Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнаня з ліцензованим програмним забезпеченням
Очікувана вартість
1 340 000,00 UAH
UA-2020-06-19-004028-b e0fd118833ae4284a6aca1cc64b4722a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джаним Микола Степанович

+380619444339 elektronizakupivli@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136092
Місцезнаходження: 72313, Україна , Запорізька обл., Місто Мелітополь, Вулиця Осипенко, 96
Контактна особа: Джаним Микола Степанович
+380619444339
elektronizakupivli@mail.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 10:00
Очікувана вартість: 1 340 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Місцезнаходження: 72313, Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Осипенко,96. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова (згідно умов тендерної документації).

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-19-004028-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 24 червня 2020 14:10
Умови
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.

Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, проте тендерна документація містить вимогу: «До даної довідки надати оригінал або копію медичних книжок (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки, дати проходження медичного огляду та дати наступного проходження медичного огляду) наступних працівників: водій (обов’язково), комірник (при наявності), експедитор (при наявності) - медичний огляд повинен бути чинний на дату кінцевого строку подання пропозицій.»

Жодним чинним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язку під час здійснення господарської (підприємницької) діяльності мати та використовувати власні потужності, як то власні транспортні засоби.

Враховуючи, що Учасники користуються своїм правом здійснювати поставку товарів із залученням транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із відповідною транспортною організацією, встановлена вимога є надмірно специфічною і вказує на спроби Замовника штучно звузити коло потенційних учасників торгів. Надання подібних документів є просто неможливим тими учасниками, які користуються послугами перевезення, тож не мають права вимагати таких документів у транспортних організацій.Оскільки відповідно до положень Конституції України та Закону України «Про захист персональних даних» розголошення персональних даних про фізичну особу можливе
лише за наявності згоди такої особи. У випадку відсутності згоди особи чинне законодавство передбачає відповідальність винних у такому порушенні осіб.

Тим таче, що на момент подачі пропозиції неможливо передбачити, в який саме день, час, і яким саме водієм транспортної організації буде здійснена поставка товару, що є предметом даної закупівлі.

Так, Замовник згідно Закону може вимагати «інші документи», проте такі вимоги мають бути обґрунтованими та доцільними, а не слугувати зручним інструментов для відсіювання гідних потенційних учасників для протягування заздалегідь обраних постачальників.

В даному випадку Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги, враховуючи, що предметом закупівлі є саме товар, а не окремі послуги з перевезення вантажів.Перевезення товару – є супутньою послугою. Товар, що є предметом закупівлі, не є таким до якого законодавством встановлено вимоги як для спецiальних чи небезпечних вантажiв. Просимо зважати на той факт, що відповідальність при укладеннi договору з Замовником, в тому числi за дії iнших осiб, при виконаннi зобов'язання несе саме переможець процедури закупiвлi. Таким чином, встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційної вимоги встановленої до учасників та товарів. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 червня 2020 16:09
Шановний учасник.
Вважаємо, що вимога тендерної документації про надання Учасником у складі пропозиції наступних документів: «До даної довідки надати оригінал або копію медичних книжок (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки, дати проходження медичного огляду та дати наступного проходження медичного огляду) наступних працівників: водій (обов’язково), комірник (при наявності), експедитор (при наявності) - медичний огляд повинен бути чинний на дату кінцевого строку подання пропозицій.» не є дискримінаційною. Але, зважаючи на те, що ця вимога не є принциповою для Замовника, внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-06-19-004028-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Рясенчук Ігор Володимирович, Код ЄДРПОУ:3444416214
Дата подання: 25 червня 2020 11:40
Невідповідність "Технічної специфікації" вимогам Наказу МОН № 1440 від 02.11.2017
Шановний замовнику!
Наказом МОН № 1440 від 02.11.2017 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18#Text, вказано: «Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій під час оснащення закладів освіти керуватися Типовим переліком комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що затверджується цим наказом.»

В додатку №2 ,Лот№1 до тендерної документації «Технічна специфікація», зазначено Замовником вимоги, що суперечать нормативним документам, а саме відповідно до Наказу.

Отже, просимо внести зміни до додатку №2, лот №1 тендерної документації відповідно до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2020 14:02
Шановний Учасник!
Повідомляємо, що технічні вимоги (додаток № 2 ТД) предмета закупівлі за лотом № 1 відповідають наступним нормативно - правовим актам:
- Портативний комп’ютер (ноутбук) з ліцензованим програмним забезпеченням для оснащення інклюзивних класів закладів освіти (26шт.) – не суперечать вимогам наказу МОН від 23.04.2018 № 414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти» (із змінами)
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0582-18#Text;
- Персональний комп’ютер форм – фактора ноутбук з ліцензованим програмним забезпечення для навчальних кабінетів початкової школи (44 шт.) - не суперечать вимогам наказу МОН №1440 від 02.11.2017 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» (із змінами) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18#Text;
- Ноутбук з ліцензованим програмним забезпеченням для закладів освіти та структурних підрозділів управління освіти (5 шт.) - не суперечать вимогам наказу МОН №1440 від 02.11.2017 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» (із змінами) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18#Text.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот1: Портативний комп’ютер (ноутбук) з ліцензованим програмним забезпеченням для оснащення інклюзивних класів закладів освіти; Персональний комп’ютер форм – фактора ноутбук з ліцензованим програмним забезпечення для навчальних кабінетів початкової школи; Ноутбук з ліцензованим програмним забезпеченням для закладів освіти та структурних підрозділів управління освіти
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 168 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 840,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 07 липня 2020 15:58
Закінчення: 07 липня 2020 16:19
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

26 шт
Портативний комп’ютер (ноутбук) з ліцензованим програмним забезпеченням для оснащення інклюзивних класів закладів освіти (Джерела фінансування закупівлі:Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72313, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Осипенко,96 (заклади згідно додатку № 6 Тендерної документації)
Дата доставки: 31 грудня 2020
44 шт
Персональний комп’ютер форм – фактора ноутбук з ліцензованим програмним забезпечення для навчальних кабінетів початкової школи (Джерела фінансування закупівлі: Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа", місцевий бюджет)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72313, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Осипенко,96 (заклади згідно додатку № 6 Тендерної документації)
Дата доставки: 31 грудня 2020
5 шт
Ноутбук з ліцензованим програмним забезпеченням для закладів освіти та структурних підрозділів управління освіти (Джерела фінансування закупівлі: місцевий бюджет)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72313, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Осипенко,96 (заклади згідно додатку № 6 Тендерної документації)
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 90 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника Пiсляоплата 90 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-19-004028-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Рясенчук Ігор Володимирович, Код ЄДРПОУ:3444416214
Дата подання: 25 червня 2020 11:40
Невідповідність "Технічної специфікації" вимогам Наказу МОН № 1440 від 02.11.2017
Шановний замовнику!
Наказом МОН № 1440 від 02.11.2017 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18#Text, вказано: «Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій під час оснащення закладів освіти керуватися Типовим переліком комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що затверджується цим наказом.»

В додатку №2 ,Лот№1 до тендерної документації «Технічна специфікація», зазначено Замовником вимоги, що суперечать нормативним документам, а саме відповідно до Наказу.

Отже, просимо внести зміни до додатку №2, лот №1 тендерної документації відповідно до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2020 14:02
Шановний Учасник!
Повідомляємо, що технічні вимоги (додаток № 2 ТД) предмета закупівлі за лотом № 1 відповідають наступним нормативно - правовим актам:
- Портативний комп’ютер (ноутбук) з ліцензованим програмним забезпеченням для оснащення інклюзивних класів закладів освіти (26шт.) – не суперечать вимогам наказу МОН від 23.04.2018 № 414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти» (із змінами)
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0582-18#Text;
- Персональний комп’ютер форм – фактора ноутбук з ліцензованим програмним забезпечення для навчальних кабінетів початкової школи (44 шт.) - не суперечать вимогам наказу МОН №1440 від 02.11.2017 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» (із змінами) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18#Text;
- Ноутбук з ліцензованим програмним забезпеченням для закладів освіти та структурних підрозділів управління освіти (5 шт.) - не суперечать вимогам наказу МОН №1440 від 02.11.2017 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» (із змінами) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18#Text.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 1 158 990,00
UAH з ПДВ
999 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЗЛОБІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ 1 160 410,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 13:53
Електронний підпис
14 липня 2020 13:51
Довідка з податкової.pdf
14 липня 2020 13:50
Dovidka_20186423510720401194.pdf
14 липня 2020 13:50
Dovidka_20186423510720401194.pdf.p7s
06 липня 2020 08:26
Електронний підпис
06 липня 2020 08:25
11_Інші документи.pdf

Публічні документи

05 липня 2020 15:38
Тендерна пропозиція.pdf
05 липня 2020 15:38
Довідка ст.17.pdf
05 липня 2020 15:38
Витяг Злобін.pdf
05 липня 2020 15:38
Висновок СЕС.pdf
05 липня 2020 15:38
Висновок СЕС Asus.pdf
05 липня 2020 15:38
Виписка єдр Злобін.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ФОП ЗЛОБІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 999 990,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 13:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
999 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 12:02
Звіт про виконання договору укладений
01 лютого 2021 12:01
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 14:21
Договір укладений
03 серпня 2020 14:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 999 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 166 665,00 UAH)