Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення експертизи кошторисної документації проекту «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ВХІДНОЇ ГРУПИ В АЗПСМ ЗА АДРЕСОЮ: ВУЛ.НОВАТОРІВ,4 ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА»
Очікувана вартість
4 393,63 UAH
UA-2020-06-19-003587-c b20f2903c1d345a1ab0ef007832c7534
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельнікова Інна Володимирівна

+380442927104 dniprcpmsd4_zakupivli_@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Дніпровського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 38196712
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Сергієнка буд. 23
Контактна особа: Мельнікова Інна Володимирівна
+380442927104
dniprcpmsd4_zakupivli_@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення експертизи кошторисної документації проекту «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ВХІДНОЇ ГРУПИ В АЗПСМ ЗА АДРЕСОЮ ВУЛ.НОВАТОРІВ,4»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, м. Київ, Київ, вул. І. Сергієнка, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

19 червня 2020 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТСЕРВІСБУД-2015"
#39593992
Переможець 4 393,63
UAH
19 червня 2020 13:01

Документи

19 червня 2020 13:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 11:25
Д.у. (_40 Новатори).PDF зміни до договору
22 липня 2020 11:23
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 13:22
договір укладений
19 червня 2020 13:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML