Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Агрохімічна продукція (засіб дезінфікуючий)
Очікувана вартість
17 430,00 UAH
UA-2020-06-19-003663-b b9036026cba241b48f7e00c63afe37e1
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшенко Оксана Петрівна

+380963651251 kpni@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Криворізький психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188286
Місцезнаходження: 50033, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
Контактна особа: Ляшенко Оксана Петрівна
+380963651251
kpni@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2020 15:24
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2020 15:24
Початок аукціону: 01 липня 2020 13:04
Очікувана вартість: 17 430,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 174,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


УВАГА ЗМІНИ!
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Агрохімічна продукція (засіб дезінфікуючий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вулиця Треньова, 15, місто Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50033, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 15:08
Електронний підпис
24 червня 2020 15:00
ТД дез.засоби.docx
24 червня 2020 15:08
Електронний підпис
19 червня 2020 15:27
Електронний підпис
24 червня 2020 15:00
ТД дез.засоби.docx
19 червня 2020 15:20
ТД дез.засоби.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-19-003663-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СІТДІКОВ РАУФ ХУСЕІНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2122318099
Дата подання: 24 червня 2020 09:31
Вимога щодо умов закупівлі
Добрий день! Шановний Замовнику, заявлений Вами до закупівлі дезінфекційний засіб "Бланідас 300" (в таблетках) не відноситься до лікарських засобів, тому не потребує ліцензії з оптової та роздрібної торгівлі ЛІКАРСЬКИМИ засобами. Вимагаємо виключити цей пункт з умов закупівлі. Крім того, просимо пояснити зміст другого абзацу п.2 "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівля" про те , що " Бажано аналоги не пропонувати так, як наша установа є специфічним закладом і для дезінфекції необхідно тільки ці засоби, для недопущення звикання до дезінфекційних засобів". Даний пункт є некоректним , по-перше , саме ротація деззасобів (їх зміна) і є недопущенням до звикання до дезінфекційних засобів, а по-друге, чи є побажання не пропонувати аналоги обов'язковим чи ні. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 червня 2020 14:56
Доброго дня! Внесині зміни до тендерної документації. Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції, Замовник розмістив в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією. Всі Учасники що бажають взяти участь в даній закупівлі мають вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки.
У вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.
Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Технічне завдання на продукцію сформовано, виходячи з потреб Замовника. Саме з такими характеристиками засоби обрані для закупівлі. Оскільки замовником є медична установа де питання дезінфекції є надзвичайно важливим, технічні характеристики описані саме таким чином, саме з таким вмістом діючої речовини та з таким спектром дії.
Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар.
Тож, пропозиція повинна відповідати всім вимогам наданим в оголошені. В разі, якщо Учасник надає в пропозиції товару еквівалент, то Учасник має надати документи, які підтверджують еквівалентність товару, а саме розгорнуту порівняльну характеристику по кожному найменуванню .
Номер вимоги: UA-2020-06-19-003663-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "СІТДІКОВ РАУФ ХУСЕІНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2122318099
Дата подання: 03 липня 2020 14:08
Вимога щодо дискваліфікації
Шановний Замовнику! Аргументи щодо нашої дискваліікації не є об'єктивними і свідчять про Вашу недостатню обізнанність, щодо дії хлорних засобів, та упередженність. В тендерній документації Ви самі вказали на те, що можна запропонувати аналоги. АНАЛОГИ, а не повну ідентичність засобів. Вказані Вами характеристики нашого товару ніяким чином не впливають на його дезінфікуючи властивості і не являються достатньою підставою для дискваліфікації. Визначити, що наш засіб нижчої якості можливо лише в лабораторних умовах, а не математичними розрахунками. Спектр антимікробної дії нашого засобу та різноманітність його призначення не гірше тих показників, що були вказані в тендерній документації. Вимагаємо скасувати дискваліфікацію та повернутися до розгляду нашої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 липня 2020 17:34
Шановний учаснику, повідомляємо Вам, що відповідно до абз. 2 п. 4. Ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Може, а не зобов’язаний зазначити аналоги та/або еквіваленти, які приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, відповідно до Закону, Замовник може зазначати конкретну назву або конкретну назву та еквівалент, або узагальнену назву та характеристики. У вимогах до предмета закупівлі Замовником зазначена конкретна назва продукції, яку мав намір закупити, з якими медико-технічними характеристиками повинен бути запропонований учасником товар, але і вказано : «або еквівалент», «або аналог» ,при цьому просимо учасників дотримуватись технічних вимог замовника, та не пропонувати аналоги нижчої якості. Невідповідність запропонованого Вами товару викладена в протоколі відхилення. Що до роз’яснення виразу «аналог» дискутувати не приходиться, адже згідно Наказу МОЗ від 12 березня 2010 року N 221 : Аналоги - дезінфекційні препарати, які задовольняють критерію кількісного та якісного складу діючих речовин (ДР), тобто мають повну відповідність як по ДР, так і по добавках. Отже , таке пояснення визначене не нами. Обізнаність Законів та Наказів дає нам право професійно оцінювати відповідність пропозицій. Ми детально розглянули Інструкцію по застосуванню запропонованого вами засобу«PROFI CHLOR», та знайшли ще багато невідповідностей, але вони не виставлялись у вимогах в даній закупівлі, а тому про них ми не написали. Різниця між вашою пропозицією, яка не відповідає всім вимогам, та наступною пропозицією ,що відповідає всім вимогам складає 7 грн, то ж говорити про не об’єктивність чи ще щось не має сенсу.
Ваша вимога містить елементи прихованого тиску на нас з метою отримання сприятливого для Вас результату торгів та задоволення власної комерційної користі, незалежно від потреб замовника, що, в свою чергу, несприяє відкритості і чесності торгів.
Отже, з огляду на наведене, на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення Вашої вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СІТДІКОВ РАУФ ХУСЕІНОВИЧ" 16 870,00
UAH з ПДВ
14 483,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЖУНЬ ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 17 360,00
UAH з ПДВ
14 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 20:01
Електронний підпис
24 червня 2020 19:58
20_Лист щодо статуту.pdf
24 червня 2020 19:58
11_Паспорт_ВЗ.pdf
24 червня 2020 19:58
4_Документи PROFI CHLOR_ВЗ.pdf
24 червня 2020 19:58
3_Сертифікат PROFI CHLOR.pdf
24 червня 2020 19:58
1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 13:03
Електронний підпис
25 червня 2020 10:49
Електронний підпис
25 червня 2020 10:47
23.06.2020 Дез UA-2020-06-19-003663-b.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СІТДІКОВ РАУФ ХУСЕІНОВИЧ"

ФОП "ДЖУНЬ ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СІТДІКОВ РАУФ ХУСЕІНОВИЧ"
#2122318099
Відхилено 14 483,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 11:26
ФОП "ДЖУНЬ ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
#2409715803
Переможець 14 490,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 15:24

Документи

03 липня 2020 11:26
протокол

Документи

03 липня 2020 15:24
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДЖУНЬ ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
#2409715803
14 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2020 15:24
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор укладений
13 липня 2020 09:17
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 11:12
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 11:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 490,00
UAH