Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Газове паливо (природний газ)
Очікувана вартість
517 538,00 UAH
UA-2020-06-19-004546-b ● a632a4ab223e483aba07e174c48d8cf0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Рівненський слідчий ізолятор" |
Код ЄДРПОУ: | 08564400 |
Місцезнаходження: | 33001, Україна , Рівненська обл., Рівне, Дворецька, 116 |
Контактна особа: |
Кондратюк Тетяна Ростиславівна +380980061954 kondratyuktetyana1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2020 17:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 15:02 |
Очікувана вартість: | 517 538,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 587,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5175.38 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Джерело фінансування: кошти державного бюджету, Категорія замовника - пункт 3 частина 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106600 м.куб
Газове паливо (природний газ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33001, Україна, Рівненська область, Рівне, Дворецька, 116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2020 12:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2020 12:09 |
ТД-ГАЗ-2020 СІЗО редакція 03.07.2020.pdf | |
03 липня 2020 12:09 |
Зміни 03.07_2020_ СІЗО.pdf | |
19 червня 2020 17:55 |
ТД-ГАЗ-2020_СІЗО.pdf |
03 липня 2020 12:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 липня 2020 12:09 |
ТД-ГАЗ-2020 СІЗО редакція 03.07.2020.pdf
|
|||
03 липня 2020 12:09 |
Зміни 03.07_2020_ СІЗО.pdf
|
|||
19 червня 2020 17:55 |
ТД-ГАЗ-2020_СІЗО.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 21 червня 2020 17:36
Дата відповіді: 24 червня 2020 16:01
Доброго дня! У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ наявна наступна вимога до учасників: «З метою відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у складі тендерної пропозиції подається довідка про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. На підтвердження достовірності вказаної інформації додатково додається КОПІЯ ПРОТОКОЛУ АБО КОПІЯ ВИТЯГУ ІЗ ПРОТОКОЛУ чи ІНШОГО ДОКУМЕНТУ, УПОВНОВАЖЕНОЇ КОМІСІЇ ДЕРЖПРАЦІ УКРАЇНИ, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання.». Доводимо до вашого відома, що згідно ч. 18 розділу II Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 року, постачальник має право на безперешкодний доступ (ЗА ПРЕД'ЯВЛЕННЯМ СЛУЖБОВОГО ПОСВІДЧЕННЯ) до комерційних вузлів обліку природного газу, що встановлені на об'єктах газоспоживання споживача, для звірки даних фактичного споживання природного газу. Отже, для доступу до комерційних вузлів обліку природного газу працівники постачальника повинні мати при собі та пред’явити споживачу ЛИШЕ СЛУЖБОВЕ ПОСВІДЧЕННЯ. При чому, у ч. 20 цього ж Розділу вказано, що Споживач зобов'язується забезпечувати допуск представників постачальника за пред'явленням СЛУЖБОВОГО ПОСВІДЧЕННЯ на територію власних об'єктів для звірки даних фактичного споживання природного газу. ЖОДНИМ нормативно-правовим актом НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО обов’язковість проходження таким працівником навчання з електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. Всі технічні роботи виконуються робітниками Оператора ГРМ з урахуванням вимог чинного законодавства щодо охорони праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та безпеки надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку та Правил безпеки систем газопостачання, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 285 від 15.05.2015 р. Додатков роз’яснюємо, що Державний нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки відповідно до статті 64 Кодексу цивільного захисту державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки здійснює Центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки. До його складу входять органи державного нагляду У СФЕРІ ПОЖЕЖНОГО НАГЛЯДУ; органи державного нагляду У СФЕРІ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ І ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ. У зв’язку із чим, роз’ясніть, яким чином ви бачите, що УПОВНОВАЖЕНА КОМІСІЯ ДЕРЖПРАЦІ має надати документ про дотримання законодавства про пожежну безпеку? При чому просимо надати відповідні роз’яснення з посиланням на чинне законодавство України. Це ж стосується і інших вимог. Разом з цим роз’ясніть чи розумієте Ви, коли вимагаєте довідку про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку, що відповідальних працівників в усіх цих сферах може бути досить багато в Учасника ( не один працівник)? Тобто один уповноважений працівник може бути відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, інший - відповідальним за дотримання законодавства про електробезпеку, а ще інший відповідальним за дотримання законодавства про пожежну безпеку тощо. Тому також роз’ясніть яким чином, уособлення в одному працівнику усього переліченого може підтвердити відповідність діяльності УЧАСНИКА законодавству про охорону праці?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що постачання природного газу здійснюється суб’єктами господарювання на комерційній промисловій основі, а сам товар є вогненебезпечним та таким, що неможливо органолептичними відчуттями людини виявити, що в свою чергу може негативно впливати на здоров’я та безпеку, як працівників постачальника так і споживачів важливість мати фахівця, що володіє основами в сфері безпеки праці, електро та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку повністю кореспондується з таким кваліфікаційним критерієм, передбаченим частиною другою статті 16 Закону як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Чинним законодавством передбачено вимогу до підприємства, які зобов’язані мати належним чином підготовлений персонал або відповідального/уповноваженого працівника, що володіє достатніми знаннями у сфері безпеки праці, в т.ч. охорони праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку, інакше відсутність такого працівника може бути як причиною нещасного випадку на виробництві так і підставою для зупинки роботи підприємства. Наявність вказаного працівника, що володіє знаннями в сфері охорони праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку узгоджується з положеннями законодавства, відповідає принципам закупівель та не обмежує участь відповідальних підприємств постачальників природного газу за безпеку, як своїх працівників так і споживачів, що обслуговуються. Додатково зазначаємо, згідно ч. 18 розділу II Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 року, – Постачальник має право на безперешкодний доступ (за пред'явленням службового посвідчення) до комерційних вузлів обліку природного газу, що встановлені на об'єктах газоспоживання споживача, для звірки даних фактичного споживання природного газу. Крім того, відповідно до ч. 20 розділу II вищезазначених Правил, Споживач зобов'язується забезпечувати допуск представників постачальника за пред'явленням службового посвідчення на територію власних об'єктів для звірки даних фактичного споживання природного газу. Зазначений допуск можуть отримати лише ті працівники Постачальника, які пройшли відповідне навчання з охорони праці та пожежної безпеки. Крім того, згідно Правил пожежної безпеки в компаніях, на підприємствах та в організаціях енергетичної галузі України, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 26 вересня 2018 року № 491, допуск до роботи осіб, які не пройшли інструктажі, спеціальне навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки, забороняється. Згідно п. 2 розділу III вищезазначеного наказу Керівники підприємств, їх заступники та інші посадові особи структурних підрозділів, до обов'язків яких належить забезпечення виконання заходів пожежної безпеки, а також виконання цих заходів, повинні проходити навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки до початку виконання своїх обов'язків та періодично (один раз на три роки) відповідно до порядку, встановленого пунктом 7 розділу III даного наказу. Згідно зі ст. 1 Закону України «Про охорону праці», охорона праці – це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності. Відповідно до ст. 2 вищезазначеного Закону, – дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих. Згідно зі ст. 18 цього Закону, не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Згідно зі ст. 18 ЗУ «Про охорону праці», працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Згідно п.1 розділу I Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України № 1417 від 30.12.2014 р., – ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд. Згідно п.2 розділу I Правил – ці Правила є обов’язковими для виконання суб’єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах. Відповідно до п. 16 розділу II Правил, – посадові особи та працівники проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях». Відповідно до ст. 8 ЗУ «Про пожежну безпеку», особи, яких приймають на роботу, пов'язану з підвищеною пожежною небезпекою, повинні попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань відповідних нормативних актів з пожежної безпеки, а посадові особи до початку виконання своїх обов'язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки. Також Вами не доведено факт неможливості забезпечити навчання свого працівника про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку, а відтак підтвердження проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та пожежної безпеки.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-19-004546-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:42042488
Дата подання: 21 червня 2020 17:50
Вимога про усунення дискримінаційних умов
Доброго дня! . Тендерною документацією на відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, Замовник просить надати : «З метою відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у складі тендерної пропозиції подається довідка про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. На підтвердження достовірності вказаної інформації додатково додається КОПІЯ ПРОТОКОЛУ АБО КОПІЯ ВИТЯГУ ІЗ ПРОТОКОЛУ чи ІНШОГО ДОКУМЕНТУ, УПОВНОВАЖЕНОЇ КОМІСІЇ ДЕРЖПРАЦІ УКРАЇНИ, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання.». Доводимо до вашого відома, що згідно ч. 18 розділу II Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 року, постачальник має право на безперешкодний доступ (ЗА ПРЕД'ЯВЛЕННЯМ СЛУЖБОВОГО ПОСВІДЧЕННЯ) до комерційних вузлів обліку природного газу, що встановлені на об'єктах газоспоживання споживача, для звірки даних фактичного споживання природного газу. Отже, для доступу до комерційних вузлів обліку природного газу працівники постачальника повинні мати при собі та пред’явити споживачу ЛИШЕ СЛУЖБОВЕ ПОСВІДЧЕННЯ. При чому, у ч. 20 цього ж Розділу вказано, що Споживач зобов'язується забезпечувати допуск представників постачальника за пред'явленням СЛУЖБОВОГО ПОСВІДЧЕННЯ на територію власних об'єктів для звірки даних фактичного споживання природного газу. ЖОДНИМ нормативно-правовим актом НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО обов’язковість проходження таким працівником навчання з електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. Всі технічні роботи виконуються робітниками Оператора ГРМ з урахуванням вимог чинного законодавства щодо охорони праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та безпеки надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку та Правил безпеки систем газопостачання, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 285 від 15.05.2015 р. Додатков роз’яснюємо, що Державний нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки відповідно до статті 64 Кодексу цивільного захисту державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки здійснює Центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки. До його складу входять органи державного нагляду У СФЕРІ ПОЖЕЖНОГО НАГЛЯДУ; органи державного нагляду У СФЕРІ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ І ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі наведеного звертаємося до Вас із вимогою про усунення порушення ст.5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме виключити з умов тендерної документації вимогу щодо відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у
складі тендерної пропозиції.(розділ 5 Тендерної документації) ,а саме довідки про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства
про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві,
наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. На підтвердження достовірності вказаної інформації додатково додається копія протоколу або
копія витягу із протоколу чи іншого документу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка
пройшла відповідне навчання.
Розгорнути
Згорнути
На підставі наведеного звертаємося до Вас із вимогою про усунення порушення ст.5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме виключити з умов тендерної документації вимогу щодо відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у
складі тендерної пропозиції.(розділ 5 Тендерної документації) ,а саме довідки про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства
про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві,
наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. На підтвердження достовірності вказаної інформації додатково додається копія протоколу або
копія витягу із протоколу чи іншого документу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка
пройшла відповідне навчання.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 червня 2020 16:05
Доброго дня! Повідомляємо, що постачання природного газу здійснюється суб’єктами господарювання на комерційній промисловій основі, а сам товар є вогненебезпечним та таким, що неможливо органолептичними відчуттями людини виявити, що в свою чергу може негативно впливати на здоров’я та безпеку, як працівників постачальника так і споживачів важливість мати фахівця, що володіє основами в сфері безпеки праці, електро та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку повністю кореспондується з таким кваліфікаційним критерієм, передбаченим частиною другою статті 16 Закону як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Чинним законодавством передбачено вимогу до підприємства, які зобов’язані мати належним чином підготовлений персонал або відповідального/уповноваженого працівника, що володіє достатніми знаннями у сфері безпеки праці, в т.ч. охорони праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку, інакше відсутність такого працівника може бути як причиною нещасного випадку на виробництві так і підставою для зупинки роботи підприємства. Наявність вказаного працівника, що володіє знаннями в сфері охорони праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку узгоджується з положеннями законодавства, відповідає принципам закупівель та не обмежує участь відповідальних підприємств постачальників природного газу за безпеку, як своїх працівників так і споживачів, що обслуговуються. Додатково зазначаємо, згідно ч. 18 розділу II Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 року, – Постачальник має право на безперешкодний доступ (за пред'явленням службового посвідчення) до комерційних вузлів обліку природного газу, що встановлені на об'єктах газоспоживання споживача, для звірки даних фактичного споживання природного газу. Крім того, відповідно до ч. 20 розділу II вищезазначених Правил, Споживач зобов'язується забезпечувати допуск представників постачальника за пред'явленням службового посвідчення на територію власних об'єктів для звірки даних фактичного споживання природного газу. Зазначений допуск можуть отримати лише ті працівники Постачальника, які пройшли відповідне навчання з охорони праці та пожежної безпеки. Крім того, згідно Правил пожежної безпеки в компаніях, на підприємствах та в організаціях енергетичної галузі України, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 26 вересня 2018 року № 491, допуск до роботи осіб, які не пройшли інструктажі, спеціальне навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки, забороняється. Згідно п. 2 розділу III вищезазначеного наказу Керівники підприємств, їх заступники та інші посадові особи структурних підрозділів, до обов'язків яких належить забезпечення виконання заходів пожежної безпеки, а також виконання цих заходів, повинні проходити навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки до початку виконання своїх обов'язків та періодично (один раз на три роки) відповідно до порядку, встановленого пунктом 7 розділу III даного наказу. Згідно зі ст. 1 Закону України «Про охорону праці», охорона праці – це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності. Відповідно до ст. 2 вищезазначеного Закону, – дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих. Згідно зі ст. 18 цього Закону, не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Згідно зі ст. 18 ЗУ «Про охорону праці», працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Згідно п.1 розділу I Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України № 1417 від 30.12.2014 р., – ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд. Згідно п.2 розділу I Правил – ці Правила є обов’язковими для виконання суб’єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах. Відповідно до п. 16 розділу II Правил, – посадові особи та працівники проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях». Відповідно до ст. 8 ЗУ «Про пожежну безпеку», особи, яких приймають на роботу, пов'язану з підвищеною пожежною небезпекою, повинні попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань відповідних нормативних актів з пожежної безпеки, а посадові особи до початку виконання своїх обов'язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки. Також Вами не доведено факт неможливості забезпечити навчання свого працівника про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку, а відтак підтвердження проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та пожежної безпеки. На основі вищезазначеного, повідомляємо, що Замовником не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині дискваліфікації Учасників, тому в Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги Учасника.
Номер вимоги: UA-2020-06-19-004546-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:42042488
Дата подання: 22 червня 2020 11:18
Усунення дискримінаційних вимог
ДОБРОГО ДНЯ! Тендерної документації учасники торгів у своїх тендерних пропозиція повинні надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завіреною печаткою (у разі використання), про наявність кваліфікованих працівників, на яких покладено функцію здійснення реєстрації споживача (замовника) у власному Реєстрі споживачів, інформаційній платформі Оператора ГТС/ГРС та які мають право доступу до інформаційної платформи оператора від імені користувача платформи (постачальника) в кількості не менше 3 працівників. В підтвердження зазначеного, Учасник надає копії довіреностей, наказів та/або трудових книжок щодо цих працівників. Просимо зміни вимогу щодо наявності таких працівників в кількості не 3-х, оскільки вона є повністю необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників, які можуть надати свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі. Адже для здійснення реєстрації споживача (замовника) у власному Реєстрі споживачів, інформаційній платформі Оператора ГТС/ГРС та доступу до інформаційної платформи оператора від імені користувача платформи (постачальника) цілком достатньо і одного працівника. Встановленням такої вимоги порушено принцип здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 червня 2020 16:07
Доброго дня! Відповідно до вимог тендерної документації Замовника учасник надає належним чином завірені копії довіреностей, згідно форми розміщеної на сайті УТГ, на уповноважених осіб що мають право доступу до інформаційної платформи від імені користувача платформи (ПОСТАЧАЛЬНИКА) не менше трьох. Тому вказівка про те, що « Учасник повинен надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завіреною печаткою (у разі використання), про наявність кваліфікованих працівників, на яких покладено функцію здійснення реєстрації споживача (замовника) у власному Реєстрі споживачів, інформаційній платформі Оператора ГТС/ГРС та які мають право доступу до інформаційної платформи оператора від імені користувача платформи (постачальника) в кількості не менше 3 працівників. В підтвердження зазначеного, Учасник надає копії довіреностей, наказів та/або трудових книжок щодо цих працівників» не є підтвердженою та не підлягає задоволенню. Також зазначаємо, що тендерна документація не містить дискримінаційних та вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-19-004546-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:41849377
Дата подання: 21 серпня 2020 16:21
Дата подання: 21 серпня 2020 16:21
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 серпня 2020 21:33
рішення від 27.08.2020 № 16152 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 21:33
інформація про перенесення розгляду скарги № 13932.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 21:27
інформація про перенесення розгляду скарги № 14686.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2020 22:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2020 № 17654.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 18:51
рішення від 18.09.2020 № 17654.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 21:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АКМУ) № 17654-р/пк-пз від 18.09.2020. в частині скасування рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 09120000-6 – Газове паливо», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA- 2020-06-19-004546-b.
Дата виконання рішення замовником: 28 вересня 2020 14:34
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" #41849377 |
Рішення скасоване |
415 740,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 14:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» #39589441 |
Рішення скасоване |
517 436,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 14:34
|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" #41849377 |
Переможець |
415 740,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2020 14:49
|
ДУ _ 1.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 16:49
|
ДОГОВІР | укладений |
12 жовтня 2020 16:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Припинення дії договору, у зв’язку з зростанням ціни природного газу. |
Номер договору про закупівлю: | Г-265 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |