Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Соборна в м. Фастів Київської області (ДК 021:2015: (СРV) : Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг (45233000-9)).
Очікувана вартість
21 664 738,80 UAH
UA-2020-06-19-003563-b c180bcc1f2d7484fb695409574028866
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єфіменко Олена Вікторівна

380456562362 fastivblagoust@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Фастівської міської ради "Фастів-благоустрій"
Код ЄДРПОУ: 41972303
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., Фастів, нова,9
Контактна особа: Єфіменко Олена Вікторівна
380456562362
fastivblagoust@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 15:18
Очікувана вартість: 21 664 738,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 108 323,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 108323 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Соборна в м. Фастів Київської області (ДК 021:2015: (СРV) : Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг (45233000-9)).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська область, Фастів, вулиця Соборна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 16:54
Календарний графік (додаток 1 до договору)_вул. Соборна.docx
26 червня 2020 16:53
проект_договору_(вул. Соборна).docx
26 червня 2020 16:53
ТД_ вул. Соборна (НОВА РЕДАКЦІЯ)від 26.06.2020.docx
26 червня 2020 16:52
Перелік змін, що вносяться 26.06.docx
25 червня 2020 09:08
Календарний графік (додаток 1 до договору)_вул. Соборна.docx
25 червня 2020 09:07
проект_договору_(вул. Соборна).docx
25 червня 2020 09:07
ТД_ вул. Соборна (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
25 червня 2020 09:06
Зміни до тендерної документації.pdf
19 червня 2020 15:14
Календарний графік (додаток 1 до договору)_вул. Соборна.docx
19 червня 2020 15:14
проект_договору_(вул. Соборна).docx
19 червня 2020 15:12
ТД_ вул. Соборна.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-22-000041 ● c4393e1f03834a1c8542d66bcd21f199
  • Статус: вирішено ● Дата: 28 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020 16:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


27.07.2020 № 215

Київ


Про початок моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України від 27.07.2020 № 215

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-06-19-003563-b 19.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень

2020-08-14 14:57:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог абзацу першого частини шістнадцятої статті 29 Закону розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону у строк менший ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог абзацу першого частини шістнадцятої статті 29 Закону розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону у строк менший ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.) • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни торгів

2020-08-28 14:20:08

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" 13 214 570,00
UAH з ПДВ
11 399 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" 16 246 042,80
UAH з ПДВ
11 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" 17 198 593,08
UAH з ПДВ
17 198 593,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУДСТАНДАРТ" 19 304 599,20
UAH з ПДВ
19 304 599,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 19:46
Електронний підпис
15 липня 2020 19:42
Електронний підпис
06 липня 2020 10:24
Електронний підпис
06 липня 2020 10:23
Кошторис_Соборна.imd
03 липня 2020 18:51
Електронний підпис
03 липня 2020 18:50
16-Календарний план.pdf
03 липня 2020 18:50
Техпаспорти_1.pdf
03 липня 2020 18:50
Накази Директор.pdf
03 липня 2020 18:50
18-Гарантійний лист.pdf
03 липня 2020 18:50
17-ДЦ.pdf
03 липня 2020 18:50
17.1-Зведений кошторис.pdf
03 липня 2020 18:50
ЛИСТ-ВІДГУК.pdf
03 липня 2020 18:50
12-Витяг облавтодор.pdf
03 липня 2020 18:50
11-Лист згода.pdf
03 липня 2020 18:50
10- Довідка санкції.pdf
03 липня 2020 18:50
7-Проект договору.pdf
03 липня 2020 18:50
3-Довідка ст.17.pdf
03 липня 2020 18:50
2-.3 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 16:06
Електронний підпис
03 липня 2020 15:39
Гарантійні листи.pdf
03 липня 2020 15:39
Соборна.imd
03 липня 2020 15:39
a60d3d97-6113-4fa8-85bb-e0b58eb53d9b.pdf
03 липня 2020 15:39
Тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2020 15:39
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"

ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"

ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУДСТАНДАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"
#40593676
Відхилено 11 399 999,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 17:28
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
#03445665
Відхилено
11 400 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 14:59
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 липня 2020 00:00
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"
#34018864
Відхилено 17 198 593,08
UAH з ПДВ
24 липня 2020 14:32
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУДСТАНДАРТ"
#40893163
Відхилено 19 304 599,20
UAH з ПДВ
31 липня 2020 17:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 19:20

Документи

14 липня 2020 17:25
Електронний підпис

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

22 липня 2020 14:55
Електронний підпис

Документи

24 липня 2020 14:28
Електронний підпис
22 липня 2020 14:59
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Дорбудстандарт», поданої на участь у торгах щодо закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Соборна в м. Фастів Київської області (ДК 021:2015: (СРV) : Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг (45233000-9)) тендерним комітетом виявлено невідповідності в інформації та документах: 1) що подані Учасником для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, передбачених тендерною документацією та статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: - для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору за предметом закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Соборна в м. Фастів Київської області (ДК 021:2015: (СРV) : Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг (45233000-9))» (відповідно до вимог розділу 2 Додатку №3 до тендерної документації) учасником надано Довідку за вих. № 11-01/07 від 01.07.2020 (далі – довідка). Проаналізувавши інформацію, вказану в довідці та в копіях договорів, які надані учасником на підтвердження зазначеної в довідці інформації, тендерним комітетом встановлено невідповідність вказаного номеру договору на користування автогрейдером ДЗ-122, дорожньою фрезою Wirtgen W 1000 F, екскаватором колісним ЕО-2621 В-3. Всупереч гарантійним листам, наданим власниками техніки про незаперечення використання її на весь період виконання робіт, термін оренди за договором №1-02/2020 від 03.02.2020 р. закінчується 03.02.2021 р., а договору про надання послуг №1/2020 від 02.01.2020 р. – 31.12.2020 р. Вимога: Вказати в довідці вірний номер договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції, який дійсно підтверджує право користування вищезазначеною технікою. Надати скановані копії виготовлені з оригіналів договорів чинних протягом всього строку виконання договору за предметом закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Соборна в м. Фастів Київської області (ДК 021:2015: (СРV) : Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг (45233000-9))»; - для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Соборна в м. Фастів Київської області (ДК 021:2015: (СРV) : Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг (45233000-9))» (відповідно до вимог розділу 3 Додатку №3 до тендерної документації) учасником надано Довідку за вих. № 10-01/07 від 01.07.2020 (далі – довідка). Проаналізувавши інформацію, вказану в довідці та в копіях договорів, які надані учасником на підтвердження зазначеної в довідці інформації, тендерним комітетом встановлено невідповідність номерів договорів предметам договору, а також те, що всі три договори надані не в повному обсязі (відсутні додатки №1, №3, №4, №5 до кожного договору зазначеного в довідці, які згідно умов договорів розділ 12. Додатки до Договору є їх невід’ємними частинами). Вимога: Вказати в довідці номери договорів, що відповідають предметам договору та місцезнаходженню об’єктів. Надати скановані копії з оригіналів договорів у повному обсязі. 2) що подані учасником на підтвердження права підпису договору про закупівлю, а саме: - відповідно до розділу 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, тендерна пропозиція учасника повинна містити документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Так згідно до частини 2 статті 44 Закону України № 2275-VIII від 06.02.2018 року та статті 98 Цивільного кодексу України, якщо Учасник-юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати у складі тендерної пропозиції копію рішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. В іншому випадку Учасником надається інформація в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності), про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу та надаються відповідні документи державної звітності з підтвердженням про надання цієї звітності. Тендерна пропозиція учасника місить протокол загальних зборів учасників товариства про право підпису укладати договори за результатами тендерів. Вимога: Надати документи передбачені тендерною документацією.

Документи

31 липня 2020 17:09
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
31 липня 2020 17:11
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі