Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: М-01 Київ-Чернігів-Нові Яриловичі (на м.Гомель) (окремими ділянками) з під'їздами до м. Чернігова.
Services for maintenance of public roads of state importance and artificial structures on them in the Chernihiv region for 2020: M-01 Kyiv-Chernihiv-Novi Yarilovichi (Gomel) (separate sections) with entrances to Chernihiv.
Очікувана вартість
89 000 000,00 UAH
UA-2020-06-19-004329-b 71c9494a6fe24143b408ac70b37e8bfe
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чех Анатолій Олексійович

380662146633
veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 25901106
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17
Контактна особа: Чех Анатолій Олексійович
380662146633,
veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Chernihiv Oblast
National ID: 25901106
Contact point: Veligorska Oksana
380662146633,
veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 15:33
Очікувана вартість: 89 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 890 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 19 червня 2020 16:39
Enquiries until: 16 серпня 2020 16:00
Complaints submission until: до 22 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 серпня 2020 16:00

Information

Estimated total value: 89 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 890 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою з урахуванням п.7 р.1 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Category of customers: 3) enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of the first part of Article 2 of the Law "On Public Procurement". Service of highways in the Chernihiv region, 14005 Chernihiv, street Kiev, 17, USREOU code 25901106. All documents of the tender proposal prepared directly by the Bidder must be drawn up in the Ukrainian language taking into account paragraph 7 p.1 of the tender documentation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: М-01 Київ-Чернігів-Нові Яриловичі (на м.Гомель) (окремими ділянками) з під'їздами до м. Чернігова.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул.Київська,17
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Services for maintenance of public roads of state importance and artificial structures on them in the Chernihiv region for 2020: M-01 Kyiv-Chernihiv-Novi Yarilovichi (Gomel) (separate sections) with entrances to Chernihiv.
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Кошти державного бюджету Аванс 90 Банківські 30
Надання послуг Кошти державного бюджету Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 15:26
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:58
Електронний підпис
30 липня 2020 18:05
Електронний підпис
24 липня 2020 12:55
Електронний підпис
16 липня 2020 17:00
Електронний підпис
19 червня 2020 16:47
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:25
_Т.Д. _е.у М 01 №1_Зміни_5_2020.docx
10 серпня 2020 16:58
_Т.Д. _е.у М 01 №1_Зміни_4_2020.docx
30 липня 2020 18:04
_Т.Д. _е.у М 01 №1_Зміни_3_2020 (2).docx
24 липня 2020 12:54
_Т.Д. _е.у М 01 №1_Зміни_2_2020 (2).docx
16 липня 2020 17:00
_Т.Д. _е.у М 01 №1_Зміни_1_2020.docx
19 червня 2020 16:39
_Т.Д. _е.у М 01 №1_ 2020.docx
18 серпня 2020 15:25
_ Пов. роб.зміни 5 е.у. М 01 №1_2020.docx
10 серпня 2020 16:58
_ Пов. роб.зміни 4 е.у. М 01 №1_2020.docx
30 липня 2020 18:04
_ Пов. роб.зміни 3 е.у. М 01 №1_2020 (2).docx
24 липня 2020 12:54
_ Пов. роб.зміни 2 е.у. М 01 №1_2020.docx
16 липня 2020 17:00
_ Пов. роб.зміни 1 е.у. М 01 №1_2020.docx
19 червня 2020 16:39
Т.З М 01 №1_2020.PDF
19 червня 2020 16:39
20р ЕУ_ТЗ_ТОРГИ_ЛОТ_1_19червня.xls
19 червня 2020 16:39
20р ЕУ ТЗ ЕУ 20р Держ опис_Лот1_19червня.doc
19 червня 2020 16:39
Проект ДОГ Е.У. М-01 _2020 р..doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-19-004329-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35884094
Дата подання: 17 липня 2020 15:09
Скарга
скарга на умови закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 липня 2020 10:52
рішення від 21.07.2020 № 14014 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 10:52
рішення від 30.07.2020 № 14730 .pdf
Дата публікації: 04 серпня 2020 19:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за No14730-р/пк-пз від 30.07.2020 року виконано, внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 10 серпня 2020 17:00
Номер скарги: UA-2020-06-19-004329-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35884094
Дата подання: 14 вересня 2020 12:53
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 вересня 2020 23:12
Рішення від 17.09.2020 № 17524 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 17 вересня 2020 23:11
інформація про перенесення розгляду скарги № 15154.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 14:21
інформація про перенесення розгляду скарги № 15390.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 23:14
Рішення від 01.10.2020 № 18471.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2020 23:44

Документи подані скаржником

17 липня 2020 23:26
Скарга 89 млн..pdf
17 липня 2020 23:53
Скарга 89 млн..pdf

Документи подані замовником

27 липня 2020 16:31
3230_P-R-I (2).pdf
27 липня 2020 16:31
3231_P-R-I (2).pdf
27 липня 2020 16:31
4409-P-R-I (2).pdf
27 липня 2020 16:31
4251-P-R-I (2).pdf
27 липня 2020 16:31
4205-P-R-I (2).pdf
27 липня 2020 16:31
3254-P-R-I-A1 (2).pdf
27 липня 2020 16:31
3397_P-R-I (2).pdf
27 липня 2020 16:32
3253_P-R-I (2).pdf
27 липня 2020 16:32
3112-P-R-I-A2 (2).pdf
27 липня 2020 16:32
3281_P-R-I (2).pdf
27 липня 2020 16:32
3405-P-R-I (2).pdf
27 липня 2020 16:32
4548-P-R-I (2).pdf
27 липня 2020 16:32
4569-P-R-I (2).pdf
27 липня 2020 16:32
4776-P-R-I (2).pdf
27 липня 2020 16:32
4783-P-R-I (2).pdf
27 липня 2020 16:32
4849-P-R-I (2).pdf
27 липня 2020 16:32
сертифікат Аврора (2).pdf
27 липня 2020 16:43
Відпов. на скаргу.PDF

Документи подані скаржником

14 вересня 2020 19:07
рішення від 08.05.2020 №9040 .pdf
14 вересня 2020 19:07
Протокол випробувань.pdf
14 вересня 2020 19:07
СОУ 42.1-37641918-116-2014.pdf
14 вересня 2020 19:28
СКАРГА.pdf
24 вересня 2020 17:27
17021-1_21.09.2020.xlsx
24 вересня 2020 17:28
Лист мінеконорозвитку.pdf
24 вересня 2020 17:28
Письмові заперечення.pdf
01 жовтня 2020 11:50
Додаткові пояснення.pdf

Документи подані замовником

21 вересня 2020 15:57
Клопотання М01.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-03-000015 ● 968e8f36e2c540fd9418843a599bf0ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 листопада 2020 17:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

03.11.2020 № 204

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 03.11.2020 № 204

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-06-19-004329-b 19.06.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-11 16:58:51

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: М-01 Київ-Чернігів-Нові Яриловичі (на м.Гомель) (окремими ділянками) з під'їздами до м. Чернігова», очікуваною вартістю 89 000 000,00 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-19-004329-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому вами не було відхилено пропозицію учасника ТОВ «Спец комплект постач» як таку, що не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме:
1). Відповідно до пункту 6 розділу «VI Результати торгів та укладання договору про закупівлю» учасник повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у розмірі 3 (трьох) відсотків вартості договору із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, відшкодувати на рахунок Служби автомобільних доріг у Чернігівській області (код ЄДРПОУ 25901106) кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації.
Реквізити Замовника для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю: Рах. UA 063223130000026009000013192 в ПАТ Укрексімбанк, м. Київ, Код ЄДРПОУ 25901106.
ТОВ «Спец комплект постач» надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії від 28.10.2020 № 21464, яке не відповідало умовам тендерної документації, а саме:
- зазначено два рахунки, зокрема: UA 063223130000026009000013192 в ПАТ Укрексімбанк, Київ, код ЄДРПОУ 25901106 та UA 468201720343201001100015964, в Державній казначейській службі України, м. Київ (код ЄДРПОУ 25901106);
- вказано про зобов’язання банку сплатити гарантійний платіж Замовнику у випадку невиконання та/або неналежного виконання Принципалом (ТОВ «Спец комплект постач») взятих на себе зобов’язань згідно договору про закупівлю послуг за публічні кошти;
- не зазначено, що Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, але це не стосується часткового виконання, що обумовлене не повним фінансуванням договору.
Крім того, умовами тендерної документації передбачалось надання банківської гарантії в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком, і є невід’ємною частиною договору про закупівлю.
Просимо повідомити та надати підтверджуючі документи, чи була дотримана ТОВ «Спец комплект постач» дана вимога, в частині надання копії ліцензії НБУ?
2). ТОВ «Спец комплект постач», як переможцем торгів, на виконання умов тендерної документації зазначених в пункті 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції», надано Підсумкову відомість ресурсів в пунктах 156 - 158 якої вказано наступне, - фарба дорожня розмічальна біла за ціною 47500,0 грн/т, розчинник для фарби дорожньої за ціною 62500,00 грн/т, кульки скляні 31700,00грн/т, що не відповідає цінам зазначеним у додатку № 3 (специфікація) від 07.07.2020 договору поставки від 03.01.2020 № 0301-20, укладеного ТОВ «Спец комплект постач» з виробником матеріалів для розмітки доріг ТОВ «Колор С.І.М.», зокрема: фарба дорожня розмічальна біла за ціною 87,50 грн/кг, розчинник для фарби дорожньої розмітки 38,00 грн/кг, мікрокульки скляні 30,00 грн/кг, наданого в тендерній пропозиції ТОВ «Спец комплект постач», як учасником торгів.
Крім того, ТОВ «Спец комплект постач» надано «Аналіз ринку цін на основні матеріальні ресурси» в якому відсутня інформація про ціни ТОВ «Колор С.І.М.».
3). ТОВ «Спец комплект постач», як учасником – переможцем на стадії укладання договору не надано до ціни пропозиції підтверджуючі розрахунки та документи за статтями витрат договірної ціни, зокрема: транспортні схеми доставки матеріалів на об’єкт, як вимагалось умовами тендерної документації зазначеними в пункті 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції».
4). Відповідно до пункту 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 3.3. розділу III «Ціна Договору» додатку № 4 «Проект договору» до тендерної документації «Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Державних та відомчих норм, стандартів що є обов’язковими при виконанні послуг та визначення вартості в дорожній галузі: СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання»». Проте, в договірній ціні Переможцем закупівлі при розрахунку пункту 9 Розрахунку № 11 «Кошти на покриття ризику» до суми витрат на які нараховується відсоток ризику включено інші супутні витрати (пункт 6 Розрахунок № 8), що суперечить вимогам СОУ 42.1-37641918-085:2018.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-16 16:46:55

Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2020-06-19-004329-b

Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі - Замовник) на виконання оприлюдненого Держаудитслужбою запиту про надання пояснень по процедурі закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: М-01 Київ-Чернігів-Нові Яриловичі (на м.Гомель) (окремими ділянками) з під'їздами до м. Чернігова», очікуваною вартістю 89 000 000,00 грн, надає наступну інформацію:

Служба автомобільних доріг у Чернігівській області повідомляє, що у Замовника відсутні підстави для відхилення учасника-переможця ТОВ «Спец комплект постач» визначені статтею 31 вказаного Закону з огляду на наступне.

Щодо питання першого в частині надання банківської гарантії, Служба автомобільних доріг у Чернігівській області повідомляє, що ТОВ «Спец комплект постач» відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації було надано Банківську гарантію № 21464 від 28.10.2020, в якій містяться реквізити Замовника для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю, вказані у тендерній документації.
Необхідно зазначити, що Порядок відкриття аналітичних рахунків для обліку операцій по виконанню бюджетів в системі Державної казначейської служби України, затверджений наказом Державної казначейської служби України 27.12.2013 № 217 (у редакції наказу Державної казначейської служби України від 04.12.2019 № 341), регламентує організацію роботи у процесі відкриття рахунків в Державній казначейській службі України.
Так, пунктом 81 цього Порядку встановлено, що для обліку зобов'язань і вимог за кредитуванням, усіма видами гарантій та цінними паперами відкриваються рахунки за рахунками позабалансового обліку 95 Плану рахунків.
Таким чином, зарахування коштів, внесених як гарантія виконання договору, в Державній казначейській службі України передбачає відкриття спеціального рахунку, яким вказаний у банківській гарантії казначейській рахунок не є.
Разом з тим, листом від 16.11.2020 № 1-2677 (копія додається) Акціонерне товариство «Комерційний банк «Глобус» на запит учасника ТОВ «Спец комплект постач» надало інформацію щодо додаткового зазначення реквізитів казначейського рахунку Замовника та використання основного рахунку для потреб наданої Гарантії.
Крім того, звертаємо увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерної документацією, яка розроблена відповідно до його вимог, не передбачено зазначення у змісті забезпечення виконання договору про закупівлю формулювання:
«Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, але це не стосується часткового виконання, що обумовлене не повним фінансуванням договору».
Також, повідомляємо, що ТОВ «Спец комплект постач» листом від 28.10.2020 № 6442 надало банківську гарантію у паперовому вигляді разом з копією ліцензії НБУ (копії додаються), відповідно до вимог пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.

Стосовно другого питання щодо вартості матеріалів, Служба автомобільних доріг у Чернігівській області повідомляє, що ТОВ «Спец комплект постач» було надано пропозицію від ТОВ "ДОНФОРТ ГРУП" на більш вигідну вартість фарби дорожньої розмічальної білої. В свою чергу ТОВ «Спец комплект постач» провели порівняльний аналіз з урахуванням перевезення матеріалів та кількісних показників, що містяться у відомості ресурсів, та згідно якого ТОВ «Спец комплект постач» було прийняте рішення вибрати більш економічно вигідну пропозицію. Копія вказаного аналізу додається.

Щодо питання третього з приводу надання транспортних схем, Служба автомобільних доріг у Чернігівській області повідомляє, що ТОВ «Спец комплект постач», як учасником – переможцем на стадії укладання договору було надано до ціни пропозиції підтверджуючі розрахунки та документи за статтями витрат договірної ціни, а саме транспортну схему доставки матеріалів на об’єкт в паперовому вигляді, копія якої додається. Крім того, слід зазначити, що відстань перевезень на основні матеріальні ресурси відображено у підсумковій відомості ресурсів та у наданому аналізі ринку цін на основні матеріальні ресурси.

Стосовно питання четвертого щодо розрахунку коштів на покриття ризику, Служба автомобільних доріг у Чернігівській області повідомляє, що відповідно до Державних та відомчих норм, стандартів що є обов’язковими при виконанні послуг та визначення вартості в дорожній галузі Учасник може розраховувати Договірну ціну згідно СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання» та згідно ДСТУ Б Д.1.1-3.
Розрахунок №11 «Кошти на покриття ризику» учасником-переможцем було розраховано згідно ДСТУ Б Д.1.1-3 «Правила визначення вартості будівництва».
Відповідно до умов договору при взаєморозрахунках кошти на покриття ризику всіх учасників виконання робіт з експлуатаційного утримання, що враховані в договірній ціні, призначені чітко на відшкодування:
- збільшення вартості обсягів робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені при складанні договірної ціни і уточнються в процесі виконання робіт;
- збільшення вартості робіт, спричиненого зміною нормативно-правових актів або нормативних документів щодо експлуатаційного утримання автомобільних доріг;
- витрат, які пов’язані з додатковими роботами (роботи, які не увійшли у договірну ціну та обсяги на них) та обсягами (збільшення обсягів по передбаченим роботам), що мають непередбачуваний характер виконання та не можуть бути чітко зпрогнозовані (такі додаткові роботи або обсяги мають бути передбачені планом-завдання та актом дефектів).
- кошти на проведення аварійних робіт, ліквідації надзвичайних ситуацій і наслідків стихійних явищ, обставин непереборної сили, складні (спеціалізовані) об'єкти і роботи в розмірі, передбаченим технічним завданням на надання послуг.
Дані кошти можуть бути використані тільки на вказані роботи на основі дефектних актів та кошторисної документації, які складаються по мірі необхідності.
Таким чином, договірна ціна розрахована учасником ТОВ «Спец комплект постач» відповідно до вимог чинних державних норм.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо висновку по моніторингу закупівлі UA-2020-06-19-004329-b Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі - Замовник) щодо оприлюдненого Держаудитслужбою висновку моніторингу по процедурі закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: М-01 Київ-Чернігів-Нові Яриловичі (на м.Гомель) (окремими ділянками) з під'їздами до м. Чернігова», очікуваною вартістю 89 000 000,00 грн, надає наступне заперечення: Згідно з Наказом № 204 від 03.11.2020 року «Про початок моніторингу закупівель», Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області було розпочато моніторинг процедури закупівлі ДК 021: 2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: М-01 Київ-Чернігів-Нові Яриловичі (на м.Гомель) (окремими ділянками) з під'їздами до м. Чернігова.), оприлюдненого на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-19-004329-b 19.06.2020. 27 листопада 2020 року на цьому ж Веб-порталі було оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, відповідно до якого Службу автомобільних доріг у Чернігівській області було зобов`язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинень зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення Висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Служба автомобільних доріг у Чернігівській області з Висновком не погоджується, вважаємо його протиправним і таким, що підлягає скасуванню з огляду на нижче наведене. Підстава здійснення моніторингу: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Зауважуємо, що у Висновку не міститься посилань на конкретну інформацію, оприлюднену в електронній системі закупівель, що свідчить про невідповідність структури Висновку вимогам наказу Міністерства фінансів України № 552 від 08.09.2020 року Заперечення. І. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Бахмачгазбудсервіс». Стосовно питання щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Бахмачгазбудсервис» вимогам тендерної документації Замовника, а саме: пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації» повідомляємо наступне: Під час розгляду пропозиції ТОВ «Бахмачгазбудсервис» на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема інформації щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій була надана відповідна довідка, в пункті 138 якої було зазначено інформацію про загально легковий - загальний універсал – В автомобіль JEEP GRAND CHEROKEE орендований у ФОП Сагателян Самвел, ідент. номер 2375921297. Учасник листом повідомив, що зазначений автомобіль був помилково включений до довідки від «10» серпня 2020 року №38 «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та не планує його залучати при виконанні робіт. На підставі даної інформації Замовник розцінив цю помилку як формальну та таку, що не впливає на пропозицію учасника в цілому. Відповідно наявність копії свідоцтва про реєстрацію відповідної машини, листа-підтвердження від власника машини щодо не заперечення використання його машини для надання послуг учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг з посиланням на відповідний договір та довідку про те, що орендодавець не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) не є витребуваною враховуючи не залучення при наданні послуг зазначеного вище автомобіля. ІІ. Щодо необгрунтованого твердження по забезпеченню виконання Договору ТОВ «Спец Комплект Постач». Щодо питання першого в частині надання банківської гарантії, Служба автомобільних доріг у Чернігівській області повідомляє, що ТОВ «Спец Комплект Постач» відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації було надано Банківську гарантію № 21464 від 28.10.2020, в якій містяться реквізити Замовника для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю, вказані у тендерній документації. Необхідно зазначити, що Порядок відкриття аналітичних рахунків для обліку операцій по виконанню бюджетів в системі Державної казначейської служби України, затверджений наказом Державної казначейської служби України 27.12.2013 № 217 (у редакції наказу Державної казначейської служби України від 04.12.2019 № 341), регламентує організацію роботи у процесі відкриття рахунків в Державній казначейській службі України. Так, пунктом 81 цього Порядку встановлено, що для обліку зобов'язань і вимог за кредитуванням, усіма видами гарантій та цінними паперами відкриваються рахунки за рахунками позабалансового обліку 95 Плану рахунків. Разом з тим, листом від 16.11.2020 № 1-2677 Акціонерне товариство «Комерційний банк «Глобус» на запит учасника ТОВ «Спец Комплект Постач» надало інформацію щодо додаткового зазначення реквізитів казначейського рахунку Замовника та використання основного рахунку для потреб наданої Гарантії. Крім того, звертаємо увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерної документацією, яка розроблена відповідно до його вимог, не передбачено зазначення у змісті забезпечення виконання договору про закупівлю формулювання: «Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, але це не стосується часткового виконання, що обумовлене не повним фінансуванням договору». Також, повідомляємо, що ТОВ «Спец комплект постач» листом від 28.10.2020 № 6442 надало банківську гарантію у паперовому вигляді разом з копією ліцензії НБУ (копії додаються), відповідно до вимог пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. ІІІ. Щодо аналізу ринку цін. Стосовно питання щодо вартості матеріалів, повідомляємо, що ТОВ «Спец Комплект Постач» було надано пропозицію від ТОВ "ДОНФОРТ ГРУП" на більш вигідну вартість фарби дорожньої розмічальної білої. В свою чергу ТОВ «Спец Комплект Постач» провели порівняльний аналіз з урахуванням перевезення матеріалів та кількісних показників, що містяться у відомості ресурсів, при всіх рівних характеристиках (обсяг, строки поставки, якості, умови розрахунків), згідно якого ТОВ «Спец Комплект Постач» було прийняте рішення вибрати більш економічно вигідну пропозицію, керуючись п.6.3 СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання». IV. Щодо відсутності транспортної схеми у переможця ТОВ «Спецкомплект постач». ТОВ «Спец Комплект Постач», як учасником – переможцем на стадії укладання Договору було надано до ціни пропозиції підтверджуючі розрахунки та документи за статтями витрат Договірної ціни, а саме транспортну схему доставки матеріалів на об’єкт в паперовому вигляді. Крім того, слід зазначити, що відстань перевезень на основні матеріальні ресурси відображено у підсумковій відомості ресурсів та у наданому аналізі ринку цін на основні матеріальні ресурси. Щодо питання третього з приводу надання транспортних схем, повідомляємо, що ТОВ «Спец Комплект Постач», як учасником – переможцем на стадії укладання Договору було надано Розрахунок договірної ціни Замовнику у паперовому вигляді, у строки, визначені п.3 розділу 5 тендерної документації з супроводжувальним листом на фірмовому бланку із вихідними реквізитами (дата, номер) з підтверджуючими розрахунками та документи за статтями витрат договірної ціни, а саме транспортну схему доставки матеріалів на об’єкт в паперовому вигляді. Крім того, слід зазначити, що відстань перевезень на основні матеріальні ресурси відображено у підсумковій відомості ресурсів та у наданому аналізі ринку цін на основні матеріальні ресурси. Зважаючи на специфічність даного виду послуг - експлуатаційного утримання, транспортна схема при погодженні Договірної ціни не є остаточною, та може підлягати коригуванню та уточненню в процесі надання послуг. V. Щодо коштів на покриття ризиків. Стосовно питання щодо розрахунку коштів на покриття ризику, повідомляємо, що відповідно до Державних та відомчих норм, стандартів що є обов’язковими при виконанні послуг та визначення вартості в дорожній галузі Учасник може розраховувати Договірну ціну згідно СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання» та згідно ДСТУ Б Д.1.1-3. Розрахунок № 11 «Кошти на покриття ризику» учасником-переможцем було розраховано згідно ДСТУ Б Д.1.1-3 «Правила визначення вартості будівництва». У розрахунку № 11 «Кошти на покриття ризику» помилково включений розрахунок №8 «Інші супутні витрати» Відповідно до умов Договору при взаєморозрахунках кошти на покриття ризику всіх учасників виконання робіт з експлуатаційного утримання, що враховані в договірній ціні, призначені чітко на відшкодування: - збільшення вартості обсягів робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені при складанні договірної ціни і уточнються в процесі виконання робіт; - збільшення вартості робіт, спричиненого зміною нормативно-правових актів або нормативних документів щодо експлуатаційного утримання автомобільних доріг; - витрат, які пов’язані з додатковими роботами (роботи, які не увійшли у договірну ціну та обсяги на них) та обсягами (збільшення обсягів по передбаченим роботам), що мають непередбачуваний характер виконання та не можуть бути чітко зпрогнозовані (такі додаткові роботи або обсяги мають бути передбачені планом-завдання та актом дефектів). - кошти на проведення аварійних робіт, ліквідації надзвичайних ситуацій і наслідків стихійних явищ, обставин непереборної сили, складні (спеціалізовані) об'єкти і роботи в розмірі, передбаченим технічним завданням на надання послуг. Дані кошти можуть бути використані тільки на вказані роботи на основі дефектних актів та кошторисної документації, які складаються по мірі необхідності. Згідно пункту 3.10 Договору № 20346 від 29.10.2020 року про призначення коштів на покриття ризику у якому чітко вказується куди мають витрачатися кошти та згідно пункту 4.10 Договору, щодо виявлення помилок при розрахунках «Кошти на покриття ризику», буде зроблений перерахунок по закінченню виконання Договору в порядку проведення взаєморозрахунків та узгоджене зменшення ціни Договору на суму перерахунку без зміни обсягів робіт і послуг. VІ. Щодо обгрунтування безпідставності розірвання Договору. Зазначаємо, на адресу Служби автомобільних доріг у Чернігівській області від Держаудитслужби 01.12.2020 року було направлено лист-вимога «Про надання інформації» від 30.11.2020 року за № 262531-14/4839-2020. З вказаного листа стало відомо, що Держаудитслужба вимагає від Служби автомобільних доріг у Чернігівській області термін до 04.12.2020 року надати інформацію щодо осіб(прізвище ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податку, місце роботи, посада , адреса проживання) відповідальних по вказаній закупівлі за прийняття рішення щодо визначення переможця торгів та невідхилення тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню та документальне підтвердження покладення на них виконання таких обов`язків. Таким чином, Держаудитслужба, не витримавши строку визначеного ч.2 п.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено можливість протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовнику оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Разом з тим, Служба автомобільних доріг у Чернігівській області висловиє свою незгоду з інформацією, викладеною у Висновку, що оприлюднено у встановленому законом порядку. У зв`язку з вищевикладеним, Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, у відповідності до вимог п.10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», вимушена скористатися своїм правом щодо оскарження Висновку до суду у термін, який збігається з датою щодо надання витребуваної органом державного фінансового контролю інформації, а саме 04.12.2020 року, Насамкінець, звертаємо увагу на той факт, що ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» не визначає повноваження Держаудитслужби зобов`язувати за результатом здійсненого моніторингу закупівлі її замовника вчиняти дії по припиненню зобов`язань за договором. Зокрема, такі повноваження відсутні і у статтях 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», на які здійснено посилання у п. 3 констатуючої частини самого оскаржуваного Висновку. Зазначаємо, що Служба автомобільних доріг у Чернігівській області не є підрядною організацією, не має ліцензії на здійснення таких робіт та не має матеріальної бази для проведення робіт, і згідно вимог ст. 9 Закону України «Про дорожній рух», п. 2 ПКМУ №198 від 30.03.1994 року «Про затвердження єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони», уповноважила іншу юридичну особу для їх виконання, а саме на здійснення заходів щодо ремонту та експлуатаційного утримання у безпечному для дорожнього руху стані доріг. Звертаємо увагу, що укладення Договору базувалось на вимогах вказаного вище законодавства, де зазначено, що: - в ст. 9 Закону України «Про дорожній рух» - «До компетенції власників автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів або уповноважених ними органів у сфері дорожнього руху належить: передача права на експлуатаційне утримання доріг, вулиць та залізничних переїздів іншим юридичним особам…» За таких обставин Служба, після закінчення процедури закупівлі уповноважила щодо виконання всього комплексу робіт з експлуатаційного утримання мережі доріг загального користування державного значення в Чернігівській області, які зазначені на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-19-004329-b 19.06.2020 - ТОВ «Спец Комплект Постач». Вказаний Договір є загальному доступі в системі «Prozorro» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-19-004329-b. Згідно п.1.5. вищевказаного Договору єдиною організацією, яка забезпечує експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-01 Київ-Чернігів-Нові Яриловичі (окремими ділянками) в осінньо-зимовий період 2020 року є Підрядник, визначений за процедурою закупівлі - ТОВ «Спец Комплект Монтаж», код ЄДРПОУ 38680240, 01130, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Чайки, вул. Валентини Чайки, буд.16. Так наприклад, пунктом 1.6. Договору було визначено, що: «На період дії договору та протягом гарантійного періоду, Виконавець відповідно до Закону України «Про дорожній рух» та норм Глави 82 Цивільного кодексу України, в повній мірі відповідає за належне утримання доріг, забезпечення умов безпеки руху і несе повну безумовну майнову та іншу юридичну відповідальність в частині відшкодування майнової (матеріальної) і нематеріальної (в т.ч. моральної) шкоди та компенсації витрат власникам транспортних засобів, іншим учасникам дорожнього руху якщо дорожньо-транспортна пригода сталася з причини незадовільного експлуатаційного утримання, допущеного з вини Виконавця, а також забезпечує повне майнове відшкодування Замовнику у разі заподіяння збитків користувачами доріг, та/або в процесі використання смуги відведення юридичними чи фізичними особами на мережі автомобільних доріг, якщо такі збитки завдані з вини Виконавця». З урахуванням вищевикладеного вважаємо, що Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-19-0044329-b від 27 листопада 2020 року, який викладений у констатуючій його частині (пункти 1,2, 3) є безпідставним та необґрунтованим. За таких обставин, передчасне припинення Договору № 20346 від 29.10.2020 призведе до порушення ст.9, ст.12, ст.14, ст. 24, ст. 25, Закону України «Про дорожній рух» та ряду нормативних документів, у зв’язку з чим припинення існуючого Договору до моменту визначення нового Підрядника пов`язане з великими ризиками збільшення аварійності на даній автомобільній дорозі, у тому числі й загрожує життю та здоров`ю користувачів. Крім того, слід взяти до уваги той факт, що між Сторонами існують Договірні зобов`язання на умовах державного контракту, як передбачено ст. 183 Господарського кодексу України, у тому числі й зобов`язання Замовника щодо сплати наданих послуг та терміну його дії. Передчасне розірвання такого Договору може мати суттєві витрати державного бюджету України, які пов’язані з відшкодуванням збитків Підряднику, що також є негативним наслідком констатуючої частини Висновку. VII. Щодо порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Повідомляємо, що Замовником буде прийнято заходи щодо недопущення такого порушення у майбутньому.

2020-12-04 15:14:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

№620/6135/20 від 10.12.2020 року

2020-12-17 10:17:21

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 вересня 2020
UA-2020-06-19-004329-b71c9494a6fe24143b408ac70b37e8bfe
Найменування: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 25901106
Місцезнаходження: 14005, Україна, Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 15:54
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:09
Електронний підпис
26 серпня 2020 14:38
гарантия 445.zip
18 серпня 2020 14:33
Електронний підпис
18 серпня 2020 14:32
Лабораторія.pdf
18 серпня 2020 14:32
Електронний підпис
18 серпня 2020 14:30
Додаткові.pdf
18 серпня 2020 13:34
Додаткові.pdf
18 серпня 2020 10:36
Обладнання 3 частина.pdf
18 серпня 2020 10:36
Лабораторія.pdf
18 серпня 2020 10:36
Обладнання 2 частина.pdf
18 серпня 2020 10:36
Обладнання 4 частина.pdf
18 серпня 2020 10:36
Додаткові.pdf
18 серпня 2020 10:36
Обладнання 1 частина.pdf
18 серпня 2020 10:35
Матеріали 2.pdf
18 серпня 2020 10:35
Відповідність.PDF
18 серпня 2020 10:35
досвід 28.pdf
18 серпня 2020 10:35
досвід 30.pdf
18 серпня 2020 10:35
досвід 29.pdf
18 серпня 2020 10:35
досвід 27.pdf
18 серпня 2020 10:35
досвід 24.PDF
18 серпня 2020 10:35
досвід 23.PDF
18 серпня 2020 10:35
Остання КБ 3 по 31 03 2020.pdf
18 серпня 2020 10:35
досвід 31.pdf
18 серпня 2020 10:35
КБ3.pdf
18 серпня 2020 10:35
досвід 17.pdf
18 серпня 2020 10:35
досвід 15.pdf
18 серпня 2020 10:34
досвід 18.PDF
18 серпня 2020 10:34
досвід 26.pdf
18 серпня 2020 10:34
досвід 20.pdf
18 серпня 2020 10:34
досвід 22.PDF
18 серпня 2020 10:34
досвід 14.pdf
18 серпня 2020 10:34
досвід 13.pdf
18 серпня 2020 10:34
досвід 21.PDF
18 серпня 2020 10:34
досвід 25.PDF
18 серпня 2020 10:34
досвід 19.pdf
18 серпня 2020 10:34
досвід 16.pdf
18 серпня 2020 10:34
досвід 3.pdf
18 серпня 2020 10:34
досвід 1.pdf
18 серпня 2020 10:34
досвід 9.pdf
18 серпня 2020 10:34
досвід 4.pdf
18 серпня 2020 10:34
досвід 2.pdf
18 серпня 2020 10:34
досвід 6.pdf
18 серпня 2020 10:34
досвід 10.pdf
18 серпня 2020 10:34
досвід 5.pdf
18 серпня 2020 10:34
досвід 11.pdf
18 серпня 2020 10:34
досвід 8.pdf
18 серпня 2020 10:34
досвід 12.pdf
18 серпня 2020 10:34
досвід 7.pdf

Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 13:12
Електронний підпис
18 серпня 2020 13:21
Електронний підпис
18 серпня 2020 13:20
11. Додаток 4 - Договір.pdf

Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 10:17
Електронний підпис
29 жовтня 2020 10:08
кошторисна частина
16 жовтня 2020 12:33
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:04
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:24
копія протоколу
13 жовтня 2020 14:24
копі наказу
26 серпня 2020 10:46
Електронний підпис
26 серпня 2020 10:46
Електронний підпис
26 серпня 2020 10:37
Банківська гарантія.rar
26 серпня 2020 10:31
Банківська гарантія.rar
26 серпня 2020 10:18
Тендерна пропозиція.pdf
25 серпня 2020 10:28
Документи фарба 2.pdf
25 серпня 2020 10:28
Довідки ст. 17.pdf
23 серпня 2020 11:15
Працівники.zip
23 серпня 2020 11:15
Досвід.zip
23 серпня 2020 11:15
Установчі документи.zip
23 серпня 2020 11:15
Технічні вимоги.zip
23 серпня 2020 11:15
Сертифікат ISO 14001.zip
23 серпня 2020 11:15
Сертифікат ISO 9001.zip
23 серпня 2020 11:15
Лабораторія ч.2.rar
23 серпня 2020 11:15
Лабораторія ч.1.rar
23 серпня 2020 11:15
Інші документи.rar
23 серпня 2020 11:15
Документи фарба та ін.zip
23 серпня 2020 11:15
Довідки ст. 17.pdf
23 серпня 2020 11:15
Довідки з банку.zip

Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 15:50
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:50
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:48
Гарантія 89.rar
26 серпня 2020 11:48
Електронний підпис
26 серпня 2020 11:48
Електронний підпис
26 серпня 2020 11:47
Тендерна пропозиція.pdf
25 серпня 2020 11:23
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:23
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:22
Сертифікат.pdf
25 серпня 2020 11:22
Звіт аудит.pdf
25 серпня 2020 11:22
Бахмач 14.pdf
24 серпня 2020 10:13
Електронний підпис
24 серпня 2020 10:13
Електронний підпис
24 серпня 2020 10:12
Тендерна пропозиція.pdf
24 серпня 2020 10:12
Финансова звітність.rar
24 серпня 2020 10:12
Техніка Площадка5.rar
24 серпня 2020 10:12
Техніка ПЛОЩАДКА4.rar
24 серпня 2020 10:12
Техніка ПЛОЩАДКА3.rar
24 серпня 2020 10:12
Техніка ПЛОЩАДКА2.rar
24 серпня 2020 10:12
Техніка ПЛОЩАДКА.rar
24 серпня 2020 10:12
Техніка площадка 6.rar
24 серпня 2020 10:12
Проект договору.pdf
24 серпня 2020 10:12
Лабораторія.rar
24 серпня 2020 10:12
КОЛОРСИМ.rar
24 серпня 2020 10:12
Довідки мат база.pdf
24 серпня 2020 10:12
Довідки банку.rar
24 серпня 2020 10:12
Виробничі бази.rar
24 серпня 2020 10:12
Аналогічний договір.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ 86 330 000,00
UAH з ПДВ
85 440 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" 87 665 000,00
UAH з ПДВ
85 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 10:17
Електронний підпис
29 жовтня 2020 10:08
кошторисна частина
16 жовтня 2020 12:33
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:04
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:24
копія протоколу
13 жовтня 2020 14:24
копі наказу
26 серпня 2020 10:46
Електронний підпис
26 серпня 2020 10:46
Електронний підпис
26 серпня 2020 10:37
Банківська гарантія.rar
26 серпня 2020 10:31
Банківська гарантія.rar
26 серпня 2020 10:18
Тендерна пропозиція.pdf
25 серпня 2020 10:28
Документи фарба 2.pdf
25 серпня 2020 10:28
Довідки ст. 17.pdf
23 серпня 2020 11:15
Працівники.zip
23 серпня 2020 11:15
Досвід.zip
23 серпня 2020 11:15
Установчі документи.zip
23 серпня 2020 11:15
Технічні вимоги.zip
23 серпня 2020 11:15
Сертифікат ISO 14001.zip
23 серпня 2020 11:15
Сертифікат ISO 9001.zip
23 серпня 2020 11:15
Лабораторія ч.2.rar
23 серпня 2020 11:15
Лабораторія ч.1.rar
23 серпня 2020 11:15
Інші документи.rar
23 серпня 2020 11:15
Документи фарба та ін.zip
23 серпня 2020 11:15
Довідки ст. 17.pdf
23 серпня 2020 11:15
Довідки з банку.zip

Публічні документи

26 серпня 2020 15:50
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:50
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:48
Гарантія 89.rar
26 серпня 2020 11:48
Електронний підпис
26 серпня 2020 11:48
Електронний підпис
26 серпня 2020 11:47
Тендерна пропозиція.pdf
25 серпня 2020 11:23
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:23
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:22
Сертифікат.pdf
25 серпня 2020 11:22
Звіт аудит.pdf
25 серпня 2020 11:22
Бахмач 14.pdf
24 серпня 2020 10:13
Електронний підпис
24 серпня 2020 10:13
Електронний підпис
24 серпня 2020 10:12
Тендерна пропозиція.pdf
24 серпня 2020 10:12
Финансова звітність.rar
24 серпня 2020 10:12
Техніка Площадка5.rar
24 серпня 2020 10:12
Техніка ПЛОЩАДКА4.rar
24 серпня 2020 10:12
Техніка ПЛОЩАДКА3.rar
24 серпня 2020 10:12
Техніка ПЛОЩАДКА2.rar
24 серпня 2020 10:12
Техніка ПЛОЩАДКА.rar
24 серпня 2020 10:12
Техніка площадка 6.rar
24 серпня 2020 10:12
Проект договору.pdf
24 серпня 2020 10:12
Лабораторія.rar
24 серпня 2020 10:12
КОЛОРСИМ.rar
24 серпня 2020 10:12
Довідки мат база.pdf
24 серпня 2020 10:12
Довідки банку.rar
24 серпня 2020 10:12
Виробничі бази.rar
24 серпня 2020 10:12
Аналогічний договір.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
#38680240
Переможець 85 440 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 17:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
#38680240
85 440 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 13:20
20346 від 29.10.2020.PDF укладений
29 жовтня 2020 13:20
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 12:28
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 09:07
ДУ 7 дог 20346.PDF зміни до договору
02 квітня 2021 09:06
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 15:13
ДУ 6 дог 20346.PDF зміни до договору
27 січня 2021 15:13
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:53
ДУ 5 дог 20346.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 08:53
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:19
ДУ 4 дог 20346.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 15:19
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 10:22
ДУ 3 дог 20346.PDF зміни до договору
23 листопада 2020 10:21
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 15:36
ДУ 2 дог 20346.PDF зміни до договору
19 листопада 2020 15:36
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 09:10
ДУ 1 дог 20346.PDF зміни до договору
09 листопада 2020 09:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Договору викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20346
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 договору викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20346
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення п.4.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 20346
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 договору викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20346
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.6 ст.41 Закону України ”Про публічні закупівлі”, враховуючи п. 11.2 Договору, продовжити надання послуг згідно договору підряду в обсязі, що становить не більше 20% вартості даного договору
Номер договору про закупівлю: 20346
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.6 ст.41 Закону України ”Про публічні закупівлі”, враховуючи п. 11.2 Договору, продовжити дію договора відповідно п.11.1 та надання послуг договору підряду , в обсязі, що становить не більше 20% вартості даного договору
Номер договору про закупівлю: 20346
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.6 ст.41 Закону України ”Про публічні закупівлі”, враховуючи п. 11.2 Договору, продовжити дію договора відповідно п.11.1 та надання послуг договору підряду , в обсязі, що становить не більше 20% вартості даного договору
Номер договору про закупівлю: 20346
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 4 309 306,96
UAH (в тому числі ПДВ 718 217,83 UAH)