Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки – за кодом CPV за ДК 021:2015-50310000-1 (послуги із заправки та відновлення картриджів і ремонту офісної техніки для деяких місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області)
Очікувана вартість
1 170 000,00 UAH
UA-2020-06-19-003494-c 32a535ba769f4750ba1b5b64a06f3ea1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маштабей Олександр Степанович

+380577325535 dsa-tender@hr.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 26281249
Вебсайт: https://hr.court.gov.ua/tu21/
Місцезнаходження: 61050, Україна , Харківська обл., Харків, Майдан Героїв Небесної Сотні, 36, корп. 2
Контактна особа: Маштабей Олександр Степанович
+380577325535
dsa-tender@hr.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2020 12:19
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2020 12:19
Початок аукціону: 21 липня 2020 15:49
Очікувана вартість: 1 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки – за кодом CPV за ДК 021:2015-50310000-1 (послуги із заправки та відновлення картриджів і ремонту офісної техніки для деяких місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61050, Україна, Харківська область, м. Харків, м-н. Героїв Небесної Сотні, 36, корп. 2, (для деяких місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 14:16
Додаток 5 до ТД - Документи_ що надаються переможцем (2).docx
19 червня 2020 12:14
Додаток 5 до ТД - Документи_ що надаються переможцем (2).docx
19 червня 2020 12:26
ТД.docx
19 червня 2020 12:14
ТД.docx
19 червня 2020 12:14
Додаток 4 до ТД - проект договору.doc
19 червня 2020 12:14
Додаток 3 до ТД - Кваліфікаційні вимоги (1).docx
19 червня 2020 12:14
Додаток 2 до ТД - ТЗ (1).docx
19 червня 2020 12:14
Додаток 1 до ТД - перелік необхідних документів-інформації-файла(-ів) (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-19-003494-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:39586058
Дата подання: 22 червня 2020 14:36
щодо дискримінаційної складової
п.6 Додатку 2 тендерної документації вимагається "Копії сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у виробника/імпортера запропонованого тонеру, системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2015 (ISO/IEC 17021-1:2015), виданих органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України та є в переліку на офіційному веб-ресурсі (https://naau.org.ua), підтвердити чинним атестатом про акредитацію, дійсних на момент розкриття пропозицій".
Ці вимоги призводять до дискримінації учасників (існують інші органи з сертифікації систем менеджменту, які не акредитовані Національним агентством з акредитації України, але мають ті ж самі повноваження на видачу Сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015). Тому, просимо внести зміни та виключити з пункту 6 Додатку 2 тендерної документації фразу "виданих органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України та є в переліку на офіційному веб-ресурсі (https://naau.org.ua), підтвердити чинним атестатом про акредитацію". Якщо не буде внесено змін, просимо надати вагомий аргумент згідно яких законів залишили цю вимогу (Чи впливає на якість заправки та регенерацію картриджів ким видані сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015)?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 червня 2020 09:36
Відповідно до вимог п. 6. Додатку 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», Замовником вимагається надання у складі тендерної пропозиції:
«Копії сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у виробника/імпортера запропонованого тонеру, системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2015 (ISO/IEC 17021-1:2015), виданих органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України та є в переліку на офіційному веб-ресурсі (https://naau.org.ua), підтвердити чинним атестатом про акредитацію, дійсних на момент розкриття пропозицій».
Зазначені вимоги врегульовані наступними законодавчими та підзаконними актами:
• Законом України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності"
• Положенням про Національне агентство з акредитації України
• Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1170 "Про затвердження Порядку здійснення моніторингу відповідності вимогам до національного органу з акредитації та внесення зміни до пункту 4 Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України"
При цьому, відповідно до вимог ст. 4 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності", метою акредитації є:
-забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності;
-забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності;
-створення умов для взаємного визнання результатів діяльності акредитованих органів на міжнародному рівні;
-усунення технічних бар'єрів у торгівлі.
Відповідно до вимог ст. 5 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності", діяльність з акредитації базується на таких основних принципах:
-забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх заінтересованих сторін;
-загальнодоступності та неупередженості проведення робіт з акредитації;
-прозорості діяльності з акредитації;
-професійної компетентності виконавців робіт;
-добровільності акредитації;
-забезпечення участі органів виконавчої влади та громадських організацій на паритетній основі;
-застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації;
-дотримання суспільних інтересів;
-конфіденційності інформації, отриманої в процесі акредитації.
Таким чином, вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції копій сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у виробника/імпортера запропонованого тонеру, системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2015 (ISO/IEC 17021-1:2015), виданих органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України та є в переліку на офіційному веб-ресурсі (https://naau.org.ua), підтвердити чинним атестатом про акредитацію, дійсних на момент розкриття пропозицій, є обґрунтованою, законодавчо врегульованою та такою що не носить жодних ознак дискримінації учасників.
У зв'язку з вищевикладеним вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-06-19-003494-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "Довгаль Олексій Юрійович", Код ЄДРПОУ:3085007675
Дата подання: 24 червня 2020 13:33
Вимога усунути дискримінаційні умови
Відповідно до Додатку 2 Документації Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи на підтвердження про відповідність його пропозиції вимогам замовника, зокрема:
пункт 4.1. - Завірений уповноваженою особою сертифікат походження товару (з зазначенням реквізитів інвойсу в разі імпорту) на витратні матеріали (тонери), що будуть використані для виконання робіт, виданий уповноваженою установою виробнику тонеру, відповідно до законодавства країни походження.
пункт 7 - В разі якщо Учасник не є виробником/імпортером витратних матеріалів (тонеру), необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника/імпортера. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі.

Ми зазначаємо, що продаж витратних матеріалів (тонерів) не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання.

Чинним законодавством України не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати продаж витратних матеріалів (тонерів).

Враховуючи достатньо велику кількість найменувань витратних матеріалів (тонерів) які учасник планує використовувати при наданні послуг, ми готові використовувати деякі товари не власного виробництва та не імпортовані власними силами.

Учасник має укладені господарські договори із дистриб’юторами сумісних витратних матеріалів, які не є ані виробниками ані імпортерами відповідних товарів (тонерів, картриджів), а тому позбавлений можливості виконати вимогу про надання авторизаційного листа, що підтверджує партнерські відносини.

Ми також зазначаємо, що згідно з вимогою, яка зазначена у пункті пункт 4.1. Додатку 2 Документації учасник повинен надати Замовнику сертифікат походження на тонер виданий компетентним органом саме виробнику тонеру.

Враховуючі відсутність будь-яких відносин із виробником та імпортером деяких моделей тонерів, які будуть використовуватися при наданні послуг, Учасник позбавлений можливості надати копії відповідних документів [сертифікату(-тів) походження товару (з зазначенням реквізитів інвойсу в разі імпорту)], а тому зазначена вимога та умова є дискримінаційною по відношенню до скаржника та має бути виключена з Документації.
За таких умов, виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які є виробником/імпортером витратних матеріалів або авторизованим партнером або офіційним представником саме виробника/імпортера, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, скаржника.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.

Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.

Враховуючи вище викладене, просимо усунути пункт 4.1. Додатку 2 Документації - “Завірений уповноваженою особою сертифікат походження товару (з зазначенням реквізитів інвойсу в разі імпорту) на витратні матеріали (тонери), що будуть використані для виконання робіт, виданий уповноваженою установою виробнику тонеру, відповідно до законодавства країни походження” і пункт 7 Додатку 2 Документації - “В разі якщо Учасник не є виробником/імпортером витратних матеріалів (тонеру), необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника/імпортера. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі” шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Звертаємо вашу увагу, що те саме питання вже було на розгляді у Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) ( скарга товариства з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." від 13.05.2020 № UA-2020-04-16-000482-c.b1 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі). Колегією було прийнято рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вжитися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника усунути дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2020 09:51
1)Стосовно вимоги щодо «усунути пункт 4.1. Додатку 2 Документації – «Завірений уповноваженою особою сертифікат походження товару (з зазначенням реквізитів інвойсу в разі імпорту) на витратні матеріали (тонери), що будуть використані для виконання робіт, виданий уповноваженою установою виробнику тонеру, відповідно до законодавства країни походження», повідомляємо наступне. Відповідно до вимог п. 4 «Документи щодо витратних матеріалів та запчастин», Додатку 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», Замовником зазначено, що витратні матеріали (тонери), які використовуватимуться при наданні послуг, повинні бути новими, не перебувати під забороною відчуження, арештом, не бути предметом застави, а також не бути предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством, щодо походження товарів з країн стосовно яких діє Закон України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII та тимчасово окупованих територій.
Саме на підтвердження зазначених вимог, Замовником відповідно до п.п. 4.1. «Документи щодо витратних матеріалів та запчастин», Додатку 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», вимагається надання учасниками: «завіреного уповноваженою особою сертифікату походження товару (з зазначенням реквізитів інвойсу в разі імпорту) на витратні матеріали (тонери), що будуть використані для виконання робіт, виданий уповноваженою установою виробнику тонеру, відповідно до законодавства країни походження».
Оскільки іншим шляхом підтвердити вимоги щодо того факту, що витратні матеріали (тонери), які використовуватимуться при наданні послуг, є новими, не перебувають під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством, щодо походження товарів з країн стосовно яких діє Закон України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII та тимчасово окупованих територій, неможливо, вимога щодо «усунення пункту 4.1. Додатку 2 Документації» не підлягає задоволенню.
2)Стосовно пункту вимоги щодо внесення змін до пункту 7 Додатку 2 Документації – «В разі якщо Учасник не є виробником/імпортером витратних матеріалів (тонеру), необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника/імпортера. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі», повідомляємо наступне. Відповідно до вимог п. 7 Додатку 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», Замовником вимагається надання у складі Тендерної пропозиції: «В разі якщо Учасник не є виробником/імпортером витратних матеріалів (тонеру), необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника/імпортера. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі.». Відповідно до вимог ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до вимог Тендерної документації, предметом закупівлі є «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки – за кодом CPV за ДК 021:2015-50310000-1 (послуги із заправки та відновлення картриджів і ремонту офісної техніки для деяких місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області)».
При цьому, жодної вимоги щодо виробника витратних матеріалів Замовником не встановлено, що повністю відповідає вимогам ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до вимог якої учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Вимога про надання Учасником оригіналу листа авторизації Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника/імпортера, є документальним підтвердженням походження витратних матеріалів, що в свою чергу надає змогу Замовнику бути впевненим, що витратні матеріали не є предметом будь-якого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством, щодо походження товарів з країн стосовно яких діє Закон України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII та тимчасово окупованих територій та мають легальне походження на території України.
Окремо слід відмітити, що зазначене Учасником у вимозі рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМК України (скарга товариства з обмеженою відповідальністю «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.» від 13.05.2020 № UA-2020-04-16-000482-c.b1 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі) не може бути підставою для внесення змін до Тендерної документації, оскільки обставини, які стали підставою для винесення зазначеного рішення є відмінними від обставин, на які Ви посилаєтесь як на підставу внесення змін.
У зв’язку з вищевикладеним, заявлена вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-06-19-003494-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:39586058
Дата подання: 24 червня 2020 14:04
щодо дискримінації учасників
Підскажіть , який законодавчий документ зобов'язує Замовники вимагати від Учасника сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у виробника/імпортера запропонованого тонеру, системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2015 (ISO/IEC 17021-1:2015), виданих тільки органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2020 09:55
Вимога Замовника про надання Учасниками закупівлі сертифікатів міжнародного зразка про наявність у виробника/імпортера запропонованого тонеру, системи контролю якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2015 (ISO/IEC 17021-1:2015), виданих органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, врегульовані наступними законодавчими та підзаконними актами:
• Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»;
• Законом України «Про стандартизацію»;
• Положенням про Національне агентство з акредитації України;
• Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1170 «Про затвердження Порядку здійснення моніторингу відповідності вимогам до національного органу з акредитації та внесення зміни до пункту 4 Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлю України»
-Законом України «Про публічні закупівлі».
Замовником надано роз'яснення у відповідності до вимог ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

Документи

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-19-003494-c.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "Довгаль Олексій Юрійович", Код ЄДРПОУ:3085007675
Дата подання: 30 червня 2020 16:35
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Фізична особа-підприємець Довгаль Олексій Юрійович (надалі - ФО-П Довгаль О. Ю.) в порядку, встановленому ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) в редакції діючої на дату оприлюднення оголошення про проведення Закупівлі, звертається до АМКУ із даною скаргою, враховуючи наступне. 19.06.2020 року територіальним управлінням Державної судової адміністрації України у Харківській області (надалі Замовник) було оголошено закупівлю на Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки – за кодом CPV за ДК 021:2015-50310000-1 (послуги із заправки та відновлення картриджів і ремонту офісної техніки для деяких місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області) Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-19-003494-c (надалі Закупівля). Порядок проведення Закупівлі визначений Тендерною документацією, яка розроблена Замовником у відповідності до вимог Закону та затверджена Рішенням тендерного комітету Замовника та оформлена протоколом № 01-68/133-20 від «19» червня 2020 року (надалі ТД). Скаржник вважає, що умови ТД не відповідають вимогам Закону, суперечать положенням ст. 3. Закону, якою визначені принципи здійснення закупівель, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників та принцип недискримінації учасників, враховуючи наступне. 1. Щодо встановлення дискримінаційної вимоги про надання учасником завіреного уповноваженою особою сертифікат походження товару (з зазначенням реквізитів інвойсу в разі імпорту) на витратні матеріали (тонери), що будуть використані для виконання робіт, виданий уповноваженою установою виробнику тонеру, відповідно до законодавства країни походження. 2. Щодо встановлення дискримінаційної вимоги про надання учасником у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника/імпортера, якщо він не є виробником/імпортером витратних матеріалів (тонеру) Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі. Відповідно до Додатку 2 Документації Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи на підтвердження про відповідність його пропозиції вимогам замовника, зокрема: пункт 4.1. - Завірений уповноваженою особою сертифікат походження товару (з зазначенням реквізитів інвойсу в разі імпорту) на витратні матеріали (тонери), що будуть використані для виконання робіт, виданий уповноваженою установою виробнику тонеру, відповідно до законодавства країни походження. пункт 7 - В разі якщо Учасник не є виробником/імпортером витратних матеріалів (тонеру), необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника/імпортера. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі. Ми зазначаємо, що продаж витратних матеріалів (тонерів) не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання. Чинним законодавством України не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати продаж витратних матеріалів (тонерів). Враховуючи достатньо велику кількість найменувань витратних матеріалів (тонерів) які учасник планує використовувати при наданні послуг, ми готові використовувати деякі товари не власного виробництва та не імпортовані власними силами. Учасник має укладені господарські договори із дистриб’юторами сумісних витратних матеріалів, які не є ані виробниками ані імпортерами відповідних товарів (тонерів, картриджів), а тому позбавлений можливості виконати вимогу про надання авторизаційного листа, що підтверджує партнерські відносини. Ми також зазначаємо, що згідно з вимогою, яка зазначена у пункті 4.1. Додатку 2 Документації учасник повинен надати Замовнику сертифікат походження на тонер виданий компетентним органом саме виробнику тонеру. Враховуючі відсутність будь-яких відносин із виробником та імпортером деяких моделей тонерів, які будуть використовуватися при наданні послуг, Учасник позбавлений можливості надати копії відповідних документів [сертифікату(-тів) походження товару (з зазначенням реквізитів інвойсу в разі імпорту)], а тому зазначена вимога та умова є дискримінаційною по відношенню до скаржника та має бути виключена з Документації. За таких умов, виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які є виробником/імпортером витратних матеріалів або авторизованим партнером або офіційним представником саме виробника/імпортера, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, скаржника. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Також, зазначаємо, що такий документ як «сертифікат походження товару (з зазначенням реквізитів інвойсу в разі імпорту» існує у дуже обмеженого кола виробників тонера в Україні. Тому складається враження що така вимога була навмисно прописана задля обмеження кількості учасників. І хоч для надання послуг у повному обсязі учасникам будуть потрібні не тільки такі витратні матеріали, як тонер (а ще й запчастини для друкуючої техніки, акумуляторні батареї, витратні матеріали які використовуються для регенерації картриджів), залишається відкритим питання, чому замовник вимагає сертифікат походження товару саме на “витратні матеріали (тонери)”. Атже у протоколі № 01-68/136-20 від 26 червня 2020 року відповіді на вимогу Замовник зазначає, що дану вимогу він висуває задля того, щоб “бути впевненим, що витратні матеріали не є предметом будь-якого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством, щодо походження товарів з країн стосовно яких діє Закон України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII та тимчасово окупованих територій та мають легальне походження на території України”. Тоді чому така вимога стосується тільки таких витратних матеріалів, як тонер, а не всіх запчастин та витратних матеріалів, які будуть застосовуватися при наданні послуг. Даний сертифікат походження товару на тонери на даний момент існує тільки у одного виробника/імпортера в Україні, компанії ТОВ “В.М.”. Тому такі документи, як “сертифікат походження товару (з зазначенням реквізитів інвойсу в разі імпорту) на витратні матеріали (тонери)” та “оригінал листа авторизації Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника/імпортера, якщо він не є виробником/імпортером витратних матеріалів (тонеру)”, що вимагає Замовник, будуть надані тільки “своїми” партнерами, без можливої альтернативи для інших учасників. Враховуючи вище викладене, просимо усунути пункт 4.1. Додатку 2 Документації - “Завірений уповноваженою особою сертифікат походження товару (з зазначенням реквізитів інвойсу в разі імпорту) на витратні матеріали (тонери), що будуть використані для виконання робіт, виданий уповноваженою установою виробнику тонеру, відповідно до законодавства країни походження” і пункт 7 Додатку 2 Документації - “В разі якщо Учасник не є виробником/імпортером витратних матеріалів (тонеру), необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника/імпортера. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі” шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Виключити у повному обсязі пункту 4.1. Додатку 2 Документації - “Завірений уповноваженою особою сертифікат походження товару (з зазначенням реквізитів інвойсу в разі імпорту) на витратні матеріали (тонери), що будуть використані для виконання робіт, виданий уповноваженою установою виробнику тонеру, відповідно до законодавства країни походження” і пункт 7 Додатку 2 Документації - “В разі якщо Учасник не є виробником/імпортером витратних матеріалів (тонеру), необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника/імпортера. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі”. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 липня 2020 19:52
рішення від 03.07.2020 № 12986 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 липня 2020 19:52
рішення від 14.07.2020 № 13646.pdf
Дата публікації: 17 липня 2020 20:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, No13646-р/пк-пз від 14.07.2020, яке надійшло 17.07.2020 о 20:25, ID: 32a535ba769f4750ba1b5b64a06f3ea1 по закупівлі Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки – за кодом CPV за ДК 021:2015-50310000-1 (послуги із заправки та відновлення картриджів і ремонту офісної техніки для деяких місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області) (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-19-003494-c) внести та затвердити зміни до тендерної документації з продовженням строку подання тендерних пропозицій до 28.07.2020
Дата виконання рішення замовником: 20 липня 2020 15:33

Документи подані скаржником

30 червня 2020 16:07
Скарга на ТД.pdf
30 червня 2020 16:07
Платіжне доручення.pdf
30 червня 2020 16:39
Плат доруч.pdf

Документи подані замовником

08 липня 2020 14:51
Інформація щодо скарги
08 липня 2020 14:51
Інформація щодо скарги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 1 149 996,00
UAH з ПДВ
1 149 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 1 168 001,00
UAH з ПДВ
1 168 001,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2020 01:36
Електронний підпис
05 липня 2020 01:32
Доручення ЕЦП.pdf
03 липня 2020 17:38
Лист НБУ по ліцензії.pdf
02 липня 2020 17:12
Довідка про досвід.pdf
02 липня 2020 17:12
Договір, ВНТУ_2.pdf
02 липня 2020 17:12
Договір, ВНТУ_1.pdf
02 липня 2020 17:12
Договір Прим. ПФУ.pdf
02 липня 2020 17:12
_33804_.jpg
02 липня 2020 17:12
_33809_.jpg
02 липня 2020 17:12
_33811_.jpg
02 липня 2020 17:12
Att_vyrob.jpg
02 липня 2020 17:12
ISO_9001_2015ukr.jpg
02 липня 2020 17:12
ISO_14001_2015ukr.jpg
02 липня 2020 17:12
ISO_14001_2015ukr.jpg
02 липня 2020 17:12
OHSAS_18001_2007.jpg
02 липня 2020 17:12
Sert_vidp_cart_ton_2019_cut.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
Очікує рішення 1 149 996,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 16:10

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 22 липня 2020 16:23
Кінець періоду оскарження: 02 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 02 серпня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку з перебоями у роботі інтернету «Укртелеком» Замовник не мав технічної можливості повністю розмістити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу інформацію та документи щодо виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, No13646-р/пк-пз від 14.07.2020, яке надійшло 17.07.2020 о 20:25. Таким чином не було визначено дату для поновлення перебігу тендеру в електронній системі закупівель з продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів відповідно до частини 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через технічну несправність, які неможливо усунути на підставі пункту другого частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник відміняє торги.
Документи:
22 липня 2020 16:23
Електронний підпис
22 липня 2020 15:46
Протокол відміни