Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015 код 45221000-2 Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) Капітальний ремонт автодорожнього переходу через греблю Канівської ГЕС (від шлюзу до ЦОМФ) в м. Каневі. Коригування. Залишки робіт. Філія "Канівська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"
Очікувана вартість
32 648 845,92 UAH
UA-2020-06-19-004457-b 8489022062c24967887e35a2c375439c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "Укргідроенерго"
Код ЄДРПОУ: 20588716
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300
Контактна особа: Зоряна Даниленко
0459658620, +380459658357, +380459658471, +380459658511
tenderist140303@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 14:34
Початок аукціону: 28 липня 2020 14:34
Очікувана вартість: 32 648 845,92 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 326 488,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 163200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт автодорожнього переходу через греблю Канівської ГЕС (від шлюзу до ЦОМФ) в м. Каневі. Коригування. Залишки робіт. Філія "Канівська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
(ДК 021:2015 код 45221000-2 Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) Капітальний ремонт автодорожнього переходу через греблю Канівської ГЕС (від шлюзу до ЦОМФ) в м. Каневі. Коригування. Залишки робіт. Філія "Канівська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата закінчення звітного періоду Перший етап – оплата у розмірі 75 (сімдесят п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт здійснюється протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати підписання сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 про кінцевий результат робіт (згідно з додатками до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури. Пiсляоплата 45 Банківські 75
Iнша подія Другий етап – оплата у розмірі 25 (двадцять п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт здійснюється на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту реєстрації Підрядником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України, але не раніше оплати першого етапу. Пiсляоплата 15 Банківські 25

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 14:28
Електронний підпис
13 липня 2020 17:00
Електронний підпис
07 липня 2020 16:18
Електронний підпис
01 липня 2020 16:52
Електронний підпис
19 червня 2020 17:22
Електронний підпис
17 липня 2020 14:24
Тендерна документація зі змінами 4.doc
13 липня 2020 16:57
Тендерна документація зі змінами 3.doc
07 липня 2020 16:13
Тендерна документація зі змінами 2.doc
07 липня 2020 16:12
Зміни до тендерної документації 2.doc
01 липня 2020 16:50
Тендерна документація зі змінами.doc
19 червня 2020 17:19
Тендерна документація.doc
17 липня 2020 14:23
Додаток №4 зі змінами.doc
19 червня 2020 17:19
Додаток №4.doc
17 липня 2020 14:22
Зміни до тендерної документації 4.pdf
13 липня 2020 16:57
Додаток №2 зі змінами 2.doc
01 липня 2020 16:50
Додаток №2 зі змінами.doc
19 червня 2020 17:20
Додаток №2.doc
13 липня 2020 16:56
Зміни до тендерної документації 3.pdf
07 липня 2020 16:12
Зміни до тендерної документації 2.pdf
01 липня 2020 16:50
Зміни до тендерної документації.pdf
19 червня 2020 17:20
Додаток №1.doc
19 червня 2020 17:19
Додаток №3.doc
19 червня 2020 17:19
Додаток №5.doc
19 червня 2020 17:19
Додаток №6.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-06-000057 ● b1ae0ed17c7542d6bd207abde4ceec95
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 17:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
53 UA-2020-06-19-004457-b 19.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», ПрАТ «Укргідроенерго» (далі - Замовник) надає свої заперечення на висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу № UA-M-2020-08-06-000057. Згідно пункту 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, «Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/ учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю. На дату розміщення Замовником оголошення № UA-2020-06-19-004457-b про проведення процедури закупівлі відкритих торгів з предмету: (ДК 021:2015 код 45221000-2 Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) Капітальний ремонт автодорожнього переходу через греблю Канівської ГЕС (від шлюзу до ЦОМФ) в м. Каневі. Коригування. Залишки робіт. Філія «Канівська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго», в електронній системі закупівель, в електронних формах відсутнє поле про зазначення Замовником умов надання забезпечення тендерних пропозицій, а отже, Замовник позбавлений можливості зазначити відповідну інформацію у відповідному полі. Слід зазначити, що на виконання вимог п. 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» та вимог п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зазначив інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій у тендерній документації, шляхом її завантаження через автоматизоване робоче місце Замовника в електронній системі закупівель.

2020-09-03 11:48:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДНІПРОБУДКОМ 30 577 478,81
UAH з ПДВ
30 577 478,81
UAH з ПДВ
Документи
МКП "ТАВОЛОЖАН" 32 648 645,76
UAH з ПДВ
32 648 645,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 14:56
Електронний підпис
27 серпня 2020 14:53
Довідки табл 6
27 серпня 2020 14:53
Довідки ст17
27 серпня 2020 14:53
Договір
11 серпня 2020 14:31
Електронний підпис
11 серпня 2020 14:29
Довідка МТБ
24 липня 2020 14:31
Електронний підпис
24 липня 2020 14:30
Проект договору.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 15:32
Antykoruptsiyna prohrama.pdf
24 липня 2020 15:32
Bankivs_ka harantiya.rar
24 липня 2020 15:32
Dogovirna tsina.zip
24 липня 2020 15:32
Kvalifikatsiyni vymohy.pdf
24 липня 2020 15:32
Litsenziya.pdf
24 липня 2020 15:32
Lyst litsenziya.pdf
24 липня 2020 15:32
Statut dozvil.pdf
24 липня 2020 15:32
Vytyah.pdf
24 липня 2020 15:32
Рroekt dohovoru.pdf
24 липня 2020 15:32
Рropozytsiya.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДНІПРОБУДКОМ

МКП "ТАВОЛОЖАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ДНІПРОБУДКОМ
#38991221
Переможець 30 577 478,81
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 15:54

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРОБУДКОМ» з предмета закупівлі: (ДК 021:2015 код 45221000-2 Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) Капітальний ремонт автодорожнього переходу через греблю Канівської ГЕС (від шлюзу до ЦОМФ) в м. Каневі. Коригування. Залишки робіт. Філія «Канівська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго», (оголошення № UA-2020-06-19-004457-b). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2.1 Таблиці № 1 Додатка № 1 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: Довідка № 120/693 від 10 липня 2020 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт з вищезазначеного предмету закупівлі, що завантажена учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції, не підтверджує наявність в учасника деякого обладнання вказаного в технічному завданні. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: У разі наявності в учасника зазначеного нижче обладнання, доповнити завантажену в електронній системі закупівель довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, що передбачені технічним завданням, інформацією про наявність в учасника такого обладнення, а саме: 1. Вагони широкої колії, вантажопідйомністю 20 т. 2. Електростанції пересувні, потужність 4,0 кВт. 3. Крани козлові двоконсольні для роботи на ланкоскладальних базах, в/п 10,0 т. 4. Крани на залізничному ходу, в/п 16,0 т. 5. Крани укладальні для рейкових ланок довжиною 25,0 м на залізобетонних шпалах. 6. Машини колієрихтувальні. 7. Платформи моторні до колієукладальника. 8. Платформи широкої колії з роліковим транспортером. 9. Тепловози широкої колії маневрові, потужність 883 кВт (1200 к.с.). 10. Тепловози широкої колії, потужність 294 кВт (400 к.с.). 11. Машини бурильні на тракторі потужністю 85 кВт (115 к.с.), глибина буріння 3,5 м. 12. Агрегати для травосіяння на укосах автодоріг та залізниць. 13. Бетоноукладальник, продуктивність 80,0 м³ за годину. 14. Екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,65 м³. 15. Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,65 м³. 16. Електростанції пересувні потужність 2,0 кВт. 17. Машини для нанесення плівкоутворювальних матеріалів. 18. Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1,0 т. 19. Розподільники щебню та гравію. 20. Трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт (80 к.с.). Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДНІПРОБУДКОМ
#38991221
30 577 478,81
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 09:29
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 13:03
ТОВ Дніпробудком д.у. №5 від 28.12.2021 до дог. №6_20 від 07.09.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 12:59
Електронний підпис укладений
10 вересня 2021 15:42
2ТОВ _Дніпробудком_ д.у №4 від 10.09.2021_SCAN_34234.PDF зміни до договору
10 вересня 2021 15:32
1ТОВ _Дніпробудком_ д.у №4 від 10.09.2021_SCAN_34233.PDF зміни до договору
10 вересня 2021 15:31
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 15:47
Додаткова угода №3 від 26.04.2021.pdf зміни до договору
26 квітня 2021 15:46
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 14:21
ДНІПРОБУДКОМ д.у. №2 від 09.03.2021 до дог. 6_20 від 07.09.2020_SCAN_30818.PDF зміни до договору
10 березня 2021 14:19
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 13:03
Додаткова угода №1 від 17.12.2020.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 13:02
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 16:30
ТОВ Дніпробудком №6-20.від 07.09.PDF укладений
07 вересня 2020 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п. 2.8. Договору в наступній редакції: «Розрахунки за цим Договором здійснюються Замовником в межах коштів, передбачених інвестиційними програмами на 2020, 2021 роки та залежно від реального фінансування видатків Замовника». 2. Викласти п. 15.2. Договору в наступній редакції: «Цей Договір діє до «01» липня 2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 3. Відповідно до п. 3.2. та п. 7.1.6. Договору Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Календарний графік (Додаток № 8 до Договору). 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, і які є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін і діє протягом строку дії Договору. 6. До даної Додаткової угоди, як невід’ємної частини Договору на виконання робіт (підряду) № 6/20 від 07.09.2020 р., додаються : - Календарний графік (Додаток № 8).
Номер договору про закупівлю: 6/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились тимчасово подовжити призупинення дії Договору. 2. Відповідно до п. 3.2. та п. 7.1.6. Договору Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Календарний графік (Додаток № 8 до Договору). 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, і які є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін і діє протягом строку дії Договору. 6. Сторони дійшли згоди, що на період тимчасового призупинення дії Договору кожна із Сторін зобов'язується утримуватися від дій, які могли б перешкодити поновленню дії Договору. 7. Сторони узгодили, що поновлення дії Договору здійснюється шляхом укладення відповідної додаткової угоди. 8. До даної Додаткової угоди, як невід’ємної частини Договору на виконання робіт (підряду) № 6/20 від 07.09.2020 р., додаються : - Календарний графік (Додаток № 8).
Номер договору про закупівлю: 6/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п.15.2. Договору в наступній редакції: «Цей Договір діє до «31» грудня 2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань». 2. Відповідно до п. 3.2. та п. 7.1.6. Договору Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Календарний графік (Додаток № 8 до Договору). 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, і які є невід’ємною частиною Договору. 4. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін і діє протягом строку дії Договору. 5. До даної Додаткової угоди, як невід’ємної частини Договору на виконання робіт (підряду) № 6/20 від 07.09.2020 р., додаються : - Календарний графік (Додаток № 8).
Номер договору про закупівлю: 6/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодили викласти в новій редакції п. 2.2. Договору: «2.2. Ціна Договору становить: без ПДВ – 21 830 382,74 грн. (двадцять один мільйон вісімсот тридцять тисяч триста вісімдесят дві гривні 74 копійки), ПДВ 20% - 4 366 076,55 грн. (чотири мільйони триста шістдесят шість тисяч сімдесят шість гривень 55 копійок). Разом з ПДВ – 26 196 459,29 грн. (двадцять шість мільйонів сто дев’яносто шість тисяч чотириста п’ятдесят дев’ять гривень 29 копійок)». 2. Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції такі додатки до Договору, що є його невід’ємною частиною: - Договірна ціна (динамічна) з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток №1); - Об’єктний кошторис № 2-1 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 2); - Об’єктний кошторис № 2-2 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 3); - Об’єктний кошторис № 2-3 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 4); - Об’єктний кошторис № 8-1 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 5); - Об’єктний кошторис № 8-2 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 6); - Об’єктний кошторис № 8-3 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 7); - Календарний графік (Додаток № 8 до Договору). 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, і які є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін і діє протягом строку дії Договору. 6. До даної Додаткової угоди, як невід’ємної частини Договору, додаються: - Договірна ціна (динамічна) з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток №1); - Об’єктний кошторис № 2-1 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 2); - Об’єктний кошторис № 2-2 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 3); - Об’єктний кошторис № 2-3 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 4); - Об’єктний кошторис № 8-1 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 5); - Об’єктний кошторис № 8-2 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 6); - Об’єктний кошторис № 8-3 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 7); - Календарний графік – (Додаток № 8)
Номер договору про закупівлю: 6/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни та викласти п. 2.2. Договору в новій редакції: 2.2. «Ціна Договору становить: без ПДВ – 21 787 345,12 грн. (двадцять один мільйон сімсот вісімдесят сім тисяч триста сорок п’ять гривень 12 копійок), ПДВ 20% - 4 357 469,02 грн. (чотири мільйони триста п’ятдесят сім тисяч чотириста шістдесят дев’ять гривень 02 копійки). Разом з ПДВ – 26 144 814,14 грн. (двадцять шість мільйонів сто сорок чотири тисячі вісімсот чотирнадцять гривень 14 копійок)». 2. Сторони дійшли згоди внести зміни та викласти в новій редакції додатки до договору згідно із наступним переліком: - Договірна ціна (динамічна) з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток №1); - Об’єктний кошторис № 2-1 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 2); - Об’єктний кошторис № 2-2 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 3); - Об’єктний кошторис № 2-3 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 4); - Об’єктний кошторис № 8-1 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 5); - Об’єктний кошторис № 8-2 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 6); - Об’єктний кошторис № 8-3 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 7). 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, і які є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін і діє протягом строку дії Договору. 6. До даної Додаткової угоди, як невід’ємної частини Договору на виконання робіт (підряду) № 6/20 від 07.09.2020 р., додаються: - Договірна ціна (динамічна) з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток №1); - Об’єктний кошторис № 2-1 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 2); - Об’єктний кошторис № 2-2 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 3); - Об’єктний кошторис № 2-3 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 4); - Об’єктний кошторис № 8-1 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 5); - Об’єктний кошторис № 8-2 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 6); - Об’єктний кошторис № 8-3 з локальними кошторисами з розрахунками згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - (Додаток № 7).
Номер договору про закупівлю: 6/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 26 144 814,14
UAH (в тому числі ПДВ 4 357 469,02 UAH)