Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Heavy-duty motor vehicles (34140000-0) (off-road truck with a carrying capacity of 8 to 12 tons)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком оперативного, технічного та медичного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) |
Код ЄДРПОУ: | 00034022 |
Місцезнаходження: | 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пр-т. Повітрофлотський, 6 |
Контактна особа: |
Татяна Тахтуєва +3080444547355 tahtueva@mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Official name: | Ministry of Defense of Ukraine (Procurement Department for Procurement, Operational, Technical and Medical Support of Procurement Department of the Department of Public Procurement and Supply of MOU Material Resources) |
National ID: | 00034022 |
Contact point: |
Takhtueva Tatiana +3080444547355 tahtueva@mil.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2020 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 99 534 060,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 995 340,60 UAH |
Publication date: | 19 червня 2020 12:35 |
Enquiries until: | 18 липня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 24 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 липня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 99 534 060 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Тендерна документація
20 липня 2020 12:04 |
Електронний цифровий підпис |
20 липня 2020 12:02 |
ТД 8_12.docx |
20 липня 2020 12:02 |
perelik_zmin.docx |
08 липня 2020 14:19 |
Додаток 4 Проект договору 8_12.doc |
08 липня 2020 14:19 |
perelik_zmin.docx |
06 липня 2020 13:02 |
perelik_zmin1.docx |
20 липня 2020 12:04 |
Електронний цифровий підпис
|
||||||
20 липня 2020 12:02 |
ТД 8_12.docx
|
||||||
20 липня 2020 12:02 |
perelik_zmin.docx
|
||||||
08 липня 2020 14:19 |
Додаток 4 Проект договору 8_12.doc
|
||||||
08 липня 2020 14:19 |
perelik_zmin.docx
|
||||||
06 липня 2020 13:02 |
perelik_zmin1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виконання вимог тендерної документації є обов’язковими для всіх учасників процедури закупівлі
Крім цього, повідомляється, що умовами тендерної документації передбачено, що ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України.
Отже, як що продукція передбачає нарахування ПДВ, то учасник вказує ціну продукції з ПДВ, як що ні, то без ПДВ відповідно чинного законодавства.
Виконання вимог тендерної документації є обов’язковими для всіх учасників процедури закупівлі. Зміни до проекту державного контракту не передбачено.
Вимоги про усунення порушення
Шановний Замовник, наше Товариство є новоствореним суб’єкт малого підприємництва та планує взяти участь у оголошеній закупівлі. Уважно вивчивши умови тендерної документації, ми виявили в них вимоги, які обмежують конкуренцію та перешкоджають офіційному представнику вітчизняного виробника подати свою тендерну пропозицію. Так, відповідно до частини 4) пункту 5.1 (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації, для участі у процедурі закупівлі учасник повинен відповідати критерію наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. На підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію, згідно частини 3) пункту 5.3.1 Тендерної документації Замовник вимагає: 3). Оригінал/копія “Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” за 2019 рік або за 1 квартал 2020 року. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі (пропорційно очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівель на частини).
На нашу думку, встановлений кваліфікаційний критерій є перепоною для новоствореного у 2019 році Товариства, яке наразі тільки займається розвитком каналів ринку збуту та розвитку дилерської мережі, передбачає нерівне ставлення до всіх можливих учасників закупівлі та як наслідок недопущення до участі у закупівлі Дилера українського виробника.
Звертаємо також увагу, що під час оголошення Закупівлі, Замовником застосовано всі можливі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», хоча достатньо використати лише декілька із них. Також вважаємо, що розмір Чистого доходу у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі ніяким чином не вплине на можливість виконання даного замовлення та не слугує підтвердженням факту забезпечення виконання такого Договору. Крім того, умовами Тендерної документації вимагається надання банківської гарантії, що є дійсно надійним забезпеченням, а також забезпечення виконання договору про закупівлю.
Отже, з метою розширення кола можливих учасників закупівлі, просимо Вас внести зміни до пункту 5.3.1. Тендерної документації (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) та додати абзац наступного змісту: «Ті учасники, що є новоствореним особами, для підтвердження наявності фінансової спроможності надають Фінансову звітність, яка містить прибуткові результати від операційної діяльності. Також, учасник надає відповідну квитанцію щодо подання звітності».
2. Умовами тендерної документації не передбачено авансування оплати вартості предмету закупівлі. Натомість постачання такої продукції потребує значного фінансового навантаження на учасника торгів. Фактично, в умовах сьогодення, не можливе вітчизняне виробництво предмета закупівлі без 100% авансування покупних матеріалів та сировини для виробництва продукції, аналогічне питання відноситься і до вироблених за межами України продукції.
Фактично, з метою виконання умов закупівлі – учасникам торгів доведеться залучити кредитні кошти, що в свою чергу призведе до суттєвого збільшення ціни продукції.
З метою недопущення завищення ціни на залучений кредитний ресурс, просимо передбачити авансування оплати вартості предмету закупівлі.
Так, щодо відсутності оригіналу/копії виконаного договору щодо постачання автомобіля вантажного підвищеної прохідності вантажопідйомністю від 8 до 12 тон, вантажних автомобілів або іншої автомобільної (спеціальної) техніки за 2020 або 2019 роки або інші попередні роки та документи з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності) та сканований оригінал відгуку [відгук повинен бути виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків];повідомляємо наступне:
Для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Скаржником була надана довідка про досвід у виконанні аналогічних за характером, видами та складністю договорів за останні роки, а саме досвід у виготовленні автомобілів саме для Міністерства оборони України. ДП «АСЗ №2» АТ «АК «Богдан Моторс» виконало всі зобов’язання за раніше укладеними договорами з замовником (Міністерство оборони України). При цьому зазначені договори перебувають під грифом «таємно», тому їх копії не можуть бути надані, в тому числі й документи з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору. Про це зазначено у довідці ДП «АСЗ №2» АТ «АК «Богдан Моторс» та відомо Замовнику, оскільки усі зазначені договори укладені з Міністерством оборони України. Разом з тим, оскільки Замовник даної закупівлі та суб’єкт господарювання за переліком договорів, вказаних в довідці, є однією і тією ж особою – Міністерство оборони України лист-відгук про виконання контрактів не надавався. Звертаємо увагу, що гриф обмеженого доступу до документів було встановлено самим Замовником, а оприлюднення умов відповідних договорів та додатків до них буде розцінено як розголошення державної таємниці (ст. 328 Кримінального кодексу України).
Щодо заповненої «цінової пропозиції» (додаток 1 до Документації), без зазначення цін) – підприємством надано цей документ в складі тендерної пропозиції, а повторне його надання можливе в найкоротший термін.
Щодо оригінал/копія витягу з реєстру платників ПДВ – підприємством надано свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ, а повторне його надання можливе в найкоротший термі.
Приймаючи до уваги викладене, звертаємо увагу на порушення процедури здійснення закупівлі з боку Замовника та вимагаємо надання передбаченого Законом України «Про публічні закупівлі» права та відповідного часу на усунення невідповідностей.
В минулій своїй вимозі Учасником доведено неможливість розкриття державної таємниці, що міститься в державних контрактах визначених в довідці про досвід у виконанні аналогічних за характером, видами та складністю договорів за останні роки, а саме досвід у виготовленні автомобілів саме для Міністерства оборони України, а також доцільність і неупередженість надання висновку у випадку якщо Замовником за закупівлею та суб’єктом господарювання за переліком виконаних договорів є одна особа: Міністерство оборони України.
В цій вимозі хочемо звернути увагу Замовника на той факт, що підприємством завантажено цінову пропозицію у складі тендерної пропозиції. Разом з тим, питання повторного надання заповненої форми «цінової пропозиції» (додаток 1 до Документації), без зазначення цін) займає мінімальний час, відповідно, відповідно дивує рішення Замовника (в порушення вимог ст. 26 Закону) не надати цей час. До вимоги підприємство повторно надає заповненні форми «цінової пропозиції» (додаток 1 до Документації) до кожного з лотів.
Також вважаємо за необхідне нагадати, що оригінал/копія витягу з реєстру платників ПДВ – підприємством надано свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ, а повторне його надання можливе в найкоротший термін.
Приймаючи до уваги викладене, звертаємо увагу на порушення процедури здійснення закупівлі з боку Замовника та повторно вимагаємо надання передбаченого Законом України «Про публічні закупівлі» права та відповідного часу на усунення невідповідностей.
В минулих своїх вимогах Учасником доведено неможливість розкриття державної таємниці, що міститься в державних контрактах визначених в довідці про досвід у виконанні аналогічних за характером, видами та складністю договорів за останні роки, а саме досвід у виготовленні автомобілів саме для Міністерства оборони України, а також доцільність і неупередженість надання висновку у випадку якщо Замовником за закупівлею та суб’єктом господарювання за переліком виконаних договорів є одна особа: Міністерство оборони України. Також, підприємством повторно надано заповнені форми «цінової пропозиції» (додаток 1 до Документації), без зазначення цін) до кожного з лотів.
В цій вимозі хочемо звернути увагу Замовника на той факт, Скаржник є платником ПДВ, і на підтвердження цього надав свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ. Зазначений документ є чинним, є таким, що дійсно підтверджує статус Скаржника. Чинне законодавство не містить вимоги про обов’язкову заміну свідоцтва на витяг з реєстру платників ПДВ разом з тим, у своєму листі Про використання свідоцтв платників ПДВ від 31.08.2015р. № 32216/7/99-99-11-01-01-17 Державна фіскальна служба України роз’яснює, що дані із Реєстру щоденно оприлюднюються на офіційному веб-порталі ДФС (www.sfs.gov.ua). За запитом в електронній формі платнику ПДВ можуть бути надані довідки із Реєстру про реєстрацію його контрагентів як платників ПДВ. Окрім того, платник ПДВ може отримати витяг із Реєстру в електронному вигляді. Оперативно отримати дані із Реєстру можна за допомогою таких пошукових електронних сервісів на офіційному веб-порталі ДФС (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv): рубрика «Дані реєстру платників ПДВ» – дані з Реєстру із зазначенням дати податкової реєстрації, індивідуального податкового номера та терміну дії реєстрації платника ПДВ.
Відповідно, за на явною інформацією, Замовник міг самостійно отримати інформацію з публічних джерел (портал ДФС), або ж надати необхідний (передбачений ст. 26 Закону) час на усунення невідповідностей.
Приймаючи до уваги викладене, звертаємо увагу на порушення процедури здійснення закупівлі з боку Замовника та повторно вимагаємо надання передбаченого Законом України «Про публічні закупівлі» права та відповідного часу на усунення невідповідностей.
Так, щодо відсутності оригіналу/копії виконаного договору щодо постачання автомобіля вантажного підвищеної прохідності вантажопідйомністю від 8 до 12 тон, вантажних автомобілів або іншої автомобільної (спеціальної) техніки за 2020 або 2019 роки або інші попередні роки та документи з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності) та сканований оригінал відгуку [відгук повинен бути виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків];повідомляємо наступне:
Для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Скаржником була надана довідка про досвід у виконанні аналогічних за характером, видами та складністю договорів за останні роки, а саме досвід у виготовленні автомобілів саме для Міністерства оборони України. ДП «АСЗ №2» АТ «АК «Богдан Моторс» виконало всі зобов’язання за раніше укладеними договорами з замовником (Міністерство оборони України). При цьому зазначені договори перебувають під грифом «таємно», тому їх копії не можуть бути надані, в тому числі й документи з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору. Про це зазначено у довідці ДП «АСЗ №2» АТ «АК «Богдан Моторс» та відомо Замовнику, оскільки усі зазначені договори укладені з Міністерством оборони України. Разом з тим, оскільки Замовник даної закупівлі та суб’єкт господарювання за переліком договорів, вказаних в довідці, є однією і тією ж особою – Міністерство оборони України лист-відгук про виконання контрактів не надавався. Звертаємо увагу, що гриф обмеженого доступу до документів було встановлено самим Замовником, а оприлюднення умов відповідних договорів та додатків до них буде розцінено як розголошення державної таємниці (ст. 328 Кримінального кодексу України).
Щодо заповненої «цінової пропозиції» (додаток 1 до Документації), без зазначення цін) – підприємством надано цей документ в складі тендерної пропозиції, а повторне його надання можливе в найкоротший термін.
Щодо оригінал/копія витягу з реєстру платників ПДВ – підприємством надано свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ, а повторне його надання можливе в найкоротший термі.
Приймаючи до уваги викладене, звертаємо увагу на порушення процедури здійснення закупівлі з боку Замовника та вимагаємо надання передбаченого Законом України «Про публічні закупівлі» права та відповідного часу на усунення невідповідностей.
В минулій своїй вимозі Учасником доведено неможливість розкриття державної таємниці, що міститься в державних контрактах визначених в довідці про досвід у виконанні аналогічних за характером, видами та складністю договорів за останні роки, а саме досвід у виготовленні автомобілів саме для Міністерства оборони України, а також доцільність і неупередженість надання висновку у випадку якщо Замовником за закупівлею та суб’єктом господарювання за переліком виконаних договорів є одна особа: Міністерство оборони України.
В цій вимозі хочемо звернути увагу Замовника на той факт, що підприємством завантажено цінову пропозицію у складі тендерної пропозиції. Разом з тим, питання повторного надання заповненої форми «цінової пропозиції» (додаток 1 до Документації), без зазначення цін) займає мінімальний час, відповідно, відповідно дивує рішення Замовника (в порушення вимог ст. 26 Закону) не надати цей час. До вимоги підприємство повторно надає заповненні форми «цінової пропозиції» (додаток 1 до Документації) до кожного з лотів.
Також вважаємо за необхідне нагадати, що оригінал/копія витягу з реєстру платників ПДВ – підприємством надано свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ, а повторне його надання можливе в найкоротший термін.
Приймаючи до уваги викладене, звертаємо увагу на порушення процедури здійснення закупівлі з боку Замовника та повторно вимагаємо надання передбаченого Законом України «Про публічні закупівлі» права та відповідного часу на усунення невідповідностей.
В минулих своїх вимогах Учасником доведено неможливість розкриття державної таємниці, що міститься в державних контрактах визначених в довідці про досвід у виконанні аналогічних за характером, видами та складністю договорів за останні роки, а саме досвід у виготовленні автомобілів саме для Міністерства оборони України, а також доцільність і неупередженість надання висновку у випадку якщо Замовником за закупівлею та суб’єктом господарювання за переліком виконаних договорів є одна особа: Міністерство оборони України. Також, підприємством повторно надано заповнені форми «цінової пропозиції» (додаток 1 до Документації), без зазначення цін) до кожного з лотів.
В цій вимозі хочемо звернути увагу Замовника на той факт, Скаржник є платником ПДВ, і на підтвердження цього надав свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ. Зазначений документ є чинним, є таким, що дійсно підтверджує статус Скаржника. Чинне законодавство не містить вимоги про обов’язкову заміну свідоцтва на витяг з реєстру платників ПДВ разом з тим, у своєму листі Про використання свідоцтв платників ПДВ від 31.08.2015р. № 32216/7/99-99-11-01-01-17 Державна фіскальна служба України роз’яснює, що дані із Реєстру щоденно оприлюднюються на офіційному веб-порталі ДФС (www.sfs.gov.ua). За запитом в електронній формі платнику ПДВ можуть бути надані довідки із Реєстру про реєстрацію його контрагентів як платників ПДВ. Окрім того, платник ПДВ може отримати витяг із Реєстру в електронному вигляді. Оперативно отримати дані із Реєстру можна за допомогою таких пошукових електронних сервісів на офіційному веб-порталі ДФС (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv): рубрика «Дані реєстру платників ПДВ» – дані з Реєстру із зазначенням дати податкової реєстрації, індивідуального податкового номера та терміну дії реєстрації платника ПДВ.
Відповідно, за на явною інформацією, Замовник міг самостійно отримати інформацію з публічних джерел (портал ДФС), або ж надати необхідний (передбачений ст. 26 Закону) час на усунення невідповідностей.
Приймаючи до уваги викладене, звертаємо увагу на порушення процедури здійснення закупівлі з боку Замовника та повторно вимагаємо надання передбаченого Законом України «Про публічні закупівлі» права та відповідного часу на усунення невідповідностей.
Так, щодо відсутності оригіналу/копії виконаного договору щодо постачання автомобіля вантажного підвищеної прохідності вантажопідйомністю від 8 до 12 тон, вантажних автомобілів або іншої автомобільної (спеціальної) техніки за 2020 або 2019 роки або інші попередні роки та документи з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності) та сканований оригінал відгуку [відгук повинен бути виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків];повідомляємо наступне:
Для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Скаржником була надана довідка про досвід у виконанні аналогічних за характером, видами та складністю договорів за останні роки, а саме досвід у виготовленні автомобілів саме для Міністерства оборони України. ДП «АСЗ №2» АТ «АК «Богдан Моторс» виконало всі зобов’язання за раніше укладеними договорами з замовником (Міністерство оборони України). При цьому зазначені договори перебувають під грифом «таємно», тому їх копії не можуть бути надані, в тому числі й документи з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору. Про це зазначено у довідці ДП «АСЗ №2» АТ «АК «Богдан Моторс» та відомо Замовнику, оскільки усі зазначені договори укладені з Міністерством оборони України. Разом з тим, оскільки Замовник даної закупівлі та суб’єкт господарювання за переліком договорів, вказаних в довідці, є однією і тією ж особою – Міністерство оборони України лист-відгук про виконання контрактів не надавався. Звертаємо увагу, що гриф обмеженого доступу до документів було встановлено самим Замовником, а оприлюднення умов відповідних договорів та додатків до них буде розцінено як розголошення державної таємниці (ст. 328 Кримінального кодексу України).
Щодо заповненої «цінової пропозиції» (додаток 1 до Документації), без зазначення цін) – підприємством надано цей документ в складі тендерної пропозиції, а повторне його надання можливе в найкоротший термін.
Щодо оригінал/копія витягу з реєстру платників ПДВ – підприємством надано свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ, а повторне його надання можливе в найкоротший термі.
Приймаючи до уваги викладене, звертаємо увагу на порушення процедури здійснення закупівлі з боку Замовника та вимагаємо надання передбаченого Законом України «Про публічні закупівлі» права та відповідного часу на усунення невідповідностей.
В минулій своїй вимозі Учасником доведено неможливість розкриття державної таємниці, що міститься в державних контрактах визначених в довідці про досвід у виконанні аналогічних за характером, видами та складністю договорів за останні роки, а саме досвід у виготовленні автомобілів саме для Міністерства оборони України, а також доцільність і неупередженість надання висновку у випадку якщо Замовником за закупівлею та суб’єктом господарювання за переліком виконаних договорів є одна особа: Міністерство оборони України.
В цій вимозі хочемо звернути увагу Замовника на той факт, що підприємством завантажено цінову пропозицію у складі тендерної пропозиції. Разом з тим, питання повторного надання заповненої форми «цінової пропозиції» (додаток 1 до Документації), без зазначення цін) займає мінімальний час, відповідно, відповідно дивує рішення Замовника (в порушення вимог ст. 26 Закону) не надати цей час. До вимоги підприємство повторно надає заповненні форми «цінової пропозиції» (додаток 1 до Документації) до кожного з лотів.
Також вважаємо за необхідне нагадати, що оригінал/копія витягу з реєстру платників ПДВ – підприємством надано свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ, а повторне його надання можливе в найкоротший термін.
Приймаючи до уваги викладене, звертаємо увагу на порушення процедури здійснення закупівлі з боку Замовника та повторно вимагаємо надання передбаченого Законом України «Про публічні закупівлі» права та відповідного часу на усунення невідповідностей.
В минулих своїх вимогах Учасником доведено неможливість розкриття державної таємниці, що міститься в державних контрактах визначених в довідці про досвід у виконанні аналогічних за характером, видами та складністю договорів за останні роки, а саме досвід у виготовленні автомобілів саме для Міністерства оборони України, а також доцільність і неупередженість надання висновку у випадку якщо Замовником за закупівлею та суб’єктом господарювання за переліком виконаних договорів є одна особа: Міністерство оборони України. Також, підприємством повторно надано заповнені форми «цінової пропозиції» (додаток 1 до Документації), без зазначення цін) до кожного з лотів.
В цій вимозі хочемо звернути увагу Замовника на той факт, Скаржник є платником ПДВ, і на підтвердження цього надав свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ. Зазначений документ є чинним, є таким, що дійсно підтверджує статус Скаржника. Чинне законодавство не містить вимоги про обов’язкову заміну свідоцтва на витяг з реєстру платників ПДВ разом з тим, у своєму листі Про використання свідоцтв платників ПДВ від 31.08.2015р. № 32216/7/99-99-11-01-01-17 Державна фіскальна служба України роз’яснює, що дані із Реєстру щоденно оприлюднюються на офіційному веб-порталі ДФС (www.sfs.gov.ua). За запитом в електронній формі платнику ПДВ можуть бути надані довідки із Реєстру про реєстрацію його контрагентів як платників ПДВ. Окрім того, платник ПДВ може отримати витяг із Реєстру в електронному вигляді. Оперативно отримати дані із Реєстру можна за допомогою таких пошукових електронних сервісів на офіційному веб-порталі ДФС (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv): рубрика «Дані реєстру платників ПДВ» – дані з Реєстру із зазначенням дати податкової реєстрації, індивідуального податкового номера та терміну дії реєстрації платника ПДВ.
Відповідно, за на явною інформацією, Замовник міг самостійно отримати інформацію з публічних джерел (портал ДФС), або ж надати необхідний (передбачений ст. 26 Закону) час на усунення невідповідностей.
Приймаючи до уваги викладене, звертаємо увагу на порушення процедури здійснення закупівлі з боку Замовника та повторно вимагаємо надання передбаченого Законом України «Про публічні закупівлі» права та відповідного часу на усунення невідповідностей.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-23-000053 ● 1b1f620d29b64efdbbd2aa351937f761
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 11:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2020 № 267
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
58 UA-2020-06-19-003796-c 19.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Міністерством оборони України проведено процедуру закупівлі великовантажних мототранспортних засобів (34140000-0) (автомобіль вантажний підвищеної прохідності вантажопідйомністю від 8 до 12 тонн) з дотриманням вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель.
2020-10-23 17:20:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї установлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї установлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону.) • відсутній механізм
-
2021-02-09 09:34:32
Лоти
Інформація про лот
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно умов договору | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком оперативного, технічного та медичного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) |
Код ЄДРПОУ: | 00034022 |
Місцезнаходження: | 03168, Україна, м. Київ обл., м. Київ, пр-т. Повітрофлотський, 6 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСКЛАДАЛЬНИЙ ЗАВОД №2" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "БОГДАН МОТОРС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАРІТ-ПРОМ-" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
до 08 серпня 2020 15:54 |
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ АВТОМОБІЛЬНИЙ ЗАВОД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "АВТО-РЕГІОН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" |
26 649 260,00
UAH з ПДВ
|
26 649 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВТО-РЕГІОН" |
26 070 000,00
UAH з ПДВ
|
26 070 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" |
26 400 000,00
UAH з ПДВ
|
26 059 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" #32670703 |
Переможець |
26 059 000,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 13:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
sign.p7s | укладений |
08 вересня 2020 10:58
|
ДК_403_1_20_58 8_12.pdf | укладений |
08 вересня 2020 10:57
|
sign.p7s | зміни до договору |
23 грудня 2020 14:25
|
Звіт_8_12_58_2020.pdf | укладений |
23 грудня 2020 14:24
|
sign.p7s | зміни до договору |
25 листопада 2020 15:01
|
Повідомлення ДК_58_25.11(1).pdf | зміни до договору |
25 листопада 2020 15:00
|
ДУ_1_58.PDF | зміни до договору |
25 листопада 2020 15:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 403/1/20/58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Актуальні тендери
-
175 224 525,80UAHКапітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О102314 Кошів - Бурківці км 0+000 - км 9+700, Київська областьм. КиївКомпанія:Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністраціїДетальніше
-
175 224 525,80UAHКапітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О102314 Кошів - Бурківці км 0+000 - км 9+700, Київська областьм. КиївКомпанія:Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністраціїДетальніше
-
60 050 000,00UAHНабори для проведення процедур гемодіалізу, витратні матеріали для гемоперфузії «код ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» (НК 024:2019 Код 58093 - Набір для проведення гемодіалізу)м. УжгородКомпанія:Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної радиДетальніше
-
52 745 285,00UAHексплуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Білгород-Дністровського районуОдесаКомпанія:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"Детальніше
-
87 853 102,00UAHексплуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Березівського районуОдесаКомпанія:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"Детальніше
-
53 466 295,00UAHексплуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Болградського районуОдесаКомпанія:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"Детальніше