docx
|
||||||
19 червня 2020 13:30 |
Додаток 3 договор .docx
|
||||||
19 червня 2020 13:30 |
Тендерна_документацiя.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до ст. 17 Закону № 922 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Тобто Законом встановлено граничний строк подання документів тому Замовник при формуванні тендерної документації зважаючи на строки на укладення договору з переможцем та враховуючи потребу встановлені LED освітлення в місті встановлено конкретизовано строк подачі документів переможцем, який не перевищує 10 денного терміну передбаченого Законом.
В зв’язку з чим терміни додачі документів залишаємо без змін.
Вимоги про усунення порушення
1. Кількість світло діодів для LED 60Вт — не менше 80 шт - хоча цей параметр не є визначальним для якості та споживчих характеристик виробу (як наприклад потужність, світловий потік чи температура світла). А для LED 100Вт вимоги до кількості діодів чомусь не має..
2. Розміри, не більше мм 450*200*80 0 - необгрунтоване звуження конкуренції. А в другом випадку для LED 100Вт - Розміри, не менше мм 619*242*67. Чому саме такі і чому така точність вимог до розмірів?..
3. Чому відрізняється вимогу до температури світла світильників 60Вт (4000К) і 100Вт (6000К)? Хоча призначення і умови експлуатації виробів ті ж самі - вуличні консольні світильники.
І т.д.
Що очевидно вказує на антиконкурентну змову між замовником і певним виробником/постачальником цієї продукції. Та містить ознаки корупції і зловживання службовим становищем працівниками ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Прошу видалити всі антиконкурентні вимоги та надати змогу іншим учасникам пропонувати еквіваленти виробів, як передбачено тендерним законодавством.
Також прошу правоохоронні органи (НАБУ, САП) звернути увагу на цей тендер і провести розслідування можливої злочинної діяльності посадових осіб замовника.
Скарги до процедури
Дата подання: 02 липня 2020 15:43
Дата подання: 17 вересня 2020 17:13
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-26-000037 ● 86442d61339440d3aae631d64410aa77
- Статус: вирішено ● Дата: 15 лютого 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2020 15:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2020 № 298
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-06-19-004548-c 19.06.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-03 15:31:52
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі Світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт (код ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-19-004548-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наданням підтвердних документів щодо підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНСТОК ТРЕЙД» (із зазначенням пунктів тендерної документації, вимогам яких не відповідала тендерна пропозиція).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-05 15:10:13
відповідь на запит про надання пояснень
Відповідно до Вашого запита від 03.11.2020 виконавчий комітет Ірпінської міської ради інформує, що за закупівлею UA-2020-06-19-004548-c протоколом тендерного комітету від 07.09.2020 р. №с 07/09/03/2020 ТОВ «ІНСТОК ТРЕЙД» було дискваліфіковано як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації оскільки учасником не були надані документи, які передбачені Тендерною документацією закупівлі, ідентифікатор UA-2020-06-19-004548-c за предметом «Світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт». Зазначене рішення Учасник закупівлі ТОВ «ІНСТОК ТРЕЙД» опарював у встановленому порядку через Постійно діючій колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ІНСТОК ТРЕЙД" від 17 вересня UA-2020-06-19-004548-c.a3 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі
Своїм рішенням від 13.10.2020№19225-р/пк-пз відмовило ТОВ «ІНСТОК ТРЕЙД» в задоволенні скарги.
Всі документи по процедурі закупівлі UA-2020-06-19-004548-c за предметом: Світильники та освітлювальна арматура (код ДК 021:2015 - 31520000-7) (світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 60Вт).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виконавчий комітет Ірпінської міської ради повідомляє, що договір за закупівлю UA -2020-06-19-004548-с "Світильник консольний вуличний LED 100 Вт та світильник консольний вуличний LED 60 Вт" укладений та частково виконаний. Опрацювавши інформацію стосовно порушень, викладених у висновку про наявність чи відсутність порушень, повідомляємо про взяття зобовязання у дотриманні в подальшому норм та вимог Закону України "Про публічні закупівлі" під час проведення процедур закупівель
2020-11-25 08:49:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів ( пункт 8 частини другої статті 21 Закону))
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів ( пункт 8 частини другої статті 21 Закону)) • усунуто
усунуто
2021-02-15 12:23:42
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА-ЦЕНТР" |
1 560 009,60
UAH з ПДВ
|
1 386 547,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПАУЕРЛЮКС" |
1 584 000,00
UAH з ПДВ
|
1 386 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД" |
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології майбутнього України" |
1 595 520,00
UAH з ПДВ
|
1 499 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА-ЦЕНТР" #34074501 |
Відхилено |
1 386 547,20
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2020 11:25
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "ПАУЕРЛЮКС" #25222641 |
Відхилено |
1 386 600,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2020 11:34
|
|
ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД" #42654557 |
Відхилено |
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2020 14:43
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології майбутнього України" #38526705 |
Переможець |
1 499 900,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2020 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2020 13:34
|
652.pdf | укладений |
20 жовтня 2020 13:28
|