Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services for maintenance of public roads of state importance and artificial structures on them in the Chernihiv region for 2020: T-25-13 Kozelets - Kozary - Nosivka (separate sections), T-25-14 Nizhyn - Bakhmach - Dmytrivka (separate sections) ), T-25-15 / R-68 / - Dmytrivka - Kharkiv (separate sections), T-25-24 Borzna - Ichnia - Pryluky (separate sections), T-25-25 / M-02 / - Nosivka, T -25-26 Nizhyn - Bobrovytsia - Nova Basan (separate sections), T-25-27 Bobrovytsia - Svydovets - Novy Bykiv - Ichnia (separate sections), T-25-28 Kozelets - Bobrovytsia (separate sections), T-25- 41 Novyi Bykiv - Zgurivka - Yahotyn (separate sections), T-25-51 / M-02 / - Zanky, T-25-59 / M-02 / - Lisove.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Контактна особа: |
Чех Анатолій Олексійович 380662146633, veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Chernihiv Oblast |
National ID: | 25901106 |
Contact point: |
Veligorska Oksana 380662146633, veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2020 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2020 15:21 |
Очікувана вартість: | 44 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 440 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 220000 UAH |
Publication date: | 19 червня 2020 16:33 |
Enquiries until: | 16 серпня 2020 16:00 |
Complaints submission until: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 серпня 2020 16:00 |
Information
Estimated total value: | 44 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 440 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Кошти державного бюджету | Аванс | 90 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2020 15:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2020 15:15 |
_Т.Д. е.у 10Т №8_Зміни_5_2020.docx | |
18 серпня 2020 15:14 |
_ Пов. роб.зміни 5 е.у. 10Т №8_2020.docx | |
19 червня 2020 16:33 |
Т З е.у. 10 Т №8_2020.PDF | |
19 червня 2020 16:33 |
20р ЕУ_ТЗ_ТОРГИ_ЛОТ_8_19червня.xls | |
19 червня 2020 16:33 |
20р ЕУ ТЗ ЕУ 20р Держ опис_Лот8_19червня.doc | |
19 червня 2020 16:33 |
Проект_ ДОГ Е.У. №8_2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 17 липня 2020 15:09
Дата подання: 15 вересня 2020 12:34
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-04-000002 ● 6379891506204488ab9545fb533c395c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2020 10:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.11.2020 № 204
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 03.11.2020 № 204
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-06-19-004303-b 19.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків:
RISK2-14_1, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-11 20:22:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: Т-25-13 Козелець — Козари — Носівка (окремими ділянками), Т-25-14 Ніжин — Бахмач — Дмитрівка (окремими ділянками), Т-25-15 /Р-68/ — Дмитрівка — Харкове (окремими ділянками), Т-25-24 Борзна — Ічня — Прилуки (окремими ділянками), Т-25-25 /М-02/ — Носівка, Т-25-26 Ніжин — Бобровиця — Нова Басань (окремими ділянками), Т-25-27 Бобровиця — Свидовець — Новий Биків — Ічня (окремими ділянками), Т-25-28 Козелець — Бобровиця (окремими ділянками), Т-25-41 Новий Биків — Згурівка — Яготин (окремими ділянками), Т-25-51 /М-02/ — Заньки, Т-25-59 /М-02/ — Лісове», очікуваною вартістю 44 000 000,00 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-19-004303-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому вами не було відхилено пропозицію учасника ТОВ «Спец комплект постач» як таку, що не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме:
1). Відповідно до пункту 6 розділу «VI Результати торгів та укладання договору про закупівлю» учасник повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у розмірі 3 (трьох) відсотків вартості договору із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, відшкодувати на рахунок Служби автомобільних доріг у Чернігівській області (код ЄДРПОУ 25901106) кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації.
Реквізити Замовника для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю: Рах. UA 063223130000026009000013192 в ПАТ Укрексімбанк, м. Київ (код ЄДРПОУ 25901106).
ТОВ «Спец комплект постач» надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії від 28.10.2020 № 21462, яке не відповідало умовам тендерної документації, а саме:
- зазначено два рахунки, зокрема: UA 063223130000026009000013192 в ПАТ Укрексімбанк, Київ (код ЄДРПОУ 25901106) та UA 468201720343201001100015964, в Державній казначейській службі України, м. Київ, код ЄДРПОУ 25901106;
- вказано про зобов’язання банку сплатити гарантійний платіж Замовнику у випадку невиконання та/або неналежного виконання Принципалом (ТОВ «Спец комплект постач») взятих на себе зобов’язань згідно договору про закупівлю послуг за публічні кошти;
- не зазначено, що Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, але це не стосується часткового виконання, що обумовлене не повним фінансуванням договору.
Крім того, умовами тендерної документації передбачалось надання банківської гарантії в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком, і є невід’ємною частиною договору про закупівлю.
Просимо повідомити та надати підтверджуючі документи, чи була дотримана ТОВ «Спец комплект постач» дана вимога, в частині надання копії ліцензії НБУ?
2). ТОВ «Спец комплект постач», як переможцем торгів, на виконання умов тендерної документації зазначених в пункті 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції», надано Підсумкову відомість ресурсів в пунктах 166 - 168 якої вказано наступне, - фарба дорожня розмічальна біла за ціною 47500,0 грн/т, розчинник для фарби дорожньої за ціною 62500,00 грн/т, кульки скляні 31700,00грн/т, що не відповідає цінам зазначеним у додатку № 3 (специфікація) від 07.07.2020 договору поставки від 03.01.2020 № 0301-20, укладеного ТОВ «Спец комплект постач» з виробником матеріалів для розмітки доріг ТОВ «Колор С.І.М.», зокрема: фарба дорожня розмічальна біла за ціною 87,50 грн/кг, розчинник для фарби дорожньої розмітки 38,00 грн/кг, мікрокульки скляні 30,00 грн/кг, наданого в тендерній пропозиції ТОВ «Спец комплект постач», як учасником торгів.
Крім того, ТОВ «Спец комплект постач» надано «Аналіз ринку цін на основні матеріальні ресурси» в якому відсутня інформація про ціни ТОВ «Колор С.І.М.».
3). ТОВ «Спец комплект постач», як учасником – переможцем на стадії укладання договору не надано до ціни пропозиції підтверджуючі розрахунки та документи за статтями витрат договірної ціни, зокрема: транспортні схеми доставки матеріалів на об’єкт, як вимагалось умовами тендерної документації зазначеними в пункті 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції».
4). Відповідно до пункту 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 3.3. розділу III «Ціна Договору» додатку № 4 «Проект договору» до тендерної документації «Ціна пропозиці» (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Державних та відомчих норм, стандартів що є обов’язковими при виконанні послуг та визначення вартості в дорожній галузі: СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання»». Проте, в договірній ціні Переможцем закупівлі при розрахунку пункту 9 Розрахунку № 11 «Кошти на покриття ризику» до суми витрат на які нараховується відсоток ризику включено інші супутні витрати (пункт 6 Розрахунок № 8), що суперечить вимогам СОУ 42.1-37641918-085:2018.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-16 17:01:04
Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-P-2020-06-19-003440-b
Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі - Замовник) на виконання оприлюдненого Держаудитслужбою запиту про надання пояснень по процедурі закупівлі: «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: Т-25-13 Козелець — Козари — Носівка (окремими ділянками), Т-25-14 Ніжин — Бахмач — Дмитрівка (окремими ділянками), Т-25-15 /Р-68/ — Дмитрівка — Харкове (окремими ділянками), Т-25-24 Борзна — Ічня — Прилуки (окремими ділянками), Т-25-25 /М-02/ — Носівка, Т-25-26 Ніжин — Бобровиця — Нова Басань (окремими ділянками), Т-25-27 Бобровиця — Свидовець — Новий Биків — Ічня (окремими ділянками), Т-25-28 Козелець — Бобровиця (окремими ділянками), Т-25-41 Новий Биків — Згурівка — Яготин (окремими ділянками), Т-25-51 /М-02/ — Заньки, Т-25-59 /М-02/ — Лісове», очікуваною вартістю 44 000 000,00 грн., надає наступну інформацію:
Служба автомобільних доріг у Чернігівській області повідомляє, що у Замовника відсутні підстави для відхилення учасника-переможця ТОВ «Спец комплект постач» визначені статтею 31 вказаного Закону з огляду на наступне.
Щодо питання першого в частині надання банківської гарантії, Служба автомобільних доріг у Чернігівській області повідомляє, що ТОВ «Спец комплект постач» відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації було надано Банківську гарантію № 21462 від 28.10.2020, в якій містяться реквізити Замовника для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю, вказані у тендерній документації.
Необхідно зазначити, що Порядок відкриття аналітичних рахунків для обліку операцій по виконанню бюджетів в системі Державної казначейської служби України, затверджений наказом Державної казначейської служби України 27.12.2013 № 217 (у редакції наказу Державної казначейської служби України від 04.12.2019 № 341), регламентує організацію роботи у процесі відкриття рахунків в Державній казначейській службі України.
Так, пунктом 81 цього Порядку встановлено, що для обліку зобов'язань і вимог за кредитуванням, усіма видами гарантій та цінними паперами відкриваються рахунки за рахунками позабалансового обліку 95 Плану рахунків.
Таким чином, зарахування коштів, внесених як гарантія виконання договору, в Державній казначейській службі України передбачає відкриття спеціального рахунку, яким вказаний у банківській гарантії казначейській рахунок не є.
Разом з тим, листом від 16.11.2020 № 1-2676 (копія додається) Акціонерне товариство «Комерційний банк «Глобус» на запит учасника ТОВ «Спец комплект постач» надало інформацію щодо додаткового зазначення реквізитів казначейського рахунку Замовника та використання основного рахунку для потреб наданої Гарантії.
Крім того, звертаємо увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерної документацією, яка розроблена відповідно до його вимог, не передбачено зазначення у змісті забезпечення виконання договору про закупівлю формулювання:
«Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, але це не стосується часткового виконання, що обумовлене не повним фінансуванням договору».
Також, повідомляємо, що ТОВ «Спец комплект постач» листом від 28.10.2020 № 6441 надало банківську гарантію у паперовому вигляді разом з копією ліцензії НБУ (копії додаються), відповідно до вимог пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
Стосовно другого питання щодо вартості матеріалів, Служба автомобільних доріг у Чернігівській області повідомляє, що ТОВ «Спец комплект постач» було надано пропозицію від ТОВ "ДОНФОРТ ГРУП" на більш вигідну вартість фарби дорожньої розмічальної білої. В свою чергу ТОВ «Спец комплект постач» провели порівняльний аналіз з урахуванням перевезення матеріалів та кількісних показників, що містяться у відомості ресурсів, та згідно якого ТОВ «Спец комплект постач» було прийняте рішення вибрати більш економічно вигідну пропозицію. Копія вказаного аналізу додається.
Щодо питання третього з приводу надання транспортних схем, Служба автомобільних доріг у Чернігівській області повідомляє, що ТОВ «Спец комплект постач», як учасником – переможцем на стадії укладання договору було надано до ціни пропозиції підтверджуючі розрахунки та документи за статтями витрат договірної ціни, а саме транспортну схему доставки матеріалів на об’єкт в паперовому вигляді, копія якої додається. Крім того, слід зазначити, що відстань перевезень на основні матеріальні ресурси відображено у підсумковій відомості ресурсів та у наданому аналізі ринку цін на основні матеріальні ресурси.
Стосовно питання четвертого щодо розрахунку коштів на покриття ризику, Служба автомобільних доріг у Чернігівській області повідомляє, що відповідно до Державних та відомчих норм, стандартів що є обов’язковими при виконанні послуг та визначення вартості в дорожній галузі Учасник може розраховувати Договірну ціну згідно СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання» та згідно ДСТУ Б Д.1.1-3.
Розрахунок №11 «Кошти на покриття ризику» учасником-переможцем було розраховано згідно ДСТУ Б Д.1.1-3 «Правила визначення вартості будівництва».
Відповідно до умов договору при взаєморозрахунках кошти на покриття ризику всіх учасників виконання робіт з експлуатаційного утримання, що враховані в договірній ціні, призначені чітко на відшкодування:
- збільшення вартості обсягів робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені при складанні договірної ціни і уточнються в процесі виконання робіт;
- збільшення вартості робіт, спричиненого зміною нормативно-правових актів або нормативних документів щодо експлуатаційного утримання автомобільних доріг;
- витрат, які пов’язані з додатковими роботами (роботи, які не увійшли у договірну ціну та обсяги на них) та обсягами (збільшення обсягів по передбаченим роботам), що мають непередбачуваний характер виконання та не можуть бути чітко зпрогнозовані (такі додаткові роботи або обсяги мають бути передбачені планом-завдання та актом дефектів).
- кошти на проведення аварійних робіт, ліквідації надзвичайних ситуацій і наслідків стихійних явищ, обставин непереборної сили, складні (спеціалізовані) об'єкти і роботи в розмірі, передбаченим технічним завданням на надання послуг.
Дані кошти можуть бути використані тільки на вказані роботи на основі дефектних актів та кошторисної документації, які складаються по мірі необхідності.
Таким чином, договірна ціна розрахована учасником ТОВ «Спец комплект постач» відповідно до вимог чинних державних норм.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо висновку по моніторингу закупівлі UA-P-2020-06-19-003440-b Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі - Замовник) щодо оприлюдненого Держаудитслужбою висновку моніторингу по процедурі закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: Т-25-13 Козелець — Козари — Носівка (окремими ділянками), Т-25-14 Ніжин — Бахмач — Дмитрівка (окремими ділянками), Т-25-15 /Р-68/ — Дмитрівка — Харкове (окремими ділянками), Т-25-24 Борзна — Ічня — Прилуки (окремими ділянками), Т-25-25 /М-02/ — Носівка, Т-25-26 Ніжин — Бобровиця — Нова Басань (окремими ділянками), Т-25-27 Бобровиця — Свидовець — Новий Биків — Ічня (окремими ділянками), Т-25-28 Козелець — Бобровиця (окремими ділянками), Т-25-41 Новий Биків — Згурівка — Яготин (окремими ділянками), Т-25-51 /М-02/ — Заньки, Т-25-59 /М-02/ — Лісове», очікуваною вартістю 44 000 000,00 грн., надає наступне заперечення: Згідно з Наказом № 204 від 03.11.2020 року «Про початок моніторингу закупівель», Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області було розпочато моніторинг процедури закупівлі ДК 021: 2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2020 рік: Т-25-13 Козелець — Козари — Носівка (окремими ділянками), Т-25-14 Ніжин — Бахмач — Дмитрівка (окремими ділянками), Т-25-15 /Р-68/ — Дмитрівка — Харкове (окремими ділянками), Т-25-24 Борзна — Ічня — Прилуки (окремими ділянками), Т-25-25 /М-02/ — Носівка, Т-25-26 Ніжин — Бобровиця — Нова Басань (окремими ділянками), Т-25-27 Бобровиця — Свидовець — Новий Биків — Ічня (окремими ділянками), Т-25-28 Козелець — Бобровиця (окремими ділянками), Т-25-41 Новий Биків — Згурівка — Яготин (окремими ділянками), Т-25-51 /М-02/ — Заньки, Т-25-59 /М-02/ — Лісове) з під'їздами до м. Чернігова.), оприлюдненого на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, ідентифікатор закупівлі UA-P-2020-06-19-003440-b 27 листопада 2020 року на цьому ж Веб-порталі було оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, відповідно до якого Службу автомобільних доріг у Чернігівській області було зобов`язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинень зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення Висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Служба автомобільних доріг у Чернігівській області з Висновком не погоджується, вважаємо його протиправним і таким, що підлягає скасуванню з огляду на нижче наведене. Підстава здійснення моніторингу: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Зауважуємо, що у Висновку не міститься посилань на конкретну інформацію, оприлюднену в електронній системі закупівель, що свідчить про невідповідність структури Висновку вимогам наказу Міністерства фінансів України № 552 від 08.09.2020 року Заперечення. І. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Бахмачгазбудсервіс». Стосовно питання щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Бахмачгазбудсервис» вимогам тендерної документації Замовника, а саме: пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації» повідомляємо наступне: Під час розгляду пропозиції ТОВ «Бахмачгазбудсервис» на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема інформації щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій була надана відповідна довідка, в пункті 138 якої було зазначено інформацію про загально легковий - загальний універсал – В автомобіль JEEP GRAND CHEROKEE орендований у ФОП Сагателян Самвел, ідент. номер 2375921297. Учасник листом повідомив, що зазначений автомобіль був помилково включений до довідки від «10» серпня 2020 року №38 «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та не планує його залучати при виконанні робіт. На підставі даної інформації Замовник розцінив цю помилку як формальну та таку, що не впливає на пропозицію учасника в цілому. Відповідно наявність копії свідоцтва про реєстрацію відповідної машини, листа-підтвердження від власника машини щодо не заперечення використання його машини для надання послуг учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг з посиланням на відповідний договір та довідку про те, що орендодавець не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) не є витребуваною враховуючи не залучення при наданні послуг зазначеного вище автомобіля. ІІ. Щодо необгрунтованого твердження по забезпеченню виконання Договору ТОВ «Спец Комплект Постач». Щодо питання першого в частині надання банківської гарантії, Служба автомобільних доріг у Чернігівській області повідомляє, що ТОВ «Спец Комплект Постач» відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації було надано Банківську гарантію № 21462 від 28.10.2020, в якій містяться реквізити Замовника для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю, вказані у тендерній документації. Необхідно зазначити, що Порядок відкриття аналітичних рахунків для обліку операцій по виконанню бюджетів в системі Державної казначейської служби України, затверджений наказом Державної казначейської служби України 27.12.2013 № 217 (у редакції наказу Державної казначейської служби України від 04.12.2019 № 341), регламентує організацію роботи у процесі відкриття рахунків в Державній казначейській службі України. Так, пунктом 81 цього Порядку встановлено, що для обліку зобов'язань і вимог за кредитуванням, усіма видами гарантій та цінними паперами відкриваються рахунки за рахунками позабалансового обліку 95 Плану рахунків. Разом з тим, листом від 16.11.2020 № 1-2676 Акціонерне товариство «Комерційний банк «Глобус» на запит учасника ТОВ «Спец Комплект Постач» надало інформацію щодо додаткового зазначення реквізитів казначейського рахунку Замовника та використання основного рахунку для потреб наданої Гарантії. Крім того, звертаємо увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерної документацією, яка розроблена відповідно до його вимог, не передбачено зазначення у змісті забезпечення виконання договору про закупівлю формулювання: «Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, але це не стосується часткового виконання, що обумовлене не повним фінансуванням договору». Також, повідомляємо, що ТОВ «Спец комплект постач» листом від 28.10.2020 № 6441 надало банківську гарантію у паперовому вигляді разом з копією ліцензії НБУ (копії додаються), відповідно до вимог пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. ІІІ. Щодо аналізу ринку цін. Стосовно питання щодо вартості матеріалів, повідомляємо, що ТОВ «Спец Комплект Постач» було надано пропозицію від ТОВ "ДОНФОРТ ГРУП" на більш вигідну вартість фарби дорожньої розмічальної білої. В свою чергу ТОВ «Спец Комплект Постач» провели порівняльний аналіз з урахуванням перевезення матеріалів та кількісних показників, що містяться у відомості ресурсів, при всіх рівних характеристиках (обсяг, строки поставки, якості, умови розрахунків), згідно якого ТОВ «Спец Комплект Постач» було прийняте рішення вибрати більш економічно вигідну пропозицію, керуючись п.6.3 СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання». IV. Щодо відсутності транспортної схеми у переможця ТОВ «Спецкомплект постач». ТОВ «Спец Комплект Постач», як учасником – переможцем на стадії укладання Договору було надано до ціни пропозиції підтверджуючі розрахунки та документи за статтями витрат Договірної ціни, а саме транспортну схему доставки матеріалів на об’єкт в паперовому вигляді. Крім того, слід зазначити, що відстань перевезень на основні матеріальні ресурси відображено у підсумковій відомості ресурсів та у наданому аналізі ринку цін на основні матеріальні ресурси. Щодо питання третього з приводу надання транспортних схем, повідомляємо, що ТОВ «Спец Комплект Постач», як учасником – переможцем на стадії укладання Договору було надано Розрахунок договірної ціни Замовнику у паперовому вигляді, у строки, визначені п.3 розділу 5 тендерної документації з супроводжувальним листом на фірмовому бланку із вихідними реквізитами (дата, номер) з підтверджуючими розрахунками та документи за статтями витрат договірної ціни, а саме транспортну схему доставки матеріалів на об’єкт в паперовому вигляді. Крім того, слід зазначити, що відстань перевезень на основні матеріальні ресурси відображено у підсумковій відомості ресурсів та у наданому аналізі ринку цін на основні матеріальні ресурси. Зважаючи на специфічність даного виду послуг - експлуатаційного утримання, транспортна схема при погодженні Договірної ціни не є остаточною, та може підлягати коригуванню та уточненню в процесі надання послуг. V. Щодо коштів на покриття ризиків. Стосовно питання щодо розрахунку коштів на покриття ризику, повідомляємо, що відповідно до Державних та відомчих норм, стандартів що є обов’язковими при виконанні послуг та визначення вартості в дорожній галузі Учасник може розраховувати Договірну ціну згідно СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання» та згідно ДСТУ Б Д.1.1-3. Розрахунок № 11 «Кошти на покриття ризику» учасником-переможцем було розраховано згідно ДСТУ Б Д.1.1-3 «Правила визначення вартості будівництва». У розрахунку № 11 «Кошти на покриття ризику» помилково включений розрахунок №8 «Інші супутні витрати» Відповідно до умов Договору при взаєморозрахунках кошти на покриття ризику всіх учасників виконання робіт з експлуатаційного утримання, що враховані в договірній ціні, призначені чітко на відшкодування: - збільшення вартості обсягів робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені при складанні договірної ціни і уточнються в процесі виконання робіт; - збільшення вартості робіт, спричиненого зміною нормативно-правових актів або нормативних документів щодо експлуатаційного утримання автомобільних доріг; - витрат, які пов’язані з додатковими роботами (роботи, які не увійшли у договірну ціну та обсяги на них) та обсягами (збільшення обсягів по передбаченим роботам), що мають непередбачуваний характер виконання та не можуть бути чітко зпрогнозовані (такі додаткові роботи або обсяги мають бути передбачені планом-завдання та актом дефектів). - кошти на проведення аварійних робіт, ліквідації надзвичайних ситуацій і наслідків стихійних явищ, обставин непереборної сили, складні (спеціалізовані) об'єкти і роботи в розмірі, передбаченим технічним завданням на надання послуг. Дані кошти можуть бути використані тільки на вказані роботи на основі дефектних актів та кошторисної документації, які складаються по мірі необхідності. Згідно пункту 3.10 Договору № 20348 від 29.10.2020 року про призначення коштів на покриття ризику у якому чітко вказується куди мають витрачатися кошти та згідно пункту 4.10 Договору, щодо виявлення помилок при розрахунках «Кошти на покриття ризику», буде зроблений перерахунок по закінченню виконання Договору в порядку проведення взаєморозрахунків та узгоджене зменшення ціни Договору на суму перерахунку без зміни обсягів робіт і послуг. VІ. Щодо обгрунтування безпідставності розірвання Договору. Зазначаємо, на адресу Служби автомобільних доріг у Чернігівській області від Держаудитслужби 01.12.2020 року було направлено лист-вимога «Про надання інформації» від 30.11.2020 року за № 262531-14/4839-2020. З вказаного листа стало відомо, що Держаудитслужба вимагає від Служби автомобільних доріг у Чернігівській області термін до 04.12.2020 року надати інформацію щодо осіб(прізвище ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податку, місце роботи, посада , адреса проживання) відповідальних по вказаній закупівлі за прийняття рішення щодо визначення переможця торгів та невідхилення тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню та документальне підтвердження покладення на них виконання таких обов`язків. Таким чином, Держаудитслужба, не витримавши строку визначеного ч.2 п.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено можливість протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовнику оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Разом з тим, Служба автомобільних доріг у Чернігівській області висловиє свою незгоду з інформацією, викладеною у Висновку, що оприлюднено у встановленому законом порядку. У зв`язку з вищевикладеним, Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, у відповідності до вимог п.10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», вимушена скористатися своїм правом щодо оскарження Висновку до суду у термін, який збігається з датою щодо надання витребуваної органом державного фінансового контролю інформації, а саме 04.12.2020 року, Насамкінець, звертаємо увагу на той факт, що ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» не визначає повноваження Держаудитслужби зобов`язувати за результатом здійсненого моніторингу закупівлі її замовника вчиняти дії по припиненню зобов`язань за договором. Зокрема, такі повноваження відсутні і у статтях 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», на які здійснено посилання у п. 3 констатуючої частини самого оскаржуваного Висновку. Зазначаємо, що Служба автомобільних доріг у Чернігівській області не є підрядною організацією, не має ліцензії на здійснення таких робіт та не має матеріальної бази для проведення робіт, і згідно вимог ст. 9 Закону України «Про дорожній рух», п. 2 ПКМУ №198 від 30.03.1994 року «Про затвердження єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони», уповноважила іншу юридичну особу для їх виконання, а саме на здійснення заходів щодо ремонту та експлуатаційного утримання у безпечному для дорожнього руху стані доріг. Звертаємо увагу, що укладення Договору базувалось на вимогах вказаного вище законодавства, де зазначено, що: - в ст. 9 Закону України «Про дорожній рух» - «До компетенції власників автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів або уповноважених ними органів у сфері дорожнього руху належить: передача права на експлуатаційне утримання доріг, вулиць та залізничних переїздів іншим юридичним особам…» За таких обставин Служба, після закінчення процедури закупівлі уповноважила щодо виконання всього комплексу робіт з експлуатаційного утримання мережі доріг загального користування державного значення в Чернігівській області, які зазначені на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, ідентифікатор закупівлі UA-P-2020-06-19-003440-b 19.06.2020 - ТОВ «Спец Комплект Постач». Вказаний Договір є загальному доступі в системі «Prozorro» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-P-2020-06-19-003440-b Згідно п.1.5. вищевказаного Договору єдиною організацією, яка забезпечує експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-13 Козелець — Козари — Носівка (окремими ділянками), Т-25-14 Ніжин — Бахмач — Дмитрівка (окремими ділянками), Т-25-15 /Р-68/ — Дмитрівка — Харкове (окремими ділянками), Т-25-24 Борзна — Ічня — Прилуки (окремими ділянками), Т-25-25 /М-02/ — Носівка, Т-25-26 Ніжин — Бобровиця — Нова Басань (окремими ділянками), Т-25-27 Бобровиця — Свидовець — Новий Биків — Ічня (окремими ділянками), Т-25-28 Козелець — Бобровиця (окремими ділянками), Т-25-41 Новий Биків — Згурівка — Яготин (окремими ділянками), Т-25-51 /М-02/ — Заньки, Т-25-59 /М-02/ — Лісове в осінньо-зимовий період 2020 року є Підрядник, визначений за процедурою закупівлі - ТОВ «Спец Комплект Монтаж», код ЄДРПОУ 38680240, 01130, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Чайки, вул. Валентини Чайки, буд.16. Так наприклад, пунктом 1.6. Договору було визначено, що: «На період дії договору та протягом гарантійного періоду, Виконавець відповідно до Закону України «Про дорожній рух» та норм Глави 82 Цивільного кодексу України, в повній мірі відповідає за належне утримання доріг, забезпечення умов безпеки руху і несе повну безумовну майнову та іншу юридичну відповідальність в частині відшкодування майнової (матеріальної) і нематеріальної (в т.ч. моральної) шкоди та компенсації витрат власникам транспортних засобів, іншим учасникам дорожнього руху якщо дорожньо-транспортна пригода сталася з причини незадовільного експлуатаційного утримання, допущеного з вини Виконавця, а також забезпечує повне майнове відшкодування Замовнику у разі заподіяння збитків користувачами доріг, та/або в процесі використання смуги відведення юридичними чи фізичними особами на мережі автомобільних доріг, якщо такі збитки завдані з вини Виконавця». З урахуванням вищевикладеного вважаємо, що Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-P-2020-06-19-003440-b від 27 листопада 2020 року, який викладений у констатуючій його частині (пункти 1,2, 3) є безпідставним та необґрунтованим. За таких обставин, передчасне припинення Договору № 20348 від 29.10.2020 призведе до порушення ст.9, ст.12, ст.14, ст. 24, ст. 25, Закону України «Про дорожній рух» та ряду нормативних документів, у зв’язку з чим припинення існуючого Договору до моменту визначення нового Підрядника пов`язане з великими ризиками збільшення аварійності на даній автомобільній дорозі, у тому числі й загрожує життю та здоров`ю користувачів. Крім того, слід взяти до уваги той факт, що між Сторонами існують Договірні зобов`язання на умовах державного контракту, як передбачено ст. 183 Господарського кодексу України, у тому числі й зобов`язання Замовника щодо сплати наданих послуг та терміну його дії. Передчасне розірвання такого Договору може мати суттєві витрати державного бюджету України, які пов’язані з відшкодуванням збитків Підряднику, що також є негативним наслідком констатуючої частини Висновку. VII. Щодо порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Повідомляємо, що Замовником буде прийнято заходи щодо недопущення такого порушення у майбутньому.
2020-12-04 15:12:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону)
Оскарження в суді
Опис: | №620/6134/20 від 14.12.2020 року |
Дата публікації: | 22 грудня 2020 |
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна, Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2020 14:33
|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ #38680240 |
Переможець |
41 800 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2020 17:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2021 15:50
|
ДУ 6 дог 20348.PDF | зміни до договору |
20 січня 2021 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 08:56
|
ДУ 5 дог 20348.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2020 08:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 15:16
|
ДУ 4 дог 20348.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2020 10:20
|
ДУ 3 дог 20348.PDF | зміни до договору |
23 листопада 2020 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2020 15:42
|
ДУ2 дог 20348.PDF | зміни до договору |
19 листопада 2020 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2020 09:16
|
ДУ 1 дог 20348.PDF | зміни до договору |
09 листопада 2020 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2020 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2020 13:24
|
20348 від 29.10.2020.PDF | укладений |
29 жовтня 2020 13:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20348 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 договору викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 20348 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення п.4.2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 20348 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 договору викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 20348 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.6 ст.41 Закону України ”Про публічні закупівлі”, враховуючи п. 11.2 Договору, продовжити надання послуг згідно договору підряду в обсязі, що становить не більше 20% вартості даного договору |
Номер договору про закупівлю: | 20348 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.6 ст.41 Закону України ”Про публічні закупівлі”, враховуючи п. 11.2 Договору, продовжити надання послуг згідно договору підряду в обсязі, що становить не більше 20% вартості даного договору |
Номер договору про закупівлю: | 20348 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |